Je slaat de spijker op z'n kop. En dan van die gasten die een vriendin willenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:58 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Inderdaad, sociale contacten zijn zwaar overrated, ze kosten alleen maar tijd om te onderhouden zodat je minder tijd overhoudt voor nuttige dingen.
Wie gaat er nu nog uit? Starcraft 2 man!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:18 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hey SinadO, waar ga je dit weekend uit? Nog vette plannen?
Nog niets gepland, nodig me maar uit.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:18 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hey SinadO, waar ga je dit weekend uit? Nog vette plannen?
Dat overleef jij niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:25 schreef sinadO het volgende:
[..]
Nog niets gepland, nodig me maar uit.
Post het hier maar eens dan.quote:
Dat las ik al. Post het hier maar eens.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Na 5 minuten clubmuziek verhang jij jezelf volgens mij.
Wat?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:28 schreef sinadO het volgende:
[..]
Dat las ik al. Post het hier maar eens.
Waar jij dit weekend naartoegaat natuurlijk.quote:
Zeker. Je weet dat ik een Limbo ben. Dan zou ik ook zeggen Groningen, omdat je weet dat ik wel goed maar niet gek ben.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:37 schreef Ritmo het volgende:
Eerst een BBQ en daarna naar Groningen. Welke tenten het worden zie ik dan wel.
Maar wel allemaal waar.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:39 schreef Max-Westerman het volgende:
Echt, al die topics van ritmo zijn het zelfde
Gast, ik heb (of had nu) geen idee waar jij vandaan kwam.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:39 schreef sinadO het volgende:
[..]
Zeker. Je weet dat ik een Limbo ben. Dan zou ik ook zeggen Groningen, omdat je weet dat ik wel goed maar niet gek ben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |