Ga ik zeker niet doen. Zeker met het oog op de krappe arbeidsmarkt die over een paar jaar gaat komen is het nu vooral een kwestie van ervaring opdoen en het uitbouwen van mijn netwerk. Dat komt tegen die tijd vanzelf wel goed.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:16 schreef Thisbe het volgende:
Mooi om te horen dat het goed gaat! En ondernemer kun je ook later nog worden, geef die droom niet op zou ik zeggen.
Een cyborg?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:16 schreef Thisbe het volgende:
Ik ga in ieder geval in januari wat anders doen. Ik vind het notariaat niet leuk, ook al heb ik er veel van opgestoken en heel bijzondere transacties gedaan. De vastgoedsector is een puinhoop nu, en alle leuke collega's zijn vertrokken. En de stad waar ik woon vind ik niet zo leuk, dus niets houdt me hier.
Het zal de advocatuur of het bedrijfsleven worden denk ik. En dankzij de forse operatie van een paar maanden geleden ben ik voortaan een heuse cyborg.
Murms heeft een mooi lijfje hoor, volgens mij niets mis mee.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij zag er verdraaide goed uit, niet miepen! Je boobs hebben die 5 kilo te pakken gehad
anders is het nog strafbaar ookquote:
Mn summerlove was 1.70m en 53 kg. Strak van boven, kleine borstjes maar een heerlijke ronde kont.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik was 1.70 en 60 kilo en dat vind ik perfect. helaas nu iets van 65 ofzo![]()
maar 53 is wel errug weinig. ik woog een paar jaar terug 57 en toen kreeg ik nogal wat klachten van mn omgeving dat ik er ongezond uitzag
Dat zeg ik niet, dus theoretisch gezien zou het zomaar kunnen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:23 schreef Murmeli het volgende:
airwin waar werk jij? zijn wij stiekum collega's?
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik vind dat vrouwen rondingen moeten hebben
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik snap dat niet hoor, vrouwen die klagen over hun gewicht![]()
in plaats van er drama van te maken kan je er wat aan doen, en ik vind dat vrouwen rondingen moeten hebben
Liever vrouwen met rondingen dan mannen met rondingen!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
in plaats van er drama van te maken kan je er wat aan doen, en ik vind dat vrouwen rondingen moeten hebben
maar mannen moeten mager en gespierd zijnquote:
Nee ze moeten gewoon aan de lijnquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ten dele mee eens. Niks mis met rondingen, tenzij je het over haar kinnen en/of driedubbele gelaagdheid van de buik hebt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
hehehe... Alleen het tepeltje dan...quote:
Dat was ooit, toen ik nog elke dag fietste van huis naar school en werk, en 's avonds weer een paar uur...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar mannen moeten mager en gespierd zijn
is ook niks mis meequote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Murms heeft een mooi lijfje hoor, volgens mij niets mis mee.Of haar kleding weet het nodige te verbergen!
Zolang er geen froep is is het goedquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ten dele mee eens. Niks mis met rondingen, tenzij je het over haar kinnen en/of driedubbele gelaagdheid van de buik hebt.
Eens, een skinny man vind ikquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar mannen moeten mager en gespierd zijn
Altijd?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
is ook niks mis meekan alleen altijd beter
Ga jij eerst jezelf maar eens uithongeren, dikzakquote:
Ja, liever te mager dan te dik eigenlijk.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:26 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Eens, een skinny man vind ik.
echt he?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:26 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Eens, een skinny man vind ik.
Ja, en ooit was ik een kinderloze jonge maagd, daar kopen we geen brood voor tegenwoordig.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat was ooit, toen ik nog elke dag fietste van huis naar school en werk, en 's avonds weer een paar uur...
Dat laatste neem ik onmiddellijk van je aan. Hoe ervaar je het om weer te kunnen horen? Zal ongetwijfeld ook wennen zijn geweest?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:26 schreef Thisbe het volgende:
Het resultaat was beter dan ik gehoopt had. Zelfs het ziekenhuis was onder de indruk.
Ja ik heb een cochleair implantaat gekregen, met als resultaat dat ik tegenwoordig alles hoor. Dit zal me zeker gaan helpen met een nieuwe baan. Niet dat ik mijn huidige cliënten ooit heb horen klagen trouwens, maar werkgevers zijn zéér bevooroordeeld.
En daar hebben we Q!quote:
Hahahaha, MI!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:26 schreef vencodark het volgende:
Een collega van mij heeft echt enorme borsten maar die hangen nogal. Het zijn eigenlijk 2 spiegeleieren aan iedere kant van de pan ofzo.
Die tijden komen nooit meer terug.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:27 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ja, en ooit was ik een kinderloze jonge maagd, daar kopen we geen brood voor tegenwoordig.
Gewoon de sportschoolquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
Waar ben jij geweest?! 22 marathons gelopen?
Ik ZOU er wat aan kunnen doen ja.. Maar ik heb de motivatie er niet voor..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:27 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ja, en ooit was ik een kinderloze jonge maagd, daar kopen we geen brood voor tegenwoordig.
Wat?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Zolang er geen froep is is het goed
Ik ben sinds de oprichting van deze reeks hier nog geen dag weg geweest hoor.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:28 schreef Thisbe het volgende:
[..]
En daar hebben we Q!![]()
Het wordt steeds beter hier. Als we al die nieuwelingen eruit trappen, dan wordt het nog eens wat...
Maar dan verdwijnen de spiertjes....quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ga jij eerst jezelf maar eens uithongeren, dikzak
Precies, ik gruwel daar echt van.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, liever te mager dan te dik eigenlijk.
Daar waar de buik de kut bedektquote:
woooowwwwww!! dat is echt onwijs veul! ga je nog meer afvallen, of ben je nu klaar? ik wil foto's zienquote:
Gatverdammequote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Daar waar de buik de kut bedekt
En toch, jij bent ook te dik voor mijn maatstaven. Nu weten we allebei dat we elkaar niet moetenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar dan verdwijnen de spiertjes....
Maar je hebt geen relatie. En als je geen relatie hebt kan je niet vreemdgaan. En als je niet vreemd gaat ben je niet tof...quote:
Klinkt als 'if you can't find the hole, just pick a roll'.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Daar waar de buik de kut bedekt
Foto's heb ik nog niet echt, maar in het echt is het wel echt te zienquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
woooowwwwww!! dat is echt onwijs veul! ga je nog meer afvallen, of ben je nu klaar? ik wil foto's zien
maar echt goed van je, knap! allemaal door het sporten?![]()
![]()
![]()
Zolang ik zei. Zolang er maar geen froep isquote:
Mja, ligt eraan hoe dik eigenlijk. Ik ben weleens op date geweest met een gast die duidelijk te dik was, gewoon chubbie enzo. Maar heel knap smoeltje maar ik zat toch steeds te denken: jammer dat hij niet slank(er) is.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:29 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Precies, ik gruwel daar echt van.
Please stop.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt als 'if you can't find the hole, just pick a roll'.
Preciesquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt als 'if you can't find the hole, just pick a roll'.
Ik ben nu -5, maar gaat ook de goede kant opquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
woooowwwwww!! dat is echt onwijs veul! ga je nog meer afvallen, of ben je nu klaar? ik wil foto's zien
maar echt goed van je, knap! allemaal door het sporten?![]()
![]()
![]()
Ik moet geen neukkussen hebben bij een vent. Die breng ik zelf al meequote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mja, ligt eraan hoe dik eigenlijk. Ik ben weleens op date geweest met een gast die duidelijk te dik was, gewoon chubbie enzo. Maar heel knap smoeltje maar ik zat toch steeds te denken: jammer dat hij niet slank(er) is.
Hehe ja ik denk het ook. Ik vind me eerder te dun. Doe mij maar 88kg met 11% vetquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En toch, jij bent ook te dik voor mijn maatstaven. Nu weten we allebei dat we elkaar niet moeten
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, liever te mager dan te dik eigenlijk.
vet bij mannenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hehe ja ik denk het ook. Ik vind me eerder te dun. Doe mij maar 88kg met 11% vet
Dat klinkt heul niet lieviepievie.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:32 schreef Murmeli het volgende:
is 178 en 60 kilo ofzo
mjam!!! gooi en smijtjongetjes
![]()
en verder gelukkig totaal niet iemand waar je overheen walst enzo
Ik ben ook op zoek naar een meisje met een knappere beste vriendin. Dat is trickyquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar je hebt geen relatie. En als je geen relatie hebt kan je niet vreemdgaan. En als je niet vreemd gaat ben je niet tof...
Neuken dan maar?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik moet geen neukkussen hebben bij een vent. Die breng ik zelf al mee
Zonde.. Nooit doenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:32 schreef Thrust het volgende:
Probeer juist wat meer kilootjes erbij te krijgen
ik roep t hier al jaren maar niemand geloofde me...quote:
Haha, zo kan je het ook noemen ja.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik moet geen neukkussen hebben bij een vent. Die breng ik zelf al mee
ben ik dan volgens jouw maatstaven dan ook te dik?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mja, ligt eraan hoe dik eigenlijk. Ik ben weleens op date geweest met een gast die duidelijk te dik was, gewoon chubbie enzo. Maar heel knap smoeltje maar ik zat toch steeds te denken: jammer dat hij niet slank(er) is.
Primaquote:
tofquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Foto's heb ik nog niet echt, maar in het echt is het wel echt te zien
Voornamelijk sporten ja
Wij denken er hetzelfde overquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, zo kan je het ook noemen ja.
Nah, het trekt me ook niet zo aan. Ik vind slank bij mannen altijd mooier. Bij vrouwen vind ik een vollere vrouw mooier dan een mager ding. Mager ziet er dan zo breekbaar uit. En vrouw moet gewoon borsten en een kont hebben, niet iets wat nog in ontwikkeling lijkt.
Weer? Ik hoor nu pas voor het eerst in mijn leven zonder spraakafzien. Het is een klein wonder, dat het zomaar kan!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:28 schreef AirwiN het volgende:
Dat laatste neem ik onmiddellijk van je aan. Hoe ervaar je het om weer te kunnen horen? Zal ongetwijfeld ook wennen zijn geweest?
