abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84921641
Ik moest lachen.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 02:10:55 #27
154252 EvanStone
Daar gaan we!
pi_84923703
die :') smilie is ook gewoon geweldig ja.
Koel en donker bewaren
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 05:13:20 #29
310366 AwesomeFace
Who Was Phone?
pi_84925201
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 21:11 schreef Dastan het volgende:
Of deze, ook een goeie:
Dr Oetker naait mij
lachen met fok op waarschijnlik (ook) je iphone

ik moest lachen toen ik mijn eerste michielos topic las vorig jaar ergens en dan die mods :') schopje naar onzin _O- _O_
Lost my ipod :`(
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 09:24:37 #30
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_84926910
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 05:13 schreef AwesomeFace het volgende:

[..]

lachen met fok op waarschijnlik (ook) je iphone

ik moest lachen toen ik mijn eerste michielos topic las vorig jaar ergens en dan die mods :') schopje naar onzin _O- _O_
Niks tegen michielos!

Moet je zijn bioscoop topic eens lezen :7
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 09:42:50 #31
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_84927384
AP lemming
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_84927700
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 23:25 schreef Penisbaard het volgende:
Ik moet alleen lachen om FOK! er als er mensen aanwezig zijn die echt heel erg hard falen of als iemand met echt rare shit komt, maar meestal zijn er hier alleen kutlemmings en tong80-topics waardoor er van lachen niet veel terecht komt.
Jammer dat niet meer mensen deze mentaliteit hebben.
pi_84928182
Ik moet altijd lachen als ik berichten schrijf. Of topics open!!! _O- _O- _O- _O-
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 10:09:37 #34
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_84928198
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 10:09 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik moet altijd lachen als ik berichten schrijf. Of topics open!!! _O- _O- _O- _O-
volgens mij zit je dan gewoon te rukken :{
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_84928214
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 10:09 schreef Jumparound het volgende:

[..]

volgens mij zit je dan gewoon te rukken :{
Stiekem wel. :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')