Nee.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:41 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Iedereen die iets anders doet of wilt dan baas ritmo is verkeerd jwt
Je weet best waar ik woon, daar maak ik geen geheim van. De rest, dat is voor jou een vraag etc.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:42 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Gast, ik heb (of had nu) geen idee waar jij vandaan kwam.![]()
Wees eens eerlijk: Volgens mij heb jij uberhaupt geen enkele vriend of wel? En ga je uberhaupt nooit uit.
Ja, lul er maar omheen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:43 schreef sinadO het volgende:
[..]
Je weet best waar ik woon, daar maak ik geen geheim van. De rest, dat is voor jou een vraag etc.
Toch is de definitie van buiten de wereld staan vertalen als niet naar dance-party's gaan wel wat beperkt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:42 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee.
Iedereen die wereldvreemd gedrag vertoont en totaal buiten de maatschappij staat is verkeerd.
Ok!quote:
Ritmo is gewoon beperkt. Daar kan hij ook niets aan doen, komt misschien door zuurstofgebrek bij zijn geboorte...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:45 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Toch is de definitie van buiten de wereld staan vertalen als niet naar dance-party's gaan wel wat beperkt.
En dat zeg ik als iemand die wel naar dance-party's is geweest.
Onzin, helemaal niet iedereen hoeft naar danceparty's. Ze hoeven niet 'zoals mij' te zijn.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:45 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Toch is de definitie van buiten de wereld staan vertalen als niet naar dance-party's gaan wel wat beperkt.
En dat zeg ik als iemand die wel naar dance-party's is geweest.
Degene die beperkt is, ben jij toch wel. Jij hebt een of ander sociale stoornis, niet ik.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:46 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ritmo is gewoon beperkt. Daar kan hij ook niets aan doen, komt misschien door zuurstofgebrek bij zijn geboorte...
Hij is gewoon erg sterk in die mening, ik erger me niet aan hem, maar ben het niet met hem eens.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:46 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ritmo is gewoon beperkt. Daar kan hij ook niets aan doen, komt misschien door zuurstofgebrek bij zijn geboorte...
Zoek eens een post van mij die dat onderschrijft?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:47 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Degene die beperkt is, ben jij toch wel. Jij hebt een of ander sociale stoornis, niet ik.
Die mening wordt versterkt door zwaar gestoorden als Socios, die b.v. bloedserieus beweren dat iedereen tegen z'n zin op een terras zit en dat puur doet om gespot te worden.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:48 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hij is gewoon erg sterk in die mening, ik erger me niet aan hem, maar ben het niet met hem eens.
Al je posts m.b.t. uitgaan en normale mensen?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:48 schreef sinadO het volgende:
[..]
Zoek eens een post van mij die dat onderschrijft?
Hmm, ik geniet dan ook echt van de zon, en ben nooit zo bezig met de mensen om me heen. Dan zal de waarheid wel in het midden liggen ofzo.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Die mening wordt versterkt door zwaar gestoorden als Socios, die bloedserieus beweren dat iedereen tegen z'n zin op een terras zit en dat puur doet om gespot te worden.
Oh jongetje toch...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:53 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Al je posts m.b.t. uitgaan en normale mensen?
Je muzieksmaak is tot daar aan toe, dat zegt nog niet direct dat je gestoord bent. Maar de beeld van de maatschappij.quote:
Nogmaals, waar, behalve in jouw hoofd, zeg ik dat?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:55 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je muzieksmaak is tot daar aan toe, dat zegt nog niet direct dat je gestoord bent. Maar de beeld van de maatschappij.Apatisch,wereldvreemd gedrag goed praten... Het doodnormaal vinden dat iemand 40 uur per week en elk weekend WoW speelt, etc.
![]()
![]()
Dus je bent het wel vaak met me eens? En dit topic b.v.?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:56 schreef sinadO het volgende:
[..]
Nogmaals, waar, behalve in jouw hoofd, zeg ik dat?
Ah, jij denkt in termen als mee eens / niet mee eens'? Zwart / wit? En bestaan voor jou geen grijze gebieden? Ik begin me af te vragen, al het bewijs in ogenschouw nemend, wie hier de autist is...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:58 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dus je bent het wel vaak met me eens? En dit topic b.v.?
Dat is slap.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:00 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ah, jij denkt in termen als mee eens / niet mee eens'? Zwart / wit? En bestaan voor jou geen grijze gebieden? Ik begin me af te vragen, al het bewijs in ogenschouw nemend, wie hier de autist is...
'nuff said. Het bewijs is daar.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:01 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat is slap.Je bent ergens het mee eens of niet mee eens.
Ga eens op de TT in.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:34 schreef nattermann het volgende:
Ritmo, jij bent echt de meest gruwelijke troll die ik ooit op FOK! heb gezien!
Complimenten. Je jaagt het hele forum op stang. Doe je goed
Nee hoor, ben het met dit topic eens.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:36 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ga eens op de TT in.
Regen IS beter dan zon??![]()
En als je dat niet vindt ben je een troll?
![]()
Het zegt meer over FOK! dat het forum hier op stang raakt dan over mij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |