Je wilt liplezen?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die wil ik nog steeds een keer lezen
jouw schuldquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:54 schreef Socios het volgende:
[..]
Klopt, ja. Ik denk ik kom nog even kijken, is het topic meteen dicht.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:54 schreef Zeroku het volgende:
Wie is er bijgekomen in de OP. Ik stond in de vorige SC nog alleen met Vaduz.
GMTAquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:54 schreef Koen66 het volgende:
is de OP nu weer veranderdEr stonden ermaar 2 op de onderste rij
Niet zo verlegen.quote:
Ah, okéquote:
Remlofquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
De TT is door SWJ of Murp gemaakt, maar het dekt de lading volledig.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
True. Maar jij bent leuk irritant.
Die verdere hele ONZ invasie had wel ook gewoon daar mogen blijven
Veel plezierquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:56 schreef iBenny het volgende:
Ik ga maar eens mijn bed opzoeken
Iedereen heel veel pret, plezier, succes en dat soort shit.
Tot over een week of 2... wees lief voor/voorzichtig met myr en symph. (er is er namelijk van ieder maar een, helaas)
Adios
(SC #229... ben benieuwd in welke ik beland als ik weer terug ben)
Sorry, maar iemand vertelde me dat ik eerst toestemming moest vragen over of ik mee mag posten in zoeen reeks.quote:
Heeeeele fijne vakantie zoonquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:56 schreef iBenny het volgende:
Tot over een week of 2... wees lief voor/voorzichtig met myr en symph. (er is er namelijk van ieder maar een, helaas)
Adios
Truste Benmansquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:56 schreef iBenny het volgende:
Adios
Niet naar luisteren.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Sorry, maar iemand vertelde me dat ik eerst toestemming moest vragen over of ik mee mag posten in zoeen reeks..
Onder het mom: geef het goede voorbeeld.quote:
Ohja.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Remlof![]()
En LL bedankt he!
[..]
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niet naar luisteren.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een gay smilie is dat toch.
of je pijpt gewoon ff iemandquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Sorry, maar iemand vertelde me dat ik eerst toestemming moest vragen over of ik mee mag posten in zoeen reeks..
Trusten Benny en heul veul plezierquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:56 schreef iBenny het volgende:
Adios
We zijn niet allemaal zo vuig als Bellaquote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal zo vuig als Bella.
Schop GM eens onder zijn gaatje dan.quote:
Ik heb al genoeg FOK!kers gepijpt voor de rest van de week.quote:
Oh, dat was wat er net onder de tafel kriebelde?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg FOK!kers gepijpt voor de rest van de week.
Ik vind het heerlijk als je zo tegen me praat.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal zo vuig als Bella.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg FOK!kers gepijpt voor de rest van de week.
Helemaal nietquote:
Weet ik tochquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk als je zo tegen me praat.
Wat?quote:
Sorry ging ff iets fout hierquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:01 schreef DeZwabber het volgende:
wut, am i doing something wrong of verdween mijn psot net?
De tvp ownt hard.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Onder het mom: geef het goede voorbeeld.
ik denk dat je wel weet waaromquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:01 schreef DeZwabber het volgende:
wut, am i doing something wrong of verdween mijn post net?
vaag... Zie op mn Blackberry namelijk het knopje 'plaats tvp'quote:
Ik snap je grap niet helemaal maar in mijn mobiele layout zit gewoon die knop.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar jij hebt dan ook een Nokia 3310
Nee, Zeroku. Dat was toch echt de hond.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh, dat was wat er net onder de tafel kriebelde?
Kut, die heeft heel mijn zak nat lopen likken, GATVERDAMMEquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, Zeroku. Dat was toch echt de hond.
was een geintje hoorquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:02 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik snap je grap niet helemaal maar in mijn mobiele layout zit gewoon die knop.
ja hij zit er wel.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vaag... Zie op mn Blackberry namelijk het knopje 'plaats tvp'
En volgens mij heb ik gewoon de geel-oranje mobiele layout
Volgens mij bevalt het je hier wel, nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:04 schreef Koen66 het volgende:
Morgenavond ben ik ook weer eens in het zuiden des lands te bewonderen(Valkenswaard)
zekers, voel me als Randstedeling uitstekend thuis in die regionenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Volgens mij bevalt het je hier wel, niet?
Nou ja als het niet zo erg was kan dat toch best?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja laat ik mijn post die net verwijderd is eens opnieuw posten...
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja laat ik mijn post die net verwijderd is eens opnieuw posten...
ik haal niet zomaar posts weg...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:05 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nou ja als het niet zo erg was kan dat toch best?
doe maar nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:06 schreef Koen66 het volgende:
We worden wel HEEL nieuwsgierig naar die post van Zwabber![]()
Ik denk ook niet dat ik me in een randstad zou kunnen redden. Af en toe naar Eindhoven is mij al druk zatquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zekers, voel me als Randstedeling uitstekend thuis in die regionen
ehh, dan blijf ik eeuwig baggeren en Symphonic modderenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:05 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nou ja als het niet zo erg was kan dat toch best?
Blijkbaar ken ik je toch niet zo goed, je pimpt me iets teveel met je knopjes vanavond, maakt het er hier niet gezelliger op.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik haal niet zomaar posts weg...
Damn ik dacht dat je me een beetje kende...
mijn god, zelfs mijn Tom Tom raakt over de zeik van Eindhoven....quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ik me in een randstad zou kunnen redden. Af en toe naar Eindhoven is mij al druk zat.
Klopt, degene die ik daar bezoek komt ook zelden hier om die reden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ik me in een randstad zou kunnen redden. Af en toe naar Eindhoven is mij al druk zat.
was gewoon een flauw garpje dat misschien in een verkeerd keelgat kan schietenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:06 schreef Koen66 het volgende:
We worden wel HEEL nieuwsgierig naar die post van Zwabber![]()
Komt omdat daar alle wegen vernieuwd worden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn god, zelfs mijn Tom Tom raakt over de zeik van Eindhoven....
tnxquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
was gewoon een flauw garpje dat misschien in een verkeerd keelgat kan schieten
Mijn navigatie met kaarten uit 2008 mist al aardig wat intussen...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Komt omdat daar alle wegen vernieuwd worden.
Mwa, ik denk dat als het vernieuwde Eindhoven op je tomtom wilt dat je beter nog ff kunt wachten.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn navigatie met kaarten uit 2008 mist al aardig wat intussen...
Heb voor dat systeem helaas nog niks illegaals kunnen vinden
En betalen voor nieuwe kaarten
je moet ook pas een kaart kopen als Nederland af is, duhquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn navigatie met kaarten uit 2008 mist al aardig wat intussen...
Heb voor dat systeem helaas nog niks illegaals kunnen vinden
En betalen voor nieuwe kaarten
Sinds kort heeft mobiel fok wel die volg knop geloof ikquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vaag... Zie op mn Blackberry namelijk het knopje 'plaats tvp'
En volgens mij heb ik gewoon de geel-oranje mobiele layout
daar kwam ik laatst achter.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Komt omdat daar alle wegen vernieuwd worden.
Truste Chowiquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:10 schreef Chowi het volgende:
Ik ga even een filmpje kijken..
Doei allemaal, bedankt voor het ongeëvenaard warme ontvangst vandaag.![]()
.
Hahaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar kwam ik laatst achter.
De Tom Tom zei nog net niet: pas op voor de koeien, en dat terwijl ik volgens hem al dik in het weiland reed
Yo, veel plezier. Wij baggeren wel verder in je topic.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:10 schreef Chowi het volgende:
.
tot gauwquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:10 schreef Chowi het volgende:
.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je moet ook pas een kaart kopen als Nederland af is, duh
Whehehequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je moet ook pas een kaart kopen als Nederland af is, duh
Nee. Dat mag dus VERDOMME niet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:13 schreef Bellatrix het volgende:
TRUSTEN CHOWI![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit mocht wel ff in caps, dit was speciaal.
Vooruit dan maarquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:13 schreef Bellatrix het volgende:
TRUSTEN CHOWI![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit mocht wel ff in caps, dit was speciaal.
Spreek je mij tegenquote:
'Plaats TVP' heet het daarquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sinds kort heeft mobiel fok wel die volg knop geloof ik
Kom naar nachtbagger dan scheld ik je verrot.quote:
Okay, een keertje zie ik wel door de vingersquote:
Moment. Ff zoekenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Kom naar nachtbagger dan scheld ik je verrot.
quote:
Zo snel ging het toch nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het zweet staat anders op mijn voorhoofd
C_aquote:
Alleen hier, toch nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb me helemaal de tandjes getypt...
Vond je Chowi nou echt zo ergquote:
Oh. Ik vond het nog best rustig gaan eigenlijkquote:
nou weet je, ik baal ervan als ik een SC mijn knopjes moet gebruiken. Dat is echt het allerlaatste wat ik wil... Dit is voor mij net zoveel ontspanning als het voor iedereen is...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh. Ik vond het nog best rustig gaan eigenlijk
Ze meende het niet van die sloeber.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en ik ben niet de enige
Er zijn heel wat pm's de ronde gegaan
Moet toch echt eens teruglezen, vermoed dat dat allemaal gebeurde voordat ik binnenkwamquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ruim voor je binnen kwamquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Moet toch echt eens teruglezen, vermoed dat dat allemaal gebeurde voordat ik binnenkwam
Dat vond ik wel irritant in de udowu daar werd behoorlijk gemodderd. Als iets ook maar een beetje op twitterbericht leek werd het verwijderd. Ook al kon daar een heel gesprek uit ontstaan. Iets wat je in bijna alle sc's ziet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou weet je, ik baal ervan als ik een SC mijn knopjes moet gebruiken. Dat is echt het allerlaatste wat ik wil... Dit is voor mij net zoveel ontspanning als het voor iedereen is...
Hmm, jammer. Het kan zijn omdat ik haar al langer 'ken', maar ik vond dat ze niet zo heel veel verkeerd deed. Maargoed ieder zijn mening daaroverquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Snap ikquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou weet je, ik baal ervan als ik een SC mijn knopjes moet gebruiken. Dat is echt het allerlaatste wat ik wil... Dit is voor mij net zoveel ontspanning als het voor iedereen is...
Daar val ik geen eens overquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ze meende het niet van die sloeber.
Het viel allemaal mee, erg overtrokken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Moet toch echt eens teruglezen, vermoed dat dat allemaal gebeurde voordat ik binnenkwam
Waarover dan?quote:
Naja, ik ben denk ik bevooroordeeld, maar de udowu was in mijn ogen echt gewoon een groot groepsgesprek op MSN.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat vond ik wel irritant in de udowu daar werd behoorlijk gemodderd. Als iets ook maar een beetje op twitterbericht leek werd het verwijderd. Ook al kon daar een heel gesprek uit ontstaan. Iets wat je in bijna alle sc's ziet.
Was het ook.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Naja, ik ben denk ik bevooroordeeld, maar de udowu was in mijn ogen echt gewoon een groot groepsgesprek op MSN.
ik mod normaal nooit in een SC maar helaas was het ff nodig..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat vond ik wel irritant in de udowu daar werd behoorlijk gemodderd. Als iets ook maar een beetje op twitterbericht leek werd het verwijderd. Ook al kon daar een heel gesprek uit ontstaan. Iets wat je in bijna alle sc's ziet.
en ik meende echt wat ik zeiquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmm, jammer. Het kan zijn omdat ik haar al langer 'ken', maar ik vond dat ze niet zo heel veel verkeerd deed. Maargoed ieder zijn mening daarover. Het kan ook niet tussen iedereen kusjekroel zijn.
[..]
Snap ik. Daarom, en dat is echt niet tegen jou, is het ook lastig voor een mod om in een SC te zitten. Zeker als het buiten je subforum is, want je hebt toch je tag waar je rekening mee moet houden terwijl je er wel voor je plezier zit.
Wat moet dat moet hequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik mod normaal nooit in een SC maar helaas was het ff nodig..
Spermbannen! De hele zooi!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik mod normaal nooit in een SC maar helaas was het ff nodig..
Jah, als ik hier zit ben ik gewoon ik, en dat ik toevallig mod ben, jammer dan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Snap ik. Daarom, en dat is echt niet tegen jou, is het ook lastig voor een mod om in een SC te zitten. Zeker als het buiten je subforum is, want je hebt toch je tag waar je rekening mee moet houden terwijl je er wel voor je plezier zit.
Wie dan nog meer? En wie verpest hier de sfeer? Ik wil namen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en ik meende echt wat ik zeials ik het gewoon irritant blijf vinden dan ga ik weer actief posten in de oude sc
en niet alleen ik.
Tal sc is echt een stuk minder leuk en gezellig geworden. En ik vind echt dat sommigen de sfeer in de sc verpesten.
Waarom denk je dat het zo rustig was?????
het hallo hier ben ik gedrag van haar. En zelfs tien de discussie afgelopen was erop door blijven gaan met bitchy opmerkingenquote:
Ja is ook zo, SWJ en Murp vonden het ook wel grappig om ff te kutten. Maargoed, sommige reacties die er waren toen de SC 5 seconde dicht was, was ook wel echt erg.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was het ook.
Maar daar hadden de mods zelf ook een behoorlijke hand in hoor.
Het begon al met het centraal zetten van de ONZ SC. Kwam opeens geen verdwaalde fokker meer voorbij. Toen dat sluiten en toen dat gezeik met dat udowu, waren er genoeg die dat niet echt uitnodigend vonden en dus wegbleven of 1 keer meeposten en toen zoiets hadden van maar ik word niet uitgekotst.
Mwa, ik hoorde dat dit de eerste echte onenigheid is in bijna 250 topics, dan heb je het als SC echt niet slecht gedaan hoor, ook dit waait wel over. Het is gewoon ff aanpassen in het begin.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en ik meende echt wat ik zeials ik het gewoon irritant blijf vinden dan ga ik weer actief posten in de oude sc
en niet alleen ik.
Tal sc is echt een stuk minder leuk en gezellig geworden. En ik vind echt dat sommigen de sfeer in de sc verpesten.
Daar ben ik ook wel van overtuigdquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jah, als ik hier zit ben ik gewoon ik, en dat ik toevallig mod ben, jammer dan.
Maar dat is ook nooit een issue geweest...
Maar goed, dit zal ook wel weer goed komen
Ik weet niet waarom maar ik voel me aangesprokenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en niet alleen ik.
Toen kwam het autisme van veel scers wel naar boven ja. Ik was op een concert en kreeg gewoon smsjes over dat de sc dicht wasquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja is ook zo, SWJ en Murp vonden het ook wel grappig om ff te kutten. Maargoed, sommige reacties die er waren toen de SC 5 seconde dicht was, was ook wel echt erg.
quote:[..]
Mwa, ik hoorde dat dit de eerste echte onenigheid is in bijna 250 topics, dan heb je het als SC echt niet slecht gedaan hoor, ook dit waait wel over. Het is gewoon ff aanpassen in het begin.
[..]
Daar ben ik ook wel van overtuigd.
Ja, ik weet dat het simpel klinkt en misschien zelfs vóór Chowi, maar dat moet je gewoon overheen lezen. Zelfde als met die plaatjes, dat is gewoon ff nog een beetje kloten, daar moet je imo niet te zwaar aan tillenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het hallo hier ben ik gedrag van haar. En zelfs tien de discussie afgelopen was erop door blijven gaan met bitchy opmerkingen
je hoeft je niet aangesproken te voelen hoorquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar ik voel me aangesproken![]()
Misschien door die ONZ invasie opmerking van LL
Dat meen je nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toen kwam het autisme van veel scers wel naar boven ja. Ik was op een concert en kreeg gewoon smsjes over dat de sc dicht was![]()
[..]
Jij bent liefquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
neuh, het was meer Emile Ratelband die even de tweede kamer binnen rende tijdens een debat over Afghanistan...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo erg was het niet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
neuh, het was meer Emile Ratelband die even de tweede kamer binnen rende tijdens een debat over Afghanistan...
doe toch maar even een helm opquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:38 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ] weer veilig hier geloof ik toch
vast dat laatstequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zo erg was het niet.
Ben ik veel gewend of zijn jullie zo weinig gewend?
ben je nou naar bed of nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maak niet uit jij bent ook lief
Ik denk een combo.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zo erg was het niet.
Ben ik veel gewend of zijn jullie zo weinig gewend?
schuif die bank maar opzij (maar wel heeeeeel voorzichtigquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:38 schreef crv het volgende:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:38 schreef crv het volgende:
Laysaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:40 schreef Laysa het volgende:
Lopen die kutkinderen weer de boel te klootviolen?
Ja.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:40 schreef Laysa het volgende:
Ik ben ook geen lieverdje hoorquote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Welke violen lopen nu weer te kinderkutten?
je toetsenbord is stukquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Heyyy Laysaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:40 schreef Laysa het volgende:
slaap lekkerquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En ook in deze sc ga ik weltrusten zeggen
quote:
F5en is zooooo ouwe layoutquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:41 schreef Koen66 het volgende:
Ja hoor zat ik weer te F5-en op de vorige pagina
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:41 schreef Koen66 het volgende:
Ja hoor zat ik weer te F5-en op de vorige pagina
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:42 schreef Chowi het volgende:
Ow de discussie gaat nog door zie ik?
Hier:
[ afbeelding ]
Nu ga ik wel echt.![]()
.
word je gesponsored door BPquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:42 schreef Chowi het volgende:
Hier:
[ afbeelding ]
Nu ga ik wel echt.![]()
.
Dit bedoel ikquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:42 schreef Chowi het volgende:
Hier:
[ afbeelding ]
Nu ga ik wel echt.![]()
.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Whehehe ik had een quote van je originele postquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:42 schreef Chowi het volgende:
Hier:
[ afbeelding ]
Nu ga ik wel echt.![]()
.
Beantwoord mijn vragen anders.quote:
Jawelquote:
Ach kon er wel om lachen en had het zelf waarschijnlijk ook gedaan als ik wist dat iemand aan het socializen wasquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:35 schreef Zeroku het volgende:
Als iemand van FOK! mijn 06 had en die stuurde mijn zoiets zou ik hem/haar vriendelijk doch dringend vertellen dat ik dat niet via de telefoon hoef te weten.
Gelukkig, ik ging al bijna huilenquote:
Volgens mij kan ik helemaal niets goed doen in jouw ogen dus hou er maar liever over op.quote:
zooo die is wel heel scherp voor dit tijdstipquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
whut, iedere keer als je het lek gedicht denkt te hebben komt de bagger weer terug?
Zet je voort je mooie portretfoto's even in een spoilertje....thanxquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:42 schreef Chowi het volgende:
Hier:
[ afbeelding ]
Nu ga ik wel echt.![]()
.
Niet heel de SCquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zet je voort je mooie portretfoto's even in een spoilertje....thanxnamens heel de Sc
Ja van die meets weet ik. Maar je gaat toch niet over zoiets smsenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel![]()
Vergeet niet dat we ook best wel een "hechte" groep zijn geworden daar. Veel minimeets ook al enz. En ik zat al te smsen met een paar omdat ik morele steun nodig had bij dat concert
[..]
Ach kon er wel om lachen en had het zelf waarschijnlijk ook gedaan als ik wist dat iemand aan het socializen was
[..]
Gelukkig, ik ging al bijna huilen
Ik wil met jou smssen over je piemol.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Niet heel de SC. Ik wilde die koei meteen vol in beeld hebben
.
[..]
Ja van die meets weet ik. Maar je gaat toch niet over zoiets smsen![]()
.
ga dan lekker op msn met dr...ken je cammenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
.
[..]
.
Ik wil liever cammen met jouquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik wil met jou smssen over je piemol.
Maar dat is zo...zo... privéquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
ga dan lekker op msn met dr...ken je cammen
Nee, nachtbakker is leuker. :3quote:
Ging jij niet pitten.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik helemaal niets goed doen in jouw ogen dus hou er maar liever over op..
Why? Vinden jullie het aanstootgevend?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zet je voort je mooie portretfoto's even in een spoilertje....thanxnamens heel de Sc
af trekkenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, dan moet je er 136 vanaf trekken
IHEIHIEHEI je zei aftrekkenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, dan moet je er 138 vanaf trekken
Ik heb een joint gerookt en dan duurt alles altijd langer.quote:
Nee hoor, die spin staat je prachtigquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Why? Vinden jullie het aanstootgevend?
Ik vind het een lelijke trolliekop jaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
lekkerquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb een joint gerookt en dan duurt alles altijd langer.
Maar wil je me weghebben ofzo? Et tu, Brute?
Nee, hoor, maar miste je in Nachtbagger, ik had de lapo van jouw topic.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb een joint gerookt en dan duurt alles altijd langer.
Maar wil je me weghebben ofzo? Et tu, Brute?
Ja, Steen is geil.quote:
Don't go there, Symphonic.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoor, die spin staat je prachtig
Op 1 minuut 15 bedoel ikquote:
Je had toen een betere haardag dan op je huidige foto in je fobo.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Toch nog mensen die me missen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:51 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, hoor, maar miste je in Nachtbagger, ik had de lapo van jouw topic.
Een beetje.quote:
fancy heurquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Don't go there, Symphonic.
Ik heb een uitgebreid vocabulair en ik ben niet bang het te gebruiken..
maak ik een compliment is het weer niet goedquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Don't go there, Symphonic.
Ik heb een uitgebreid vocabulair en ik ben niet bang het te gebruiken..
Steen wordt daar niet warm of koud van, hij rapt zelfs al heeft hij negerbilletjes in zijn gezicht.quote:
Dank je wel. Mijn stylist deed destijds ook de looks van Jos Brink.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je had toen een betere haardag dan op je huidige foto in je fobo.
Dat zou maar eens allemaal tegelijk loops of tochtig worden!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maak ik een compliment is het weer niet goed
maar ik ben wel wat gewend hoor, ik woon met 8 vrouwen in 1 huis
Dan heb je zeker heel veel voyeuristische naaktpics op je pc.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
woow, das was heul veelquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nogmaals ik was al aan het smsen met een paar dus dit kwam er gewoon tussendoorquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
.
[..]
.
dan zet ik een kliko in de plee "Yquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat zou maar eens allemaal tegelijk loops of tochtig worden!
Jij hebt ook een one track mind hequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan heb je zeker heel veel voyeuristische naaktpics op je pc..
Weet ik, dat had ik gelezenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nogmaals ik was al aan het smsen met een paar dus dit kwam er gewoon tussendoor
Zit in de familie.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt ook een one track mind he
Ze varieren van 9 tot BIJNA (en als ik dit niet zeg krijg ik een knal voor mijn kop) 40quote:
die heb ik wel, maar die komen van porno sites afquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan heb je zeker heel veel voyeuristische naaktpics op je pc..
net een rijtje matryoshka poppetjesquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze varieren van 9 tot BIJNA (en als ik dit niet zeg krijg ik een knal voor mijn kop) 40
ik kan ze alleen niet in elkaar schuiven helaasquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
net een rijtje matryoshka poppetjes
Nou ja, iedereen maakt toch wel eens een snapshot als 'ie toevallig tieten ziet passeren?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die heb ik wel, maar die komen van porno sites af
Niet uit huiselijke kring.. ik ben geen broer van Dutroux
ik kan geen tv kijken vanaf mijn PCquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Zijn er meer die The Little Couple kijken?
met 7 dochters is dat niet zo handigquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou ja, iedereen maakt toch wel eens een snapshot als 'ie toevallig tieten ziet passeren?. Daar is helemaal niets Dutroux-achtigs aan.
Men neme een vrouw van nog geen meer hoog en die gaat dan een SUV kopenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kan geen tv kijken vanaf mijn PC
Oh. Het zijn dochters.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
met 7 dochters is dat niet zo handig
Heb jij 7 dochtersquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
met 7 dochters is dat niet zo handig
Is voor jou geen incestquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh. Het zijn dochters.
Dan heb ik niets gezegd.
dan kan ze toch gewoon een kindermenu nemenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Men neme een vrouw van nog geen meer hoog en die gaat dan een SUV kopen![]()
Zitten ze later in een restaurant is de menukaart gewoon bijna groter dan die vrouw
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan kan ze toch gewoon een kindermenu nemen
(ik ken het programma overigens wel)
ach, ik word op handen gedragenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij 7 dochters![]()
Damn kerel. Je hebt meer een een jongenselftal dan aan een meidenelftal hoor. Jongens maken kans op het grote geld
Ja maar het zou niet fair zijn als ik Symphonic nu aan zou spreken op het gebrek aan naaktpics van de rondhuppelende naakte chicks in zijn huis.quote:
Trustequote:
DOE HET NIET ER IS NOG ZOVEEL OM VOOR TE LEVENquote:
quote:
Omfg moet ik 112 bellen?quote:
Hmm er gaat daar in huize Sym dus iets mis met de opvoeding. Men are bad mmkayquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ach, ik word op handen gedragen
en ik ben niet zo goed in voetballen
Ga jij ze maken danquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja maar het zou niet fair zijn als ik Symphonic nu aan zou spreken op het gebrek aan naaktpics van de rondhuppelende naakte chicks in zijn huis.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja maar het zou niet fair zijn als ik Symphonic nu aan zou spreken op het gebrek aan naaktpics van de rondhuppelende naakte chicks in zijn huis.
Ik ben ook wel oprecht benieuwd naar de namen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:05 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind het wel kut dat c_a mijn vragen niet beantwoord.
Foto's van kindertietjesquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm er gaat daar in huize Sym dus iets mis met de opvoeding. Men are bad mmkay
[..]
Ga jij ze maken dan
Ik vind het kut dat jij 'beantwoordt' verkeerd spelt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:05 schreef Bellatrix het volgende:
Is het ook.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:05 schreef Bellatrix het volgende:
Handbal is echt een gemene sport, met knijpen enzoquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Foto's van kindertietjes
En over handbal kan ik je alles vertellen
En nee, dat is bepaald geen wijvensport, het is harder dan boksen.
Lik je kut.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik vind het kut dat jij 'beantwoordt' verkeerd spelt.
Ik ook.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ben ook wel oprecht benieuwd naar de namen.
Ja, en ik ben die lul met de gele en rode kaartenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Handbal is echt een gemene sport, met knijpen enzo
Autofellatioquote:
Is het niet duidelijk over we ze het heeft dan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ben ook wel oprecht benieuwd naar de namen.
Jij zegt varierend van 9 tot BIJNA 40 dus de mogelijkheid op volwassen tieten is er heus welquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Foto's van kindertietjes
En over handbal kan ik je alles vertellen
En nee, dat is bepaald geen wijvensport, het is harder dan boksen.
Nee. Ik neem aan dat ze jou bedoeltdtd, maar ze heeft het over 2 weken, toen was jij hier nog niet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Is het niet duidelijk over we ze het heeft dan?
ja 1 paar, en die hou ik voor mezelfquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij zegt varierend van 9 tot BIJNA 40 dus de mogelijkheid op volwassen tieten is er heus wel
Nee, niet echt. Ja jij, maar dat wisten we al.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Is het niet duidelijk over we ze het heeft dan?
Korfbal is ook wel leuk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Handbal is echt een gemene sport, met knijpen enzo
Vind dat 13 jarigen tegenwoordig maar al te vaak volwassen tieten hebbenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij zegt varierend van 9 tot BIJNA 40 dus de mogelijkheid op volwassen tieten is er heus wel
Dat is gemengd, dat maakt het automatisch leukquote:
Hmm en laat ik nou net behoorlijk afwezig zijn de afgelopen weekjesquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee. Ik neem aan dat ze jou bedoeltdtd, maar ze heeft het over 2 weken, toen was jij hier nog niet.
Sorry ik vind een mager b cupje niet echt wat je volwassen noemt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vind dat 13 jarigen tegenwoordig maar al te vaak volwassen tieten hebben![]()
Ik weet echt niet over wie ze het heeft, want met mij had ze geen problemen zei ze. Maar ik kan niemand echt negatiefs indenken die er bij is gekomen of die ik hier zie posten.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm en laat ik nou net behoorlijk afwezig zijn de afgelopen weekjes
ja ze heeft meer als ik, maar ik kijk er gelukkig niet op die manier naar.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vind dat 13 jarigen tegenwoordig maar al te vaak volwassen tieten hebben![]()
Daar weet jij helemaal niets van af, waerde S.quote:
En heerlijk evil. Noppenschoenen en geen scheenbeschermers is heerlijkquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat is gemengd, dat maakt het automatisch leuk
Mijn zus heeft Fquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry ik vind een mager b cupje niet echt wat je volwassen noemt.
Maar ik heb dan ook alleen maar vriendinnen met D en groter
Whehehehe, dat is ook weer waarquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Daar weet jij helemaal niets van af, waerde S.
Ik voel mijn scheenbeen alweer kraken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En heerlijk evil. Noppenschoenen en geen scheenbeschermers is heerlijk
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik weet echt niet over wie ze het heeft, want met mij had ze geen problemen zei ze. Maar ik kan niemand echt negatiefs indenken die er bij is gekomen of die ik hier zie posten.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry ik vind een mager b cupje niet echt wat je volwassen noemt.
Maar ik heb dan ook alleen maar vriendinnen met D en groter
Teelbal niet.quote:
:S;S:S:S::Squote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Daar weet jij helemaal niets van af, waerde S.
Mja, bij iedereen die zich meldt zegt ze nee jij niet, maar wie dan welquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:10 schreef Bellatrix het volgende:
Je mag best klagen over mensen, maar noem dan namen, anders is het gewoon kut en laf.
Bijbal ook niet.quote:
Nee, ze zont altijd liggendquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dus ze heeft altijd witte bovenbenen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |