Je bent nog steeds een plank. Net als mij trouwensquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:14 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja maar ik mocht het toen nog zeggen, omdat ik zelf toen ook nog een plankje was.
als ik!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:17 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je bent nog steeds een plank. Net als mij trouwens
Tja, je hebt wel uitstraling.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ben groter dan jij en dikker dan jij.![]()
Ik ook.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:18 schreef Hyman het volgende:
Ik ben anders wel veeel minder plank als 2 jaar geleden
ik ookquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:43 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
westenwe zijn met 20 minuutjes voorbij amsterdam
Ben dan wel iets aangekomen geloof ik maar ben nog steeds een plank. Kom daar ook niet van af denk ikquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:18 schreef Hyman het volgende:
Ik ben anders wel veeel minder plank als 2 jaar geleden
Trainen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ben dan wel iets aangekomen geloof ik maar ben nog steeds een plank. Kom daar ook niet van af denk ik
Om de dag trainen en veel gezond eten, onmogelijk dat je dan niet wat aankomt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ben dan wel iets aangekomen geloof ik maar ben nog steeds een plank. Kom daar ook niet van af denk ik
Mijn broer is door de horeca juist afgevallen.quote:
Ja, maar je krijgt sterke armen!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mijn broer is door de horeca juist afgevallen.
Das meer cardio.quote:
Daarom. Ik ben ook afgevallen, blijkbaar.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:22 schreef VASND het volgende:
[..]
Das meer cardio.
Als je geen 20 kilo afgevallen bent na zo'n 16 uurs shift..
Dat wel, volle plateau's zijn killing.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:22 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar je krijgt sterke armen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |