Nou, er zijn wel iets meer soorten winkels daar hoor...voor de meeste dingen die je regelmatig nodig hebt kan je daar wel terecht.quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:53 schreef speknek het volgende:
Nee. Smaragdplein heeft alleen voedselwinkels en een bollywood mode shop ofzo.
Volgens mij bestaan die niet in Utrecht. Als ik naar de pizzaria ga, ga ik meestal naar die aan de oudegracht ter hoogte v/d Mac, Locatie is goed, pizza's zijn niet super maar ook niet echt slecht, bediening is wisselend.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:25 schreef Naamah het volgende:
Wie weet er een leuke pizzeria in Utrecht? Een waar je gezellig kan zitten, waar ze lekkere pizza's hebben en vriendelijke bediening?
Je kan wel lekkere pizza's bestellen bij Arrivederci op de Biltstraat, vaste klant daarzoquote:Op zondag 15 augustus 2010 16:25 schreef Naamah het volgende:
Wie weet er een leuke pizzeria in Utrecht? Een waar je gezellig kan zitten, waar ze lekkere pizza's hebben en vriendelijke bediening?
Goed zo!quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:05 schreef Memento-Mori het volgende:
Vandaag voor de eerste keer de dom op geweest, woon hier nu al meer dan 4 jaar
Ik ga de hele stad ten oosten van het spoor de komende weken maar even vermijden.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:24 schreef speknek het volgende:
Lijkt wel of de halve stad een UIT mentor is.
Daar ga ik meestal ook inderdaad. Je kunt er best leuk zitten.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:45 schreef lost95 het volgende:
[..]
Volgens mij bestaan die niet in Utrecht. Als ik naar de pizzaria ga, ga ik meestal naar die aan de oudegracht ter hoogte v/d Mac, Locatie is goed, pizza's zijn niet super maar ook niet echt slecht, bediening is wisselend.
Mijn advies: Niet naar de pizzaria
Daar ga ik de hele tijd zitten, even vlug ontbijten en zo maar naar het Janskerkhof het nieuwe vlees keurenquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga de hele stad ten oosten van het spoor de komende weken maar even vermijden..
Mijn pedo-pas zit in de was.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:53 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Daar ga ik de hele tijd zitten, even vlug ontbijten en zo maar naar het Janskerkhof het nieuwe vlees keuren
Thnx Lost95 en anderen. Beter niet naar de pizzeria had ik ook al bedacht, maar m'n gasten willen graag.. Ter hoogte van de Mac, bedoelen jullie dan La Fontana? Op de Lange Viestraat? Of zit er ergens anders op de Oudegracht ook nog een?quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:45 schreef lost95 het volgende:
[..]
Volgens mij bestaan die niet in Utrecht. Als ik naar de pizzaria ga, ga ik meestal naar die aan de oudegracht ter hoogte v/d Mac, Locatie is goed, pizza's zijn niet super maar ook niet echt slecht, bediening is wisselend.
Mijn advies: Niet naar de pizzaria
Daar zal ik iig nooit meer naartoe gaan, na een vreselijke avond vorig jaar.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:42 schreef Naamah het volgende:
Zat ook nog te denken aan La Grotta, die zit aan het Rembrandt-stukje van de Oudegracht, iets verder en aan de andere kant.
Volgens mij heet ie Il Pozzo. Maar hij aan de werf, direct bij de Mac (link)quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:42 schreef Naamah het volgende:
[..]
Thnx Lost95 en anderen. Beter niet naar de pizzeria had ik ook al bedacht, maar m'n gasten willen graag.. Ter hoogte van de Mac, bedoelen jullie dan La Fontana? Op de Lange Viestraat? Of zit er ergens anders op de Oudegracht ook nog een?
Zat ook nog te denken aan La Grotta, die zit aan het Rembrandt-stukje van de Oudegracht, iets verder en aan de andere kant.
is ook zwaar terechtquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:21 schreef Eva4Evah het volgende:
Universiteit Utrecht de beste van Nederland http://www.nu.nl/binnenla(...)e-van-nederland.html
Ik heb vaak wel goeie avonden gehad bij La Grotta. Eten is niet heel supergoed, maar ook niet slecht.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:42 schreef Naamah het volgende:
[..]
Thnx Lost95 en anderen. Beter niet naar de pizzeria had ik ook al bedacht, maar m'n gasten willen graag.. Ter hoogte van de Mac, bedoelen jullie dan La Fontana? Op de Lange Viestraat? Of zit er ergens anders op de Oudegracht ook nog een?
Of lekkere kippetjes bij Zocherquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:18 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik heb vaak wel goeie avonden gehad bij La Grotta. Eten is niet heel supergoed, maar ook niet slecht.
En dat is het eigenlijk allemaal wel aan de oude gracht, hadden we dat laatst niet besloten ook?
Ga lekker Ethiopisch eten joh, ook een soort van pizza, veel lekkerder en veel gezelliger
Ik was in de veronderstelling dat Il Pozzo het restaurant van broodje Mario was en behoorlijk goed... Ik heb er (lang geleden weliswaar) echt een keer goed geggeten.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:50 schreef Memento-Mori het volgende:
il pozzo1 keer gruwelijk ziek van geworden en ik kan veel hebben qua eten, ik kom er niet meer
Dock 154, Oude Pothuys en De Beleving zijn prima restaurants aan de Oude Gracht in mijn beleving... En ook het pannenkoekenrestaurant Oude Muntkelder is wel leuk. Maar er zit idd een hoop bagger tussen, zoals die Griek beneden bij de Free Record Shop. Daar had ik na een dure maaltijd nog steeds honger!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:49 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ik was in de veronderstelling dat Il Pozzo het restaurant van broodje Mario was en behoorlijk goed... Ik heb er (lang geleden weliswaar) echt een keer goed geggeten.
Ach pizza eten in een restaurant doe ik sowieso nooit meer; ik heb er drie om de hoek zitten waar ik woon en die zijn waarschijnlijk allemaal beter dan de gemiddelde pizza uit het centrum... Sowieso die restaurants aan de oude gracht...
Casa di David is anders best aardig toch?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:15 schreef Nielsch het volgende:
Die restaurants rondom de Rembrandt zijn inderdaad bagger!
Inderdaad; ik denk dat het nogal verschil uitmaakt of je aan de west of oostkant van de straat gaat wonen...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:38 schreef speknek het volgende:
en aan de achterkant was er zo'n gare speeltuin met grote hekken waarvan je weet dat die hekken daar staan omdat het gajes aantrekt.
En hoe precies is dat een voordeelquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:39 schreef zatoichi het volgende:
..en stadion galgenwaard om de hoek.
t zijn allemaal chinezen.. maar als ze t goed doen maakt t nie uit natuurlijk, die op de voorstraat is goed.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:43 schreef HAL9000S het volgende:
en de Japanner (of zijn het Chinezen?)
Oew, ziet er goed uitquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:54 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben laatst bij www.kimono-utrecht.nl geweest met dan aan mycitydeal, is net een anderhalve week open nu, vond het erg lekker(was nog nooi bij een Japanner geweest maar toch)
Hahaha, iddquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:26 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En hoe precies is dat een voordeel?
Beetje naar binnen kijken, letten op wat er op straat loopt en de auto's checken kan je al een hoop vertellen. En zeker ook een keer 's avonds gaan kijken!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:21 schreef -serendipity- het volgende:
Dankje voor de tips so far! Lastig hoor.. Het kan in Utrecht inderdaad zo ontzettend per straatje verschillen en dan ook nog eens in korte tijd zo veranderen.
Zelf ben ik al gaan kijken en het zag er leuk uit, maar ja.. Je kunt natuurlijk niet overal aanbellen om te vragen: "Hoi, ben jij een tokkie?"
Dankjewel in ieder geval.. Mocht er iemand zijn die nog meer inside info heeft: laat maar weten!
Hasekura is best te doen, en ook best wel lekker, iig aan de Veilinghavenkade, de nieuwe vestiging weet ik niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:12 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Oew, ziet er goed uitjammer dat Japans altijd zo duur is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |