Die gouden WRX velgen vind ik ook maar niks nee. Zou dan toch echt velgen met een ander kleurtje bestellen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:28 schreef Dingest het volgende:
Er zijn roze velgen of wieldoppen beschikbaar, die heb ik al een paar keer op een Ford Ka gezien![]()
En om eerlijk te zijn heb ik de kleur van die WRX-velgen ook erg lelijk gevonden. De vorm boeit mij niet zo, maar zo'n kleur valt dan wel heel erg op.
Wat een kortzichtige kutvrienden heb je danquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:32 schreef Anne het volgende:
Ik vind bijna alleen nog maar donkere velgen mooi. Ik heb iets met zwart.
Geen wonder dat een vriend (die me toen nog niet in het echt kende) van me dacht dat ik een gothic was.
Donkere velgenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:32 schreef Anne het volgende:
Ik vind bijna alleen nog maar donkere velgen mooi. Ik heb iets met zwart.
Geen wonder dat een vriend (die me toen nog niet in het echt kende) van me dacht dat ik een gothic was.
Valt wel mee, ligt er een beetje aan hoe je het doet. Met een subtiele gepolijste rand breek je de boel.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:37 schreef Paladijn het volgende:
Donkere velgen passen m.i. alleen onder een lichte kleur auto...
Mwah. Ik vind die ik onder de CRX had ook niet misstaan:quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:37 schreef Paladijn het volgende:
Donkere velgen passen m.i. alleen onder een lichte kleur auto...
Had Peu die velgen ook niet onder zijn lalfa?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:45 schreef Anne het volgende:
Ik roep wel heel hard dat ik donkere velgen mooi vind, maar ik heb onderstaande kleur ook uitgekozen:
[..]
als iemand hijgend mijn naam uit spreekt heb ik liever dat ze me Alex noemen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat ben ik. Als je hijgend mijn (en jouw) naam uitspreekt.
"compenseren".quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:00 schreef PeuRac het volgende:
helaas wel ja![]()
Wat ik gecompenseerd heb met deze velgen:
[ afbeelding ]
'compeniseren'quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:06 schreef Anne het volgende:
[..]
"compenseren".
Sorry, kvinzeniezomooieik.
*squeek squeek*quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:07 schreef Anne het volgende:
God, nu je dat hebt gezegd lijkt het inderdaad alsof ie er net in knijpt.
Steve kennende zou me dat in het geheel niks verbazenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:07 schreef Anne het volgende:
God, nu je dat hebt gezegd lijkt het inderdaad alsof ie er net in knijpt.
Nou, Steve dus.quote:
Wie is dat kleine magere meisje met veel te grote tietuh?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:00 schreef Anne het volgende:
Heuj, van wie is die laatste gare civic:
[ afbeelding ]
En kijk, SD:
[ afbeelding ]. Essen 2005.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Zullen we PTA SC kwartet spelen?
Anne, mag ik van jou uit de categorie "voormalig vaste SCers die iedereen al weer vergeten is" de user "Bond"?
quote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:08 schreef Anne het volgende:
Mag ik van jou de persoon die mij naar de PTA SC haalde?
quote:Op woensdag 12 april 2006 00:23 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
jeah
niemand heeft mijn geile safc gezien
ik ga maffen.
rollat0r
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:23 schreef Alexxxxx het volgende:
verdorie!
mag ik van jou dan de tattoochick?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |