abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85058887
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:19 schreef remlof het volgende:
Tsja... De kansen op deze coalitie nemen nu al af:

[ afbeelding ]
It begins...

Sneller als ik had verwacht. Mensen die denken dat dit kabinet het zal halen :'(
  maandag 9 augustus 2010 @ 19:34:21 #152
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_85062023
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 16:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Nope. Ze kunnen niet meer terug. Rutte heeft de deur dichtgegooid voor andere coalities en zal nu op de blaren moeten zitten (beetje kromme beeldspraak, maar je begrijpt wat ik bedoel). Ongetwijfeld gaat Wilders zeggen wat hij wil, waarna VVD en CDA een beetje gaan grommen om vervolgens de excuses / uitleg van Wilders te aanvaarden, waarmee het incident gesloten is.
Ik vrees dat je gelijk hebt...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_85105687
We vinden onszelf belangrijker dan anderen ons vinden. Ik heb de laatste jaren maar weinig mensen gehoord over de politieke situatie in Denemarken, die precies overeenkomt met wat hier dreigt te gebeuren.
pi_85107216
Een dergelijke vraag is Wilders ook gesteld. Over de gevolgen van zijn handelen in verband met kabinetsdeelname. Hij zei: "Ik zit niet in het kabinet." Uit zo'n opmerking kun je twee conclusies trekken: hij misbruikt zijn positie en dat hij niet een partij voor staat. De PVV is "ineens" veranderd in: ik.
pi_85108075
Wilders maalt niet om gevolgen voor Nederland. Het draait hem alleen om aandacht.
pi_85115646
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 19:40 schreef Boldface het volgende:
Wilders maalt niet om gevolgen voor Nederland. Het draait hem alleen om aandacht.
pi_85142493
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 18:43 schreef Boldface het volgende:
We vinden onszelf belangrijker dan anderen ons vinden.
Dat dus. Het zal de rest van de wereld een zorg zijn wat er in Nederland gebeurd. (Als men het al weet te vinden)
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_85208913
Weet niet of het hier al ergens gepost was: Joodse actiegroep V.S. hoopt dat Wilders thuisblijft

quote:
„Het zou wat ons betreft van een uiterst slechte smaak getuigen als iemand met Wilders’ reputatie uitgerekend 11 september in New York komt spreken om zijn boodschap van intolerantie en haat verder te verspreiden”, aldus Oren Segal, directeur onderzoek van de Anti-Defamation League in een gesprek met deze krant.
quote:
nadat Wilders had aangekondigd dat hij zich op 11 september in New York tegen het plan zal uitspreken, neemt dezelfde ADL nadrukkelijk afstand van de Nederlandse politicus. Volgens de ADL is Wilders’ kritiek op de islam onbetamelijk en „in flagrante strijd met de vrijheid van godsdienst, een van de grondbeginselen van dit land”.

De organisatie die Wilders gevraagd heeft te spreken, Stop the Islamization of America, misbruikt volgens Segal zorgen over moslimextremisme „om meer onverdraagzaamheid te verspreiden”.

Segal spreekt daarom de hoop uit dat Wilders alsnog afziet van de toespraak. „Ik zou hopen dat hij de gevoelens van de families van de slachtoffers voor ogen houdt, en niet nog meer olie op het vuur komt gooien.”
  donderdag 12 augustus 2010 @ 22:53:17 #160
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_85209058
Ik word een beetje moe van dat "haatzaaien" gelul, ik heb Wilders nog nooit op een haatopmerking kunnen betrappen. Iedereen die zich aanpast is welkom, wat de neuk is daar haatdragend aan?

De enige die echt haat zaaien zijn zijn incompetente, met de vijandheulende tegenstanders.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 01:40:03 #161
104871 remlof
Europees federalist
pi_85215611
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 22:53 schreef HeatWave het volgende:
Ik word een beetje moe van dat "haatzaaien" gelul, ik heb Wilders nog nooit op een haatopmerking kunnen betrappen. Iedereen die zich aanpast is welkom, wat de neuk is daar haatdragend aan?

De enige die echt haat zaaien zijn zijn incompetente, met de vijandheulende tegenstanders.
Kom op HeatWave, een hele bevolkingsgroep rechten willen ontnemen "omdat ze moslim zijn" is wel degelijk haat zaaien. Tuurlijk zijn er problemen met marokkaanse school-dropouts, maar daar hoef je niet de islam de schuld van te geven.
pi_85219383
quote:

Dan heb je wel een hele roze bril op als je naar Wilders kijkt :).

Maar wie is die vijand precies waar mee geheuld wordt?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_85220839
quote:

Als ik die laatste zin zo lees ben jij anders al behoorlijk verblind door zijn haatzaaierij, geen wonder dat je het niet meer ziet.
pi_85348192
PVV schaadt Europees gedachtegoed

quote:
Het grensoverschrijdende Euregio-samenwerkingsverband van het CDA en de Duitse zusterpartij CDU reageert in een open brief aan CDA-leider Maxime Verhagen vol verbazing en onbegrip op de onderhandelingen met de PVV.

„De schadelijke en vaak schandelijke uitspraken van leider Wilders staan volstrekt haaks op het gedachtegoed dat CDA en CDU delen en uitdragen binnen de Europese christendemocratie.” Dat schrijven voorzitter Bart van Winsen van het CDA-CDU Euregio Verband en zijn Duitse collega Franz-Josef Achterkamp in de open brief die zij maandag verstuurden.

De christelijke Euregio-coalitie vreest bovendien dat openbare optredens van Geert Wilders in het buitenland voor veel ongerustheid zorgen en schade veroorzaken.
pi_85348375
^Ik denk dat Verhagen gevoeliger voor dit soort oproepen van belangrijke Europese 'broeders', dan voor een CDA-manifest met een paar honderd handtekeningen.
pi_85348462
quote:
Iedereen die zich aanpast en nadrukkelijk geen moslim is, inderdaad.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 16 augustus 2010 @ 15:08:37 #167
104871 remlof
Europees federalist
pi_85350407
quote:
Als dit in Duitsland zou gebeuren (coalitie-onderhandelingen met extreemrechts) zou heel Europa meteen -terecht- op haar achterste benen staan.
  maandag 16 augustus 2010 @ 19:12:13 #168
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_85359978
quote:

Dan heb je de afgelopen jaren niet verschrikkelijk goed opgelet... ;)
Enne, hoe zou het dan komen dat hij nota bene vervolgd wordt voor haatzaaien?

En in dat verband is de zaak Feret ook interessant, o.a.:
http://www.ivir.nl/public(...)tie_NJ_2009_412.html
http://www.psw.ugent.be/C(...)HOOF.FINAL.10.10.pdf
pi_85366661
quote:

Dit meen je niet serieus toch? Toch?! ;(
pi_85366849
Als Wilders straks in New York gesproken heeft als een anti-islam land
  maandag 16 augustus 2010 @ 21:35:02 #171
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_85366877
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 15:08 schreef remlof het volgende:

[..]

Als dit in Duitsland zou gebeuren (coalitie-onderhandelingen met extreemrechts) zou heel Europa meteen -terecht- op haar achterste benen staan.
Nee. Maar Sarkozy is tegenwoordig ook Extreem-Rechts, ik heb Alexander Pechtold, Femke Halsema en andere politiek overcorrecte figuren er nog niet over gehoord, ook niet op internationaal niveau.
  maandag 16 augustus 2010 @ 21:36:28 #172
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_85366950
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 21:30 schreef n3z het volgende:

[..]

Dit meen je niet serieus toch? Toch?! ;(
Ik zeg: Veras ons.

Ik erken dat hij in 2006 niet de meest handige uitspraken heeft gedaan, maar als jij mij een recente uitspraak kunt geven dat Wilders haat aan het zaaien is ben ik zeer benieuwd.
pi_85373884
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 21:36 schreef Holograph het volgende:

[..]

Ik zeg: Verras ons.

Ik erken dat hij in 2006 niet de meest handige uitspraken heeft gedaan, maar als jij mij een recente uitspraak kunt geven dat Wilders haat aan het zaaien is ben ik zeer benieuwd.
Niet alleen in 2006 hoor. Deze man en zijn ondemocratische partij is een schaamte voor ons Nederland.

"Artikel 23 van de grondwet blijft bestaan maar islamitische scholen mogen niet worden opgericht. Ongelijke gevallen hoeven niet gelijk te worden."
Onafhankelijkheidsverklaring Groep Wilders, 13 maart 2005

-----------------------

"We lijden in dit land aan een gelijkheidssyndroom. Ongelijke gevallen hoeven niet gelijk te worden behandeld. De islam is een ongelijk geval (..) Daarom behandelen we de islam anders. Ik wil niet toegeven aan een cultuur die ons wezensvreemd is. Geen islamonderwijs dus. Dat is het principe."
Geert Wilders, De Volkskrant, 13 maart 2005

-----------------------

"Wanneer meer mensen langer door moeten werken, zijn in de ogen van de PVV eerst de Turken en Marokkanen aan de beurt: In de leeftijd 55-64 werkt nog geen 10% van hen. Het is onaanvaardbaar de werkende Nederlanders daar de rekening voor te laten betalen door hen tot hun 67e te laten doorwerken, waarbij de pensioenopbouw zelfs wordt beperkt."
Reactie PVV op rapport van de commissie Bakker, 2 juli 2008

-----------------------

Zolang men geen Nederlander is kan geen beroep worden gedaan op sociale zekerheid."

-----------------------

"Ik ontzeg niemand een gezinsleven. Ook niet-westerse allochtonen niet. Ze mogen trouwen, ze mogen samenwonen. Alleen niet in Nederland."
Geert Wilders, Volkskrant, 7 oktober 2006

-----------------------

"Hij [Wilders] verklaart dat, als het aan de PVV ligt, in de toekomst geen straat of wijk meer in meerderheid uit allochtonen bestaat."
Persbericht PVV, 7 maart 2009

-----------------------

"Nieuw artikel 1 van de grondwet: Christelijk / joods / humanistische cultuur moet in Nederland dominant blijven."
Verkiezingspamflet PVV voor de Tweede Kamerverkiezingen van 25 augustus 2006

-----------------------

"Iedere niet-westerse allochtoon moet een assimilatiecontract tekenen. Daarin staat precies wat je wel en niet mag doen. Als je daar niet aan voldoet, moet je het land verlaten."

-----------------------

"Het [is] volstrekt onwenselijk dat Amsterdam maar liefst 177 nationaliteiten telt".
Geert Wilders, AT5 (n.a.v. Kamervragen PVV),
22 augustus 2007

-----------------------

En de ergste van allemaal:

"Mocht het ooit tot rassenrellen komen, wat ik dus echt niet wil, dan hoeft daarvan niet bij voorbaat een negatieve werking uit te gaan."
Geert Wilders, HP/De Tijd, 6 februari 2004

Heb je serieus op zo'n man gestemd? En schaam je je niet als Nederlander tegenover je voorouders die dit land hebben gemaakt tot wat het is?
pi_85384826
CDA masseert lastpakken

quote:
Geert Wilders intussen, figureert steeds vaker en prominenter in de Arabische media sinds bekend is geworden dat hij verbonden zal zijn aan het een toekomstig Nederlandse kabinet. Hoe omstreden Wilders inmiddels is in de Arabische wereld blijkt wel uit het aantal reacties die een artikel in 'Al Arabiya'opleverde: Maar liefst 719.
Ik wens het ambassade-personeel veel succes met het uitleggen van de gedoogconstructie :{
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 15:17:16 #175
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_85395543
foutje
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 15:55:48 #176
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_85397089
Er zitten best wel een paar zaken tussen waar hij wel gelijk in heeft.

quote:
Op maandag 16 augustus 2010 23:44 schreef n3z het volgende:

[..]

Niet alleen in 2006 hoor. Deze man en zijn ondemocratische partij is een schaamte voor ons Nederland.

"Artikel 23 van de grondwet blijft bestaan maar islamitische scholen mogen niet worden opgericht. Ongelijke gevallen hoeven niet gelijk te worden."

-----------------------
Ik vind dat het niet mag omdat het de integratie belemmerd. Nu is het al een probleem dat kinderen thuis vaak niet nederlands spreken en daardoor nooit echt goed de taal leren. Als je dat op school dan vaak ook niet doet, schiet het helemaal niets op.
Hoewel ik ook wel tegen christelijke scholen ben trouwens. Godsdienst moet niets te maken hebben met scholen.

quote:
"We lijden in dit land aan een gelijkheidssyndroom. Ongelijke gevallen hoeven niet gelijk te worden behandeld. De islam is een ongelijk geval (..) Daarom behandelen we de islam anders. Ik wil niet toegeven aan een cultuur die ons wezensvreemd is. Geen islamonderwijs dus. Dat is het principe."
Geert Wilders, De Volkskrant, 13 maart 2005

-----------------------
Dat mensen ongelijk zijn is onzin, slaat nergens op en is gewoon fout.

quote:
"Wanneer meer mensen langer door moeten werken, zijn in de ogen van de PVV eerst de Turken en Marokkanen aan de beurt: In de leeftijd 55-64 werkt nog geen 10% van hen. Het is onaanvaardbaar de werkende Nederlanders daar de rekening voor te laten betalen door hen tot hun 67e te laten doorwerken, waarbij de pensioenopbouw zelfs wordt beperkt."
Reactie PVV op rapport van de commissie Bakker, 2 juli 2008

-----------------------
Dat moet niet alleen met turken en marokkanen, maar met veel meer mensen. En er moet uitgezocht worden waarom dat percentage zo laag is, want het is natuurlijk belachelijk hoe weinig er dan werken.

quote:
Zolang men geen Nederlander is kan geen beroep worden gedaan op sociale zekerheid."

-----------------------
Ligt eraan welke sociale zekerheid. Als je niet nederlander bent moet je wel zorg kunnen krijgen bij ziekte en dergelijke, maar er zijn zaken die vreemd zijn dat ze die krijgen.

quote:
"Ik ontzeg niemand een gezinsleven. Ook niet-westerse allochtonen niet. Ze mogen trouwen, ze mogen samenwonen. Alleen niet in Nederland."

-----------------------
Hij heeft het hier over huwelijken die buiten Nederland worden geregeld (uithuwelijken) zodat de partner dan in Nederland kan verblijven. Iets wat belachelijk vaak gebeurd. 2 mensen die al in Nederland wonen en een nederlands paspoort hebben is er geen probleem.
Dat is toch niet eens zo vreemd als je de hoeveelheid immigranten wilt beperken?

quote:
"Hij [Wilders] verklaart dat, als het aan de PVV ligt, in de toekomst geen straat of wijk meer in meerderheid uit allochtonen bestaat."
Persbericht PVV, 7 maart 2009

-----------------------
Tja... veel nederlanders willen er niet naast wonen, dus dan krijg je dat. Is niet te voorkomen. Jammer, maar het is nou eenmaal zo.

quote:
"Nieuw artikel 1 van de grondwet: Christelijk / joods / humanistische cultuur moet in Nederland dominant blijven."
Verkiezingspamflet PVV voor de Tweede Kamerverkiezingen van 25 augustus 2006

-----------------------
Ik wil in ieder geval niet dat hij islamitisch wordt.

quote:
"Iedere niet-westerse allochtoon moet een assimilatiecontract tekenen. Daarin staat precies wat je wel en niet mag doen. Als je daar niet aan voldoet, moet je het land verlaten."

-----------------------
Als iemand het land binnen komt ja!
Sterker nog, ik vind dit het beste wat ik uit Wilders mond heb gehoord. Iemand die ons land binnen komt moet zich gedragen en anders kan hij weer linea recta terug.

quote:
"Het [is] volstrekt onwenselijk dat Amsterdam maar liefst 177 nationaliteiten telt".
Geert Wilders, AT5 (n.a.v. Kamervragen PVV),
22 augustus 2007

-----------------------
Tja, dat is ook een reden waarom we het internationaal goed doen. Dat heeft zijn voordelen.

quote:
En de ergste van allemaal:

"Mocht het ooit tot rassenrellen komen, wat ik dus echt niet wil, dan hoeft daarvan niet bij voorbaat een negatieve werking uit te gaan."
Geert Wilders, HP/De Tijd, 6 februari 2004

Heb je serieus op zo'n man gestemd? En schaam je je niet als Nederlander tegenover je voorouders die dit land hebben gemaakt tot wat het is?
Dat is inderdaad iets wat nergens op slaat. Laten we het hopen dat het nooit zo ver komt.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 18 augustus 2010 @ 17:43:56 #177
104871 remlof
Europees federalist
pi_85443879
Indonesië bezorgd over invloed Wilders

En nu maar hopen dat Wilders bij zijn kameraden in Israël zit als de Indonesische president een bezoek aan Nederland brengt in oktober.
pi_85444011
Het schijnt dat de Arabische mediaq ook behoorlijk zitten in te hakken op Wilders. Niet bijster vreemd, uiteraard.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 18 augustus 2010 @ 17:54:44 #179
306743 Opa2012
© 2010..2017
pi_85444176
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 17:48 schreef KoosVogels het volgende:
Het schijnt dat de Arabische mediaq ook behoorlijk zitten in te hakken op Wilders. Niet bijster vreemd, uiteraard.
Niet vreemd maar wel hypocriet en die haatbaarden zijn ook nog eens een slag erger dan Wilders maar de economische invloed zal 0,0 zijn. Wel een stelletje wereldvreemde boeren hier zeg.
Hans Spekman (PvdA): 'Nivelleren is een feest!' [38 11 9 zetels]
pi_85444369
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 17:54 schreef Opa2012 het volgende:

[..]

Niet vreemd maar wel hypocriet en die haatbaarden zijn ook nog eens een slag erger dan Wilders maar de economische invloed zal 0,0 zijn. Wel een stelletje wereldvreemde boeren hier zeg.
Die haatbaarden worden daar ook bestreden, dus niets hypocriets aan.
Allah Al Watan Al Malik
pi_85444672
quote:

[..]

Over wereldvreemd gesproken, de tering zeg :')
  woensdag 18 augustus 2010 @ 18:16:31 #182
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_85444847
quote:

[..]

:?
  woensdag 18 augustus 2010 @ 18:18:16 #183
104871 remlof
Europees federalist
pi_85444883
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 18:01 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Die haatbaarden worden daar ook bestreden, dus niets hypocriets aan.
Zegt ie nou dat de Arabische media haatbaarden zijn? :?
pi_85445230
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 18:18 schreef remlof het volgende:

[..]

Zegt ie nou dat de Arabische media haatbaarden zijn? :?
:Y
  woensdag 18 augustus 2010 @ 18:34:09 #185
104871 remlof
Europees federalist
pi_85445277
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 18:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

:Y
Nou dat valt nog wel mee volgens mij. Ik kan iig op http://english.aljazeera.net/ niks haatdragends vinden.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 18:35:04 #186
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_85445312
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 18:34 schreef remlof het volgende:

[..]

Nou dat valt nog wel mee volgens mij. Ik kan iig op http://english.aljazeera.net/ niks haatdragends vinden.
Nee, Al-Jazeera lijkt me sterk dat die haat gaan zaaien, maar de de Iraanse staatstelevisie wel.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 18:36:36 #187
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_85445355
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 18:35 schreef Holograph het volgende:

[..]

De Iraanse staatstelevisie?
Nederlandse publieke omroep? Volgens jou dan? ;)
  woensdag 18 augustus 2010 @ 18:36:46 #188
104871 remlof
Europees federalist
pi_85445361
quote:

[..]

Nee, Al-Jazeera lijkt me sterk dat die haat gaan zaaien, maar de de Iraanse staatstelevisie wel.
Dat is een propagandazender van een extremistisch bewind, dat weet je zelf ook wel :P
pi_85445368
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 18:34 schreef remlof het volgende:

[..]

Niks mis met Al-Jazeera. Heb de eerste weken van het WK gevolgd via die zender ^O^
pi_85445538
quote:

[..]

Dat valt vooralsnog niet onder de "Arabische" media.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 18 augustus 2010 @ 18:43:23 #191
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_85445567
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 18:42 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Want? Ze zijn te redelijk in jouw ogen? :P
pi_85445589
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 18:42 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Jahwel, want Wilders heeft ons geleerd dat we het hele Midden-Oosten (muv Israel) over een kam moeten scheren. Geen onderscheid! :(
  woensdag 18 augustus 2010 @ 18:44:15 #193
104871 remlof
Europees federalist
pi_85445590
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 18:43 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Want?
Omdat dat een propagandazender is.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 18:46:05 #194
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_85445638
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 18:44 schreef remlof het volgende:

[..]

Al J had ik het over tegen hem..
pi_85445644
Ik vrees dat Europeanen geen hoge pet van ons op hebben. We komen met een draaiorgel aan op het songfestival, op het voetbalkampioenschap laten we alleen karatetrappen en anti-voetbal zien en nu krijgen we een extreem rechtse in de regering, of ja, zijn gedogen, maar leg dat eens uit aan een buitenlander.
pi_85445664
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 18:43 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Want? Ze zijn te redelijk in jouw ogen? :P
Want Iran is geen Arabisch land. :o
Allah Al Watan Al Malik
pi_85445708
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 18:46 schreef DrDentz het volgende:
Ik vrees dat Europeanen geen hoge pet van ons op hebben. We komen met een draaiorgel aan op het songfestival, op het voetbalkampioenschap laten we alleen karatetrappen en anti-voetbal zien en nu krijgen we een extreem rechtse in de regering, of ja, zijn gedogen, maar leg dat eens uit aan een buitenlander.
Ik heb mij dan ook voorgenomen of mijzelf in het buitenland voortaan voor te stellen als Duitser.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 18:49:55 #198
104871 remlof
Europees federalist
pi_85445731
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 18:47 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee ok, maar wel islamitisch en dat bedoelde ie vast :P
  woensdag 18 augustus 2010 @ 18:50:01 #199
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_85445736
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 18:47 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 18:44 schreef remlof het volgende:

[..]

Al J had ik het over tegen hem.. NIET over een Iraanse staatszender...
pi_85630524
Ex-ministers beducht voor rol PVV

quote:
DEN HAAG - De voormalige ministers Ben Bot (CDA) en Joris Voorhoeve (VVD) waarschuwen voor de nadelige gevolgen voor Nederland in het buitenland als de PVV van Geert Wilders nauw betrokken wordt bij de nieuwe regering.

Ex-minister van Buitenlandse Zaken Ben Bot heeft van Nederlandse bedrijven gehoord dat ze vrezen voor schade in islamitische landen, zei hij maandag in het televisieprogramma Nova.

Voormalig minister van Defensie Joris Voorhoeve is bang dat de rol van Nederland in bijvoorbeeld Europa en binnen de Verenigde Naties terug zal lopen als Nederland snijdt in ontwikkelingssamenwerking en niet meer meedoet aan missies in het buitenland.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')