Correctie: die niet hetzelfde denken als mij EN 16 miljoen andere Nederlanders.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:05 schreef sinadO het volgende:
[..]
Over mensen die niet helemaal hetzelfde zijn of denken als hij. Altijd. Daar is helemaal niemand meer nieuwsgierig naar.
Ik klik eigenlijk alleen op KLB-topics om te zien hoe erg de Nederlandse taal verkracht wordt, om me daar vervolgens in stilte over op te winden.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik klik altijd wel op topics als er "Mensen die...." in de TT staat.
@Boem-Dikkie: weet je hiermee voldoende?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Correctie: die niet hetzelfde denken als mij EN 16 miljoen andere Nederlanders.
Wat weet ie? Dat jij een zeer apart mannetje bent, met een zwaar afwijkende mening, die met het idee leeft 'normaal' en 'gemiddeld' te zijn?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:08 schreef sinadO het volgende:
[..]
@Boem-Dikkie: weet je hiermee voldoende?
Ik hoef niets meer te zeggen hierzo, kan het mooi aan jou overlaten.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:25 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat weet ie? Dat jij een zeer apart mannetje bent, met een zwaar afwijkende mening, die met het idee leeft 'normaal' en 'gemiddeld' te zijn?
Mooi dat je me gelijk geeft en het zelf inziet.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:27 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ik hoef niets meer te zeggen hierzo, kan het mooi aan jou overlaten.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mooi dat je me gelijk geeft en het zelf inziet.
De Fiat Ritmo is een uitstekende keuze in de middenklasse, die door zijn uitmuntende betrouwbaarheid en roestbestendigheid nog nooit iemand in de kou heeft laten staan.quote:
Uitstekende bak inderdaad, snap niet dat mensen daaraan kunnen twijfelen. Heeft me nog nooit laten staanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De Fiat Ritmo is een uitstekende keuze in de middenklasse, die door zijn uitmuntende betrouwbaarheid en roestbestendigheid nog nooit iemand in de kou heeft laten staan.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:42 schreef Sinnie het volgende:
Uitstekende bak inderdaad, snap niet dat mensen daaraan kunnen twijfelen. Heeft me nog nooit laten staan
Mensen die naar zichzelf in de derde persoon refereren, daar heeft JohnnyK een hekel aan.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:45 schreef RolloGreb het volgende:
Regen en RolloGreb hebben nogal wat overeenkomsten. Zo zeiken ze beide op alles wat los en vast zit en hebben ze ook beide de neiging om altijd tegelijkertijd naar 'buiten' te gaan...
Bah!
Het zal RolloGreb wat. Hij zeikt er rustig om door.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mensen die naar zichzelf in de derde persoon refereren, daar heeft JohnnyK een hekel aan.
Doe niet zo obvious en ga terug naar je grot.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:31 schreef CaptainCookie het volgende:
Wat hoop ik dat dit topic vol trolls zit, anders heb ik zojuist het geloof in de mensheid verloren.
Ik had het over de 'mensen' die slecht weer prefereren.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Doe niet zo obvious en ga terug naar je grot.
Accepteer eens dat niet iedereen denkt zoals jou, sommige mensen zitten liever binnen en houden niet van op terrasjes zitten of naar het strand gaan enzo. Niets mis mee, van mij hoeft dat populaire gedoe ook niet zo. Regen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:33 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik had het over de 'mensen' die slecht weer prefereren.
Lekker weer (warm en zonnig) heet niet voor niks 'lekker weer'.
makkelijk lullen voor een nerd die niet achter zijn computer vandaan wil komen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:37 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Accepteer eens dat niet iedereen denkt zoals jou, sommige mensen zitten liever binnen en houden niet van op terrasjes zitten of naar het strand gaan enzo. Niets mis mee, van mij hoeft dat populaire gedoe ook niet zo. Regen.
Beter dan met mensen omgaan enzo.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:39 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
makkelijk lullen voor een nerd die niet achter zijn computer vandaan wil komen.
Inderdaad, sociale contacten zijn zwaar overrated, ze kosten alleen maar tijd om te onderhouden zodat je minder tijd overhoudt voor nuttige dingen.quote:
Je slaat de spijker op z'n kop. En dan van die gasten die een vriendin willenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:58 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Inderdaad, sociale contacten zijn zwaar overrated, ze kosten alleen maar tijd om te onderhouden zodat je minder tijd overhoudt voor nuttige dingen.
Wie gaat er nu nog uit? Starcraft 2 man!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:18 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hey SinadO, waar ga je dit weekend uit? Nog vette plannen?
Nog niets gepland, nodig me maar uit.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:18 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hey SinadO, waar ga je dit weekend uit? Nog vette plannen?
Dat overleef jij niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:25 schreef sinadO het volgende:
[..]
Nog niets gepland, nodig me maar uit.
Post het hier maar eens dan.quote:
Dat las ik al. Post het hier maar eens.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Na 5 minuten clubmuziek verhang jij jezelf volgens mij.
Wat?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:28 schreef sinadO het volgende:
[..]
Dat las ik al. Post het hier maar eens.
Waar jij dit weekend naartoegaat natuurlijk.quote:
Zeker. Je weet dat ik een Limbo ben. Dan zou ik ook zeggen Groningen, omdat je weet dat ik wel goed maar niet gek ben.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:37 schreef Ritmo het volgende:
Eerst een BBQ en daarna naar Groningen. Welke tenten het worden zie ik dan wel.
Maar wel allemaal waar.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:39 schreef Max-Westerman het volgende:
Echt, al die topics van ritmo zijn het zelfde
Gast, ik heb (of had nu) geen idee waar jij vandaan kwam.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:39 schreef sinadO het volgende:
[..]
Zeker. Je weet dat ik een Limbo ben. Dan zou ik ook zeggen Groningen, omdat je weet dat ik wel goed maar niet gek ben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |