Waar kun je dan wel, boeken kopen? Ik heb geen credit card, maar wel een paypall account.quote:Op maandag 16 augustus 2010 02:18 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Nee, vooralsnog zijn enkel boeken uit Project Gutenberg beschikbaar. Gratis boeken waarvan het auteursrecht is verschenen. Het is onduidelijk wanneer er betaalde boeken komen.
Om vervolgens met boeken te zitten met Adobe DRM, die je niet kunt lezen op de iPad.quote:Op maandag 16 augustus 2010 09:55 schreef misterDre het volgende:
Je kan boeken kopen bij www.ebook.nl ( je kan daar met iDeal betalen)
Zoek maar eens op epub met Google dan kom je er meer tegen.
Ik heb het zelf niet uitgeprobeerd (want ik koop geen NL boeken), maar volgens mij kan TXTR adobe drm aan. is een ander app dus.quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:17 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Om vervolgens met boeken te zitten met Adobe DRM, die je niet kunt lezen op de iPad.
Grote irritatiepunt moet ik zeggen. En nu kan je er wel omheen door een amerikaanse account aan te maken. Maar daar ben ik te koppig voor.quote:Op maandag 16 augustus 2010 02:18 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Nee, vooralsnog zijn enkel boeken uit Project Gutenberg beschikbaar. Gratis boeken waarvan het auteursrecht is verschenen. Het is onduidelijk wanneer er betaalde boeken komen.
Waar haal je dat vandaanquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:17 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Om vervolgens met boeken te zitten met Adobe DRM, die je niet kunt lezen op de iPad.
http://www.ebook.nl/store(...)=veelgestelde_vragenquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:24 schreef misterDre het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaanEr staat toch duidelijk bij dat de bestandsformaat epub is.
Hmmm, ik zie het. De epubs van de grijze markt hebben daar geen last van. Vandaar dat ik dacht dat het gewoon kon.quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:33 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
http://www.ebook.nl/store(...)=veelgestelde_vragen
Maar goed, ik bedoelde eigenlijk dat je ze niet met iBooks kunt lezen. Sommige 3rd party apps kunnen het inderdaad wel
maar dan heeft de ipad vast en zeker flash en wie wil er dan een ipad zonder flash?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:18 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ik zou er niet van uit gaan. Apple is niet zo happig op prijsverlagingen, zie het dan ook niet gebeuren. Wellicht volgend jaar als er een nieuw model uitkomt dat APR's korting geven op de oude iPad.
De iPad krijgt geen Flash.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:35 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
maar dan heeft de ipad vast en zeker flash en wie wil er dan een ipad zonder flash?
Ik. Want ik heb 't echt niet nodig. Mis het nu ook niet.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:35 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
maar dan heeft de ipad vast en zeker flash en wie wil er dan een ipad zonder flash?
http://www.nypost.com/p/n(...)CMaVHb9hMMgoyErHK2kKquote:EU, FTC probing Apple's policies
European regulators have teamed with the Federal Trade Commission in probing Apple's policies for mobile software developers, The Post has learned.
In June, the FTC opened an investigation into Apple's decision to ban developers from using other companies' tools to develop software for its mobile devices. Apple also shut out Adobe's Flash video technology from its iPhone and iPad.
According to a source, the European Commission recently joined the FTC probe into whether Apple's business practices harm competition.
The investigation could last another four to six months, the source said.
The European Union recently adopted a new Digital Agenda aimed at encouraging the interoperability of technology.
Apple has maintained that its policies, including its ban on Adobe's Flash technology, is within its rights and is necessary to maintain the quality of its applications.
Apple, the European Commission and the FTC declined comment.
Omdat je batterij eraan gaat.quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:08 schreef Redux het volgende:
Ik zou best flash op een niet-gejailbreekte ipad willen hoor, waarom niet?
Daarnaast:
[..]
http://www.nypost.com/p/n(...)CMaVHb9hMMgoyErHK2kK
Define "perfect"?quote:
Als de app kan streamen vanaf NAS.quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:33 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Wat wil je dat het kan om het perfect te laten zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |