SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens -purist.
quote:
Mên je had de kreet moeten horen toen ik de verpakking open maaktequote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:33 schreef ikke043 het volgende:
Je blijft gelukkig wel kalm, gezien de omstandigheden.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:34 schreef NoBody122 het volgende:
Post dit soort onzin maar op je twitteraccount, ofzo..Die hebt ik niet en gaat ik ook niet aanmaken. Zovaak heb ik ook geen klacht. De klacht die ik eerder vandaag had, dat de lantarenpalen hier overdag branden ipv 's nachts deel ik biijvoorbeeld niet, want daar ben ik niet zo kapot van. Maar van deze productiefout word ik een beetje verdrietig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hula
Idd. Mits genoeg toppingquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:37 schreef peperclip het volgende:
wat is dat nou voor gezeik steeds over diepvriespizza'sze zijn prima te doen
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:34 schreef NoBody122 het volgende:
Post dit soort onzin maar op je twitteraccount, ofzo..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:#vanavond heb ik een #pizza uit de #over gegeten als #avondeten, het was zo'n #dr.-Oeter apparaat en er zaten maar vier stukjes #geitenkaas op. Nu moet ik #huilen, ben ik #verdrietig en spring ik voor de #trein
#kusjes
Ik hoef geen gratis pizza ofzo, maar maakt dat zoveel uit (van dat plastic)? Of zouden er echt paupers een pizza kopen, topping eraf halen, een foto maken en hem dan als klacht opsturen naar dr Oetker om zo fraude te plegen?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:40 schreef schommelstoel het volgende:
je had hem in het plastic moeten laten zitten, en dan de foto moeten maken.
briefje erbij doen plus foto en verzenden richting Dr oetlul.
Dan krijg je een gratis pizza.
( en ja, plastic! plastiek klinkt/lijkt of je uit belgie of maastricht komt) imo
Geen idee.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:42 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Ik hoef geen gratis pizza ofzo, maar maakt dat zoveel uit (van dat plastic)? Of zouden er echt paupers een pizza kopen, topping eraf halen, een foto maken en hem dan als klacht opsturen naar dr Oetker om zo fraude te plegen?
Ja hoor. Er zijn zelfs wel eens topics geweest (en die zullen er ws nog wel zijn), waarin men zoveel mogelijk gratis spullen probeert te krijgen van fabrikanten, door massaal nepklachten in te sturen..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:42 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Ik hoef geen gratis pizza ofzo, maar maakt dat zoveel uit (van dat plastic)? Of zouden er echt paupers een pizza kopen, topping eraf halen, een foto maken en hem dan als klacht opsturen naar dr Oetker om zo fraude te plegen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |