Nachtdiens. Mensen snappen niet dat als je niet tegen drank kunt je niet moet drinken. Alles doet mij zeer.quote:
Mietjequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:37 schreef Esses het volgende:
[..]
Nachtdiens. Mensen snappen niet dat als je niet tegen drank kunt je niet moet drinken. Alles doet mij zeer.
Zou je wel willen hè?quote:
Ik kom net thuis van mijn dienst... Wat heb ik allemaal gemist?.... Tell Me!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zou je wel willen hè?
Misschien, HEEL misschien dat ik er morgen een foto neerzet, Nu ja, later vandaag.
Hey leo,quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:12 schreef leovanw het volgende:
[..]
Ik kom net thuis van mijn dienst... Wat heb ik allemaal gemist?.... Tell Me!
En jij gaat mijn lieve schoonheid ook ontmoeten op de 12dequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:12 schreef leovanw het volgende:
[..]
Ik kom net thuis van mijn dienst... Wat heb ik allemaal gemist?.... Tell Me!
KVO... en nu ga ik ook pitten... ik ben er klaar meequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En jij gaat mijn lieve schoonheid ook ontmoeten op de 12de
Trusten matequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:32 schreef leovanw het volgende:
[..]
KVO... en nu ga ik ook pitten... ik ben er klaar mee
Mocht?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:44 schreef Remco026 het volgende:
Mocht je de stad in vannacht? Om te werken bedoel ik dan he
Echt, ze maakt me helemaal gek man, die nieuwe vlam van mequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 09:14 schreef Esses het volgende:
[..]
En @ErwinRommel soms twijfel ik echt of jij nu getrouwd was xD
Klinkt als regelrechte onzin.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:40 schreef kanovinnie het volgende:
Ik hoor net van Bear Grylls dat er in de "dutch special forces" een instructeur is geweest die samen met zijn peleton van een plant aten die giftig was, en dat ze allemaal doodgingen.
Klopt dit, of zijn het echt onzinverhalen die hij altijd uitkraamt over zijn vrienden/kennisen etc?
Ja precies. Zeker omdat het om een plant in amerika ging.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Klinkt als regelrechte onzin.
*voelt een scheiding aankomen*quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Echt, ze maakt me helemaal gek man, die nieuwe vlam van me
Bear Grylls is nepquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:40 schreef kanovinnie het volgende:
Ik hoor net van Bear Grylls dat er in de "dutch special forces" een instructeur is geweest die samen met zijn peleton van een plant aten die giftig was, en dat ze allemaal doodgingen.
Klopt dit, of zijn het echt onzinverhalen die hij altijd uitkraamt over zijn vrienden/kennisen etc?
Bear Gryllzquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:56 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Bear Grylls is nep
Heb gisteren een stukje gezien, waarbij die een spoorbrug tegenkomt. Hij denkt dat het wel handig is om het spoor te volgen om de bewoonde wereld weer te vinden. Tot zover ben ik het met hem eens. Vervolgens klimt hij die spoorbrug op, niet gezekerd of iets (20 à 30 meter hoog) moet het laatste stuk een ketting omhoog gooien en daaraan gaan hangen, omdat het spoor over de constructie heen hangt. Vervolgens loopt hij 5 meter en zie je dat hij ook gewoon de heuvel op had kunnen klimmen, omdat de brug tussen twee heuvels gebouwd was.
Dan gaat hij met zijn achterlijke hoofd een spoortunnel in, waar je ook omheen kunt en ja hoort, wat komt eraan? een trein!
Nope, maar ik weet dat er in het verleden wel wat topics op Fok waren erover...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:58 schreef Bouke-p het volgende:
Niemand ervaring met krav maga dus?:P
Tsja, Krav Maga is de Israëlische vorm van militaire zelfverdedigingquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:01 schreef Bouke-p het volgende:
ik heb net wel ff op youtube gekeken en dat ziet dr best heftig uit, en "ietsje" effectiever dan gewone militaire zelfverdediging....
Denk vooral niet dat je er zo makkelijk mee weg komt, je gaat doodquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:01 schreef Bouke-p het volgende:
ik heb net wel ff op youtube gekeken en dat ziet dr best heftig uit, en "ietsje" effectiever dan gewone militaire zelfverdediging....
ja want ik moest de bus naar huis hebben. ErwinRommel en Remko026 liepen me netjes en heel galant naar het station dus ik neem aan dat ze nu ook hun eigen weg gaan!quote:
Goed spul. Gaat dr bij vanaf nu wel vaker inquote:Op zondag 8 augustus 2010 00:55 schreef Lotusss het volgende:
De Hertog-Jan Primator ging er aardig goed in moet ik zeggen...
ik wist niet dat ik in je ging ?quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:55 schreef Lotusss het volgende:
De Hertog-Jan Primator ging er aardig goed in moet ik zeggen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 02:49 schreef Braamyo het volgende:
[..]
ik wist niet dat ik in je ging ?Je zou willen dat je in me gingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |