ja, dat komt echt door borgmiddel ofniet...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
Kleinigheidje tochIk moet toch eens vd week een keer borgmiddel kopen...
Of er op rijden.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:54 schreef cageon2 het volgende:
wat een mafkees ben jij.... beter sleutel jij nooit aan mijn fiets..
quote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
Kleinigheidje tochIk moet toch eens vd week een keer borgmiddel kopen...
Ik heb vandaag nog een fabrikant van snijplaten gebeld of ze iets links konden maken.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
Bij Louis vd week 6 linkse tappen gehaald voor 5 euroben benieuwd of ik ze ooit ga proberen
Torx is dat niet van dat eiland naast ons?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:39 schreef Worldbeater het volgende:
En wie de Torx heeft uitgevonden.. brande eeuwig in de hel!
Meer frans :pquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Torx is dat niet van dat eiland naast ons?
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog een fabrikant van snijplaten gebeld of ze iets links konden maken.
Komt nooit voor meneer.
bevat een aantal kwaliteitjesquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:50 schreef Worldbeater het volgende:
Hier nog meer dames voor de OP.
http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=22101
http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=22102
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar kunnen ze ook koken en stofzuigen?!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:50 schreef Worldbeater het volgende:
Hier nog meer dames voor de OP.
http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=22101
http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=22102
Dan stop je dat er toch gewoon in.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:05 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]
Damn alleen mag er wel 15kg bij
Mag het ook een onsje meer zijn? Alstú.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:05 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]
Damn alleen mag er wel 15kg bij
Eens moet je hotel pappa gaan verlaten en zelf je direct klaar maaltijden in de magnetron doen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:07 schreef BazzieK het volgende:
Maar kunnen ze ook koken en stofzuigen?!
zit je ook, prutserquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:11 schreef dnzl het volgende:
[..]
Oeps, dacht dat ik in het slow chat topic zat
Over een jaartje of 10 ben ik er wel klaar voor.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Eens moet je hotel pappa gaan verlaten en zelf je direct klaar maaltijden in de magnetron doen.
Waffeltie hequote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:13 schreef cageon2 het volgende:
[..]
zit je ook, prutsernou opzoutuh met je TVP!
Bazzie concurrentiequote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
-XX- mag de volgende meet organiserentrouwens, waar is ze nu weer
Haha, mooi idee voor afscheid van de baas over heel wat jaar.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:44 schreef Geerd het volgende:
Met de motor door de trein zal ook wel sneller gaan idd maja helaas
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Moet der eerst nog es irl zien voordat ik hierop ga antwoorden
Och zal wel meevallen over 30 jaar tot 74 werken, bier gebruik haal ik gewoon de 65 hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:45 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Haha, mooi idee voor afscheid van de baas over heel wat jaar.
Waarom beoordeel je ze op uiterlijk, het gaat toch om de rondetijden?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:54 schreef cageon2 het volgende:
en de rest vind ik op de foto al niks...
Als ze de helm op hebben wel, als ik ze op uiterlijk moet beoordelen nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:02 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Waarom beoordeel je ze op uiterlijk, het gaat toch om de rondetijden?![]()
ik kvat je nietquote:En doe je dat nou expres telkens met die quote?
Wat een spuuglelijk ding . . .quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:20 schreef cageon2 het volgende:
CP![]()
http://www.motor-forum.nl(...)houden-TRX850-1.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Out of my mind, back in 5 minutes . . .
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:02 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
En doe je dat nou expres telkens met die quote?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:31 schreef cageon2 het volgende:
t is een TRX en CP is er gek op, t is ook niet mijn smaak.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:02 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
En doe je dat nou expres telkens met die quote?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:26 schreef o-o het volgende:
[..]
Wat een spuuglelijk ding . . .Aldus de er5 bezitterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee niet doen, ze houd van chubbyquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dus jij durft de concurrentie met mij wel aan.
Godverdomme, dan ga ik maar weer hardlopen en push ups doen.
![]()
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:02 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Nee niet doen, ze houd van chubby![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:31 schreef cageon2 het volgende:
t is een TRX en CP is er gek op, t is ook niet mijn smaak.
Dan heeft ze zo'n 20 jaar lang haar kans gehad.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:02 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Nee niet doen, ze houd van chubby![]()
![]()
Als je een deel van een post quote laat je de rest van de quote altijd onder je reactie staan.quote:
Dat kom al in de buurtquote:
Jij chubby?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:09 schreef BazzieK het volgende:
Dan heeft ze zo'n 20 jaar lang haar kans gehad.![]()
Nooit iets van gemerktquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:20 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
wij van FokMC hechtten in het verleden altijd veel waarde aan de opmaak van een reactie.![]()
Ga weg man, ik hoor je nog steeds: He dikke, zeggen.quote:
quote:Wat moet WB dan wel niet zijn![]()
Kut taalquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:06 schreef stinkie het volgende:
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Etiam congue nisi quis tellus luctus eget lacinia massa suscipit. Aliquam eget libero erat. Phasellus risus orci, iaculis ut egestas et, viverra nec nunc. In feugiat fermentum enim quis vulputate. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. Maecenas aliquet accumsan dolor, vitae vestibulum ipsum bibendum nec. Cras auctor venenatis enim a adipiscing. Aenean at auctor elit. Sed sem libero, auctor in pellentesque ut, elementum in turpis. Sed luctus viverra vehicula. Quisque dapibus, libero sit amet tempor lacinia, neque ipsum auctor massa, sit amet cursus leo urna vel ante. Ut sit amet magna diam. Donec fermentum laoreet enim ac egestas. Nulla eu turpis sem.
Koffiekoekje altijd al geweten.. dat is een man.quote:
Jij bent onze lijstaanvoerder.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:25 schreef Bunnybeater het volgende:
Jij chubby?![]()
Wat moet WB dan wel niet zijn![]()
Trxen zijn coolquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
Of je dit nog een trx mag noemen?alleen onderste framedeel en het blok, de tank is nog origineel
![]()
[ afbeelding ]
En Chubbies ??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Tvp nieuwe stijlquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:06 schreef stinkie het volgende:
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Etiam congue nisi quis tellus luctus eget lacinia massa suscipit. Aliquam eget libero erat. Phasellus risus orci, iaculis ut egestas et, viverra nec nunc. In feugiat fermentum enim quis vulputate. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. Maecenas aliquet accumsan dolor, vitae vestibulum ipsum bibendum nec. Cras auctor venenatis enim a adipiscing. Aenean at auctor elit. Sed sem libero, auctor in pellentesque ut, elementum in turpis. Sed luctus viverra vehicula. Quisque dapibus, libero sit amet tempor lacinia, neque ipsum auctor massa, sit amet cursus leo urna vel ante. Ut sit amet magna diam. Donec fermentum laoreet enim ac egestas. Nulla eu turpis sem.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:02 schreef Sounddragon het volgende:
Aardige ploaties trouwens; het wordt nog eens wat met deze topicreeks![]()
quote:Elena Meyers, born November 21, 1993 (age 16) in Mountain View, California,[1] is the first female motorcycle racer to win a race in the 76 year history of American Motorcyclist Association (AMA) Pro Racing.[2][3][4][5][6][7][8] Meyers won Race 1, Round 4 of the 2010 season of the AMA Supersport Championship at Infineon Raceway in Sonoma, California on 15 May 2010. The AMA Supersport West series is limited to riders ages 16–21 riding close to stock 600 cc (37 cu in) displacement sport bikes.[2][9]
http://en.wikipedia.org/wiki/Elena_Myers
Beter wachten we tot ze een wildcard krijgt voor Assen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:00 schreef cageon2 het volgende:
[..]
wanneer vliegen we naar de US of A?
Zo lang wachten... nu is ze nog maagdquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:01 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Beter wachten we tot ze een wildcard krijgt voor Assen.
Zou ik mijn hand ook niet voor in het vuur durven steken.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:03 schreef cageon2 het volgende:
[..]
Zo lang wachten... nu is ze nog maagd
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zou ik mijn hand ook niet voor in het vuur durven steken.
Heb op vakantie de volgende uitwisseling mogen meemaken:
10 jarig jongentje: Ben jij eigenlijk nog maagd.
12 jarig meisje: Hihihih...tja...
Ik zat daar op mijn handdoekje
Check anders de lokale bouwmarktquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:23 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Dat kom al in de buurt![]()
Maar hij had geloof ik op maat gemaakte die op earphones leken
Zullen misschien oordopjes voor de muziek geweest zijn, ondanks dat het me vaak opviel vergat ik telkens te vragen wat ie nou om zijn nek had hangenMejeh, wie durft dan ook de toorn van Rib-I over zich af te roepen door dichtbij te komen
Bazzie zat weer eens bij het kinderbadjequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat was wel lekker warm andersquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:21 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Bazzie zat weer eens bij het kinderbadje![]()
Mijn oude buurmeisje (tegenover die mooie tuin weet je welquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:06 schreef BazzieK het volgende:
De invloed van ouders niet overschatten.quote:
Wil je nu beweren dat al de eigenaren van die motoren over dat meisje van 10 zijn gegaanquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mijn oude buurmeisje (tegenover die mooie tuin weet je wel) was tien.
![]()
[ afbeelding ]
[..]
De invloed van ouders niet overschatten.
Nou ja hier is ze 13 en later 14.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:03 schreef cageon2 het volgende:
Zo lang wachten... nu is ze nog maagd
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:22 schreef koffiekoekje het volgende:
Wil je nu beweren dat al de eigenaren van die motoren over dat meisje van 10 zijn gegaan
Over dat buurmeisje zijn ook genoeg verhalen de MC rond gegaan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mijn oude buurmeisje (tegenover die mooie tuin weet je wel) was tien.
![]()
[ afbeelding ]
Die jongen op de onderste foto die deed volgens mij niets met meisjes van 10. Alleen wat dingen op het strand.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Die archieven zijn gesloten. Fok! MC doofpot.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verdacht.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:27 schreef BazzieK het volgende:
Die jongen op de onderste foto die deed volgens mij niets met meisjes van 10. Alleen wat dingen op het strand.
Veel bekijks heb je ook met defaceren midden op de dam maar of je daar dan vrolijk van moet worden.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Verdacht.
Ragbakkie voor Cocktailprikker.
aequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:36 schreef BazzieK het volgende:
Veel bekijks heb je ook met defaceren midden op de dam maar of je daar dan vrolijk van moet worden.
zij hebben een losse borstprotector waarschijnlijk.. maar je hebt ook hele setjes, dunno... niet in verdieptquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:14 schreef Worldbeater het volgende:
Cageon, las dat Troy Corser pas zijn leven had te danken aan de borstprotector.
(die was doordemidden![]()
)
Wat denk jij.. is dit wat.Of teveel cross.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |