abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 00:21:15 #176
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_85896158
was die al voorbij gekomen? zit op mobiel :P
pi_85905496
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 14:16 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Een klasgenoot van vroeger op de middelbare school had ook ineens een bos krullen toen haar haren na een chemo weer terug kwamen. Bizar. Het staat 'm wel schattig. "Debs" ziet er trouwens goed uit zeg!!
Ja dat hoor je inderdaad best vaak dat mensen na chemo ineens een fikse bos krullen hebben. Ik moet er wel even aan wennen bij dex. Dit is de eerste keer dat het opvalt, in de trailer zag ik dat niet en dat is toch al wel na de chemo enzo opgenomen, right? Zouden ze het gestyled hebben oid? :P
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 12:04:45 #178
84048 NvM
Nevermind
pi_85905727
Even seizoen 4 weer opnieuw kijken ter voorbereiding op seizoen 5! :s)
pi_85959313
http://www.sho.com/site/dexter/home.do

Een nieuwe website voor Dexter.
pi_85959577
Het is september!!!
We leven al in de goede maand *O*
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_85963345
early cuts ook ergens te downloaden? kijk ze liever op de bank dan op PC :S
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_85965818
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 11:57 schreef Catwoman1986 het volgende:

Ja dat hoor je inderdaad best vaak dat mensen na chemo ineens een fikse bos krullen hebben. Ik moet er wel even aan wennen bij dex. Dit is de eerste keer dat het opvalt, in de trailer zag ik dat niet en dat is toch al wel na de chemo enzo opgenomen, right? Zouden ze het gestyled hebben oid? :P
Dexter aan de stijltang? Haha, zou kunnen. Of het is een pruikje? Of after effects ;)

Vind de krulletjes wel heel schattig staan, voor een neat monster.
pi_85966308
quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:08 schreef GewoneMan het volgende:
early cuts ook ergens te downloaden? kijk ze liever op de bank dan op PC :S
al gevonden :D maar gaan er meer komen dan die 3 afleveringen die er nu zijn? zou wel tof zijn :)
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_85966690
van mij mag er wel een preair uitkomen van episode 1 van season 5 .. cant wait any longer!!!!
pi_85966939
quote:
Op woensdag 1 september 2010 22:18 schreef Jnk18 het volgende:
van mij mag er wel een preair uitkomen van episode 1 van season 5 .. cant wait any longer!!!!
second that!!!
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_85973628
quote:
Op woensdag 1 september 2010 22:18 schreef Jnk18 het volgende:
van mij mag er wel een preair uitkomen van episode 1 van season 5 .. cant wait any longer!!!!
Ja dat zou super zijn, ik kan ook echt niet meer wachten!
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_85973765
quote:
Op woensdag 1 september 2010 19:33 schreef Godtje het volgende:
http://www.sho.com/site/dexter/home.do

Een nieuwe website voor Dexter.
van de site
quote:
This season, Dexter goes from happily married husband to guilt-ridden single dad. How will it affect his ability to maintain an average-guy facade while satisfying his need to kill?
ok schuld over de dood van Rita. problemen haha de kids die aandacht nodig hebben als pappa iemand wil vermoorden :D en ongetwijfeld een noodgeval tijdens een moord :Y

er staan wat behind the scene filmpjes op de boven genoemde site waar ook een en ander wordt verteld over season 5 :o
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  donderdag 2 september 2010 @ 01:53:17 #188
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_85973917
quote:
Op woensdag 1 september 2010 22:18 schreef Jnk18 het volgende:
van mij mag er wel een preair uitkomen van episode 1 van season 5 .. cant wait any longer!!!!
En dan zeiken dat aflevering 2 zo lang op zich laat wachten zeker :')
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_85974054
quote:
Op donderdag 2 september 2010 01:53 schreef wonderer het volgende:

[..]

En dan zeiken dat aflevering 2 zo lang op zich laat wachten zeker :')
uiteraard :) en als season 5 af is begint het weer opnieuw tot season 6 begint :{
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_85976084
[volg topic] Toch benieuwd naar komend seizoen 8-)
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_85976229
Duurt het lang voordat er ondertitels zijn? Ik kan natuurlijk makkelijk engels, maar houd wel van ondertitels.
pi_85976290
quote:
Op donderdag 2 september 2010 09:05 schreef Berend. het volgende:
Duurt het lang voordat er ondertitels zijn? Ik kan natuurlijk makkelijk engels, maar houd wel van ondertitels.
Dexter is een serie bij uitstek die zonder ondertiteling gevolgd dient te worden.
  donderdag 2 september 2010 @ 11:43:48 #193
52187 Woodpecker
One happy bunny
pi_85980137
Ik was halverwege seizoen vier afgehaakt omdat ik plotvondsten als de romance tussen LaGuerta en Batista nogal gezocht vond. En ik ergerde me enorm aan de zijige Rita. Maar uiteindelijk toch doorgezet en daar had ik geen spijt van :) Op naar een nieuw seizoen!
pi_85981064
quote:
Op donderdag 2 september 2010 11:43 schreef Woodpecker het volgende:
Ik was halverwege seizoen vier afgehaakt omdat ik plotvondsten als de romance tussen LaGuerta en Batista nogal gezocht vond. En ik ergerde me enorm aan de zijige Rita. Maar uiteindelijk toch doorgezet en daar had ik geen spijt van :) Op naar een nieuw seizoen!
Zag Batista gister in the Expendables als Zuid Amerikaanse dictator. Vond het toch heel gek om hem zo te zien. Het "klopte" niet in mijn hoofd. Denk dat ik met Six feet under ook maar ga wachten totdat Dexter's laatste seizoen is geweest.
pi_85981387
quote:
Op donderdag 2 september 2010 12:14 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Zag Batista gister in the Expendables als Zuid Amerikaanse dictator. Vond het toch heel gek om hem zo te zien. Het "klopte" niet in mijn hoofd. Denk dat ik met Six feet under ook maar ga wachten totdat Dexter's laatste seizoen is geweest.
Whehe Batista is idd gewoon zo'n goedzak, dan is het even omschakelen naar dictator!

Ik ben Six Feet Under er nu met sneltreinvaart doorheen aan het knallen, kijk ineens bijna 1 seizoen per 2 dagen :') Verslaafd? Neuh! O-) En ach, zoveel verschil is er niet, er wordt alsnog de hele dag met lijken gesleept :P
Tussendoor nog een keer een dexter aflevering gezien en ik vind de omschakeling prima te maken, kan die 2 series prima afzonderlijk van elkaar zien :)
Maar dat moet je idd wel voor jezelf bepalen ;)
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_85982511
Ik ben nu bij seizoen 3, vind het een stuk minder interessant maar nu ik hoor dat 4 juist weer heel sterk is ben ik toch wel benieuwd.
pi_85988410
quote:
Op donderdag 2 september 2010 13:05 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ik ben nu bij seizoen 3, vind het een stuk minder interessant maar nu ik hoor dat 4 juist weer heel sterk is ben ik toch wel benieuwd.
Seizoen 3 is verreweg het matigst. 1 en 4 zijn de beste imo.
pi_85988620
quote:
Op donderdag 2 september 2010 12:14 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Zag Batista gister in the Expendables als Zuid Amerikaanse dictator. Vond het toch heel gek om hem zo te zien. Het "klopte" niet in mijn hoofd. Denk dat ik met Six feet under ook maar ga wachten totdat Dexter's laatste seizoen is geweest.
moet je OZ eens gaan kijken. Daar is ie de leider van de latino's (in de gevangenis). Ook bepaald geen lievertje :P
pi_85989918
quote:
Op donderdag 2 september 2010 16:10 schreef planethugo het volgende:

[..]

moet je OZ eens gaan kijken. Daar is ie de leider van de latino's (in de gevangenis). Ook bepaald geen lievertje :P
Dus batista is eigenlijk gewoon een boefje! Damn!
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_85990882
quote:
Op donderdag 2 september 2010 02:05 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

uiteraard :) en als season 5 af is begint het weer opnieuw tot season 6 begint :{
Is seizoen 6 al confirmed dan ?

Stiekem hoop ik dat 5 de laatste is, Dexter verdient het niet om uitgemolken te worden.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')