abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84908894
De hele dag moet ik al lachen bij het lezen van sommige berichten. Het begon vanmorgen in de bus en het is niet meer overgegaan. Dit heb ik normaal nooit, weet niet wat er met me aan de hand is. ;(

Klacht: De hele dag al raar aangekeken worden omdat ik het uit het niets moet gniffelen, dan wel hard lachen.
pi_84909336
Ik moest niet lachen door dit topic
Eens met wat hierboven staat
pi_84909347
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 21:08 schreef Splutje het volgende:
Ik moest niet lachen door dit topic
Nou ja, kan gebeuren.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 21:08:37 #4
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_84909353
Waarom moest je lachen dan?
Tics van je petten.
pi_84909382
Het is altijd lachen op FOK! :D
pi_84909426
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 21:08 schreef nattermann het volgende:
Waarom moest je lachen dan?
Tja, van alles, daarnet toevallig om
Wie speelt er habbo en heeft spullenXD
en
Ziek gemeld
pi_84909446
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 21:09 schreef Socios het volgende:
Het is altijd lachen op FOK! :D
Zo is het maar net, echt een leuken comunitti
  donderdag 5 augustus 2010 @ 21:10:31 #8
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_84909456
Ik moest laggen xD xD
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_84909500
Of deze, ook een goeie:
Dr Oetker naait mij
  donderdag 5 augustus 2010 @ 21:15:20 #10
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_84909745
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 21:09 schreef Dastan het volgende:

[..]

Tja, van alles, daarnet toevallig om
Wie speelt er habbo en heeft spullenXD
en
Ziek gemeld
:D

Ik link altijd alles aan elkaar. Als ik een trein zie denk ik aan Socios, als ik iets zie wat met voetbal te maken heeft denk ik aan Ritmo, als ik langs een hoerentent kom denk ik aan AP, ga zo door :'(
Tics van je petten.
pi_84909789
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 21:09 schreef Dastan het volgende:

[..]

Tja, van alles, daarnet toevallig om
Wie speelt er habbo en heeft spullenXD
en
Ziek gemeld
Wat een aidstopics :') TS lacht om aids :')
Eens met wat hierboven staat
pi_84909813
AP is 11 jaar, waarom link je een hoerentent met hem :')
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
pi_84909832
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 21:16 schreef Splutje het volgende:

[..]

Wat een aidstopics :') TS lacht om aids :')
Maar dat is ook grappig, toch? Aids.
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
pi_84909847
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 21:17:56 #15
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_84909872
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 21:16 schreef ThaTim het volgende:
AP is 11 jaar, waarom link je een hoerentent met hem :')
Iets met seks onder de 18 jaar ofzo.
Tics van je petten.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 21:19:44 #16
308876 Relko
A force to be reckoned with.
pi_84909953
Ik lach alleen wanneer mensen stevig beledigd worden en dit topic mist dat.
pi_84909998
Moet altijd lachen om :') reacties
:@
team is eng ready for whatever als het moet
pi_84912453
TS is autist en heeft binnenpretjes in z'n eigen wereldje.
-
pi_84912768
Terechte klacht! Heb ik tegenwoordig vaak ook :')
  donderdag 5 augustus 2010 @ 23:10:41 #20
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_84916228
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 22:05 schreef Ritmo het volgende:
TS is autist en heeft binnenpretjes in z'n eigen wereldje.
(8>
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
pi_84916438
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 22:05 schreef Ritmo het volgende:
TS is autist en heeft binnenpretjes in z'n eigen wereldje.
Ook jouw wereldje hoor. :7
pi_84916497
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 21:09 schreef Dastan het volgende:

[..]

Tja, van alles, daarnet toevallig om
Wie speelt er habbo en heeft spullenXD
en
Ziek gemeld
En terecht.

Beide zijn het een stel achterlijke :') _O-
pi_84916910
:')
  donderdag 5 augustus 2010 @ 23:25:24 #25
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_84917173
Ik moet alleen lachen om FOK! er als er mensen aanwezig zijn die echt heel erg hard falen of als iemand met echt rare shit komt, maar meestal zijn er hier alleen kutlemmings en tong80-topics waardoor er van lachen niet veel terecht komt.
pi_84921641
Ik moest lachen.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 02:10:55 #27
154252 EvanStone
Daar gaan we!
pi_84923703
die :') smilie is ook gewoon geweldig ja.
Koel en donker bewaren
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 05:13:20 #29
310366 AwesomeFace
Who Was Phone?
pi_84925201
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 21:11 schreef Dastan het volgende:
Of deze, ook een goeie:
Dr Oetker naait mij
lachen met fok op waarschijnlik (ook) je iphone

ik moest lachen toen ik mijn eerste michielos topic las vorig jaar ergens en dan die mods :') schopje naar onzin _O- _O_
Lost my ipod :`(
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 09:24:37 #30
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_84926910
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 05:13 schreef AwesomeFace het volgende:

[..]

lachen met fok op waarschijnlik (ook) je iphone

ik moest lachen toen ik mijn eerste michielos topic las vorig jaar ergens en dan die mods :') schopje naar onzin _O- _O_
Niks tegen michielos!

Moet je zijn bioscoop topic eens lezen :7
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 09:42:50 #31
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_84927384
AP lemming
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_84927700
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 23:25 schreef Penisbaard het volgende:
Ik moet alleen lachen om FOK! er als er mensen aanwezig zijn die echt heel erg hard falen of als iemand met echt rare shit komt, maar meestal zijn er hier alleen kutlemmings en tong80-topics waardoor er van lachen niet veel terecht komt.
Jammer dat niet meer mensen deze mentaliteit hebben.
pi_84928182
Ik moet altijd lachen als ik berichten schrijf. Of topics open!!! _O- _O- _O- _O-
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 10:09:37 #34
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_84928198
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 10:09 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik moet altijd lachen als ik berichten schrijf. Of topics open!!! _O- _O- _O- _O-
volgens mij zit je dan gewoon te rukken :{
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_84928214
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 10:09 schreef Jumparound het volgende:

[..]

volgens mij zit je dan gewoon te rukken :{
Stiekem wel. :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')