Nee, volgens mij niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ben ik dan volgens jouw maatstaven dan ook te dik?
Aan je fobo foto's kun je niet echt zien dat je voller bent, al heb je wel redelijk brede schouders lijkt het..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ben nu -5, maar gaat ook de goede kant op
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
ik roep t hier al jaren maar niemand geloofde me...
Dan waai ik misschien wel wegquote:
ook al goed bezig!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ben nu -5, maar gaat ook de goede kant op
I agree! Beckhamquote:
Dan kan ik me ook op de lijst tussen de [Singles]-sletjes zettenquote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wij denken er hetzelfde over
niet? ik gooi en smijt heel liefquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat klinkt heul niet lieviepievie.
Dan bind je jezelf maar vast. Aan een bed ofzoquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:34 schreef Thrust het volgende:
[..]
Dan waai ik misschien wel weg![]()
Moet echt rond die 70kilo blijven en daar niet teveel onder komen.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet.Jij bent geen mager ventje maar geloof niet dat jij overal teveel vet hebt zitten zoals 'bierbuik' en hele dikke kont ofzo.
Ik vind je niet in categorie dik.
Yup en volgende week als mijn voetje weer helemaal beter is, ga ik ook maar eens wat meer wandelen en misschien wel lopenquote:
Mijn bed of die van jou?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan bind je jezelf maar vast. Aan een bed ofzo
Deze heeft niet echt een mond vol met kauwgum, spreekt dus redelijk netjes australisch/engels..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Leuk smoeltje heeft ie ook. Hoe vind je zijn accent trouwens?
![]()
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:35 schreef vencodark het volgende:
[..]Mijn date is ook slank.
en heeft lang hippie haar.
Nice!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]en dat terwijl ik op dat moment overgewicht had
ben sindsdien ook weer 5 kilo kwijt..
Wat gaaf, Thisbe!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:34 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Weer? Ik hoor nu pas voor het eerst in mijn leven zonder spraakafzien. Het is een klein wonder, dat het zomaar kan!![]()
Ik heb flink moeten revalideren de afgelopen maanden, en ik ben zeker nog niet klaar. Maar de resultaten zijn nu al overweldigend goed, en het wordt alleen maar beter!
Wennen is het zeker, maar het is niet onaangenaam.
De mijne uiteraardquote:
Haha, qua uiterlijk is het echt mijn type.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
voor zoiets zou ik mijn non-dating-policy misschien wel aan de kant schuiven
onzeker wicht! jij bent gewoon lekker. Niks diks bij, lekker compactquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ben ik dan volgens jouw maatstaven dan ook te dik?
Hoe gaat 't trouwens met je voet nu? Zal wel nog redelijk pijnlijk zijn?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Yup en volgende week als mijn voetje weer helemaal beter is, ga ik ook maar eens wat meer wandelen en misschien wel lopen
Ik vind je gewoon een goed lijf hebben hoor!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
och, als ik zou mogen kiezen zou ik mijn buik verdelen tussen mn tieten en mn kont. Daar kan je nooit genoeg van hebbenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:37 schreef vencodark het volgende:
Ik zou zelf wel een iets strakkere/plattere buik willen hebben maar doe er geen moeite voor. De rest boeit me niet zo eigenlijk.
Oh!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:34 schreef Thisbe het volgende:
Weer? Ik hoor nu pas voor het eerst in mijn leven zonder spraakafzien. Het is een klein wonder, dat het zomaar kan!![]()
Jou inschattende zal je tot het uiterste gaan om het maximale eruit te halen. Niks mis mee. Ik gun je dan ook van harte dat je daar in je volgende stappen daar de vruchten van gaat plukken.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:34 schreef Thisbe het volgende:
Ik heb flink moeten revalideren de afgelopen maanden, en ik ben zeker nog niet klaar. Maar de resultaten zijn nu al overweldigend goed, en het wordt alleen maar beter!
Wennen is het zeker, maar het is niet onaangenaam.
Really? Ik zou denken dat je gewoon een zwaardere bouw hebt, dus niet dik maar gewoon groter lijf/botten. Is toch weer net wat anders.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ruim je dan eerst die katten poep op?quote:
Jaja.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Volgens je foto's dan he, natuurlijk
Ja. Ik kom die dus nooit tegenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, qua uiterlijk is het echt mijn type.
Haha, ja meer boobie zou me niet misstaan.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
och, als ik zou mogen kiezen zou ik mijn buik verdelen tussen mn tieten en mn kont. Daar kan je nooit genoeg van hebben
Uhuh...quote:
Haha, ik ook nooit.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Ik kom die dus nooit tegen
Gisteren met het klussen ingezwachteld en gisteravond ook vrij pijnlijk, maar vanmorgen nauwelijks zwelling en de pijn valt ook wel mee. Meer een hele lichte "zeurpijn". Dus is volgende week helemaal beterquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe gaat 't trouwens met je voet nu? Zal wel nog redelijk pijnlijk zijn?
Ik heb er al spray op gespoten waardoor ze nu niet meer op bed komt liggen, maar op mij of op mn laptop. Dus als het goed is, gaat ze ook niet meer op bed poepenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:39 schreef Thrust het volgende:
[..]
Ruim je dan eerst die katten poep op?
Geil.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Deze heeft niet echt een mond vol met kauwgum, spreekt dus redelijk netjes australisch/engels..
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:39 schreef Thisbe het volgende:
Nou, ik ben zeer verheugd dat ik nu ieders lengte en gewicht weet!
Nu wil ik graag van een iedere zijn of haar hoogst genoten opleiding weten, dan hebben we dat ook vast gehad
quote:
Nja, ik ben van mening dat ik beide nog tekort kom.. maar wie weet in de toekomst er wat zoutwaterzakken in laten plempenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, ja meer boobie zou me niet misstaan.Kont heb ik precies genoeg.
1e jaar kleuterschool, toen was ik er klaar mee, ben ik maar gaan werkenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:39 schreef Thisbe het volgende:
Nu wil ik graag van een iedere zijn of haar hoogst genoten opleiding weten, dan hebben we dat ook vast gehad
Had 3 kilo overgewicht.. De wii sloeg helemaal rood uit bij mijquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Really? Ik zou denken dat je gewoon een zwaardere bouw hebt, dus niet dik maar gewoon groter lijf/botten. Is toch weer net wat anders.Maar hoeveel overgewicht dan?
Je weet heul niet hoe lang ik ben!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:39 schreef Thisbe het volgende:
Je heet toch geen Milton he?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:40 schreef djayzz het volgende:
Mijn (eigenlijk al te kleine) kantoor wordt nu beschouwd als opslag plaats
![]()
Hoe wie wat waar date?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:35 schreef vencodark het volgende:
[..]Mijn date is ook slank.
en heeft lang hippie haar.
Klinkt alsof het de goede kant op gaat jaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Gisteren met het klussen ingezwachteld en gisteravond ook vrij pijnlijk, maar vanmorgen nauwelijks zwelling en de pijn valt ook wel mee. Meer een hele lichte "zeurpijn". Dus is volgende week helemaal beter
Oh. Misschien is dat het. Ik val alleen op uitzonderlijk knapquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, ik ook nooit.Mijn exen waren mijn types in grote lijnen maar deze is echt ultiem type. Niet eens uitzonderlijk knap ofzo, maar qua 'stijl' ofzo.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:38 schreef AirwiN het volgende:
Jou inschattende zal je tot het uiterste gaan om het maximale eruit te halen. Niks mis mee. Ik gun je dan ook van harte dat je daar in je volgende stappen daar de vruchten van gaat plukken.
ja als jij het niet wil zeggen.....ook overheid iig, en daar reorganiseert ook van alles dus vandaar dat ik dacht misschien zijn we collega's ofzoquote:
Wat is dan je lengte enzo, Snuit?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Had 3 kilo overgewicht.. De wii sloeg helemaal rood uit bij mijMaar nu zit ik goed.. Ben nog wel wat aan het afvallen voor het sporten, maar qua lijn hoeft het inderdaad niet echt.. Ben wel blij met mijn bouw, overal een klein beetje vet, maar niet overdreven veel
en ja murm, ik ben zo nu en dan wat onzeker!
Dacht dat jij van jezelf wat vol bent of niet?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, ik ben van mening dat ik beide nog tekort kom.. maar wie weet in de toekomst er wat zoutwaterzakken in laten plempen
Pff, 3 kilo.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Had 3 kilo overgewicht.. De wii sloeg helemaal rood uit bij mijMaar nu zit ik goed.. Ben nog wel wat aan het afvallen voor het sporten, maar qua lijn hoeft het inderdaad niet echt.. Ben wel blij met mijn bouw, overal een klein beetje vet, maar niet overdreven veel
en ja murm, ik ben zo nu en dan wat onzeker!
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:41 schreef FreelanceMessias het volgende:
Ik heb nooit van een opleiding genoten.
Zo op de foto's afgaand lijkt snuit me 1.78quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat is dan je lengte enzo, Snuit?
Woordenboek nodig? Pm maar raakquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:41 schreef Cue_ het volgende:
Engels typen is best moeilijk als je dat nooit doet
Ja Snuit, vertel eens!!! FEITEN willen we weten!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nja, ik ben niet mager, ik ben niet slank.. vol is denk ik wel de omschrijving.. vraag eens aan mn zoon, je ziet jezelf nooit goed natuurlijkquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dacht dat jij van jezelf wat vol bent of niet?
[..]
Pff, 3 kilo.Maar als jij graag wat kwijt wilt, moet je lekker wat bewegen of beter eten ofzo.
Bepaalde bouw hou je toch.
Hoe vreselijk!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:43 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik wil naar bed, want dan is het snel morgen. Maar ik ben te wakker. Oh, het Drama dat mijn leven is.
Ik schat jou wel in als een vrouw die haar eigen ding doet in plaats van dat ze anderen nadoet.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:42 schreef Murmeli het volgende:
ja als jij het niet wil zeggen.....ook overheid iig, en daar reorganiseert ook van alles dus vandaar dat ik dacht misschien zijn we collega's ofzo
Volgens mij ben ik echt zo een standaard mannenmaat.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De éne MBA is de andere niet!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:40 schreef AirwiN het volgende:![]()
* AirwiN zwaait nog ff met z'n MBA-bul!
het is 1.78 he?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik echt zo een standaard mannenmaat.
Truste Engel!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:45 schreef -Engel- het volgende:
Ja ik ga maar eens naar bed... ik voel me nog steeds of ik met een moker gemept word.....
doet wonderen (hoop.... morgen nog veel te doen... dus ik kan niet ziek zijn morgen ...dat kan echt niet..........)
Ja maar nu weet ik nogsteeds geen verhoudingen!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Trustenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:45 schreef -Engel- het volgende:
Ja ik ga maar eens naar bed... ik voel me nog steeds of ik met een moker gemept word.....
doet wonderen (hoop.... morgen nog veel te doen... dus ik kan niet ziek zijn morgen ...dat kan echt niet..........)
Grootse verwachtingenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:45 schreef Lily-Ella het volgende:
Ah, ik ga vast mijn bed verschonen! Jeej! *huppelt naar boven*
Dat is mijn lengte 1.83mquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
word je dan mijn personal trainer ???quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:45 schreef JoeyT het volgende:
We kunnen een [SINGLES] afval/aankom clubje maken
nee dat is geen nadoen, maar niks geven wat een ander ook niet geeftquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik schat jou wel in als een vrouw die haar eigen ding doet in plaats van dat ze anderen nadoet.Maar goed, alle overheden staan aan de lat voor forse bezuinigingen. Dus overal wordt ook gereorganiseerd.
Overal?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ICT, saai, Communicatie en Multimedia "Wij zijn hip maar hebben geen idee wat we doen", en Kunst en Techniek "We combineren de vaagheid van kunst met de complexheid van elektronica, dat, en we hebben allemaal een Apple." Voor sommige mensen werkt dat en is het helemaal leuk, maar kan niet zeggen dat ik er met plezier aan terugdenkquote:
Aim for the moon. If you miss, you'll be in the stars.quote:
Uiteraard. En dan kunnen we naar het trainen samen douchen. En dan laat je me alles met je doen wat ik wil omdat ik gewoon de man benquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
word je dan mijn personal trainer ???Eentje die nee niet als antwoord wil horen ????
![]()
Want anders gaat het niet werken
Klopt! Ik compenseer mijn middelmatige MBA met briljante prestaties in mijn werk. Daar gebeurt het uiteindelijk allemaal.quote:
Ja, je bent uitzonderlijk lief voor jou doen. Al kan ik mij niet voorstellen dat je krengerige karakter verdwenen is, een vos verliest immers alleen zijn haren...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:45 schreef Thisbe het volgende:
Maar je bent gestegen op mijn waarderingsladder!Dat kan ook komen omdat ik nu ouder, en dus milder, ben geworden.
Je bent iig langer dan mn ideale chickquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
1.83..
Ja das mooi knudde, doe maar -20
ben jij 163?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
1.83..
Ja das mooi knudde, doe maar -20
Nee dat schept hoopquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je bent iig langer dan mn ideale chick
Nee als hij overgewicht heeft is ie zwaarder.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:48 schreef Murmeli het volgende:
ik gok snuit op 183 en een kilootje of ehm 80? 75?
Ik zat in de buurtquote:
Laaf formaatquote:
1.83 en de kilo's, mjah, eigenlijk lang geleden weer dat ik die -5 heb geconstateerd.. maar op het moment dat Venco me zag zat ik tegen de 90 aan..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:48 schreef Murmeli het volgende:
ik gok snuit op 183 en een kilootje of ehm 80? 75?
Hey het zou kutter zijn als je kleiner wasquote:
Wat is je e-mailadres? Dan stuur ik je een toplessfoto van mijzelf.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:47 schreef Murmeli het volgende:
nee dat is geen nadoen, maar niks geven wat een ander ook niet geeft
Dat hangt er vanaf. Het totaal van alle onderdelen of alleen het onderdeel waar ik werk?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:47 schreef Murmeli het volgende:
hoeveel mensen werken daar bij jullie?
Ik had het preciesquote:
Sstquote:
Niks mis met je!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
1.83 en de kilo's, mjah, eigenlijk lang geleden weer dat ik die -5 heb geconstateerd.. maar op het moment dat Venco me zag zat ik tegen de 90 aan..
Ja ik WEET hetquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat is klein! ik vindal zo klein met zn 178
de organisatie waar jij werkt. dus stel jij werkt bijeen ministerie, dan het hele ministerie. als jij werkt bij een ding dat onder een ministerie ofzo hangt dan alleen het ding dat eronder hangt. you snap?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat is je e-mailadres? Dan stuur ik je een toplessfoto van mijzelf.
[..]
Dat hangt er vanaf. Het totaal van alle onderdelen of alleen het onderdeel waar ik werk?
Ja, oke maar alleen als we echt goed getraind hebben jaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Uiteraard. En dan kunnen we naar het trainen samen douchen. En dan laat je me alles met je doen wat ik wil omdat ik gewoon de man ben
Jij ging slapen om niet ziek te worden, toch?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, oke maar alleen als we echt goed getraind hebben ja
Had liever minimaal 10cm langer geweest.. Helaas kan niets me daar nog bij helpen..quote:
Ik meen me te herinneren dat een zekere missmsx ronduit een hekel aan me had. Doe haar maar de groeten van me.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:49 schreef AirwiN het volgende:
Ja, je bent uitzonderlijk lief voor jou doen. Al kan ik mij niet voorstellen dat je krengerige karakter verdwenen is, een vos verliest immers alleen zijn haren...
Grote mannenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hey het zou kutter zijn als je kleiner was
Klein zijn is kut ja... Ik zou zelf ipv 1.83m liever 1.88m willen zijn... Maja kan niet alles hebben he
Wacht maar tot jij dertig bent, dan piep je wel anders!quote:
piep!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:58 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij dertig bent, dan piep je wel anders!
ja dat kan ik me voorstellen ja.... mja, gewoon een meisje van onder de 165 zoeken en die zijn er gelukkig genoegquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Had liever minimaal 10cm langer geweest.. Helaas kan niets me daar nog bij helpen..
wat? wassup?quote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:58 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij het over iets anders.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:58 schreef Thisbe het volgende:
[..]
ik ben echt blij dat ik maar 170 ben. de meeste mannen zijn groter of even groot. en als ze kleiner zijn, zijn ze meestal niet veel kleinerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:58 schreef Rupsebeest het volgende:
Tja als lange vrouw moet ik ook een lange vent.
Ik las net in een topic dat beweging het medicijn is......quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij ging slapen om niet ziek te worden, toch?
Trusten L-E!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:58 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik ga toch maar naar bed. Trusten lieve mensen!
wat heet lang?!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:58 schreef Rupsebeest het volgende:
Tja als lange vrouw moet ik ook een lange vent.
Ohhhhhhhhhh!quote:
Probleem is dat ik daar niet op selecteer ofzo.. De meesten die ik leuk vind zijn langer.. OP 1 na dan, maar dat is een Engelse en die heeft een vriend en het duurt ruim 12 uur voor ik er ben.. Dus ik hou 't wel gewoon in Nederland... En dan wordt 't al gauw een stuk lastiger..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja dat kan ik me voorstellen ja.... mja, gewoon een meisje van onder de 165 zoeken en die zijn er gelukkig genoeg
[..]
wat? wassup?
Of ik pak je juist harder aan als je niet goed genoeg getraind hebtquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, oke maar alleen als we echt goed getraind hebben ja
Ja, die kans heb je laten lopenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik las net in een topic dat beweging het medicijn is......![]()
jaja.... ik ga al..... ik ga al
Wat wat watquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
solliciteer je weer naar een ban???? Grasje wat DOE je?
Dat valt reuze mee. Ze beschikt vooral over een vergelijkbare mate van krengerigheid en kiest voor een andere vorm om dat te uiten.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:56 schreef Thisbe het volgende:
Ik meen me te herinneren dat een zekere missmsx ronduit een hekel aan me had. Doe haar maar de groeten van me.![]()
De goeie ouwe tijd waarin we elkaar gewoon afmaakten.![]()
Hier ben je anoniem!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:56 schreef Thisbe het volgende:
Maar ik moet me tegenwoordig als verantwoordelijk mens gedragen, dan kun je je dat soort uitspattingen niet meer veroorloven!
Gun hem en ons die pogingquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
solliciteer je weer naar een ban???? Grasje wat DOE je?
Ja inderdaad.. en ik vind het best wel belangrijk dus als een man net zo groot is als ik dan keur ik hem af hoor.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ben echt blij dat ik maar 170 ben. de meeste mannen zijn groter of even groot. en als ze kleiner zijn, zijn ze meestal niet veel kleiner
mja dat is minder.... sja ach... als een vrouw je op je lengte gaat afwijzen is ze toch niet tofquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Probleem is dat ik daar niet op selecteer ofzo.. De meesten die ik leuk vind zijn langer.. OP 1 na dan, maar dat is een Engelse en die heeft een vriend en het duurt ruim 12 uur voor ik er ben.. Dus ik hou 't wel gewoon in Nederland... En dan wordt 't al gauw een stuk lastiger..
Half singles is dus niet tofquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
mja dat is minder.... sja ach... als een vrouw je op je lengte gaat afwijzen is ze toch niet tof
Mwah.. ik doe dat eigenlijk ook.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
mja dat is minder.... sja ach... als een vrouw je op je lengte gaat afwijzen is ze toch niet tof
juist....quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Of ik pak je juist harder aan als je niet goed genoeg getraind hebt
totdat je echt ineenes helemaal in love raakt met iemand van 1 meter 60quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:03 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ja inderdaad.. en ik vind het best wel belangrijk dus als een man net zo groot is als ik dan keur ik hem af hoor.
Vroeger alleen in PTA, de rest van fok! boeit me echt niet.. Heel af en toe komt er wel eens wat voorbij dat ik waard vind om op te reageren..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:05 schreef Graseter het volgende:
Jofunu-kun post jij nou echt alleen maar in [singles]?
Dat zie ik echt niet gebeuren. Als een man klein is dan vind ik hem niet eens aantrekkelijk, hoe mooi hij ook is.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
totdat je echt ineenes helemaal in love raakt met iemand van 1 meter 60![]()
Welke kans heb ik laten lopen?:quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, die kans heb je laten lopen
1,83 ofzo?quote:
Das ook weer true.. Al zijn er een aantal die daar nieteens aan zullen beginnen denk ik..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik moet nog maar zien wat ze in de praktijk doen....
quote:
Nog nooit gedaan in ieder geval.. als ik mn broer niet tot mn vrienden reken that is..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
stelling:
Het is niet oke om met de ex van je vriendinnen/vrienden te neuken.
mede mogelijk gemaakt door Djayzz en GvE
Ja, je moest naar Den haagquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Welke kans heb ik laten lopen?:
Op beweging????
Dan ben ik heul langquote:
Ouch.... klootzak ben je ook hequote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan in ieder geval.. als ik mn broer niet tot mn vrienden reken that is..
quote:
De enige 'eis' die ik heb is dat hij langer moet zijn. Voor de rest moet ik me gewoon aangetrokken tot hem voelen. Daarom kan ik ook geen beeld schetsen van waar ik op val, ik val namelijk op uiteenlopende types. Hij moet 'het' gewoon hebben voor mij.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:08 schreef FreelanceMessias het volgende:
Ach, eissen hebben wat betreft uiterlijk is prima. Maar vrouwen draven er wat te hard in door.
dat ligt er aan wanneer je de ex neukt... tijdens, vlak erna of laaaaaaaaaaaaaaaang er na....quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
stelling:
Het is niet oke om met de ex van je vriendinnen/vrienden te neuken.
mede mogelijk gemaakt door Djayzz en GvE
tsja dat is hun eigen tekortkoming dan....quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das ook weer true.. Al zijn er een aantal die daar nieteens aan zullen beginnen denk ik..
Hoezo?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:08 schreef FreelanceMessias het volgende:
Ach, eissen hebben wat betreft uiterlijk is prima. Maar vrouwen draven er wat te hard in door.
uitschrijvenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dat ligt er aan wanneer je de ex neukt... tijdens, vlak erna of laaaaaaaaaaaaaaaang er na....
Ja hee, ik was met haar aan het scharrelen, daarna kreeg hij 7 jaar lang wat met haar, en we moesten nog eens afmaken wat we ooit begonnen waren..quote:
Kijk, daar begint het toch alquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
tsja dat is hun eigen tekortkoming dan....
kijk ik snap best dat een behoorlijk forse vrouw van zeg 1m80, niet zo snel aangetrokken wordt tot een klein mannetje van 1m50 en 45 kilo. maar ja dat zijn de extremen.
mijn vriend is ook lichter dan ik, sja, niet ideaal ofzo maar ik ga hem daar niet op afwijzen.
nja hoewel... misschien ben ik de andere kant op ook wel zo, ik heb het uitgemaakt met een kerel van ruim 1m90 en tegen de 100 kilo (hoewel ik denk eroverheen want hij was wel echt te dik) en een kale kop, omdat ik het niet op hem kon omdat ie te lelijk was. dus mja, misschien moet ik mn mening een beetje bijstellen
Daar heb ik heerlijk gedanst en geflirt..... maar zondag ben ik vroeger naar huis gegaan.... ik voel me de laatste 2 weken echt een beetje slecht (zal wel stress zijn- weten of je wel of niet gewaardeerd op je werk etc.... chips, gezeur, ik ga wel naar bed)quote:
*geeft handje terugquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:12 schreef HeetBoven het volgende:
goedenavond
voor de dames hand voor de heren
Discriminatie!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:12 schreef HeetBoven het volgende:goedenavond
voor de dames hand voor de heren
Precies, je moet je toch wel seksueel tot iemand aangetrokken voelen en dat voel ik me echt niet bij kleine mannen. Ik ben zelf dus 1.80 dus wil het liefst een man die minstens 1.90 is.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
tsja dat is hun eigen tekortkoming dan....
kijk ik snap best dat een behoorlijk forse vrouw van zeg 1m80, niet zo snel aangetrokken wordt tot een klein mannetje van 1m50 en 45 kilo. maar ja dat zijn de extremen.
mijn vriend is ook lichter dan ik, sja, niet ideaal ofzo maar ik ga hem daar niet op afwijzen.
nja hoewel... misschien ben ik de andere kant op ook wel zo, ik heb het uitgemaakt met een kerel van ruim 1m90 en tegen de 100 kilo (hoewel ik denk eroverheen want hij was wel echt te dik) en een kale kop, omdat ik het niet op hem kon omdat ie te lelijk was. dus mja, misschien moet ik mn mening een beetje bijstellen
Ja sinds een anderhalf jaar nu. Zit in het bankwezen. Credit Risk Management. Harde wereld, past goed bij mequote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:08 schreef Thisbe het volgende:
En Joey, ben jij inmiddels aan het werk?
mee eens!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dat ligt er aan wanneer je de ex neukt... tijdens, vlak erna of laaaaaaaaaaaaaaaang er na....
Ja wat?quote:
Dus toch door het blonde hé?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hoezo?
donker haar
blauwe ogen
een sixpack
een lul van min. 20 cm
valt allemaal toch best mee?
Voor of tijdens?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
mee eens!
vriendinnen mogen best mijn exen neuken. als ze maar van mnafblijven!
onee er heeft al een vriendin met mijngeneukt
Dat lijkt me dus zo naar om te weten!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
onee er heeft al een vriendin met mijngeneukt
... en elke maand een nieuwe minnares natuurlijk.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja sinds een anderhalf jaar nu. Zit in het bankwezen. Credit Risk Management. Harde wereld, past goed bij me. Merk dat mn carriere erg hard gaat, snel meer geld aan het verdienen ben, maar ook dat ik nog iets anders in het leven wil.
Dus over 10 jaar zit ik in een boerderijtje met een nieuwe vriendin in Italië.
Is het erger als het net uit is dan?quote:
Ah het klootzakken zit in de familie dusquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja hee, ik was met haar aan het scharrelen, daarna kreeg hij 7 jaar lang wat met haar, en we moesten nog eens afmaken wat we ooit begonnen waren..
ja, daar gaat het gewoon ook om, je moet het erop kunnenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:13 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Precies, je moet je toch wel seksueel tot iemand aangetrokken voelen en dat voel ik me echt niet bij kleine mannen. Ik ben zelf dus 1.80 dus wil het liefst een man die minstens 1.90 is.
Soort van oer gevoel of zo?
Adios zoonquote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja, daar gaat het gewoon ook om, je moet het erop kunnen
Iets zegt me dat dat wel meevalt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus zo naar om te weten!
Nja. dan weet je iig wel hoe ie in bed is, daar eigenlijk alles gedeeld wordtquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Iets zegt me dat dat wel meevalt.
quote:
tijdens, in t begin, toen het nog niet echt aan was. ik had geen zin of was lek, dus heb ik hem daar maar naartoe gestuurdquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus zo naar om te weten!
jein.... dat ligt denk ik aan hoe het uitgaat en met wie het met wie doet......quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Is het erger als het net uit is dan?
Ik zou echt niet vergeleken willen kunnen worden met een vriend... No fucking way!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja. dan weet je iig wel hoe ie in bed is, daar eigenlijk alles gedeeld wordt
dat wist ik alquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nah, dat was niet de reden dat ik het zei.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja uit mijn ervaring blijkt ook dat seks tijdens een relatie met een vriendin erbij betrokken niet echt bevorderlijk is voor de relatie zelf.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
[..]
tijdens, in t begin, toen het nog niet echt aan was. ik had geen zin of was lek, dus heb ik hem daar maar naartoe gestuurdik scharrelde toen ook nog wat rond dus ik zit er niet zo mee. maar nu zou ik het niet willen nee. zeker niet met een vriendin!
Je mag mijn foto's er wel in doenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:18 schreef Ang3l het volgende:
JEUJ! Mijn polaroid fotolijstjes hangen!
[ afbeelding ]
Nou nog vrienden zoeken om ze mee te vullen.
Al die vreemde comes-with-the-frame mensen zijn een beetje sneu
Hi... en gefixtquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:18 schreef Ang3l het volgende:
Nou nog vrienden[Singles] zoeken om ze mee te vullen.
Al die vreemde comes-with-the-frame mensen zijn een beetje sneu
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
jein.... dat ligt denk ik aan hoe het uitgaat en met wie het met wie doet......
Ik ken igg wel vriendjes van mijn ex-en waar ik het zo mee zou willen doen
Ballenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja uit mijn ervaring blijkt ook dat seks tijdens een relatie met een vriendin erbij betrokken niet echt bevorderlijk is voor de relatie zelf.
Ik heb er dan weer geen moeite mee als mijn vriendinnen mn ex ballen
Nee ik ben aan het kijken voor een psycholoog voor mn vreemdgaan. Het moet eens stoppen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
... en elke maand een nieuwe minnares natuurlijk.
de relatie heeft er niet onder geledenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja uit mijn ervaring blijkt ook dat seks tijdens een relatie met een vriendin erbij betrokken niet echt bevorderlijk is voor de relatie zelf.
Ik heb er dan weer geen moeite mee als mijn vriendinnen mn ex ballen
O die wil ik wel eens zien danquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je mag mijn foto's er wel in doen![]()
Ik heb ook een leuke foto van mij en mn neefje voor je
Een toenmalige vriendin van mij kreeg wat met MIJN ex (wat dus 7 jaar terug was), maar dat deed flink zeer zeg. Ze was ook meteen mijn vriendin niet meerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:15 schreef vencodark het volgende:
Vriendinnen mogen geen exen neuken.
quote:
Mja. ik zie het probleem eigk niet zo, naar mijn mening is vrijgezel vrijgezelquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
jein.... dat ligt denk ik aan hoe het uitgaat en met wie het met wie doet......
Ik ken igg wel vriendjes van mijn ex-en waar ik het zo mee zou willen doen
Leg uitquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah, dat was niet de reden dat ik het zei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |