Je wilt liplezen?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die wil ik nog steeds een keer lezen
jouw schuldquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:54 schreef Socios het volgende:
[..]
Klopt, ja. Ik denk ik kom nog even kijken, is het topic meteen dicht.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:54 schreef Zeroku het volgende:
Wie is er bijgekomen in de OP. Ik stond in de vorige SC nog alleen met Vaduz.
GMTAquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:54 schreef Koen66 het volgende:
is de OP nu weer veranderdEr stonden ermaar 2 op de onderste rij
Niet zo verlegen.quote:
Ah, okéquote:
Remlofquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
De TT is door SWJ of Murp gemaakt, maar het dekt de lading volledig.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
True. Maar jij bent leuk irritant.
Die verdere hele ONZ invasie had wel ook gewoon daar mogen blijven
Veel plezierquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:56 schreef iBenny het volgende:
Ik ga maar eens mijn bed opzoeken
Iedereen heel veel pret, plezier, succes en dat soort shit.
Tot over een week of 2... wees lief voor/voorzichtig met myr en symph. (er is er namelijk van ieder maar een, helaas)
Adios
(SC #229... ben benieuwd in welke ik beland als ik weer terug ben)
Sorry, maar iemand vertelde me dat ik eerst toestemming moest vragen over of ik mee mag posten in zoeen reeks.quote:
Heeeeele fijne vakantie zoonquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:56 schreef iBenny het volgende:
Tot over een week of 2... wees lief voor/voorzichtig met myr en symph. (er is er namelijk van ieder maar een, helaas)
Adios
Truste Benmansquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:56 schreef iBenny het volgende:
Adios
Niet naar luisteren.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Sorry, maar iemand vertelde me dat ik eerst toestemming moest vragen over of ik mee mag posten in zoeen reeks..
Onder het mom: geef het goede voorbeeld.quote:
Ohja.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Remlof![]()
En LL bedankt he!
[..]
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niet naar luisteren.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een gay smilie is dat toch.
of je pijpt gewoon ff iemandquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Sorry, maar iemand vertelde me dat ik eerst toestemming moest vragen over of ik mee mag posten in zoeen reeks..
Trusten Benny en heul veul plezierquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:56 schreef iBenny het volgende:
Adios
We zijn niet allemaal zo vuig als Bellaquote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal zo vuig als Bella.
Schop GM eens onder zijn gaatje dan.quote:
Ik heb al genoeg FOK!kers gepijpt voor de rest van de week.quote:
Oh, dat was wat er net onder de tafel kriebelde?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg FOK!kers gepijpt voor de rest van de week.
Ik vind het heerlijk als je zo tegen me praat.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal zo vuig als Bella.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg FOK!kers gepijpt voor de rest van de week.
Helemaal nietquote:
Weet ik tochquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk als je zo tegen me praat.
Wat?quote:
Sorry ging ff iets fout hierquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:01 schreef DeZwabber het volgende:
wut, am i doing something wrong of verdween mijn psot net?
De tvp ownt hard.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Onder het mom: geef het goede voorbeeld.
ik denk dat je wel weet waaromquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:01 schreef DeZwabber het volgende:
wut, am i doing something wrong of verdween mijn post net?
vaag... Zie op mn Blackberry namelijk het knopje 'plaats tvp'quote:
Ik snap je grap niet helemaal maar in mijn mobiele layout zit gewoon die knop.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar jij hebt dan ook een Nokia 3310
Nee, Zeroku. Dat was toch echt de hond.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh, dat was wat er net onder de tafel kriebelde?
Kut, die heeft heel mijn zak nat lopen likken, GATVERDAMMEquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, Zeroku. Dat was toch echt de hond.
was een geintje hoorquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:02 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik snap je grap niet helemaal maar in mijn mobiele layout zit gewoon die knop.
ja hij zit er wel.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vaag... Zie op mn Blackberry namelijk het knopje 'plaats tvp'
En volgens mij heb ik gewoon de geel-oranje mobiele layout
Volgens mij bevalt het je hier wel, nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:04 schreef Koen66 het volgende:
Morgenavond ben ik ook weer eens in het zuiden des lands te bewonderen(Valkenswaard)
zekers, voel me als Randstedeling uitstekend thuis in die regionenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Volgens mij bevalt het je hier wel, niet?
Nou ja als het niet zo erg was kan dat toch best?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja laat ik mijn post die net verwijderd is eens opnieuw posten...
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja laat ik mijn post die net verwijderd is eens opnieuw posten...
ik haal niet zomaar posts weg...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:05 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nou ja als het niet zo erg was kan dat toch best?
doe maar nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:06 schreef Koen66 het volgende:
We worden wel HEEL nieuwsgierig naar die post van Zwabber![]()
Ik denk ook niet dat ik me in een randstad zou kunnen redden. Af en toe naar Eindhoven is mij al druk zatquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zekers, voel me als Randstedeling uitstekend thuis in die regionen
ehh, dan blijf ik eeuwig baggeren en Symphonic modderenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:05 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nou ja als het niet zo erg was kan dat toch best?
Blijkbaar ken ik je toch niet zo goed, je pimpt me iets teveel met je knopjes vanavond, maakt het er hier niet gezelliger op.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik haal niet zomaar posts weg...
Damn ik dacht dat je me een beetje kende...
mijn god, zelfs mijn Tom Tom raakt over de zeik van Eindhoven....quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ik me in een randstad zou kunnen redden. Af en toe naar Eindhoven is mij al druk zat.
Klopt, degene die ik daar bezoek komt ook zelden hier om die reden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ik me in een randstad zou kunnen redden. Af en toe naar Eindhoven is mij al druk zat.
was gewoon een flauw garpje dat misschien in een verkeerd keelgat kan schietenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:06 schreef Koen66 het volgende:
We worden wel HEEL nieuwsgierig naar die post van Zwabber![]()
Komt omdat daar alle wegen vernieuwd worden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn god, zelfs mijn Tom Tom raakt over de zeik van Eindhoven....
tnxquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
was gewoon een flauw garpje dat misschien in een verkeerd keelgat kan schieten
Mijn navigatie met kaarten uit 2008 mist al aardig wat intussen...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Komt omdat daar alle wegen vernieuwd worden.
Mwa, ik denk dat als het vernieuwde Eindhoven op je tomtom wilt dat je beter nog ff kunt wachten.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn navigatie met kaarten uit 2008 mist al aardig wat intussen...
Heb voor dat systeem helaas nog niks illegaals kunnen vinden
En betalen voor nieuwe kaarten
je moet ook pas een kaart kopen als Nederland af is, duhquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn navigatie met kaarten uit 2008 mist al aardig wat intussen...
Heb voor dat systeem helaas nog niks illegaals kunnen vinden
En betalen voor nieuwe kaarten
Sinds kort heeft mobiel fok wel die volg knop geloof ikquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vaag... Zie op mn Blackberry namelijk het knopje 'plaats tvp'
En volgens mij heb ik gewoon de geel-oranje mobiele layout
daar kwam ik laatst achter.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Komt omdat daar alle wegen vernieuwd worden.
Truste Chowiquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:10 schreef Chowi het volgende:
Ik ga even een filmpje kijken..
Doei allemaal, bedankt voor het ongeëvenaard warme ontvangst vandaag.![]()
.
Hahaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar kwam ik laatst achter.
De Tom Tom zei nog net niet: pas op voor de koeien, en dat terwijl ik volgens hem al dik in het weiland reed
Yo, veel plezier. Wij baggeren wel verder in je topic.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:10 schreef Chowi het volgende:
.
tot gauwquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:10 schreef Chowi het volgende:
.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je moet ook pas een kaart kopen als Nederland af is, duh
Whehehequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je moet ook pas een kaart kopen als Nederland af is, duh
Nee. Dat mag dus VERDOMME niet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:13 schreef Bellatrix het volgende:
TRUSTEN CHOWI![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit mocht wel ff in caps, dit was speciaal.
Vooruit dan maarquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:13 schreef Bellatrix het volgende:
TRUSTEN CHOWI![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit mocht wel ff in caps, dit was speciaal.
Spreek je mij tegenquote:
'Plaats TVP' heet het daarquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sinds kort heeft mobiel fok wel die volg knop geloof ik
Kom naar nachtbagger dan scheld ik je verrot.quote:
Okay, een keertje zie ik wel door de vingersquote:
Moment. Ff zoekenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Kom naar nachtbagger dan scheld ik je verrot.
quote:
Zo snel ging het toch nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het zweet staat anders op mijn voorhoofd
C_aquote:
Alleen hier, toch nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb me helemaal de tandjes getypt...
Vond je Chowi nou echt zo ergquote:
Oh. Ik vond het nog best rustig gaan eigenlijkquote:
nou weet je, ik baal ervan als ik een SC mijn knopjes moet gebruiken. Dat is echt het allerlaatste wat ik wil... Dit is voor mij net zoveel ontspanning als het voor iedereen is...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh. Ik vond het nog best rustig gaan eigenlijk
Ze meende het niet van die sloeber.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en ik ben niet de enige
Er zijn heel wat pm's de ronde gegaan
Moet toch echt eens teruglezen, vermoed dat dat allemaal gebeurde voordat ik binnenkwamquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ruim voor je binnen kwamquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Moet toch echt eens teruglezen, vermoed dat dat allemaal gebeurde voordat ik binnenkwam
Dat vond ik wel irritant in de udowu daar werd behoorlijk gemodderd. Als iets ook maar een beetje op twitterbericht leek werd het verwijderd. Ook al kon daar een heel gesprek uit ontstaan. Iets wat je in bijna alle sc's ziet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou weet je, ik baal ervan als ik een SC mijn knopjes moet gebruiken. Dat is echt het allerlaatste wat ik wil... Dit is voor mij net zoveel ontspanning als het voor iedereen is...
Hmm, jammer. Het kan zijn omdat ik haar al langer 'ken', maar ik vond dat ze niet zo heel veel verkeerd deed. Maargoed ieder zijn mening daaroverquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Snap ikquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou weet je, ik baal ervan als ik een SC mijn knopjes moet gebruiken. Dat is echt het allerlaatste wat ik wil... Dit is voor mij net zoveel ontspanning als het voor iedereen is...
Daar val ik geen eens overquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ze meende het niet van die sloeber.
Het viel allemaal mee, erg overtrokken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Moet toch echt eens teruglezen, vermoed dat dat allemaal gebeurde voordat ik binnenkwam
Waarover dan?quote:
Naja, ik ben denk ik bevooroordeeld, maar de udowu was in mijn ogen echt gewoon een groot groepsgesprek op MSN.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat vond ik wel irritant in de udowu daar werd behoorlijk gemodderd. Als iets ook maar een beetje op twitterbericht leek werd het verwijderd. Ook al kon daar een heel gesprek uit ontstaan. Iets wat je in bijna alle sc's ziet.
Was het ook.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Naja, ik ben denk ik bevooroordeeld, maar de udowu was in mijn ogen echt gewoon een groot groepsgesprek op MSN.
ik mod normaal nooit in een SC maar helaas was het ff nodig..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat vond ik wel irritant in de udowu daar werd behoorlijk gemodderd. Als iets ook maar een beetje op twitterbericht leek werd het verwijderd. Ook al kon daar een heel gesprek uit ontstaan. Iets wat je in bijna alle sc's ziet.
en ik meende echt wat ik zeiquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmm, jammer. Het kan zijn omdat ik haar al langer 'ken', maar ik vond dat ze niet zo heel veel verkeerd deed. Maargoed ieder zijn mening daarover. Het kan ook niet tussen iedereen kusjekroel zijn.
[..]
Snap ik. Daarom, en dat is echt niet tegen jou, is het ook lastig voor een mod om in een SC te zitten. Zeker als het buiten je subforum is, want je hebt toch je tag waar je rekening mee moet houden terwijl je er wel voor je plezier zit.
Wat moet dat moet hequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik mod normaal nooit in een SC maar helaas was het ff nodig..
Spermbannen! De hele zooi!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik mod normaal nooit in een SC maar helaas was het ff nodig..
Jah, als ik hier zit ben ik gewoon ik, en dat ik toevallig mod ben, jammer dan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Snap ik. Daarom, en dat is echt niet tegen jou, is het ook lastig voor een mod om in een SC te zitten. Zeker als het buiten je subforum is, want je hebt toch je tag waar je rekening mee moet houden terwijl je er wel voor je plezier zit.
Wie dan nog meer? En wie verpest hier de sfeer? Ik wil namen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en ik meende echt wat ik zeials ik het gewoon irritant blijf vinden dan ga ik weer actief posten in de oude sc
en niet alleen ik.
Tal sc is echt een stuk minder leuk en gezellig geworden. En ik vind echt dat sommigen de sfeer in de sc verpesten.
Waarom denk je dat het zo rustig was?????
het hallo hier ben ik gedrag van haar. En zelfs tien de discussie afgelopen was erop door blijven gaan met bitchy opmerkingenquote:
Ja is ook zo, SWJ en Murp vonden het ook wel grappig om ff te kutten. Maargoed, sommige reacties die er waren toen de SC 5 seconde dicht was, was ook wel echt erg.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was het ook.
Maar daar hadden de mods zelf ook een behoorlijke hand in hoor.
Het begon al met het centraal zetten van de ONZ SC. Kwam opeens geen verdwaalde fokker meer voorbij. Toen dat sluiten en toen dat gezeik met dat udowu, waren er genoeg die dat niet echt uitnodigend vonden en dus wegbleven of 1 keer meeposten en toen zoiets hadden van maar ik word niet uitgekotst.
Mwa, ik hoorde dat dit de eerste echte onenigheid is in bijna 250 topics, dan heb je het als SC echt niet slecht gedaan hoor, ook dit waait wel over. Het is gewoon ff aanpassen in het begin.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en ik meende echt wat ik zeials ik het gewoon irritant blijf vinden dan ga ik weer actief posten in de oude sc
en niet alleen ik.
Tal sc is echt een stuk minder leuk en gezellig geworden. En ik vind echt dat sommigen de sfeer in de sc verpesten.
Daar ben ik ook wel van overtuigdquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jah, als ik hier zit ben ik gewoon ik, en dat ik toevallig mod ben, jammer dan.
Maar dat is ook nooit een issue geweest...
Maar goed, dit zal ook wel weer goed komen
Ik weet niet waarom maar ik voel me aangesprokenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en niet alleen ik.
Toen kwam het autisme van veel scers wel naar boven ja. Ik was op een concert en kreeg gewoon smsjes over dat de sc dicht wasquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja is ook zo, SWJ en Murp vonden het ook wel grappig om ff te kutten. Maargoed, sommige reacties die er waren toen de SC 5 seconde dicht was, was ook wel echt erg.
quote:[..]
Mwa, ik hoorde dat dit de eerste echte onenigheid is in bijna 250 topics, dan heb je het als SC echt niet slecht gedaan hoor, ook dit waait wel over. Het is gewoon ff aanpassen in het begin.
[..]
Daar ben ik ook wel van overtuigd.
Ja, ik weet dat het simpel klinkt en misschien zelfs vóór Chowi, maar dat moet je gewoon overheen lezen. Zelfde als met die plaatjes, dat is gewoon ff nog een beetje kloten, daar moet je imo niet te zwaar aan tillenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het hallo hier ben ik gedrag van haar. En zelfs tien de discussie afgelopen was erop door blijven gaan met bitchy opmerkingen
je hoeft je niet aangesproken te voelen hoorquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar ik voel me aangesproken![]()
Misschien door die ONZ invasie opmerking van LL
Dat meen je nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toen kwam het autisme van veel scers wel naar boven ja. Ik was op een concert en kreeg gewoon smsjes over dat de sc dicht was![]()
[..]
Jij bent liefquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
neuh, het was meer Emile Ratelband die even de tweede kamer binnen rende tijdens een debat over Afghanistan...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |