Dan ga je hoofd eerst door een ruitquote:
In een teakhouten salontafel, of, als je heel goed mikt, bij mij op schootquote:
Dat staat er inderdaad eerst nogquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In een teakhouten salontafel, of, als je heel goed mikt, bij mij op schoot![]()
en anders in een krabpaal
Of datquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan ga je hoofd eerst door een ruitEn blijf je half hangen achter een vensterbank ding
Ik ga voor jouw schoot danquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In een teakhouten salontafel, of, als je heel goed mikt, bij mij op schoot![]()
en anders in een krabpaal
dan moet je een beetje rechtsig mikkenquote:
Gelukkig ben ik rechts handig!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan moet je een beetje rechtsig mikken
Om vervolgens een mep van meneer taart te krijgen?quote:
Als ik de verhalen zo hoor, zou ik theoretisch al knock-out moeten zijn op het moment dat ik op de schoot van suikertaartje beland, dus die mep voegt dan weinig toequote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Om vervolgens een mep van meneer taart te krijgen?
Dan zou ik zeggen:quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik de verhalen zo hoor, zou ik theoretisch al knock-out moeten zijn op het moment dat ik op de schoot van suikertaartje beland, dus die mep voegt dan weinig toe.
quote:
Oh, en ik roep wel even als hij gaat roken, dan is hij buitenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:34 schreef MPG het volgende:
Om vervolgens een mep van meneer taart te krijgen?
quote:
maar als Mart dan verkeerd mikt, dan belandt ie bij meneer Taart op schootquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, en ik roep wel even als hij gaat roken, dan is hij buiten
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:40 schreef Fha het volgende:
[..]vergeven hoor
vandaag heeft mijn maag gewoon geen bodem ofzo
Haaay
Dan hoop ik niet dat hij zijn slijptol nog in zijn hand heeftquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
maar als Mart dan verkeerd mikt, dan belandt ie bij meneer Taart op schoot![]()
Alleen vandaagquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:40 schreef Fha het volgende:
[..]vergeven hoor
vandaag heeft mijn maag gewoon geen bodem ofzo
Haaay
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee.. nog ff en ik ben door mn 3 dagen voorraad voedsel heenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:41 schreef Marijkezwolle het volgende:En geen bodem
Da's niet zo handig
Vandaag weer opvallend ja, bijdehandjequote:
die ijsbeert altijd rokend door de tuin, dus grote kans dat Mart zo de schuttingdeur door dendert dan. Is die OOK stukquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ik het doe, doe ik het goed, natuurlijk! Dus dan zorg ik dat er geen enkele deur meer klemt in en rondom je huis!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die ijsbeert altijd rokend door de tuin, dus grote kans dat Mart zo de schuttingdeur door dendert dan. Is die OOK stuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |