lachen met fok op waarschijnlik (ook) je iphonequote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:11 schreef Dastan het volgende:
Of deze, ook een goeie:
Dr Oetker naait mij
Niks tegen michielos!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 05:13 schreef AwesomeFace het volgende:
[..]
lachen met fok op waarschijnlik (ook) je iphone
ik moest lachen toen ik mijn eerste michielos topic las vorig jaar ergens en dan die modsschopje naar onzin
![]()
Jammer dat niet meer mensen deze mentaliteit hebben.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:25 schreef Penisbaard het volgende:
Ik moet alleen lachen om FOK! er als er mensen aanwezig zijn die echt heel erg hard falen of als iemand met echt rare shit komt, maar meestal zijn er hier alleen kutlemmings en tong80-topics waardoor er van lachen niet veel terecht komt.
volgens mij zit je dan gewoon te rukkenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:09 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik moet altijd lachen als ik berichten schrijf. Of topics open!!!![]()
![]()
![]()
Stiekem wel.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:09 schreef Jumparound het volgende:
[..]
volgens mij zit je dan gewoon te rukken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |