Ja het moet gewoon iets van 25,26 graden zijn. Zonnig en niet benauwd.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:35 schreef Sigmund666 het volgende:
Hollanders-kut-topique
Dan regent het te hard, dan is het weer te warm.
Laten we het hopen. Dit is niks, ik heb niet eens het gevoel dat het zomer is...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:31 schreef joeftw het volgende:
vanaf midden augustus (16e +-) krijgen we weer 25+ graden voor een paar weken. aub stfu gewoon voor 2 weken. prima weer nu.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:15 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Dan ga je in een ander land wonen.
Whehehehe, autisten kunnen nooit tegen weersveranderingen en onvoorspelbare situaties. Ontmaskerd.quote:
Beweer jij nou echt dat ritmo geen autist is?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:42 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Whehehehe, autisten kunnen nooit tegen weersveranderingen en onvoorspelbare situaties. Ontmaskerd.
Als je niet trolt ben je een mongool als je regen leuk vindtquote:
Erg heh, meningsverschillenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als je niet trolt ben je een mongool als je regen leuk vindt
Beetje alto, eigenlijk, voor de rest niet ergquote:
Ga toch weg, sociaal incompetent figuur. Waarom zou je in godsnaam regen leuk kunnen vinden?quote:
Waarom zou je zon leuk vinden?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ga toch weg, sociaal incompetent figuur. Waarom zou je in godsnaam regen leuk kunnen vinden?
- Je kunt niet op het terras zitten
- Je kunt niet naar het strand
- Je bent bijna gedwongen om binnen te blijven
- Je wordt er depressief van
En zo nog wel 10 andere redenen waarom regen kanker-irritant is.
Schaduw mijn bestequote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:37 schreef 404_ het volgende:
[..]
Waarom zou je zon leuk vinden?
- Je word verbrand
- Zon in je ogen verblind je zicht
- Mensen worden chagrijnig
- Je krijgt er koppijn van.
Zo kan ik er nog wel een paar verzinnen.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:37 schreef 404_ het volgende:
[..]
- Je word verbrand
- Zon in je ogen verblind je zicht
- Mensen worden chagrijnig
Zo kan ik er nog wel een paar verzinnen.
Dakjes mijn bestequote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Schaduw mijn beste![]()
Lekker buiten zijn betekent niet dat je meteen urenlang vol met je kop in de zon bent.
Klopt, maar ik ben dan ook een fan van alle weerstypen behalve tegenwind op de fiets.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:44 schreef 404_ het volgende:
[..]
Dakjes mijn beste
Lekker buiten zijn betekent niet dat je meteen urenlang zeiknat van de regen bent.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:37 schreef 404_ het volgende:
[..]
- Je word zou kunnen verbranden als je je niet insmeert.
- Zon in je ogen verblindt je zicht, mits je geen zonnebril opzet.
- Mensen worden chagrijnig, van slecht weer, mensen worden blij van zon zoals 'bewezen' met zonlichttherapie voor depressieve mensen.
Zo kan ik er nog wel een paar voordelen verzinnen.
Met zo'n negatieve instelling kan je dat wel van alles zeggen!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ga toch weg, sociaal incompetent figuur. Waarom zou je in godsnaam regen leuk kunnen vinden?
- Je kunt niet op het terras zitten
- Je kunt niet naar het strand
- Je bent bijna gedwongen om binnen te blijven
- Je wordt er depressief van
En zo nog wel 10 andere redenen waarom regen kanker-irritant is.
Tja,... fokkers en verandering...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:33 schreef Adelante het volgende:
Het is verdomme 6 weken 25+ graden geweest en nu twee weekjes regen
Heeft weinig met verandering te maken. Het is zomer, het zou nog steeds warm moeten zijn.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:48 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Tja,... fokkers en verandering...
garpje...blij dat je hem door hadquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Heeft weinig met verandering te maken. Het is zomer, het zou nog steeds warm moeten zijn.
Rond deze tijd van het jaar is er in zuid-oost Brabant meestal kermis. Het is een traditie dat dit altijd gepaard gaat met regen, jaar in jaar uit, dus je zou die kermis-droeftoeters de schuld moeten geven.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Heeft weinig met verandering te maken. Het is zomer, het zou nog steeds warm moeten zijn.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:27 schreef wachtwoordalweerkwijt het volgende:
LekkerVan mij mag het nog tot eind september zo blijven
Moet werken, ga niet op vakantie, dus #carequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wtf is FOK! voor mongolen-site, dat dit weer verheerlijkt wordt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |