Nope, maar ik weet dat er in het verleden wel wat topics op Fok waren erover...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:58 schreef Bouke-p het volgende:
Niemand ervaring met krav maga dus?:P
Tsja, Krav Maga is de Israëlische vorm van militaire zelfverdedigingquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:01 schreef Bouke-p het volgende:
ik heb net wel ff op youtube gekeken en dat ziet dr best heftig uit, en "ietsje" effectiever dan gewone militaire zelfverdediging....
Denk vooral niet dat je er zo makkelijk mee weg komt, je gaat doodquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:01 schreef Bouke-p het volgende:
ik heb net wel ff op youtube gekeken en dat ziet dr best heftig uit, en "ietsje" effectiever dan gewone militaire zelfverdediging....
ja want ik moest de bus naar huis hebben. ErwinRommel en Remko026 liepen me netjes en heel galant naar het station dus ik neem aan dat ze nu ook hun eigen weg gaan!quote:
Goed spul. Gaat dr bij vanaf nu wel vaker inquote:Op zondag 8 augustus 2010 00:55 schreef Lotusss het volgende:
De Hertog-Jan Primator ging er aardig goed in moet ik zeggen...
ik wist niet dat ik in je ging ?quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:55 schreef Lotusss het volgende:
De Hertog-Jan Primator ging er aardig goed in moet ik zeggen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 02:49 schreef Braamyo het volgende:
[..]
ik wist niet dat ik in je ging ?Je zou willen dat je in me gingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |