Goed ideequote:Op maandag 2 augustus 2010 13:58 schreef Flappekz het volgende:
Binnenkort krijgen we Suske&Wiske TT's
quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:58 schreef Flappekz het volgende:
Binnenkort krijgen we Suske&Wiske TT's
Dat klinkt alsof ie aandacht nodig heeftquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:06 schreef Flappekz het volgende:
Wat word ik trouwens doodziek van een collega die echt de hele tijd zit te godveren, te zuchten, op z'n tafel zit te rammen met z'n vuist en tjongejonge zit te roepen
Wat is er niet. Hij is koning zwartkijker met een midlifecrisisquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:07 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof ie aandacht nodig heeftVraag even wat er is en deel het met ons
Dacht ook al dat t een schreeuw om aandacht wasquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:06 schreef Flappekz het volgende:
Wat word ik trouwens doodziek van een collega die echt de hele tijd zit te godveren, te zuchten, op z'n tafel zit te rammen met z'n vuist en tjongejonge zit te roepen
Hij zit zichzelf even in de wegquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:06 schreef Flappekz het volgende:
Shit, ik wist dat ik wat was vergeten te doen voordat ik begon met tetterenquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:15 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Hij zit zichzelf even in de weghaal een kopje koffie voor 'm, aai 'm over z'n bol en tetter dan in z'n oor dat hij z'n bek moet houden en eens zijn werk moet gaan doen godverredomme
psychologie van de koude grond: eerst even pamperen, dan activerenquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:16 schreef Flappekz het volgende:
Shit, ik wist dat ik wat was vergeten te doen voordat ik begon met tetteren
In dit geval doe ik niet aan pamperenquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:22 schreef nectarientje het volgende:
[..]
psychologie van de koude grond: eerst even pamperen, dan activeren
Hahaha dit meen je niet? Vraag of hij er al een motor bijgekocht heeftquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:12 schreef Flappekz het volgende:
Hij heeft sowieso aandacht nodig....Waarom besluit je anders op je 57ste je hele rug vol te laten tatoeeren met een Koi en een Draak
Die heeft ie al jarenquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:43 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Hahaha dit meen je niet? Vraag of hij er al een motor bijgekocht heeft
Die mensen ken ik, ik zat er met 3 aan het blokquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:06 schreef Flappekz het volgende:
Wij hebben er ook wel een hoorquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:45 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Die mensen ken ik, ik zat er met 3 aan het blok
Typisch gevalletje midlife-crisis. Als ie 47 was geweest had het mn vader kunnen zijnquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:12 schreef Flappekz het volgende:
Hij heeft sowieso aandacht nodig....Waarom besluit je anders op je 57ste je hele rug vol te laten tatoeeren met een Koi en een Draak
Is ze momenteel ook in het topic aanwezig??quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Wij hebben er ook wel een hoor
Cup-a-soup tijdquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:01 schreef tuintegel het volgende:
Waarom krijg ik altijd rond vier uur ontzettende honger !. Al smaakten de katjang nootjes wel goed
Geef ik zo een vertekend beeld weer ?quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:09 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Is ze momenteel ook in het topic aanwezig??
Waar is dat topic ook alweer? Ik wil ook zo'n UIquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:13 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 heeft eindelijk een UI!!!
Zit je ze wéér op te vreten... die zijn voor de borrel!quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:01 schreef tuintegel het volgende:
Waarom krijg ik altijd rond vier uur ontzettende honger !. Al smaakten de katjang nootjes wel goed
Nee, niet ons aller tegeltje... een ander, vooral niet zo leuke, collegaquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:09 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Is ze momenteel ook in het topic aanwezig??
RLS UserIcon Service 1.5quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waar is dat topic ook alweer? Ik wil ook zo'n UI
Ik ben de overbuurman denk ikquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:44 schreef Atreidez het volgende:
Tegeltje werkt ook bij jou? Die overbuurman van zeemonster is t ook niet, want die ging weg geloof ik toch
Hij bedoeld de anderequote:Op maandag 2 augustus 2010 18:52 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik ben de overbuurman denk iktenzij je een andere buurman bedoelde natuurlijk want er is er een weg inmiddels...
Mijn tennismaatje zeg maar? Afijn, dag een van mijn vakantie zit er inmiddels op. Even hardgelopen , geleerd en wat geluierd,... ik ben tevreden. Morgen wat meer lerenquote:
Dankquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
RLS UserIcon Service 1.5
Barretje80 staat zelfs in de OP zie ik net
Natuurquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:53 schreef Atreidez het volgende:
En die beeldententoonstelling op lange voorhout staat er ook nog wel denk ik ? Tramtunnel vind ik persoonlijk weinig aan, zeker als het alleen maar om te kijken isEn als je toch bij Noordeinde en kleinste winkeltje in de buurt ben zou ik de passage even meepikken.
Wat is het onderwerp van die tentoonstelling met foto's eigenlijk, of allerlei soorten?
Wild Wonders of Europe. Mooie natuurfoto's uit Europa, is zeker een aanrader. Was in de tramtunnel ook niet een affiche tentoonstelling met affiches uit de 2e wereldoorlog ofzo? En vorige week waren er op het Buitenhof nog zandsculpturen...weet niet of ze er nu ook nog staan.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:53 schreef Atreidez het volgende:
En die beeldententoonstelling op lange voorhout staat er ook nog wel denk ik ? Tramtunnel vind ik persoonlijk weinig aan, zeker als het alleen maar om te kijken isEn als je toch bij Noordeinde en kleinste winkeltje in de buurt ben zou ik de passage even meepikken.
Wat is het onderwerp van die tentoonstelling met foto's eigenlijk, of allerlei soorten?
Tramtunnel hangen altijd mooie postersquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:02 schreef Jill-RMC het volgende:
Wild Wonders of Europe. Mooie natuurfoto's uit Europa, is zeker een aanrader. Was in de tramtunnel ook niet een affiche tentoonstelling met affiches uit de 2e wereldoorlog ofzo? En vorige week waren er op het Buitenhof nog zandsculpturen...weet niet of ze er nu ook nog staan.
Heb ff zitten kijken maar de WOII posters zijn dus al weer pleitos. Hangen nu deze.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:04 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Tramtunnel hangen altijd mooie postersIk vind die van nu niet heel speciaal maar ik kan me voorstellen dat het dan voor een opa/oma leuker is om naar te kijken.
Waar is de 'ingang' van de paleistuin?quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:09 schreef Atreidez het volgende:
Boeiendvind ik dan Stadhuis is ook weinig aan, dus dan je t rondje mooi inkorten of wat uitwijken en de tuin bij de koninklijke stallen meenemen
http://historie.residentie.net/paleistuin.htm
Toussaintkade.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:17 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Waar is de 'ingang' van de paleistuin?
Sowieso is het oude Den Haag leuk om doorheen te lopen. Veel leuke winkeltjesquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:17 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Waar is de 'ingang' van de paleistuin?
Zie de Randstad als één stad en toeristisch gezien is er zat te doenquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:25 schreef Jill-RMC het volgende:
Was al tot de conclusie gekomen dat Den Haag behoorlijkis op toeristisch gebied afgelopen week in Wenen. In vergelijking is Amsterdam ook drie keer niets. We zouden ons dood moeten schamen voor al die bussen vol Japaners.
Cultuurbarbaar!quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:09 schreef Atreidez het volgende:
Boeiendvind ik dan Stadhuis is ook weinig aan, dus dan je t rondje mooi inkorten of wat uitwijken en de tuin bij de koninklijke stallen meenemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |