Uiteraard schat, dat doen we graag, een mooie lieve dame als jij moeten we zuinig op zijn. Wil vaak nog grager van je genieten (en jij weet wat ik bedoelquote:Op zondag 8 augustus 2010 01:00 schreef Lotusss het volgende:
[..]
ja want ik moest de bus naar huis hebben. ErwinRommel en Remko026 liepen me netjes en heel galant naar het station dus ik neem aan dat ze nu ook hun eigen weg gaan!
Noem eens een aantal van die redenen waarom hij het niet mag dragen dan? Want volgens mij mag het wel gewoon. Kan me namelijk geen reden bedenken waarom niet.quote:Op zondag 8 augustus 2010 04:26 schreef cw2cu het volgende:
mensen die met hepla om uitgaan.. te jammer..
Ik: Waarom draag je een hepla?
hij: omdat ik het leuk vind
ik: Beetje showen voor de chicks?
hij: waar bemoei jij je mee
ik: nou, ik kan wel een aantal dingen opnoemen waaronder dat je het niet mag dragen
hij: dat bepaal ik zelf wel
ik: nou prima, maar als die afbreekt heb je wat uit te leggen waarom je burger met militair combineert..
hij stopt hem weg en het ding niet meer om zijn nek gezien.
Heerlijk om die jonge amo-gastjes bang te maken. En bovendien.. lopen patsen met een hepla..![]()
Iets met geen militair met burger combineren?quote:Op zondag 8 augustus 2010 09:52 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Noem eens een aantal van die redenen waarom hij het niet mag dragen dan? Want volgens mij mag het wel gewoon. Kan me namelijk geen reden bedenken waarom niet.
En ik snap het eigenlijk heel goed waarom mensen zoiets niet zouden moeten dragen, heeft denk ik meer iets van een ongeschreven regel dan echt een benoembare reden.quote:Op zondag 8 augustus 2010 04:26 schreef cw2cu het volgende:
mensen die met hepla om uitgaan.. te jammer..
Ik: Waarom draag je een hepla?
hij: omdat ik het leuk vind
ik: Beetje showen voor de chicks?
hij: waar bemoei jij je mee
ik: nou, ik kan wel een aantal dingen opnoemen waaronder dat je het niet mag dragen
hij: dat bepaal ik zelf wel
ik: nou prima, maar als die afbreekt heb je wat uit te leggen waarom je burger met militair combineert..
hij stopt hem weg en het ding niet meer om zijn nek gezien.
Heerlijk om die jonge amo-gastjes bang te maken. En bovendien.. lopen patsen met een hepla..![]()
Dan ben jij zeker een beetje contactgestoord. KL?quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:21 schreef Braamyo het volgende:
[..]
ik snap niet waarom je er over begint, ik zeg gewoon 'hoi' *breekt ding in tweeën*
Hij het in- en uitpakken is hij ergens tussen klem komen te zitten en is ie afgebroken. Zo moeilijk is het toch niet om iets te verzinnen???? Het is namelijk heel veel meer onwaarschijnlijk dat er tijdens het uitgaan een van de pot gerukte randdebiel dat ding heeft afgebroken.quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:24 schreef Remco026 het volgende:
Hij heeft het over AMO leerlingen. Ga jij als AMO leerling maar eens uitleggen aan je PC waarom je hepla gebroken is. Wens je veel succes met de kuttijd die je gaat hebben gedurende de rest van je AMO.
Bewijst dat ik gelijk heb. Thanks.quote:Hepla om met het stappen is gewoon not done.
En de vergelijking tussen horloge en hepla, nou ja, meer alskan ik niet zeggen.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:23 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Dan ben jij zeker een beetje contactgestoord. KL?
Als je de verkeerde te pakken hebt breek jij je neus
Je oogst wat je zaait.quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:30 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik had toch wel een volwassenere reactie terug verwacht in plaats van de 'ik ben 15 en heb een toetsenbord' reactie
Een horloge is essentieel in je werk en een schande dat defensie die dingen niet verstrekt.quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:30 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Hij het in- en uitpakken is hij ergens tussen klem komen te zitten en is ie afgebroken. Zo moeilijk is het toch niet om iets te verzinnen???? Het is namelijk heel veel meer onwaarschijnlijk dat er tijdens het uitgaan een van de pot gerukte randdebiel dat ding heeft afgebroken.
[..]
Bewijst dat ik gelijk heb. Thanks.
nah, give it a rest !quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:58 schreef Remco026 het volgende:
Dus nogmaals de vergelijking tussen horloge en je hepla....
Dus jij hebt NIKS 'burgers' aan op je werk? Dus ook NOOIT jouw eigen mobieltje? NOOIT eigen ondergoed? Ik geloof er geen ene hol van. Ook jij combineert burger met militair. Iedereen doet dat. Ga dan niet lopen janken als het dan om een hepla gaatquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:58 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Een horloge is essentieel in je werk en een schande dat defensie die dingen niet verstrekt.
Een hepla is niet essentieel bij het stappen, want anders dan de Defensiearts, gaat de ambulancebroeder NIET op zoek naar een hepla om te kijken wat voor bloed je nodig hebt.
Dus nogmaals de vergelijking tussen horloge en je hepla....
Ik draag inderdaad defensie onderbroeken en een telefoon is een esentieel comnunicatie middel tijdens werkuren evenals een het horloge esentieel werd uitgelegd.quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:02 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Dus jij hebt NIKS 'burgers' aan op je werk? Dus ook NOOIT jouw eigen mobieltje? NOOIT eigen ondergoed? Ik geloof er geen ene hol van. Ook jij combineert burger met militair. Iedereen doet dat. Ga dan niet lopen janken als het dan om een hepla gaatMens erger je niet. Alsof jij nog nooit je zakmes tijdens 'burgeractiviteiten' hebt gebruikt, of zo'n overall aan hebt getrokken als je onder je auto moest liggen. Of zo'n wit ondershirt buiten dienst hebt gedragen. Of zo'n GVT riem.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:24 schreef Remco026 het volgende:
Ik ga ja maar je eigen advies geven: Give it a rest.
Lightning was beter af geweest als piloot op commerciële vluchten, dan binnen een militair bedrijf, want telkens als het hier over een militair aspect gaat, spreekt hij het tegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ein bietsken..quote:
+1 melding !quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:00 schreef Rave_NL het volgende:
Allerliefste Lightning,
...
Dit is mijn uitspraak, hier zult u het mee moeten doen.
Uit jouw conclusie kan ik dus concluderen dat jij ook zo'n hersenloze mongool bent, die van achter niet weet dat ie van voren leeft, en blijkbaar zo hersendood is dat ie marinier is geworden. Alhoewel, daar zul je een beetje het kip en het ei verhaal hebben.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:00 schreef Rave_NL het volgende:
Allerliefste Lightning,
Een hepla is een door de ziekenboeg verstrekte ketting die je, zeker in en rond helikopters, moet dragen ter identificatie en ter bepaling van de bloedgroep in noodgevallen.
Een horloge is een polsklokje om de tijd te kunnen zien, die alleen in uitzonderingsgevallen wordt verstrekt.
Een hepla is een noodzakelijk kwaad, wat op vrijdagmiddag om een haakje in m'n kast gaat en daar maandag pas weer uit komt.
Een horloge is een item die ik op vrijdagmiddag omruil voor een tactisch onverantwoorde variant in de vorm van een glimmend sieraad met een klokje.
Als ik dan ga stappen zorgt mijn burgerhorloge ervoor dat ik overkom als een modebewust alfamannetje.
Als ik ga stappen zorgt mijn militaire valdoodplaatje over mijn burgertshirt () ervoor dat ik er uit zie als een hersenloze mongool, die van achter niet weet dat ie van voren leeft, en blijkbaar zo hersendood is dat hij niet doorheeft dat er nog wat om zijn nek heeft hangen.. Óf dat ik als persoon zelf absoluut niet aandachtswaardig ben, en daarom chicks wil laten zien dat ik in opleiding ben en daarom om aandacht smeek die ik anders niet krijg. En voor alle tjappies dat ze niet met me moeten fokken jonguh want anders bonk ik je voor je kop jonguh! Met m'n 2 lessen militaire zelfverdediging achter de rug...
Conclusie:
Er is geen enkele zichzelf respecterende militair die op zo'n infantiele manier om aandacht vraagt. En ik zal elke mongool die in de opleiding zit en zichzelf marinier noemt terwijl de biijbehorende streep nog niet op z'n pak zit zo ontzettend in de taai trappen dat hij het wel uit zn hoofd laat om er nog een keer zo belachelijk bij te lopen.
Dit is mijn uitspraak, hier zult u het mee moeten doen.
Jouw wereld is zo fucking klein, dat dingen als schoenen poetsen en burger/militair combineren volgens jou DE militaire aspecten zijn die alles bepalen over hoe geschikt iemand wel of niet is als militairquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:24 schreef Remco026 het volgende:
Ik ga ja maar je eigen advies geven: Give it a rest.
Lightning was beter af geweest als piloot op commerciële vluchten, dan binnen een militair bedrijf, want telkens als het hier over een militair aspect gaat, spreekt hij het tegen.
Gek genoeg opereert de KLu wel vele malen professioneler dan dat zooitje bij elkaar gesprokkelde apen bij de KL.quote:
Daarover zijn de meningen verdeeld.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:11 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Gek genoeg opereert de KLu wel vele malen professioneler dan dat zooitje bij elkaar gesprokkelde apen bij de KL.
Gek genoeg had ik het ook niet onhoudelijk over de manier waarop de klu opereert. Daar kan ik mij namelijk geen mening over vormen. Omdat ik daar noch de kennis, noch de aandacht aan besteed heb.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:11 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Gek genoeg opereert de KLu wel vele malen professioneler dan dat zooitje bij elkaar gesprokkelde apen bij de KL.
Dat zijn niet DE militaire aspecten die alles bepalen over hoe geschikt iemand wel of niet is als militair, maar gewoon militaire aspecten en als militair heb je het daar dus mee te doen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:10 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Jouw wereld is zo fucking klein, dat dingen als schoenen poetsen en burger/militair combineren volgens jou DE militaire aspecten zijn die alles bepalen over hoe geschikt iemand wel of niet is als militair
Sorry, maar op dat niveau zit ik dus niet.
Ik denk dat in die zin met gespoetste schoenen rondlopen een van DE militaire aspecten is die wij als proffesionele organisatie uit willen stralen richting de burgermaatschapij. Dat soort simpele aspecten zoals het militair correct tenue en de bijbehorende schoenen stralen iets uit.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:18 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Dat zijn niet DE militaire aspecten die alles bepalen over hoe geschikt iemand wel of niet is als militair, maar gewoon militaire aspecten en als militair heb je het daar dus mee te doen.
Heb jij gisteravond een blauwtje gelopen waardoor jij nu als echte internetheld je ego online wil laten gelden?quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:11 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Haha, nee hoor, blauwtjes loop ik eigenlijk zelden. En wat betreft mijn ego: You ain't seen nothing yet.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heb jij gisteravond een blauwtje gelopen waardoor jij nu als echte internetheld je ego online wil laten gelden?
Dude, tel eens tot 100 en ga dan even iets anders doen....
quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:28 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Haha, nee hoor, blauwtjes loop ik eigenlijk zelden. En wat betreft mijn ego: You ain't seen nothing yet.
Yep. Maar bij de KLu vinden we functionaliteit belangrijker dan uitstraling. En dat zie je dan ook terug in het produkt.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:21 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik denk dat in die zin met gespoetste schoenen rondlopen een van DE militaire aspecten is die wij als proffesionele organisatie uit willen stralen richting de burgermaatschapij. Dat soort simpele aspecten zoals het militair correct tenue en de bijbehorende schoenen stralen iets uit.
Zo ben jij misschien afgestompt bij de KL. Ik behoud liever mijn eigen denkbeelden en conformeer daar waar nodig.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:18 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Dat zijn niet DE militaire aspecten die alles bepalen over hoe geschikt iemand wel of niet is als militair, maar gewoon militaire aspecten en als militair heb je het daar dus mee te doen.
Als ik over 3 jaar klaar ben met mijn studie Wiskunde.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:32 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Trouwens, wanneer ga jij dan eens een opleiding in om militair te worden?
waarmee je ook hier aangeeft dat de Klu verheven is boven de andere krijgsmacht onderdelen omdat de klu een beter product afleverd?quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:29 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Yep. Maar bij de KLu vinden we functionaliteit belangrijker dan uitstraling. En dat zie je dan ook terug in het produkt.
Dude, ik ken je verder niet, en kan geen uitspraken doen over je karakter. Maar beter laat je het toekomst perspectief van iemand gewoon voor wat het is. In plaats van een poging te doen het belachelijk te maken. Want daar heb ik een mening over die niks met afstoempen te maken heeft.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:38 schreef Lightning_NL het volgende:
Wat wil je dan doen binnen Defensie, met zo'n opleiding?
Ennuh, waar denk je die heleboel levenservaring mee op te doen dan? Een universitaire opleiding?
LEVENSERVARING. Je weet wel, zooi die je meemaakt in je leven. Dus niet uit boeken.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:38 schreef Lightning_NL het volgende:
Wat wil je dan doen binnen Defensie, met zo'n opleiding?
Ennuh, waar denk je die heleboel levenservaring mee op te doen dan? Een universitaire opleiding?
Ik maak helemaal niemand belachelijk! Ik vraag het gewoon uit pure interesse. Ik denk niet dat het heel erg vaak voor komt dat een meisje met een universitaire studie wiskunde besluit naar Defensie te gaan.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:42 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Dude, ik ken je verder niet, en kan geen uitspraken doen over je karakter. Maar beter laat je het toekomst perspectief van iemand gewoon voor wat het is. In plaats van een poging te doen het belachelijk te maken. Want daar heb ik een mening over die niks met afstoempen te maken heeft.
Maar wat wil je dan gaan doen binnen Defensie, was eigenlijk mijn vraag?quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
LEVENSERVARING. Je weet wel, zooi die je meemaakt in je leven. Dus niet uit boeken.
Met wiskunde leer je zeer analytisch na te denken, op strategisch niveau heeft het zeer zeker zijn voordelen en ook het inschatten van situaties dus. Dat gecombineerd met hetgeen ik in de krijgsmacht zal leren, gecombineerd met mijn levenservaring geeft mij mijns inziens een zeer goede basis om een goede militair te zijn.
Zonder ego en zonder pretenties. Want wil je overwinningen behalen, dan moet je bereid zijn om af en toe een stapje terug te doen.
Marineofficier, OD. Na mijn studie wil ik dus KIM korte opleiding gaan doen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:46 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Maar wat wil je dan gaan doen binnen Defensie, was eigenlijk mijn vraag?
Hey mijn dienstvak...gezelligquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Marineofficier, OD. Na mijn studie wil ik dus KIM korte opleiding gaan doen.
Maar, ik sluit nu een carrière bij de KLu ook niet uit, vanwege die wiskundige achtergrond. Maar ik heb nog tijd zat om me te oriënteren en ik ben er wel voorstander van om mijn opties open te houden.
Ik denk aan de reactie van lotuss te zien (corrigeer me maar als ik me vergis lotus) dat wij beide er toch anders over dachten....quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:45 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ik maak helemaal niemand belachelijk! Ik vraag het gewoon uit pure interesse. Ik denk niet dat het heel erg vaak voor komt dat een meisje met een universitaire studie wiskunde besluit naar Defensie te gaan.
Het ging er mij om dat die kneusjes die met die hepla gaan lopen, denken dat ze heel wat zijn en daar ken ik totaal niet tegen als je, wat Rave_NL zegt, maar 2 zelfverdedingslessen achter de rug hebt of net een les hebt gehad hoe je een diemacoloop schoonmaakt.quote:Op zondag 8 augustus 2010 09:52 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Noem eens een aantal van die redenen waarom hij het niet mag dragen dan? Want volgens mij mag het wel gewoon. Kan me namelijk geen reden bedenken waarom niet.
Gezien de vorige posts en de toon van de post zelf had ik dus hetzelfde idee.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:52 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik denk aan de reactie van lotuss te zien (corrigeer me maar als ik me vergis lotus) dat wij beide er toch anders over dachten....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |