Nou, er zijn wel iets meer soorten winkels daar hoor...voor de meeste dingen die je regelmatig nodig hebt kan je daar wel terecht.quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:53 schreef speknek het volgende:
Nee. Smaragdplein heeft alleen voedselwinkels en een bollywood mode shop ofzo.
Volgens mij bestaan die niet in Utrecht. Als ik naar de pizzaria ga, ga ik meestal naar die aan de oudegracht ter hoogte v/d Mac, Locatie is goed, pizza's zijn niet super maar ook niet echt slecht, bediening is wisselend.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:25 schreef Naamah het volgende:
Wie weet er een leuke pizzeria in Utrecht? Een waar je gezellig kan zitten, waar ze lekkere pizza's hebben en vriendelijke bediening?
Je kan wel lekkere pizza's bestellen bij Arrivederci op de Biltstraat, vaste klant daarzoquote:Op zondag 15 augustus 2010 16:25 schreef Naamah het volgende:
Wie weet er een leuke pizzeria in Utrecht? Een waar je gezellig kan zitten, waar ze lekkere pizza's hebben en vriendelijke bediening?
Goed zo!quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:05 schreef Memento-Mori het volgende:
Vandaag voor de eerste keer de dom op geweest, woon hier nu al meer dan 4 jaar
Ik ga de hele stad ten oosten van het spoor de komende weken maar even vermijden.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:24 schreef speknek het volgende:
Lijkt wel of de halve stad een UIT mentor is.
Daar ga ik meestal ook inderdaad. Je kunt er best leuk zitten.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:45 schreef lost95 het volgende:
[..]
Volgens mij bestaan die niet in Utrecht. Als ik naar de pizzaria ga, ga ik meestal naar die aan de oudegracht ter hoogte v/d Mac, Locatie is goed, pizza's zijn niet super maar ook niet echt slecht, bediening is wisselend.
Mijn advies: Niet naar de pizzaria
Daar ga ik de hele tijd zitten, even vlug ontbijten en zo maar naar het Janskerkhof het nieuwe vlees keurenquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga de hele stad ten oosten van het spoor de komende weken maar even vermijden..
Mijn pedo-pas zit in de was.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:53 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Daar ga ik de hele tijd zitten, even vlug ontbijten en zo maar naar het Janskerkhof het nieuwe vlees keuren
Thnx Lost95 en anderen. Beter niet naar de pizzeria had ik ook al bedacht, maar m'n gasten willen graag.. Ter hoogte van de Mac, bedoelen jullie dan La Fontana? Op de Lange Viestraat? Of zit er ergens anders op de Oudegracht ook nog een?quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:45 schreef lost95 het volgende:
[..]
Volgens mij bestaan die niet in Utrecht. Als ik naar de pizzaria ga, ga ik meestal naar die aan de oudegracht ter hoogte v/d Mac, Locatie is goed, pizza's zijn niet super maar ook niet echt slecht, bediening is wisselend.
Mijn advies: Niet naar de pizzaria
Daar zal ik iig nooit meer naartoe gaan, na een vreselijke avond vorig jaar.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:42 schreef Naamah het volgende:
Zat ook nog te denken aan La Grotta, die zit aan het Rembrandt-stukje van de Oudegracht, iets verder en aan de andere kant.
Volgens mij heet ie Il Pozzo. Maar hij aan de werf, direct bij de Mac (link)quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:42 schreef Naamah het volgende:
[..]
Thnx Lost95 en anderen. Beter niet naar de pizzeria had ik ook al bedacht, maar m'n gasten willen graag.. Ter hoogte van de Mac, bedoelen jullie dan La Fontana? Op de Lange Viestraat? Of zit er ergens anders op de Oudegracht ook nog een?
Zat ook nog te denken aan La Grotta, die zit aan het Rembrandt-stukje van de Oudegracht, iets verder en aan de andere kant.
is ook zwaar terechtquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:21 schreef Eva4Evah het volgende:
Universiteit Utrecht de beste van Nederland http://www.nu.nl/binnenla(...)e-van-nederland.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |