abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84998405
mensen die met hepla om uitgaan.. te jammer..

Ik: Waarom draag je een hepla?
hij: omdat ik het leuk vind
ik: Beetje showen voor de chicks?
hij: waar bemoei jij je mee
ik: nou, ik kan wel een aantal dingen opnoemen waaronder dat je het niet mag dragen
hij: dat bepaal ik zelf wel
ik: nou prima, maar als die afbreekt heb je wat uit te leggen waarom je burger met militair combineert..
hij stopt hem weg en het ding niet meer om zijn nek gezien.

Heerlijk om die jonge amo-gastjes bang te maken. En bovendien.. lopen patsen met een hepla.. :')
  zondag 8 augustus 2010 @ 04:41:15 #152
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_84998455
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 01:00 schreef Lotusss het volgende:

[..]

ja want ik moest de bus naar huis hebben. ErwinRommel en Remko026 liepen me netjes en heel galant naar het station dus ik neem aan dat ze nu ook hun eigen weg gaan!
Uiteraard schat, dat doen we graag, een mooie lieve dame als jij moeten we zuinig op zijn. Wil vaak nog grager van je genieten (en jij weet wat ik bedoel ;))
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_84999591
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 04:26 schreef cw2cu het volgende:

ik: nou, ik kan wel een aantal dingen opnoemen waaronder dat je het niet mag dragen
ik: nou prima, maar als die afbreekt heb je wat uit te leggen waarom je burger met militair combineert..

Heerlijk om die jonge amo-gastjes bang te maken. En bovendien.. lopen patsen met een hepla.. :')
Noem eens een aantal van die redenen waarom hij het niet mag dragen dan? Want volgens mij mag het wel gewoon. Kan me namelijk geen reden bedenken waarom niet.
pi_85001237
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 09:52 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Noem eens een aantal van die redenen waarom hij het niet mag dragen dan? Want volgens mij mag het wel gewoon. Kan me namelijk geen reden bedenken waarom niet.
Iets met geen militair met burger combineren? ;)
pi_85001404
Je herkenningsplaatje is geen PGU. Wordt in ieder geval niet als zodanig uitgegeven. Daarnaast zou je dus ook niet een horloge mogen dragen, tenzij door defensie verstrekt, wanneer je op jouw manier redeneert. En laten we niet beginnen over het ondergoed :)
pi_85001459
En om je dan ermee te gaan bemoeien... Van mij zou je een dikke :') :') :') reactie krijgen. Van zo'n beetje iedereen denk ik. Niet dat ik met dat ding loop te showen, maar heel soms heb ik 'm nog onder m'n kleren zitten.

En dan nog, als ie breekt, fucking boeiend ey, dan bestelt die persoon toch gewoon een nieuwe? Lulverhaaltjes over uitleggen tegen je commandant :') Het zou alleen maar een ongelooflijk trieste actie zijn van degene die 'm breekt. Ik denk dat zo'n persoon dan eigenlijk om een gebroken neus vraagt.
pi_85001550
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 04:26 schreef cw2cu het volgende:

En ik snap het eigenlijk heel goed waarom mensen zoiets niet zouden moeten dragen, heeft denk ik meer iets van een ongeschreven regel dan echt een benoembare reden.
Derhalve ik snap niet waarom je er over begint met zo'n lap tekst, ik zeg gewoon 'hoi' *breekt hepla in tweeën* >:)

@ lighting: ongeacht je beargumentatie zijn de enige die hem op het zicht dragen AMO-leerlingen. Dus dat zegt denk ik al genoeg. Daarnaast vind ik het ook gewoon leuk om zo'n kerel of meid met haar veel te stoere houding in eens heel verbaasd en reactie loos uit zijn/haar ogen kijkt met dat ze een halve hepla in mijn hand zien :')
Ik meen mij ook nog iets ter herrinneren over richtlijnen defensie, en hepla 'onder' je T-shirt dragen, in welk geval niemand hem ooit kan breken, en je er ook niet stoer mee doet.

[ Bericht 27% gewijzigd door Braamyo op 08-08-2010 11:29:41 ]
pi_85001569
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 03:12 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Je zou willen dat je in me ging :P
I did not have any form of sexual relation ship with that woman ! : :N
pi_85001617
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 11:21 schreef Braamyo het volgende:

[..]

ik snap niet waarom je er over begint, ik zeg gewoon 'hoi' *breekt ding in tweeën* >:)
Dan ben jij zeker een beetje contactgestoord. KL?
Als je de verkeerde te pakken hebt breek jij je neus :)
pi_85001646
Hij heeft het over AMO leerlingen. Ga jij als AMO leerling maar eens uitleggen aan je PC waarom je hepla gebroken is. Wens je veel succes met de kuttijd die je gaat hebben gedurende de rest van je AMO.

Hepla om met het stappen is gewoon not done.
En de vergelijking tussen horloge en hepla, nou ja, meer als :') kan ik niet zeggen.
pi_85001762
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 11:24 schreef Remco026 het volgende:
Hij heeft het over AMO leerlingen. Ga jij als AMO leerling maar eens uitleggen aan je PC waarom je hepla gebroken is. Wens je veel succes met de kuttijd die je gaat hebben gedurende de rest van je AMO.
Hij het in- en uitpakken is hij ergens tussen klem komen te zitten en is ie afgebroken. Zo moeilijk is het toch niet om iets te verzinnen???? Het is namelijk heel veel meer onwaarschijnlijk dat er tijdens het uitgaan een van de pot gerukte randdebiel dat ding heeft afgebroken.
quote:
Hepla om met het stappen is gewoon not done.
En de vergelijking tussen horloge en hepla, nou ja, meer als :') kan ik niet zeggen.
Bewijst dat ik gelijk heb. Thanks.
pi_85001776
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 11:23 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Dan ben jij zeker een beetje contactgestoord. KL?
Als je de verkeerde te pakken hebt breek jij je neus :)
;)

Ik had toch wel een volwassenere reactie terug verwacht in plaats van de 'ik ben 15 en heb een toetsenbord' reactie :{
pi_85001846
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 11:30 schreef Braamyo het volgende:

[..]

;)

Ik had toch wel een volwassenere reactie terug verwacht in plaats van de 'ik ben 15 en heb een toetsenbord' reactie :{
Je oogst wat je zaait.

Met je hepla breken :) Dat noem ik dus zwaar contactgestoord.
pi_85001869
Bij mij in de compagnie is uitgaan met je helpa iig net zoiets als uitgaan met je gevechtshelm nog op je knar. Sommige dingen blijven gewoon lekker op de legeringskamer liggen. En als je denkt dat je dood valt tijdens het stappen dan zou je een dag later ook niet meer inzetbaar zijn :D dus in dat geval blijf je maar lekker thuis :Y
pi_85002496
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 11:30 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Hij het in- en uitpakken is hij ergens tussen klem komen te zitten en is ie afgebroken. Zo moeilijk is het toch niet om iets te verzinnen???? Het is namelijk heel veel meer onwaarschijnlijk dat er tijdens het uitgaan een van de pot gerukte randdebiel dat ding heeft afgebroken.
[..]

Bewijst dat ik gelijk heb. Thanks.
Een horloge is essentieel in je werk en een schande dat defensie die dingen niet verstrekt.

Een hepla is niet essentieel bij het stappen, want anders dan de Defensiearts, gaat de ambulancebroeder NIET op zoek naar een hepla om te kijken wat voor bloed je nodig hebt.

Dus nogmaals de vergelijking tussen horloge en je hepla.... :')
pi_85002536
Het boeit mij echt heel weinig wat jij en je compagnie erover denken. Als jij denkt dat jij het recht hebt om aan iemand te komen en vervolgens zijn eigendom kapot te maken, dan ga je echter een hele grote stap te ver.
pi_85002548
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 11:58 schreef Remco026 het volgende:
nah, give it a rest !
pi_85002626
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 11:58 schreef Remco026 het volgende:

[..]

Een horloge is essentieel in je werk en een schande dat defensie die dingen niet verstrekt.

Een hepla is niet essentieel bij het stappen, want anders dan de Defensiearts, gaat de ambulancebroeder NIET op zoek naar een hepla om te kijken wat voor bloed je nodig hebt.

Dus jij hebt NIKS 'burgers' aan op je werk? Dus ook NOOIT jouw eigen mobieltje? NOOIT eigen ondergoed? Ik geloof er geen ene hol van. Ook jij combineert burger met militair. Iedereen doet dat. Ga dan niet lopen janken als het dan om een hepla gaat :') Mens erger je niet. Alsof jij nog nooit je zakmes tijdens 'burgeractiviteiten' hebt gebruikt, of zo'n overall aan hebt getrokken als je onder je auto moest liggen. Of zo'n wit ondershirt buiten dienst hebt gedragen. Of zo'n GVT riem.
pi_85002779
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 12:02 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Dus jij hebt NIKS 'burgers' aan op je werk? Dus ook NOOIT jouw eigen mobieltje? NOOIT eigen ondergoed? Ik geloof er geen ene hol van. Ook jij combineert burger met militair. Iedereen doet dat. Ga dan niet lopen janken als het dan om een hepla gaat :') Mens erger je niet. Alsof jij nog nooit je zakmes tijdens 'burgeractiviteiten' hebt gebruikt, of zo'n overall aan hebt getrokken als je onder je auto moest liggen. Of zo'n wit ondershirt buiten dienst hebt gedragen. Of zo'n GVT riem.
Ik draag inderdaad defensie onderbroeken en een telefoon is een esentieel comnunicatie middel tijdens werkuren evenals een het horloge esentieel werd uitgelegd.

OP al je andere voorbeelden kan ik ook nee antwoorden :P (ben ik nu braaf genoeg voor je)

En de figuren die een hepla nodig hebben tijdens het stappen om zich ook 'wat' te voelen zijn gewoon een beetje meh !
Tevens is het hun eigendom niet maar een door defensie uitgereikt stukje gevechtsuitrusting.

Tevens zie ik je tientallen beredenaties op noemen betreffende burger en militair combineren. Maar toch vrij weinig over waarom je een hepla WEL tijdens het uitgaan zou moeten hebben. Wetende dat er zoveel andere militairen zijn die er een mening over hebben ;)
pi_85003279
Ik ga ja maar je eigen advies geven: Give it a rest.
Lightning was beter af geweest als piloot op commerciële vluchten, dan binnen een militair bedrijf, want telkens als het hier over een militair aspect gaat, spreekt hij het tegen.
pi_85003321
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 12:24 schreef Remco026 het volgende:
Lightning was beter af geweest als piloot op commerciële vluchten, dan binnen een militair bedrijf, want telkens als het hier over een militair aspect gaat, spreekt hij het tegen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:Z

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 8 augustus 2010 @ 12:41:33 #172
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_85003815
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 13:58 schreef Bouke-p het volgende:
Niemand ervaring met krav maga dus? :P
Ein bietsken.. ;)

Maar ik ben een walplaatser terwijl aanvullende lessen 's avonds gegeven worden, en bij burgerinstanties worden de meer 'veilige' bewegingen aangeleerd dus het is allemaal weer een beetje weggezakt.. :')
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  zondag 8 augustus 2010 @ 13:00:51 #173
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_85004361
Allerliefste Lightning,

Een hepla is een door de ziekenboeg verstrekte ketting die je, zeker in en rond helikopters, moet dragen ter identificatie en ter bepaling van de bloedgroep in noodgevallen.
Een horloge is een polsklokje om de tijd te kunnen zien, die alleen in uitzonderingsgevallen wordt verstrekt.

Een hepla is een noodzakelijk kwaad, wat op vrijdagmiddag om een haakje in m'n kast gaat en daar maandag pas weer uit komt.
Een horloge is een item die ik op vrijdagmiddag omruil voor een tactisch onverantwoorde variant in de vorm van een glimmend sieraad met een klokje.

Als ik dan ga stappen zorgt mijn burgerhorloge ervoor dat ik overkom als een modebewust alfamannetje.
Als ik ga stappen zorgt mijn militaire valdoodplaatje over mijn burgertshirt ( :|W ) ervoor dat ik er uit zie als een hersenloze mongool, die van achter niet weet dat ie van voren leeft, en blijkbaar zo hersendood is dat hij niet doorheeft dat er nog wat om zijn nek heeft hangen.. Óf dat ik als persoon zelf absoluut niet aandachtswaardig ben, en daarom chicks wil laten zien dat ik in opleiding ben en daarom om aandacht smeek die ik anders niet krijg. En voor alle tjappies dat ze niet met me moeten fokken jonguh want anders bonk ik je voor je kop jonguh! Met m'n 2 lessen militaire zelfverdediging achter de rug...

Conclusie:
Er is geen enkele zichzelf respecterende militair die op zo'n infantiele manier om aandacht vraagt. En ik zal elke mongool die in de opleiding zit en zichzelf marinier noemt terwijl de biijbehorende streep nog niet op z'n pak zit zo ontzettend in de taai trappen dat hij het wel uit zn hoofd laat om er nog een keer zo belachelijk bij te lopen.

Dit is mijn uitspraak, hier zult u het mee moeten doen.
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_85004444
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 13:00 schreef Rave_NL het volgende:
Allerliefste Lightning,
...
+1 melding ! _O_

.... :Z *resting*
pi_85004594
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 13:00 schreef Rave_NL het volgende:
Allerliefste Lightning,

Een hepla is een door de ziekenboeg verstrekte ketting die je, zeker in en rond helikopters, moet dragen ter identificatie en ter bepaling van de bloedgroep in noodgevallen.
Een horloge is een polsklokje om de tijd te kunnen zien, die alleen in uitzonderingsgevallen wordt verstrekt.

Een hepla is een noodzakelijk kwaad, wat op vrijdagmiddag om een haakje in m'n kast gaat en daar maandag pas weer uit komt.
Een horloge is een item die ik op vrijdagmiddag omruil voor een tactisch onverantwoorde variant in de vorm van een glimmend sieraad met een klokje.

Als ik dan ga stappen zorgt mijn burgerhorloge ervoor dat ik overkom als een modebewust alfamannetje.
Als ik ga stappen zorgt mijn militaire valdoodplaatje over mijn burgertshirt ( :|W ) ervoor dat ik er uit zie als een hersenloze mongool, die van achter niet weet dat ie van voren leeft, en blijkbaar zo hersendood is dat hij niet doorheeft dat er nog wat om zijn nek heeft hangen.. Óf dat ik als persoon zelf absoluut niet aandachtswaardig ben, en daarom chicks wil laten zien dat ik in opleiding ben en daarom om aandacht smeek die ik anders niet krijg. En voor alle tjappies dat ze niet met me moeten fokken jonguh want anders bonk ik je voor je kop jonguh! Met m'n 2 lessen militaire zelfverdediging achter de rug...

Conclusie:
Er is geen enkele zichzelf respecterende militair die op zo'n infantiele manier om aandacht vraagt. En ik zal elke mongool die in de opleiding zit en zichzelf marinier noemt terwijl de biijbehorende streep nog niet op z'n pak zit zo ontzettend in de taai trappen dat hij het wel uit zn hoofd laat om er nog een keer zo belachelijk bij te lopen.

Uit jouw conclusie kan ik dus concluderen dat jij ook zo'n hersenloze mongool bent, die van achter niet weet dat ie van voren leeft, en blijkbaar zo hersendood is dat ie marinier is geworden. Alhoewel, daar zul je een beetje het kip en het ei verhaal hebben.
Wat boeit het dat iemand met dat ding rondloopt, je mag er natuurlijk wel wat van vinden, maar om je er vervolgens mee te gaan lopen bemoeien is diep- en diep triest, maar ergens toch ook wel vermakelijk.
pi_85004658
klu zal het wel nooit snappen :D
pi_85004659
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 12:24 schreef Remco026 het volgende:
Jouw wereld is zo fucking klein, dat dingen als schoenen poetsen en burger/militair combineren volgens jou DE militaire aspecten zijn die alles bepalen over hoe geschikt iemand wel of niet is als militair :)

Sorry, maar op dat niveau zit ik dus niet.
pi_85004694
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 13:10 schreef Braamyo het volgende:
klu zal het wel nooit snappen :D
Gek genoeg opereert de KLu wel vele malen professioneler dan dat zooitje bij elkaar gesprokkelde apen bij de KL.
pi_85004909
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 13:11 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Gek genoeg opereert de KLu wel vele malen professioneler dan dat zooitje bij elkaar gesprokkelde apen bij de KL.
Daarover zijn de meningen verdeeld.
pi_85004973
quote:

[..]

Gek genoeg had ik het ook niet onhoudelijk over de manier waarop de klu opereert. Daar kan ik mij namelijk geen mening over vormen. Omdat ik daar noch de kennis, noch de aandacht aan besteed heb.

Ik refereerde enkel en alleen naar de manier waarop de KL en Marine nog een wederzijdse vorm van respect voor elkaar hebben gebaseerd op krijgsmacht tradities die bijde partijen in stand houden, zij het ieder op eigen wijze.

Daar waar de Klu er weinig weet van heeft en er dan ook figuurlijk met de pet naar zwaait. Ik denk dat dit komt omdat de Klu ook nog maar als kortst het levenslicht heeft gezien, en dus ook nog maar weinig tradities heeft kunnen opbouwen.

Derhalve ben ik van mening dat als laatst genoemde krijgsmachtonderdeel als geheel wat meer respect zou tonen voor tradities en beweegredenen die klaarblijkelijk door de rest van de krijgsmacht als regulier of normaal worden bestempeld. Er ook meer wederzijds respect richting de Klu zou zijn.

SPOILER
pi_85004985
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 13:10 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Jouw wereld is zo fucking klein, dat dingen als schoenen poetsen en burger/militair combineren volgens jou DE militaire aspecten zijn die alles bepalen over hoe geschikt iemand wel of niet is als militair :)

Sorry, maar op dat niveau zit ik dus niet.
Dat zijn niet DE militaire aspecten die alles bepalen over hoe geschikt iemand wel of niet is als militair, maar gewoon militaire aspecten en als militair heb je het daar dus mee te doen.
pi_85005120
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 13:18 schreef Remco026 het volgende:

[..]

Dat zijn niet DE militaire aspecten die alles bepalen over hoe geschikt iemand wel of niet is als militair, maar gewoon militaire aspecten en als militair heb je het daar dus mee te doen.
Ik denk dat in die zin met gespoetste schoenen rondlopen een van DE militaire aspecten is die wij als proffesionele organisatie uit willen stralen richting de burgermaatschapij. Dat soort simpele aspecten zoals het militair correct tenue en de bijbehorende schoenen stralen iets uit.
  zondag 8 augustus 2010 @ 13:22:15 #183
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_85005138
quote:

[..]

Heb jij gisteravond een blauwtje gelopen waardoor jij nu als echte internetheld je ego online wil laten gelden?

Dude, tel eens tot 100 en ga dan even iets anders doen....
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_85005332
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 13:22 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Heb jij gisteravond een blauwtje gelopen waardoor jij nu als echte internetheld je ego online wil laten gelden?

Dude, tel eens tot 100 en ga dan even iets anders doen....
Haha, nee hoor, blauwtjes loop ik eigenlijk zelden. En wat betreft mijn ego: You ain't seen nothing yet. :)
  zondag 8 augustus 2010 @ 13:29:08 #185
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_85005352
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 13:28 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Haha, nee hoor, blauwtjes loop ik eigenlijk zelden. En wat betreft mijn ego: You ain't seen nothing yet. :)
:O
... and I feel fine.
pi_85005358
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 13:21 schreef Braamyo het volgende:

[..]

Ik denk dat in die zin met gespoetste schoenen rondlopen een van DE militaire aspecten is die wij als proffesionele organisatie uit willen stralen richting de burgermaatschapij. Dat soort simpele aspecten zoals het militair correct tenue en de bijbehorende schoenen stralen iets uit.
Yep. Maar bij de KLu vinden we functionaliteit belangrijker dan uitstraling. En dat zie je dan ook terug in het produkt.
pi_85005424
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 13:18 schreef Remco026 het volgende:

[..]

Zo ben jij misschien afgestompt bij de KL. Ik behoud liever mijn eigen denkbeelden en conformeer daar waar nodig.
pi_85005453
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 13:29 schreef Lotusss het volgende:

[..]

:O
Trouwens, wanneer ga jij dan eens een opleiding in om militair te worden?
  zondag 8 augustus 2010 @ 13:36:01 #189
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_85005583
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 13:32 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Trouwens, wanneer ga jij dan eens een opleiding in om militair te worden?
Als ik over 3 jaar klaar ben met mijn studie Wiskunde.
Met een universitaire opleiding, een heleboel levenservaring en een gepaste nederigheid en respect voor tradities.
... and I feel fine.
pi_85005670
Wat wil je dan doen binnen Defensie, met zo'n opleiding?
Ennuh, waar denk je die heleboel levenservaring mee op te doen dan? Een universitaire opleiding?
pi_85005716
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 13:29 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Yep. Maar bij de KLu vinden we functionaliteit belangrijker dan uitstraling. En dat zie je dan ook terug in het produkt.
waarmee je ook hier aangeeft dat de Klu verheven is boven de andere krijgsmacht onderdelen omdat de klu een beter product afleverd?

Ik snap het niet, hoe weet je dat? Ik zeg eerlijk dat ik 0,0 verstand heb van luchtmacht zaken, en dat ik daarom inhoudelijk geen oordeel vestig over hun werk of functioneren.

Wie ben jij dan om te zeggen dat de Klu een beter product afleverd, wat je hier overduidelijk insinueerd, dan welk ander krijgsmacht onderdeel dan ook. Je ziet mij toch ook de landmacht niet boven de andere onderdelen uit liften?
pi_85005839
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 13:38 schreef Lightning_NL het volgende:
Ennuh, waar denk je die heleboel levenservaring mee op te doen dan? Een universitaire opleiding?
Dude, ik ken je verder niet, en kan geen uitspraken doen over je karakter. Maar beter laat je het toekomst perspectief van iemand gewoon voor wat het is. In plaats van een poging te doen het belachelijk te maken. Want daar heb ik een mening over die niks met afstoempen te maken heeft.
  zondag 8 augustus 2010 @ 13:44:32 #193
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_85005947
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 13:38 schreef Lightning_NL het volgende:
LEVENSERVARING. Je weet wel, zooi die je meemaakt in je leven. Dus niet uit boeken.

Met wiskunde leer je zeer analytisch na te denken, op strategisch niveau heeft het zeer zeker zijn voordelen en ook het inschatten van situaties dus. Dat gecombineerd met hetgeen ik in de krijgsmacht zal leren, gecombineerd met mijn levenservaring geeft mij mijns inziens een zeer goede basis om een goede militair te zijn.

Zonder ego en zonder pretenties. Want wil je overwinningen behalen, dan moet je bereid zijn om af en toe een stapje terug te doen.
... and I feel fine.
pi_85005980
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 13:42 schreef Braamyo het volgende:

[..]

Dude, ik ken je verder niet, en kan geen uitspraken doen over je karakter. Maar beter laat je het toekomst perspectief van iemand gewoon voor wat het is. In plaats van een poging te doen het belachelijk te maken. Want daar heb ik een mening over die niks met afstoempen te maken heeft.
Ik maak helemaal niemand belachelijk! Ik vraag het gewoon uit pure interesse. Ik denk niet dat het heel erg vaak voor komt dat een meisje met een universitaire studie wiskunde besluit naar Defensie te gaan.
pi_85006006
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 13:44 schreef Lotusss het volgende:

[..]

LEVENSERVARING. Je weet wel, zooi die je meemaakt in je leven. Dus niet uit boeken.

Met wiskunde leer je zeer analytisch na te denken, op strategisch niveau heeft het zeer zeker zijn voordelen en ook het inschatten van situaties dus. Dat gecombineerd met hetgeen ik in de krijgsmacht zal leren, gecombineerd met mijn levenservaring geeft mij mijns inziens een zeer goede basis om een goede militair te zijn.

Zonder ego en zonder pretenties. Want wil je overwinningen behalen, dan moet je bereid zijn om af en toe een stapje terug te doen.
Maar wat wil je dan gaan doen binnen Defensie, was eigenlijk mijn vraag?
  zondag 8 augustus 2010 @ 13:49:36 #196
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_85006110
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 13:46 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Maar wat wil je dan gaan doen binnen Defensie, was eigenlijk mijn vraag?
Marineofficier, OD. Na mijn studie wil ik dus KIM korte opleiding gaan doen.
Maar, ik sluit nu een carrière bij de KLu ook niet uit, vanwege die wiskundige achtergrond. Maar ik heb nog tijd zat om me te oriënteren en ik ben er wel voorstander van om mijn opties open te houden.
... and I feel fine.
pi_85006192
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 13:49 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Marineofficier, OD. Na mijn studie wil ik dus KIM korte opleiding gaan doen.
Maar, ik sluit nu een carrière bij de KLu ook niet uit, vanwege die wiskundige achtergrond. Maar ik heb nog tijd zat om me te oriënteren en ik ben er wel voorstander van om mijn opties open te houden.
Hey mijn dienstvak...gezellig :)
Peace through power!!
pi_85006212
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 13:45 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Ik maak helemaal niemand belachelijk! Ik vraag het gewoon uit pure interesse. Ik denk niet dat het heel erg vaak voor komt dat een meisje met een universitaire studie wiskunde besluit naar Defensie te gaan.
Ik denk aan de reactie van lotuss te zien (corrigeer me maar als ik me vergis lotus) dat wij beide er toch anders over dachten....
pi_85006446
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 09:52 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Het ging er mij om dat die kneusjes die met die hepla gaan lopen, denken dat ze heel wat zijn en daar ken ik totaal niet tegen als je, wat Rave_NL zegt, maar 2 zelfverdedingslessen achter de rug hebt of net een les hebt gehad hoe je een diemacoloop schoonmaakt.
Weg met die dingen..

En wat betreft dat gepoetste schoenenverhaal.
De burger betaalt belasting dus is de bron van inkomsten. Ik denk dat de burger wat liever geld geeft aan een leger wat er goed en netjes uitziet. Veel mensen en dan vooral diegene uit de randstad zien maar een aantal keer in hun leven een paar militairen. Als ze dan een keer een groepje zien met versleten kisten, geen eenheid van het tenue en gasten met hanenkammen dan geeft dat niet echt een goede eerste indruk.

Mensen die het goed vinden om in een ander land de problemen aan te pakken, alleen dan denken aan de militairen die er bij ons lopen (ongepoetste kisten etc.), hebben niet echt het vertrouwen van: Oh, zo een professionele organisatie als onze Defensie zou daar een goede taak kunnen volbrengen.
  zondag 8 augustus 2010 @ 14:04:43 #200
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_85006594
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 13:52 schreef Braamyo het volgende:

[..]

Ik denk aan de reactie van lotuss te zien (corrigeer me maar als ik me vergis lotus) dat wij beide er toch anders over dachten....
Gezien de vorige posts en de toon van de post zelf had ik dus hetzelfde idee.
... and I feel fine.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')