Haha toch grieks gegeten!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:31 schreef flugeltje het volgende:
* stukje gyros tussen tanden uit peutert
Ik begin nu toch wel aardig de bibbers te krijgen hoor, gelukkig nog wel m'n middagdutje gedaan en dat lukte nog, dus met een beetje mazzal gaat het vannacht ook wel even lukken. Straks eerst maar eens uitgebreid in bad, dat zal ik na de bevalling voorlopig ook wel niet mogen...
Shit ja, nu je het zegt, hij updeet niet meerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
En nu ligt Twitter eruit en ik wilde dit tegen je gillen:
BEN JE NOU AL BEZIG?!!!!
Desalniettemin wilde ons kraambureau het bed tóch op klossen hebben, onder andere voor de controles. (Alleen heeft de kraamhulp niks gecontroleerd en is het bed maar één keer verschoond.)quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:27 schreef Tazz het volgende:
Flugel, zet hem op vandaag!
En als je in ziekenhuis bevalt is het geen noodzaak om bed op klossen te zetten. Het enigste is dat de kraamverzorgster het bed niet verschoont of opmaakt.
Hier ook inderdaad, maar ook wel een aantal keer controles gehad tijdens de kraamweek. En als die lui dan moeten bukken steeds worden ze daar niet heel vrolijk van denk ik. Maar misschien verschilt dat per bureau.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Desalniettemin wilde ons kraambureau het bed tóch op klossen hebben, onder andere voor de controles. (Alleen heeft de kraamhulp niks gecontroleerd en is het bed maar één keer verschoond.)
quote:Gel zorgt voor gerommel, nu nog hopen dat gerommel ook wat doet. Nu ff broodje eten en stukje wandelen...
quote:Gerommel neemt alweer wat af. Over 2,5 uur weten we of 't geholpen heeft. #twitterbaby
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |