Denk er wel eens over na, wat als je er 3 kon. Zou nog lastig worden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dan zou ik nu een mooi boerderijtje buitenaf hebben
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:07 schreef Hyman het volgende:
[..]
Sjoerd wordt volwassenGebruik je fantasie eens.
No problemo.quote:
Okay die zou ik dus echt wel doenquote:
T gaat om t algehele plaatje jaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:10 schreef Hyman het volgende:
Maargoedik val dan eigenlijk op alle maten meiden wel
van heeul dun tot ook wel dat figuur als net
.
Als ze maar een gezichtje heeft waarvan ik denk "WOah"
Ik heb nooit gezegd dat wat vollere dames niks zijnquote:
Mijn opvatting is niets veranderd.quote:
Jij niet, maar Heimo wel.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:11 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat wat vollere dames niks zijn![]()
Ja, maar jij bent niet "IEH!!!"quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:12 schreef VASND het volgende:
[..]
Mijn opvatting is niets veranderd.
Ik was al awesome.
Heimo wel jaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:13 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jij niet, maar Heimo wel.Ik heb niks tegen slanke meisjes heur, maar ik word er altijd zo moe van dat iemand al IEEEEH begint te schreeuwen als er een beetje vet op een lijf zit. Ik zou er niet uitzien als ik superslank zou zijn met mijn dikke reet, heupen en tieten.
Ja maar ik mocht het toen nog zeggen, omdat ik zelf toen ook nog een plankje was.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:13 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jij niet, maar Heimo wel.Ik heb niks tegen slanke meisjes heur, maar ik word er altijd zo moe van dat iemand al IEEEEH begint te schreeuwen als er een beetje vet op een lijf zit. Ik zou er niet uitzien als ik superslank zou zijn met mijn dikke reet, heupen en tieten.
Hell, ik zou jou nog doenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:13 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent niet "IEH!!!"
Oppassen he! Straks krijg je een Mark voor je deur met een hooivork en een fakkelquote:
Zou een beetje sad zijn.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:15 schreef Hyman het volgende:
[..]
Oppassen he! Straks krijg je een Mark voor je deur met een hooivork en een fakkel
Neuh, maar het gaat er meer om dat veel kerels hier al IEEEEEEK beginnen te roepen als er een klein beetje buik is.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:14 schreef Hyman het volgende:
Ik kan er ook niets aan doen dat ik op slanke dames val
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |