ja, dat komt echt door borgmiddel ofniet...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
Kleinigheidje tochIk moet toch eens vd week een keer borgmiddel kopen...
Of er op rijden.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:54 schreef cageon2 het volgende:
wat een mafkees ben jij.... beter sleutel jij nooit aan mijn fiets..
quote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
Kleinigheidje tochIk moet toch eens vd week een keer borgmiddel kopen...
Ik heb vandaag nog een fabrikant van snijplaten gebeld of ze iets links konden maken.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
Bij Louis vd week 6 linkse tappen gehaald voor 5 euroben benieuwd of ik ze ooit ga proberen
Torx is dat niet van dat eiland naast ons?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:39 schreef Worldbeater het volgende:
En wie de Torx heeft uitgevonden.. brande eeuwig in de hel!
Meer frans :pquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Torx is dat niet van dat eiland naast ons?
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog een fabrikant van snijplaten gebeld of ze iets links konden maken.
Komt nooit voor meneer.
bevat een aantal kwaliteitjesquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:50 schreef Worldbeater het volgende:
Hier nog meer dames voor de OP.
http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=22101
http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=22102
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar kunnen ze ook koken en stofzuigen?!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:50 schreef Worldbeater het volgende:
Hier nog meer dames voor de OP.
http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=22101
http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=22102
Dan stop je dat er toch gewoon in.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:05 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]
Damn alleen mag er wel 15kg bij
Mag het ook een onsje meer zijn? Alstú.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:05 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]
Damn alleen mag er wel 15kg bij
Eens moet je hotel pappa gaan verlaten en zelf je direct klaar maaltijden in de magnetron doen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:07 schreef BazzieK het volgende:
Maar kunnen ze ook koken en stofzuigen?!
zit je ook, prutserquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:11 schreef dnzl het volgende:
[..]
Oeps, dacht dat ik in het slow chat topic zat
Over een jaartje of 10 ben ik er wel klaar voor.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Eens moet je hotel pappa gaan verlaten en zelf je direct klaar maaltijden in de magnetron doen.
Waffeltie hequote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:13 schreef cageon2 het volgende:
[..]
zit je ook, prutsernou opzoutuh met je TVP!
Bazzie concurrentiequote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
-XX- mag de volgende meet organiserentrouwens, waar is ze nu weer
Haha, mooi idee voor afscheid van de baas over heel wat jaar.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:44 schreef Geerd het volgende:
Met de motor door de trein zal ook wel sneller gaan idd maja helaas
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Moet der eerst nog es irl zien voordat ik hierop ga antwoorden
Och zal wel meevallen over 30 jaar tot 74 werken, bier gebruik haal ik gewoon de 65 hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:45 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Haha, mooi idee voor afscheid van de baas over heel wat jaar.
Waarom beoordeel je ze op uiterlijk, het gaat toch om de rondetijden?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:54 schreef cageon2 het volgende:
en de rest vind ik op de foto al niks...
Als ze de helm op hebben wel, als ik ze op uiterlijk moet beoordelen nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:02 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Waarom beoordeel je ze op uiterlijk, het gaat toch om de rondetijden?![]()
ik kvat je nietquote:En doe je dat nou expres telkens met die quote?
Wat een spuuglelijk ding . . .quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:20 schreef cageon2 het volgende:
CP![]()
http://www.motor-forum.nl(...)houden-TRX850-1.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Out of my mind, back in 5 minutes . . .
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:02 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
En doe je dat nou expres telkens met die quote?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:31 schreef cageon2 het volgende:
t is een TRX en CP is er gek op, t is ook niet mijn smaak.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:02 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
En doe je dat nou expres telkens met die quote?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:26 schreef o-o het volgende:
[..]
Wat een spuuglelijk ding . . .Aldus de er5 bezitterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee niet doen, ze houd van chubbyquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dus jij durft de concurrentie met mij wel aan.
Godverdomme, dan ga ik maar weer hardlopen en push ups doen.
![]()
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:02 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Nee niet doen, ze houd van chubby![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:31 schreef cageon2 het volgende:
t is een TRX en CP is er gek op, t is ook niet mijn smaak.
Dan heeft ze zo'n 20 jaar lang haar kans gehad.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:02 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Nee niet doen, ze houd van chubby![]()
![]()
Als je een deel van een post quote laat je de rest van de quote altijd onder je reactie staan.quote:
Dat kom al in de buurtquote:
Jij chubby?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:09 schreef BazzieK het volgende:
Dan heeft ze zo'n 20 jaar lang haar kans gehad.![]()
Nooit iets van gemerktquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:20 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
wij van FokMC hechtten in het verleden altijd veel waarde aan de opmaak van een reactie.![]()
Ga weg man, ik hoor je nog steeds: He dikke, zeggen.quote:
quote:Wat moet WB dan wel niet zijn![]()
Kut taalquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:06 schreef stinkie het volgende:
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Etiam congue nisi quis tellus luctus eget lacinia massa suscipit. Aliquam eget libero erat. Phasellus risus orci, iaculis ut egestas et, viverra nec nunc. In feugiat fermentum enim quis vulputate. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. Maecenas aliquet accumsan dolor, vitae vestibulum ipsum bibendum nec. Cras auctor venenatis enim a adipiscing. Aenean at auctor elit. Sed sem libero, auctor in pellentesque ut, elementum in turpis. Sed luctus viverra vehicula. Quisque dapibus, libero sit amet tempor lacinia, neque ipsum auctor massa, sit amet cursus leo urna vel ante. Ut sit amet magna diam. Donec fermentum laoreet enim ac egestas. Nulla eu turpis sem.
Koffiekoekje altijd al geweten.. dat is een man.quote:
Jij bent onze lijstaanvoerder.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:25 schreef Bunnybeater het volgende:
Jij chubby?![]()
Wat moet WB dan wel niet zijn![]()
Trxen zijn coolquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
Of je dit nog een trx mag noemen?alleen onderste framedeel en het blok, de tank is nog origineel
![]()
[ afbeelding ]
En Chubbies ??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Tvp nieuwe stijlquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:06 schreef stinkie het volgende:
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Etiam congue nisi quis tellus luctus eget lacinia massa suscipit. Aliquam eget libero erat. Phasellus risus orci, iaculis ut egestas et, viverra nec nunc. In feugiat fermentum enim quis vulputate. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. Maecenas aliquet accumsan dolor, vitae vestibulum ipsum bibendum nec. Cras auctor venenatis enim a adipiscing. Aenean at auctor elit. Sed sem libero, auctor in pellentesque ut, elementum in turpis. Sed luctus viverra vehicula. Quisque dapibus, libero sit amet tempor lacinia, neque ipsum auctor massa, sit amet cursus leo urna vel ante. Ut sit amet magna diam. Donec fermentum laoreet enim ac egestas. Nulla eu turpis sem.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:02 schreef Sounddragon het volgende:
Aardige ploaties trouwens; het wordt nog eens wat met deze topicreeks![]()
quote:Elena Meyers, born November 21, 1993 (age 16) in Mountain View, California,[1] is the first female motorcycle racer to win a race in the 76 year history of American Motorcyclist Association (AMA) Pro Racing.[2][3][4][5][6][7][8] Meyers won Race 1, Round 4 of the 2010 season of the AMA Supersport Championship at Infineon Raceway in Sonoma, California on 15 May 2010. The AMA Supersport West series is limited to riders ages 16–21 riding close to stock 600 cc (37 cu in) displacement sport bikes.[2][9]
http://en.wikipedia.org/wiki/Elena_Myers
Beter wachten we tot ze een wildcard krijgt voor Assen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:00 schreef cageon2 het volgende:
[..]
wanneer vliegen we naar de US of A?
Zo lang wachten... nu is ze nog maagdquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:01 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Beter wachten we tot ze een wildcard krijgt voor Assen.
Zou ik mijn hand ook niet voor in het vuur durven steken.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:03 schreef cageon2 het volgende:
[..]
Zo lang wachten... nu is ze nog maagd
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zou ik mijn hand ook niet voor in het vuur durven steken.
Heb op vakantie de volgende uitwisseling mogen meemaken:
10 jarig jongentje: Ben jij eigenlijk nog maagd.
12 jarig meisje: Hihihih...tja...
Ik zat daar op mijn handdoekje
Check anders de lokale bouwmarktquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:23 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Dat kom al in de buurt![]()
Maar hij had geloof ik op maat gemaakte die op earphones leken
Zullen misschien oordopjes voor de muziek geweest zijn, ondanks dat het me vaak opviel vergat ik telkens te vragen wat ie nou om zijn nek had hangenMejeh, wie durft dan ook de toorn van Rib-I over zich af te roepen door dichtbij te komen
Bazzie zat weer eens bij het kinderbadjequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat was wel lekker warm andersquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:21 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Bazzie zat weer eens bij het kinderbadje![]()
Mijn oude buurmeisje (tegenover die mooie tuin weet je welquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:06 schreef BazzieK het volgende:
De invloed van ouders niet overschatten.quote:
Wil je nu beweren dat al de eigenaren van die motoren over dat meisje van 10 zijn gegaanquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mijn oude buurmeisje (tegenover die mooie tuin weet je wel) was tien.
![]()
[ afbeelding ]
[..]
De invloed van ouders niet overschatten.
Nou ja hier is ze 13 en later 14.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:03 schreef cageon2 het volgende:
Zo lang wachten... nu is ze nog maagd
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:22 schreef koffiekoekje het volgende:
Wil je nu beweren dat al de eigenaren van die motoren over dat meisje van 10 zijn gegaan
Over dat buurmeisje zijn ook genoeg verhalen de MC rond gegaan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mijn oude buurmeisje (tegenover die mooie tuin weet je wel) was tien.
![]()
[ afbeelding ]
Die jongen op de onderste foto die deed volgens mij niets met meisjes van 10. Alleen wat dingen op het strand.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Die archieven zijn gesloten. Fok! MC doofpot.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verdacht.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:27 schreef BazzieK het volgende:
Die jongen op de onderste foto die deed volgens mij niets met meisjes van 10. Alleen wat dingen op het strand.
Veel bekijks heb je ook met defaceren midden op de dam maar of je daar dan vrolijk van moet worden.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Verdacht.
Ragbakkie voor Cocktailprikker.
aequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:36 schreef BazzieK het volgende:
Veel bekijks heb je ook met defaceren midden op de dam maar of je daar dan vrolijk van moet worden.
zij hebben een losse borstprotector waarschijnlijk.. maar je hebt ook hele setjes, dunno... niet in verdieptquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:14 schreef Worldbeater het volgende:
Cageon, las dat Troy Corser pas zijn leven had te danken aan de borstprotector.
(die was doordemidden![]()
)
Wat denk jij.. is dit wat.Of teveel cross.
traktorbandenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Verdacht.
Ragbakkie voor Cocktailprikker.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Die archieven zijn gesloten. Fok! MC doofpot.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met die zuurstok motor? Dan moet je wel bijna kleurenblind zijn he, om daarop te rijdenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wie was die phatproB
dan op foto 3..?
whehe sry Ribquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:03 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Met die zuurstok motor? Dan moet je wel bijna kleurenblind zijn he, om daarop te rijden
extra hint:
En hoe denk je dat Bazzie daar gekomen is
Goede aankoop.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
heb sinds vd week mijn bierviltje vervangen door zon gele dikkere protector
Ik heb een aparte rugprotector, die pas ik tegenwoordig weer soepel onder'et pakkie.quote:
Bazziek is gebracht door pappa.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:03 schreef Roderick2085 het volgende:
Ag, het was een goede gokquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Bazziek is gebracht door pappa.
Zeker, Rib-i was al ergens in de buurt, vandaar Bazz eerst niet kon komen. (lees durvenquote:
Die had het gelijk al aan de stok met de pliesie op de Maasvlakte.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wie was die phatproB
dan op foto 3..?
Zoals ieder normaal persoon voorgereden door vaders.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:03 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Met die zuurstok motor? Dan moet je wel bijna kleurenblind zijn he, om daarop te rijden
extra hint:
Volgens mij was de man op de Cagiva meer van het kontjes volgen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zeker, Rib-i was al ergens in de buurt, vandaar Bazz eerst niet kon komen. (lees durven)
En toen sprong pappa in de bres als voorrijder. (jammer dat die gelijk weer weg was)
Maar terug heeft hij wel het kontje van Rib-i gevolgd.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:36 schreef Worldbeater het volgende:
Iemand nog een mooie bike kopen?
http://www.motor-forum.nl(...)10R-5500-euro-1.html
Vering waarvoor? Of ben ik weer een motor vergeten?quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:15 schreef cageon2 het volgende:
[..]
vering...ofzoo.... maar zelfs mijn vering wensen zijn nog niet zo prijzig![]()
nog lang vol gehoudenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:36 schreef Worldbeater het volgende:
Iemand nog een mooie bike kopen?
http://www.motor-forum.nl(...)10R-5500-euro-1.html
De quadquote:Op zondag 8 augustus 2010 09:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Vering waarvoor? Of ben ik weer een motor vergeten?
euhm...........quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:49 schreef Worldbeater het volgende:
Voer voor een nieuw topic.![]()
In ieder geval heb ik weer een meet binnenkort.![]()
http://www.motor-forum.nl(...)eptember-2010-1.html
quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hmm op de terugweg over de dijk gereden, stuiter 1 van de lekkere bochten om met ong 160 kmpu. Ik zie een duif uit de berm opstijgen van links af, en voor ik door heb een harde klap tegen mijn vizier, tegen mijn neus.
1 + 1 = 3
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De duif was aan de achterkant flink open gescheurd, en mijn pak zat behoorlijk onder de rotzooi. Vizier geen duidelijke beschadigingen na schoonmaken
Kan inderdaad heel wat vervelender aflopen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:44 schreef koffiekoekje het volgende:WTF
gelukkig ben je er nog goed bij weg gekomen
Arme duifDie veertjes overal
Toen d8 ik wel na.quote:
En die is mij nu ter inruil aangeboden.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vanmiddag tussen de druppels, en af en toen er middenin, de vholdr weer es getest..thx Cageon, het werkteop de terugweg was der een Blade van de dijk gestuiterd
heb t op tape dat die ernaast ligt
Iets met meer vermogen en minder gewicht, en dan ook nog een aantal jaren nieuwer.quote:Op zondag 8 augustus 2010 09:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nog lang vol gehoudenvering voor wat is de vraag idd...mss een zirkwiemoto
ER-5jes maken toch altijd zo een raar voetbalfluit geluid, maar dat komt ergens uit het motorblok? Ik vraag me ook altijd af waar dat vandaan komtquote:Op maandag 9 augustus 2010 08:56 schreef o-o het volgende:
Gisteren (eindelijk) mijn uitlaat vervangen. Wat een k#t werk. Moe maar voldaan gestart . . .
Zit er een dikke fluit in die 'nieuwe' uitlaat.![]()
Alsof iemand er een voetbalfluitje op heeft geplakt.
Heeft iemand daar ervaring mee? Of is het gewoon nieuwigheid?
Wat is er leuk aan telkens met mensen meeten die je half tot helemaal niet kent telkensquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:49 schreef Worldbeater het volgende:
Voer voor een nieuw topic.![]()
In ieder geval heb ik weer een meet binnenkort.![]()
http://www.motor-forum.nl(...)eptember-2010-1.html
En dan kom je struikelend binnen en wordt je nog uitgelachen ook. Snap nu nog steeds niet wat daar de lol van is.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:21 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan telkens met mensen meeten die je half tot helemaal niet kent telkens
Kan alleen maar tegenvallen he. / Hoogvliet 2004.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:21 schreef Bunnybeater het volgende:
Wat is er leuk aan telkens met mensen meeten die je half tot helemaal niet kent telkens
Ben nog steeds misselijk van de M&M's.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kan alleen maar tegenvallen he. / Hoogvliet 2004.![]()
[ afbeelding ]
Collega opperde dat de pakking wel eens iets scheef kan zitten. Of het is gewoon nieuwigheid en slijt vanzelf . . .quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:19 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
ER-5jes maken toch altijd zo een raar voetbalfluit geluid, maar dat komt ergens uit het motorblok? Ik vraag me ook altijd af waar dat vandaan komt
daar rijd je ook zo ff heenquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
http://www.motor-forum.nl(...)-voor-65-euro-1.html
Dat arme beestje!!!!quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hmm op de terugweg over de dijk gereden, stuiter 1 van de lekkere bochten om met ong 160 kmpu. Ik zie een duif uit de berm opstijgen van links af, en voor ik door heb een harde klap tegen mijn vizier, tegen mijn neus.
1 + 1 = 3
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De duif was aan de achterkant flink open gescheurd, en mijn pak zat behoorlijk onder de rotzooi. Vizier geen duidelijke beschadigingen na schoonmaken
Maar het moet ergens beginnen, eerste meet met de broetjes was een 25 Kw ritje naar de Maasvlakte.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
meeting in Hoogvliet was t al wat minder onbekend allemaal zeg maar
Ik weet wel een paar dingen om te doen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:50 schreef -XX- het volgende:
CR 500 is een ECHTE motor mén! Dikke vette tweetakt sm/crosser, wat wil je nog meer!!!!
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik weet wel een paar dingen om te doen.![]()
Je gaat em verkopen man.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:35 schreef Worldbeater het volgende:
Net ff de undertray van de ZX10-R verwijderd, alles in de siliconenspray gezet.
Morgenavond @droog weer stukje rijden en olie verversen.![]()
Dan 'exup achtig' systeempje fixeren en woensdagmiddag testen op Zandvoort.
Misschien, moet er zich wel snel iemand melden, en die andere motor ondertussen niet verkocht worden.quote:
Nop en zal nog wel even duren, tenzij ik komende maand iets win op de 3 gratis loten van de bankgiroloterijquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 07:23 schreef -XX- het volgende:
CP! Heb je al een trx?
Is er wat te doen tegen het hoge olieverbruik, zo ja, wat????....
nouquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:40 schreef Worldbeater het volgende:
Gok dat alleen Cageon en CP weten wat het is.
Dat is duidelijk een asbak.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:40 schreef Worldbeater het volgende:
Gok dat alleen Cageon en CP weten wat het is.
Oud nieuwsquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:26 schreef Worldbeater het volgende:
Wtf!!
[ afbeelding ]
Elena Myers gaat op Suzuki MotoGP machine rijden.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:26 schreef Worldbeater het volgende:
Wtf!!
[ afbeelding ]
Zo blijf je wel je olie checken! Dat vergeten juist de mensen die rijden op motoren waarbij dat niet zo vaak hoeft.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:31 schreef Worldbeater het volgende:
Misschien heeft'ie er wel van gedroomd vannacht.![]()
TRX is weer net zo'n kansloos geval qua oliepeilen als de SZR.
Weinig gebruikers die het snappen, en zodoende motorschade veroorzaken.
Wat een raar verhaal.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:26 schreef Worldbeater het volgende:
Wtf!!
[ afbeelding ]
Hoe krijgen ze dat circuit + toeschouwers in de keuken?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:26 schreef Worldbeater het volgende:
Wtf!!
[ afbeelding ]
bwahaha bespeur ik daar nou een graantje jalouzie (spellingquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:57 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wat een raar verhaal.
Kortom: een vrouw in de gp.
Hmm..ben benieuwd.
Nee, ze mocht een paar rondes rijdenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:57 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wat een raar verhaal.
Kortom: een vrouw in de gp.
Hmm..ben benieuwd.
What the?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:14 schreef cageon2 het volgende:
[..]
bwahaha bespeur ik daar nou een graantje jalouzie (spelling)
Kon het maar!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:37 schreef Geerd het volgende:
http://motoren.marktplaat(...)5DJzn&fta_ind=2&df=1
Druk je die toch onder dat brommertje van je.
Maar dat is die van 2003!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:47 schreef Geerd het volgende:
http://motoren.marktplaat(...)I%3D&fta_ind=30&fs=1
Redelijke prijs weinig km's
Dat ze niet platgereden worden door een onervaren jong.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:33 schreef -XX- het volgende:
Fuck die Daytona's!!! Zo lang al op de markt, en nog steeds zo duur.
WAAROM< WAAROM!!!! Wat is daar het praktisch nut van!![]()
En welke zenders kijk je daarmee? Zo op het eerste gezicht is er niet erg veel interessants te zien namelijkquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:40 schreef Worldbeater het volgende:
http://www.ahusoft.com/ sinds twee weken op de klapjap, en werkt gratis en goed.![]()
Tipje van de dag.![]()
Pron natuurlijkquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:44 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
En welke zenders kijk je daarmee? Zo op het eerste gezicht is er niet erg veel interessants te zien namelijk
Onervaren.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat ze niet platgereden worden door een onervaren jong.
nooit afslaan WBquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:08 schreef -XX- het volgende:
Jonge, jouw ballen worden blauw als je me laat gaan.
BWAHAHAHAHAAHAHA Met welke massa wil je dat doenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:08 schreef -XX- het volgende:
[..]
Onervaren.![]()
dunno.... vorig jaar 2 jaar terug ging t op croix wel aardig met MPPs...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:33 schreef Geerd het volgende:
Als je zo wegtrekt/bochten maakt met een standaard rubber lig je allang horizontaal of zie ik dat verkeert:P
Dude, weet je wel wat 'blauwe ballen' zijn?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:56 schreef cageon2 het volgende:
[..]
BWAHAHAHAHAAHAHA Met welke massa wil je dat doen![]()
neequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:18 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dude, weet je wel wat 'blauwe ballen' zijn?
quote:En dat even terzijde...
ik ben een behoorlijke massa van 53 kilo hoor!Til maar eens op met je armpjes.
proestquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:18 schreef -XX- het volgende:
[..]
En dat even terzijde...
quote:
trots zijn dat je zwaarder bent geworden, kan eigenlijk maar 1 ding betekenen.....quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:32 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
Nouja, de laatste keer dat ik gewogen heb is 1,5 jaar terug. Toen was het 53! Dus het kan nu wel meer zijn. Geen idee!
Kom dan, ben nu alleen die blauwtand wel zat.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:08 schreef -XX- het volgende:
Onervaren.![]()
53quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:32 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
Nouja, de laatste keer dat ik gewogen heb is 1,5 jaar terug. Toen was het 53! Dus het kan nu wel meer zijn. Geen idee!
Bij de intake van de sportschool 2.5 jaar geleden had ik al 73.5 kilo vetvrije massa.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wtf... ik had vandaag 2 zakken metselzand á 2 x25 kg in men handen, bijna net zo zwaarquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:18 schreef -XX- het volgende:
[..]
En dat even terzijde...
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Bij de intake van de sportschool 2.5 jaar geleden had ik al 73.5 kilo vetvrije massa.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit na de vakantie weer op 75 kilo totaal. Nogal slecht gegeten. Binnenkort weer richting de 80 minimaal hopelijk.
![]()
Ik moet ook eens opschieten, 17 oktober is comming.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:45 schreef BazzieK het volgende:
Zit na de vakantie weer op 75 kilo totaal. Nogal slecht gegeten. Binnenkort weer richting de 80 minimaal hopelijk.
Nolan met goed optisch zonnevizier ingebouwd.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:09 schreef o-o het volgende:
De uitslag van de jury is binnen:
de NEXO Carbon!
![]()
mooi ding!
Nog steeds 93quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:45 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zit na de vakantie weer op 75 kilo totaal. Nogal slecht gegeten. Binnenkort weer richting de 80 minimaal hopelijk.
Gezien je aan de west kant van Nederland woont zul je wel met een anker rondlopenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:18 schreef -XX- het volgende:
[..]
En dat even terzijde...
Maarja, is allemaal lengte en spier bij jou he.quote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:18 schreef -XX- het volgende:
[..]
En dat even terzijde...
+10 ongeveer voor mij... hoop nog wat spiermassa te kweken als ik eindelijk eens serieus begin met trainenquote:
Oordopjes altijd natuurlijk, zo stil is'ie ook weer niet. Niet ene helm @>25 Kw speed.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:40 schreef Cocktailprikker het volgende:
Shark en nexo hebben allebe ook een zonnevizier. Maar het is vooral estetischEn k rijd met oordoppen
Ja vooral spierenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Maarja, is allemaal lengte en spier bij jou he.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Eten gek, volgende keer eet jij die soesjes maar op.
dot 4 ook nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:37 schreef Worldbeater het volgende:
Transmissieolie smaakt niet lekker trouwens.
Remvloeistof stinkt dan weer niet.quote:
Transmissieolie is aanmerkelijk anders van smaak dan motorolie. Veel muffer.quote:
Heb je wel vaker op het spoor ja, merk ik als ik weer eens de trein pak :pquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:09 schreef Geerd het volgende:
Die hobbels komen we me wel bekent voor
Jij stond weer op het "balkon" zonder kaartje?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Heb je wel vaker op het spoor ja, merk ik als ik weer eens de trein pak :p
Mjn rpm naald trilt zoals jou kmteller...ruilen van naald?![]()
jawel maar ging niet heel soepel, zo aan t begin vd rit..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
Niet 1 wheely en een slingerende snelheidsnaald...
van ruilen komt huilen..alhoewel, heb deze een voorstel gedaan..zei niet meteen nee, maar ook niet meteen jaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Heb je wel vaker op het spoor ja, merk ik als ik weer eens de trein pak :p
Mjn rpm naald trilt zoals jou kmteller...ruilen van naald?![]()
Als mijn huidige helm kapot is/af is, ga ik ook een helm kopen met ingebouwd donker vizier. Dat gewissel met vizieren vind ik maar niks....quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik moet ook eens opschieten, 17 oktober is comming.
Afgelopen weekend was wel een dieptepunt.
Lidl en ondermeer nutsen, acht stuks voor ¤1.69.
En dinnetje was werken.
Maandag hardgelopen, en nu doet alles nog zeer.![]()
[..]
Nolan met goed optisch zonnevizier ingebouwd.
Niks geen losse vizieren.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien iets minder mooi, ik zou niet meer zonder willen.![]()
Bovendien is het windgeruis, het comfort, en de aerodynamica van bovengemiddelde kwaliteit.![]()
Oké! Ik zeg een R6 van 2009.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 07:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Dat wordt een racer 600cc, twijfel nog ff tussen een R6 of een 600RR..
Oh voor circuit! Ja, dan is een oudere motor wel verstandiger!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 07:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
das behoorlijk prOn jamaarre ff iets té voor het circuit
voor OBW voorlopig ff niets, mss met de tijd een tourfietsje..
in twijfel sja, daar ben je vrouw voor
t is wel te zien hoor, je stuurt lekker resoluut en accuraat in.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 07:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
tis ook maar cruisenmoet zeggen dat de rem er meer op zit dan vroegâh idd..al die traktorsporen, zandlagen en gaten in de wegen
![]()
tja vroegâh..vroegâh was alles betâh
daarbij rijd ik behoorlijk hoekig, is niet echt goed te zien maar soepel is anders
Knielen, zuigen, liggen, klaar, Triumph kopen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:07 schreef -XX- het volgende:
Nja...rot eigenschap hoor. Twijfelen. Slecht in keuzes maken.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:34 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Knielen, zuigen, liggen, klaar, Triumph kopen.
Daar, heb je je weekenden voor de komende jaren en daarna je volgende motor.
wel erg veel slingers daarquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:40 schreef bvvt het volgende:
Zo, Ook weer terug van een weekje op de moto door luxemburg e.o. rijden.
Is me prima bevallen daaro.
Cam iets hoger imhoquote:
Koop een autoquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:00 schreef cageon2 het volgende:
[..]
hard rechtuit is een stuk makkelijker.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
iets voor WB als zen ZX weg is
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
--> specs
yep gaat wel een stukkie omhoog nogquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:49 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Cam iets hoger imho(ief possiebluh)
Dat is eigenlijk nog nooit in mij op gekomen....quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:34 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Knielen, zuigen, liggen, klaar, Triumph kopen.
Daar, heb je je weekend en je volgende motor.
en hobbels en grind...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:18 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik ga in september naar Luxemburg!
Dus prima wegen voor de SZR.
Prostitutie?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:17 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk nog nooit in mij op gekomen....
Bazzie! Held! Je brengt mij op een idee!![]()
precies.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Viel me heel erg mee, bijna alleen maar perfecte wegen gehad daar. Belgie daarintegen.
domme, verneuk mijn gelul nou nietquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Viel me heel erg mee, bijna alleen maar perfecte wegen gehad daar. Belgie daarintegen.
Dat doe je zelf al goed genoeg meestal.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:29 schreef cageon2 het volgende:
[..]
domme, verneuk mijn gelul nou niet
Gek ding.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
iets voor WB als zen ZX weg is
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
--> specs
En dit gaat over motor-rijden?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:28 schreef bvvt het volgende:
precies.
Een enorm verschil met belgie.
Op een paar plaatsen in luxemburg moet je wat meer oppassen.
Maar de meeste zijn heerlijk om te berijden
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gek ding.Niet gèèèèèk
maar gewoon gek.
![]()
Alleen mèn ZX is weg, en heb nu deze al voor de deur.![]()
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
300-750 Hp is toch aardig gékquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:41 schreef Worldbeater het volgende:
Gek ding.Niet gèèèèèk
maar gewoon gek.
![]()
Bandje is de helft smaller dan die van de scooter.quote:
Maar dat zadel lijkt er wel opgeplakt.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
300-750 Hp is toch aardig gékte noemen
![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gek ding.Niet gèèèèèk
maar gewoon gek.
![]()
Alleen mèn ZX is weg, en heb nu deze al voor de deur.![]()
[ afbeelding ]Hahaha! Zelfs mijn szr is groter!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
Jonge! Ik boek je eruit! Zelfs met die motor win ik het van je als jij op je Kawa rijdt!quote:
De verliezer moet getroost worden he. Maar ik laat je eerlijk winnen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:12 schreef -XX- het volgende:
Jonge! Ik boek je eruit! Zelfs met die motor win ik het van je als jij op je Kawa rijdt!
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De verliezer moet getroost worden he. Maar ik laat je eerlijk winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |