Sla je dan vlak voor de schuttingdeur ook nog even rechtsaf door de schuurdeur?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:47 schreef DaMart het volgende:
Als ik het doe, doe ik het goed, natuurlijk! Dus dan zorg ik dat er geen enkele deur meer klemt in en rondom je huis!.
Whehequote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee.. nog ff en ik ben door mn 3 dagen voorraad voedsel heen
[..]
Vandaag weer opvallend ja, bijdehandje![]()
NinjaMart?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sla je dan vlak voor de schuttingdeur ook nog even rechtsaf door de schuurdeur?
Dankje
Ik geef er wel een karatetrap tegen in het voorbijgaanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sla je dan vlak voor de schuttingdeur ook nog even rechtsaf door de schuurdeur?
Dankje
Hij gaat wel naar buiten toe openquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik geef er wel een karatetrap tegen in het voorbijgaan.
Dan wordt het straks een klapdeurquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij gaat wel naar buiten toe open
En zit hij dan zo ongeveer recht voor de schuttingdeur? Dan even openzetten als ik onderweg benquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij gaat wel naar buiten toe open
Of een draaideur als ik goed mik!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan wordt het straks een klapdeur.
Nee, dit gaat over morgen, klussen in Zwolle. Mart sloopt en ST zit daarna met de rotzooiquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:06 schreef Fha het volgende:
Gaat dit over de 15e? Want dan wil ik graag toekijken..
Ohw morgen is ook goedquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:07 schreef MPG het volgende:
Nee, dit gaat over morgen, klussen in Zwolle. Mart sloopt en ST zit daarna met de rotzooi...
Ik zeg, krat HJ mee, en topentertainmentquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Ohw morgen is ook goedIk wilde toch alleen maar sporten en daarna mijn leven vergooien met het kijken van slechte series
Volgens mij zonder krat ook welquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:09 schreef MPG het volgende:
Ik zeg, krat HJ mee, en topentertainment.
Bril-jantquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
En zit hij dan zo ongeveer recht voor de schuttingdeur? Dan even openzetten als ik onderweg ben.
Wat voor slechte series?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Ohw morgen is ook goedIk wilde toch alleen maar sporten en daarna mijn leven vergooien met het kijken van slechte series
Je vergeet meneer Taart en zijn slijptol nogquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, dit gaat over morgen, klussen in Zwolle. Mart sloopt en ST zit daarna met de rotzooi...
quote:
Ow, ja, shit, MT en de flex zijn er ook nog.....quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je vergeet meneer Taart en zijn slijptol nog
Ik zit op dit moment in seizoen 5 van Angel (ja dat betekend inderdaad dat ik de vorige 4 al heb afgerond)quote:
Geef toch gewoon toe dat je voor die kerel kijktquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik zit op dit moment in seizoen 5 van Angel (ja dat betekend inderdaad dat ik de vorige 4 al heb afgerond)Ontzettend kansloos maar stiekem ben ik nog serieus geïnteresseerd ook na 4 seizoenen opgelet te hebben
Ohw dat sowiesoquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:16 schreef MPG het volgende:
Geef toch gewoon toe dat je voor die kerel kijkt.
Maar dan kijk je ook de goede serie 'Bones'!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Ohw dat sowiesoDat ontken ik ook niet hoor
Als Buffy van Buffy the Vampire Slayer niet zo'n verschrikkelijk wijf was waar ik moordneigingen van krijg, dan zou ik die ook downloaden voor hem hahaha
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik zit op dit moment in seizoen 5 van Angel (ja dat betekend inderdaad dat ik de vorige 4 al heb afgerond)Ontzettend kansloos maar stiekem ben ik nog serieus geïnteresseerd ook na 4 seizoenen opgelet te hebben
Die heb ik allemaal al gezienquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:19 schreef DaMart het volgende:
Maar dan kijk je ook de goede serie 'Bones'!
Oh misschien ga ik die ook nog wel kijkenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:19 schreef Marijkezwolle het volgende:Tof toch?
Ik heb laatst alle 5 seizoenen van Gooische vrouwen gekeken
Ik heb me echt bescheurd
Bones is tof jaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar dan kijk je ook de goede serie 'Bones'!
Is die leuk? Ik ben dringend op zoek naar nieuwe seriesquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:20 schreef Giertje het volgende:
ik ben nou bezig met the sopranos aan et kijken
Dat klopt, gewoon door Bones en d'r onbeholpen gedragquote:
Bellen we dinsdag gewoon een bezorgchineesquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee.. nog ff en ik ben door mn 3 dagen voorraad voedsel heen
Had het net nog met een vriend overquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:20 schreef Giertje het volgende:
ik ben nou bezig met the sopranos aan et kijken
Pushing daisies is ook wel leukquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Is die leuk? Ik ben dringend op zoek naar nieuwe series![]()
Heb al wel het eerste en enige seizoen gedownload van Firefly, die moet ook tof zijn
Nog meer tips?
Hopla is ook erg leukquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is die leuk? Ik ben dringend op zoek naar nieuwe series![]()
Heb al wel het eerste en enige seizoen gedownload van Firefly, die moet ook tof zijn
Nog meer tips?
Ja ik ben ook door mijn stufi/loon heen en chinees voor zeg maar 6 personen (want Henry en ik) is duuuuuuuurquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Bellen we dinsdag gewoon een bezorgchinees![]()
Puishing Daisies heb ik alles al van gezien, die is inderdaad tofquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Had het net nog met een vriend overOver het einde maar ik mag niets zeggen natuurlijk
![]()
[..]
Pushing daisies is ook wel leukEn Dexter natuurlijk
![]()
En Bones is inderdaad vooral ook leuk om Bones zelf![]()
Nou enquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja ik ben ook door mijn stufi/loon heen en chinees voor zeg maar 6 personen (want Henry en ik) is duuuuuuuur![]()
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hopla is ook erg leuk![]()
![]()
Met een konenijntje
Hadden wij het aan dan?quote:
Trustenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:29 schreef Solique het volgende:
Ik ga mijn bed maar eens opzoeken.
Trusten allen
Wacht maar, na morgen ben je verslaafdquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ehm, ik heb nog geen kindjes he
Dus ik pas
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Ohw dat sowiesoDat ontken ik ook niet hoor
Als Buffy van Buffy the Vampire Slayer niet zo'n verschrikkelijk wijf was waar ik moordneigingen van krijg, dan zou ik die ook downloaden voor hem hahaha
Kan je alweer op je buik liggen?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:29 schreef Solique het volgende:
Ik ga mijn bed maar eens opzoeken.
Trusten allen
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wacht maar, na morgen ben je verslaafd![]()
Dan roep jij ook als je een tunnel ziet verschijnen: trein komt, trein komt!
Ik schrijf meteen opquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
Puishing Daisies heb ik alles al van gezien, die is inderdaad tofEn Dexter vond ik niet leuk... Ken jij Eureka al? En Big Bang Theory? Die zijn ook tof
Ik weet trouwens niet eens of er hier wel een chinees bezorgtquote:
He'd betterquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:32 schreef Fha het volgende:
Ik weet trouwens niet eens of er hier wel een chinees bezorgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |