Aaaight nu wordt me idd een hoop duidelijkkquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
De SC in Onzin. Users die Overal Worden Uitgekotst.
De TT is door SWJ of Murp gemaakt, maar het dekt de lading volledig.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aaaight nu wordt me idd een hoop duidelijkk![]()
Na ja, logisch gevolg dan dus
Ben jij ook zo'n ONZ-voortbrengsel?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:03 schreef Bellatrix het volgende:
OHOHO ZE REALISEREN NU dat ze in ie kamer ieand vermoord hebbeN!!!!!!!!!!!
Ik ben daar geboren.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n ONZ-voortbrengsel?
Nee, dat snap ik, maar ik gooi enkel een balletje op.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb dat hele UDOWU gedeelte een beetje gemist... wel iets van opgevangen, maar een groot deel ook gemist. ONZ is neit mijn gebied waar ik mod, dus daar ga ik niet over. Maar het is zo te horen wel iets om te bespreken.
werd er bij het sluiten van XFA niet ook een paar keer geroepen om dan maar een andere SC te gaan kapenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben het met je eens dat dat jammer is.
MAAAAARRRRRR: ik vind het prima als de mensen van daar een andere SC uitzoeken om een leuke plek te hebben, MAAAAAAARRRRRRRRR en dat heb ik in GC ook al aangegeven: Ik vind het absoluut niet prima als die groep mensen een andere SC overneemt. Dus meedoen: prima
Een groep binnen een groep: No way...
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ach, als je het ophoudt krijg je een blaasontsteking
Eens, tis ook echt een reden van niks; ' Ja we mogen in ONZ niet meer dus komen we maar hier en als het niet bevalt moet je bij ONZ zijn'quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben het met je eens dat dat jammer is.
MAAAAARRRRRR: ik vind het prima als de mensen van daar een andere SC uitzoeken om een leuke plek te hebben, MAAAAAAARRRRRRRRR en dat heb ik in GC ook al aangegeven: Ik vind het absoluut niet prima als die groep mensen een andere SC overneemt. Dus meedoen: prima
Een groep binnen een groep: No way...
en vervolgens als een soufflé in elkaar gezaktquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
FFSC is er groot door geworden
V&A?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
werd er bij het sluiten van XFA niet ook een paar keer geroepen om dan maar een andere SC te gaan kapen
Dat hebben we ook gedaan.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
werd er bij het sluiten van XFA niet ook een paar keer geroepen om dan maar een andere SC te gaan kapen
Ik las nikkers.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:05 schreef iBenny het volgende:
Als de vorige TT over knikkers ging, maar het onderwerp over Chowi... is het nu dan andersom en gaan we nu over knikkers praten?
Mjah, das ook gewoon vergelijkbaar hiermee. Er is daar ook 1 a 2 users die daar de hele zaak domineren, en niet iedereen vond/vind dat relaxedquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en vervolgens als een soufflé in elkaar gezakt
Ja, laten we het over negerplassers hebbenquote:
Jezus wat maak je je druk? Haat je Chowi zo erg? LIGHTEN UPquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:05 schreef charmed_angel het volgende:
TT
Dit bedoel ik nou
Ik ben weg hiertrusten
ik weet van de hoed en de rand en nee, ik denk er niet anders over.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heb je de ONZ SC ooit bewust gelezen? Ik denk namelijk dat je er dan wel anders over denkt.
Knikkers geen Nikkerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, laten we het over negerplassers hebben![]()
In V&A was toch weinig tot geen mot? Ja een beetje omdat JULLIE altijd over ONS gingen zitten mauwen in WKquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat hebben we ook gedaan.Eerst V&A en toen werd daar weer gezeken, en toen WK
We zijn best wel racistisch hier.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:07 schreef Fanta-stick het volgende:
Weet je wat mij opvalt....dat ik na Gomi de donkerste ben in de OP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |