Je voordeur sloot je opquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:32 schreef suikertaartje het volgende:
Zo'n knip. Op de voordeur. Twee in totaal. Eentje besloot vanochtend dat hij bleef zitten waar hij zat, in de deurpost dus. Het hendeltje draaide door
Ja, die wilde me thuis houden denk ikquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:34 schreef DaMart het volgende:
Je voordeur sloot je op.
Maar nu is het gemaakt?.
Ow, das wel balen zeg. Dan maar achterom.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:32 schreef suikertaartje het volgende:
Zo'n knip. Op de voordeur. Twee in totaal. Eentje besloot vanochtend dat hij bleef zitten waar hij zat, in de deurpost dus. Het hendeltje draaide door
Ik vind het ook moeilijk hoor, ben een echte emotie-eterquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja gezonder eten is vaak de key, en nu met de vakantie schiet het er wel eens bij in
Oh damn...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:32 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:39 schreef suikertaartje het volgende:
Oja, Marijke, liefje?
Als je morgen komt he, dan moet je even achterom lopen
En nu moet een professional de deur komen openbreken?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, die wilde me thuis houden denk ik![]()
Nee, hij zit nog steeds dicht![]()
Wat was ik blij dat ik gewoon achter ook nog naar buiten kan
Ik kan die deur wel openen hoor. Erna sluiten gaat alleen een probleem worden, vrees ikquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
En nu moet een professional de deur komen openbreken?
Heel misschien is het ook al wel weer 'gemaakt' danquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Ik weet alleen niet welke schuttingdeur ik moet hebben, dus ik bel je wel
Ja, mij lukt het ook wel... als ik een aanloop van een meter of 10 kan nemen en mijn volle gewicht in de strijd gooi.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kan die deur wel openen hoor. Erna sluiten gaat alleen een probleem worden, vrees ik.
Die met het zwembad erachter!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heel misschien is het ook al wel weer 'gemaakt' dan![]()
Ik laat het wel weten![]()
(de deur naast de tuin met het hekje)
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:40 schreef DaMart het volgende:
En nu moet een professional de deur komen openbreken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
In dat geval wint de deur het bij mijquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, mij lukt het ook wel... als ik een aanloop van een meter of 10 kan nemen en mijn volle gewicht in de strijd gooi.
Deze deur wint het ook van Mart hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:43 schreef MPG het volgende:
[..]
In dat geval wint de deur het bij mij.
Ik dacht meer aan het hulpmiddel heftruck
Ja dan pleur je er door de achterdeur meteen weer uitquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, mij lukt het ook wel... als ik een aanloop van een meter of 10 kan nemen en mijn volle gewicht in de strijd gooi.
Maar dan is de deur wel openquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dan pleur je er door de achterdeur meteen weer uit
Mits die deuren op een lijn zitten he.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En anders hopen dar er geen dragende muren in mijn route zittenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Mits die deuren op een lijn zitten he.
Kee, ik hoor het welquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heel misschien is het ook al wel weer 'gemaakt' dan![]()
Ik laat het wel weten![]()
(de deur naast de tuin met het hekje)
DaMart, voor al uw sloopwerkenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
En anders hopen dar er geen dragende muren in mijn route zitten.
En dat zitten ze nietquote:
En dan verbaasd om zich heenkijkenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En dat zitten ze niet![]()
* suikertaartje ziet Mart al in de kreukels in de trapkast liggen met de inhoud van een potje peutervoer op zijn hoofd
Dat zou ik knap vindenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die kachel kan hij NET missen met een beetje geluk, maar als hij die mist, mist hij zeker weten ook de achterdeurquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat zou ik knap vindenDwars door een inbouwkast en stalen openhaard
En waar kom ik dan terecht?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die kachel kan hij NET missen met een beetje geluk, maar als hij die mist, mist hij zeker weten ook de achterdeur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |