Je kent muh togggggg.quote:
Het zijn beide van die zaadballen.quote:
Hoezo 'ook' ?quote:
Je zit dat nogal wat vrouwen met dat formaat tetten die OOK dik zijnquote:
Ik vind ze niet zo lekker als die Koe Yu Luk ballen bij de Chinees tho.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het zijn beide van die zaadballen.
Oh zo, naja mager kan ik d'r niet noemen, maar ook niet moddervet. Beetje gezet, dat welquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je zit dat nogal wat vrouwen met dat formaat tetten die OOK dik zijn
zomg, nu krijg ik daar zin inquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik vind ze niet zo lekker als die Koe Yu Luk ballen bij de Chinees tho..
niets mis meequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh zo, naja mager kan ik d'r niet noemen, maar ook niet moddervet. Beetje gezet, dat wel.
Ben je zelf ook dik?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh zo, naja mager kan ik d'r niet noemen, maar ook niet moddervet. Beetje gezet, dat wel.
ik heb dat idee altijd als ik wan tan soep eetquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik vind ze niet zo lekker als die Koe Yu Luk ballen bij de Chinees tho..
Ah dan staat het vermoedleijk wel goedquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Klopt, alleen mijn vader bij ons is echt graatmager, de rest is allemaal niet echt magerquote:
Hoezo 'ook dik' ik zeg net dat m'n zus niet dik isquote:
Gespierdquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Klopt, alleen mijn vader bij ons is echt graatmager, de rest is allemaal niet echt mager.
[..]
Hoezo 'ook dik' ik zeg net dat m'n zus niet dik is. Maar ik ben, vooral door het sporten, afgelopen twee jaar zwaarder geworden.
Ah ja klinkt logischquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:15 schreef Zeroku het volgende:
Maar ik ben, vooral door het sporten, afgelopen twee jaar zwaarder geworden.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:16 schreef Rauzer het volgende:
Om nog even op ca terug te komen, waarschijnlijk heeft ze het over mij omdat ik laatst zei dat ze te veel zwaaide.
Ik sportte 9 keer in de weekquote:
een goede kennis van me ligt in het ziekenhuis, bijna bezweken aan annorexia....quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ah dan staat het vermoedleijk wel goed
Magere vrouwen met dat soort cups zijn meestal zo uit proportie
Juicy!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:16 schreef Rauzer het volgende:
Om nog even op ca terug te komen, waarschijnlijk heeft ze het over mij omdat ik laatst zei dat ze te veel zwaaide.
Zus van m'n vader ook. een kwart snee brood, een halve aardappel, een boontje en een muizenhapje vlees eet ze per dag. Weeg 35 kiloquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een goede kennis van me ligt in het ziekenhuis, bijna bezweken aan annorexia....
dus doe mij maar een paar pondjes meer
Brrrrr anorexiaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een goede kennis van me ligt in het ziekenhuis, bijna bezweken aan annorexia....
dus doe mij maar een paar pondjes meer
Ja je ziet het ook bij Sneijder en Robben enzo, die zijn ook enorme dikkerds geworden ineens.quote:
Zwaarder wil niet zeggen dikquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:18 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja je ziet het ook bij Sneijder en Robben enzo, die zijn ook enorme dikkerds geworden ineens.
Dat zou het helemaal afmaken ja, als die hier ook mee zou komen postenquote:
quote:
Ach zolang het voor jou geen probleem is prima tochquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zwaarder wil niet zeggen dik. Ik woog 60 kilo en nu 75 ofzo.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zus van m'n vader ook. een kwart snee brood, een halve aardappel, een boontje en een muizenhapje vlees eet ze per dag. Weeg 35 kilo.
nee da's echt niet fijn.quote:
Opkutten met die sarcastische kopquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:19 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ach zolang het voor jou geen probleem is prima toch?
Zulke mensen kun je bijna niet helpen, ze zien het zelf niet als iets slechtsquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
nee da's echt niet fijn.
En iedereen zag het, en maar ontkennen...
Nee hor, ik zorg wel goed voor mezelf....
toen ik trouwde was ik 70 kilo.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ah joh maak je niet dik!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:20 schreef Zeroku het volgende:
Trusten Chowi.
[..]
Opkutten met die sarcastische kop.
Nee hoor ik zei dat in ieder geval nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus als je F hebt ben je automagisch dik?
Wat versta je onder dik? Nee ik heb geen maatje 36 (meer) maar om nou te zeggen dat ik dik ben
Ik ben ook 1.90 volgens mijn laatste metingquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
toen ik trouwde was ik 70 kilo.
Toen ik stopte met roken ging ik naar 130
nu ben ik rond de 90-95 (1.91 m)
quote:
Vorige week stak je nog een peuk opquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
toen ik trouwde was ik 70 kilo.
Toen ik stopte met roken ging ik naar 130
nu ben ik rond de 90-95 (1.91 m)
Ik bedoelde natuurlijk 70 en nu 95.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
dit is alweer even geledenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:21 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Vorige week stak je nog een peuk op! Doe je snel zo met je gewicht dan
!
Haha dik.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:22 schreef Bellatrix het volgende:
Rauzer en Zeroku zijn dikke mik met elkaar.
Ja we hebben het altijd vet gezellig met elkaar.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:22 schreef Bellatrix het volgende:
Rauzer en Zeroku zijn dikke mik met elkaar.
Ik kan me toch iets anders herinnerenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:22 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja we hebben het altijd vet gezellig met elkaar.
Maar jullie zijn toch vrienden door dik en dun?quote:
Ik dik, hij dun.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar jullie zijn toch vrienden door dik en dun?
vrienden voor het leven zei de terminale patientquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar jullie zijn toch vrienden door dik en dun?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:24 schreef Zeroku het volgende:
I GOT THE SUN IN MY POCKET AND THE MOON IN MY HANDS.
Code deed weer kut, hij moest niet doorgestreept zijnquote:
Waarom streep je dat doorquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:24 schreef Zeroku het volgende:
I GOT THE SUN IN MY POCKET AND THE MOON IN MY HANDS.
Lees boven je.quote:
Vroeger (lees: voor de zwangerschap) was ik 1.69 en woog ik 53-58. Nu weet ik niet hoe zwaar ik ben, heb al 12 jaar niet op een weegschaal gestaanquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee hoor ik zei dat in ieder geval niet
Het is geen wetmatigheid dat je met 'F' dik bent, je ziet het alleen vaker.
Ik hou best wel van mollig, en de grens van mollig naar iets te dik naar veel te dik is moeilijk aan te geven
Heb ooit een vriendin gehad, best lang en fors, meer dan 90 kilo maar dik was ze zeker niet
alle sis relatief
niks mis meequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vroeger (lees: voor de zwangerschap) was ik 1.69 en woog ik 53-58. Nu weet ik niet hoe zwaar ik ben, heb al 12 jaar niet op een weegschaal gestaanmaar heb wel nog steeds een 5 maanden zwanger buikje
Al twaalf jaar lang?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:25 schreef Huppelmuts het volgende:
maar heb wel nog steeds een 5 maanden zwanger buikje
Jaquote:
Truste Symphquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:30 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga mijn mandje in
Morgen weer vloeren hakken enzo
Waarmee?quote:
Je vrind en jijquote:
Welkequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh thnx![]()
Dacht even dat ik werd gefeliciteerd met die kaarten die ik had gewonnen maar waar ik niks aan heb
Daar ook gefeliciteerd mee.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh thnx![]()
Dacht even dat ik werd gefeliciteerd met die kaarten die ik had gewonnen maar waar ik niks aan heb
Castlefest denk ik. Als het op FOK! is iig.quote:
tnxquote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tnx
Ik heb even uitgerekend.
het hakken kost me ruim een uur per M2
Ik heb er nog 19 te gaan....
Keine ahnung. Ik weet geen rooster of niks voor volgend jaar en ook niet hoe ik druk ik het ga hebben. En zaterdagen moet ik normaal werken, maar daar valt misschien wel wat voor te regelen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:37 schreef Bellatrix het volgende:
Zero kom jij nou op die meet of niet.
Castlefest idd. Maar ik heb de kaarten al "weggegeven"quote:
Geluk bij een ongeluk is dan weer dat de meet al dit jaar is!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Keine ahnung. Ik weet geen rooster of niks voor volgend jaar en ook niet hoe ik druk ik het ga hebben. En zaterdagen moet ik normaal werken, maar daar valt misschien wel wat voor te regelen.
Hahaha xD!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:38 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Geluk bij een ongeluk is dan weer dat de meet al dit jaar is!
Maar waarom deed je dan mee als je ze niet wou hebbenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Castlefest idd. Maar ik heb de kaarten al "weggegeven"
Ik mocht dus kiezen wie ze dan zou krijgen
Toen ik meedeed wist ik nog niet dat mn zoon ging logeren en dit weekend weer thuis komt, ik op de huisdieren van een vriendin moest passen en dat er een onverwachte rekening die het budget behoorlijk schade aan zou doen zou zijnquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:39 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Maar waarom deed je dan mee als je ze niet wou hebben?
Ja.quote:
Ah, tof.quote:
Ah ok ik dacht dat je sowieso niet wildequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toen ik meedeed wist ik nog niet dat mn zoon ging logeren en dit weekend weer thuis komt, ik op de huisdieren van een vriendin moest passen en dat er een onverwachte rekening die het budget behoorlijk schade aan zou doen zou zijn
Haha ja die is grappig.quote:
Ik vind hem grappigquote:
Nee ik wilde wel. Leek mij wel leuk om een keer zoiets mee te maken. Maar ja er kwam van alles tussen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:44 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ah ok ik dacht dat je sowieso niet wilde
Hihihi.quote:
Funny links, clips enz deel 44 Funny links, clips enz deel 44 Funny links, clips enz deel 44 Funny links, clips enz deel 44 Funny links, clips enz deel 44quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:48 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Laat mij ook een keer plaatjes posten jong!
Ja die zijn ook grappig.quote:
Die gaat te verquote:
Heb m weggehaald. Was een beetje té, iddquote:
Mooi!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heb m weggehaald. Was een beetje té, idd.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Zero verwijder dat plaatje eens anders ga ik TR zetten
Ianquote:
Hoezoquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hai Zeroku![]()
Ik had stiekem ondertussen een gif animatie ava verwacht
Ja tog?quote:
Ohquote:
http://www2.skoftenmedia.com/images/gifdump/56/19.gif KLIKKUHHHquote:
Ik krijg heul groot FORBIDDEN in beeldquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja tog?
[..]
Oh. http://www2.skoftenmedia.com/images/gifdump/56/19.gif
[..]
http://www2.skoftenmedia.com/images/gifdump/56/19.gif KLIKKUHHH
Joa zittiequote:
War komde gij vandaan danquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oh god, het is er écht een![]()
*valt hard door de mand
Jij mag blijven.quote:
NIE ZO HARD JONG.quote:
Ook jij mag vaker wat zeggenquote:
Zij komt wel uit het Zuidenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil graag mijn vriendin bedanken voor deze achievement
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Yup
Is in haar hele leven nog nooit weggeweest van daar waar we maandag gaan samenwonen
Oh, dan is't n goei, als je daarvoor terugkomtquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Klundert![]()
En ik kom er voor terug uit Duitsland, dus ha!![]()
Ik dacht dat je homo was.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil graag mijn vriendin bedanken voor deze achievement
Ja, maar in Klundert praten ze dus zeg maar niet dátquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh, dan is't n goei, als je daarvoor terugkomt
Geen idee.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Wtf!? Waarom!?Is het mijn übermannelijke panda?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |