Ik weet nog niet wat ik ervan vind haha.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Meer in de saamhorigheid en het snachts op staan, dan het vasten zelf
Jij?
Zou ik maar snel doen danquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:41 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik ervan vind haha.
Al de kalender gecheckt voor volgende maand?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:41 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik ervan vind haha.
Rond half tien toch?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:37 schreef o.us het volgende:
[..]
Niemand hoor als je kijkt om hoelaat de maghreb is
Qua gezelligheid wel!
Een (half) uur later denk ik eerder. Ik ga em dan vrijdag ophalen bij mijn oom.quote:
mijn god, wat klink jij sarcastisch zegquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:44 schreef o.us het volgende:
[..]
Toch van MSN naar hier toe overgesprongen, wat lief.
quote:
Normaal niet dan?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:44 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
mijn god, wat klink jij sarcastisch zeg
quote:
Zulks een vijandigheid. Uiteindelijk zijn we broeders, hoor.quote:
So uncool..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:44 schreef o.us het volgende:
[..]
Een (half) uur later denk ik eerder. Ik ga em dan vrijdag ophalen bij mijn oom.
quote:
quote:Your musical compatibility with wafaee is Unknown
Once wafaee listens to more music, your compatibility score will be shown here.
GS.quote:
Klopt, broeder.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:45 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
[..]
Zulks een vijandigheid. Uiteindelijk zijn we broeders, hoor.
Het valt mij wel op dat ik steeds meer Marokkanen en Turken overdag buiten zie eten dan normaal tijdens de Ramadan.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:46 schreef zarGon het volgende:
Ramadan op FOK! is tof. Zie je plotsklaps Turken en Marokkanen op het forum verschijnen in de nacht rond 4/5 uur.
Ik heb geen zakaat gekregen van jouquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:45 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
[..]
Zulks een vijandigheid. Uiteindelijk zijn we broeders, hoor.
Emel en CCquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:46 schreef zarGon het volgende:
Ramadan op FOK! is tof. Zie je plotsklaps Turken en Marokkanen op het forum verschijnen in de nacht rond 4/5 uur.
Beter nu, voor het te laat is.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:47 schreef o.us het volgende:
[..]
Het valt mij wel op dat ik steeds meer Marokkanen en Turken overdag buiten zie eten dan normaal tijdens de Ramadan.
Tijdens de Ramadan heb ik 't over.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Beter nu, voor het te laat is.
Ren je dan al "Haram! Harami!"-gillend op op ze af om ze vervolgens te klappen? Deze boys zijn wel rebels.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:49 schreef o.us het volgende:
[..]
Tijdens de Ramadan heb ik 't over.
Tig Zara's in je stad, en toch nog online willen winkelen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:50 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Binnenkort kunnen we online shoppen bij de Zara
Oh, I'm in then.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:46 schreef zarGon het volgende:
Tig? Je bedoelt 2?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tig Zara's in je stad, en toch nog online willen winkelen.
Jij komt alleen naar het centrum van Roffa zeker.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:52 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Tig? Je bedoelt 2?
En shoppen via t net is toch relaxter dan tussen die hysterische wijven staan
Mijn vader betaalt zakaat namens mij aan de moskee. Ik ben zelf ook maar een arme student, trouwens.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb geen zakaat gekregen van jou
Ja, daar kan je het beste winkelen. Wat heb ik daarbuiten te zoeken haha?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:52 schreef o.us het volgende:
[..]
Jij komt alleen naar het centrum van Roffa zeker.
Is dat niet genoegquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:52 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Tig? Je bedoelt 2?
En shoppen via t net is toch relaxter dan tussen die hysterische wijven staan
Dat is geen zakaat man, dat geef je aan de armen, zoals aan mensen als ik.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:53 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Mijn vader betaalt zakaat namens mij aan de moskee. Ik ben zelf ook maar een arme student, trouwens.
Verkapt-kijk-mij-een-arme-bustuurskundige-zijn. Had je maar IBA moeten doen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat is geen zakaat man, dat geef je aan de armen, zoals aan mensen als ik.
Dan heb je niet alleen maar 2 Zara's.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:53 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja, daar kan je het beste winkelen. Wat heb ik daarbuiten te zoeken haha?
Nou uh nee, dat doe ik dus niet. En ik heb liever niet dat je ''quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is dat niet genoeg? Daar zal vast wel 99% van het assortiment inzitten, hoor. En jij doet waarschijnlijk net zo hysterisch mee, want dat hoort toch wel een beetje bij het echte shopgevoel voor vrouwen
, dusse....
En anders ga je 's ochtends, is er geen hond te bekennen.
Jij bent armquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dalijk knalt er een bus tegen je aan.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Verkapt-kijk-mij-een-arme-bustuurskundige-zijn. Had je maar IBA moeten doen.
Man, in Roffa is alles behalve het centrum een no-go gebied.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:55 schreef o.us het volgende:
[..]
Dan heb je niet alleen maar 2 Zara's.Verbreed je wereldbeeld en ga naar 't Zuidplein of Oosterhof (Alexandrium) daar lekker winkelen!
Op Zuidplein heb je geen Zara hoor en bij Alexandrium zit er één?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:55 schreef o.us het volgende:
[..]
Dan heb je niet alleen maar 2 Zara's.Verbreed je wereldbeeld en ga naar 't Zuidplein of Oosterhof (Alexandrium) daar lekker winkelen!
IBAquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Verkapt-kijk-mij-een-arme-bustuurskundige-zijn. Had je maar IBA moeten doen.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:55 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nou uh nee, dat doe ik dus niet. En ik heb liever niet dat je '''' naar mij doet hahaha it pisses me off.
IK WIL "S MIDDAGSSSSSSSSSSSS
Ik zeg ook niet dat je op het Zuidplein dat wel hebt? Ik zeg alleen dat je ook eens daar moet gaan winkelen omdat tof.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:56 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Op Zuidplein heb je geen Zara hoor en bij Alexandrium zit er één?
Driehoog?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dalijk knalt er een bus tegen je aan.
De Azeri-Sjiitische moskee in Den Haag zamelt zakaat in en dat geld gaat vervolgens naar Oost-Turkije en Nachitsjevan.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
OMG..you didn'tquote:
Shia is kafir.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:58 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
De Azeri-Sjiitische moskee in Den Haag zamelt zakaat in en dat geld gaat vervolgens naar Oost-Turkije en Nachitsjevan.Seriously.
En bij de As-Soenna moskee?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:58 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
De Azeri-Sjiitische moskee in Den Haag zamelt zakaat in en dat geld gaat vervolgens naar Oost-Turkije en Nachitsjevan.Seriously.
Klopt, sowieso een hele verdieping van de hel gereserveerd, zonder of met zakaat.quote:
Ben je van Shietisch komaf dan?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:00 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Klopt, sowieso een hele verdieping van de hel gereserveerd, zonder of met zakaat.
Soennieten.quote:
Yep, Azeri's zijn grotendeels Sjiitisch, as you probably know.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ben je van Shietisch komaf dan?
True, maar ik weet niets over jouquote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:03 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Yep, Azeri's zijn grotendeels Sjiitisch, as you probably know.
Bij een moskee waar ik weleens kom staan er op de collectebusjes dat het geld dat is opgehaald daar naar de arme Palestijnen gaat en naar een moskee in Gazaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:01 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Soennieten.![]()
![]()
Al het geld daar wordt opgebruikt om extremisten te kweken, dat weet je toch.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:59 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
OMG..you didn't![]()
Ous, ik herinner me ineens weer waarom ik niet meer vaak online ben. Het emoticongebruik van mijn ''vrienden'' irriteert me mateloos..
En toch spreek je mij weer aan op MSN. How can that?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:59 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
OMG..you didn't![]()
Ous, ik herinner me ineens weer waarom ik niet meer vaak online ben. Het emoticongebruik van mijn ''vrienden'' irriteert me mateloos..
Inmiddels kan je me vast wel samenvatten in een paar steekwoorden.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
True, maar ik weet niets over jou
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:04 schreef o.us het volgende:
[..]
Bij een moskee waar ik weleens kom staan er op de collectebusjes dat het geld dat is opgehaald daar naar de arme Palestijnen gaat en naar een moskee in GazaStiekem gaat het gewoon naar Hamas.
Sowieso ga ik je nog bekeren.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:08 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Inmiddels kan je me vast wel samenvatten in een paar steekwoorden.
Jij doet dat namelijk niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:08 schreef o.us het volgende:
[..]
En toch spreek je mij weer aan op MSN. How can that?
Een uitmuntend wangedicht. Welterusten, Fikkie.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:08 schreef wikwakka2 het volgende:
Ok.
Ik
Ga toch
Maar slapen
Aldus
Mijn
Gedicht.
Je bedoelt natuurlijk 'wederkeren'.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sowieso ga ik je nog bekeren.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:08 schreef wikwakka2 het volgende:
Ok.
Ik
Ga toch
Maar slapen
Aldus
Mijn
Gedicht.
Ik stel voor dat ik binnen nu en 15 min tranen in je ogen kan brengen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:11 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Je bedoelt natuurlijk 'wederkeren'.
Herdenking van Muharrem spijt betuigen dat ze niet Husein met leven hebben verdedigd.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:11 schreef o.us het volgende:
GenusButeo, een vraagje aan jou. Ik heb me niet zo verdiept in de Shijisme maar ik zag ooit in een filmpje dat jullie jezelf sloegen met een zweep oid (correct me if I'm wrong). Wat is daarmee?
okeeeequote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Herdenking van Muharrem spijt betuigen dat ze niet Husein met leven hebben verdedigd.
De Turkse Sjiieten gaan niet zover, maar zelfkastijding is wel gebruikelijk onder de Sjiieten om de moord van de kleinzoon van Mohammed, Hoessein, te herdenken. Dat is hun manier van rouwen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:11 schreef o.us het volgende:
GenusButeo, een vraagje aan jou. Ik heb me niet zo verdiept in de Shijisme maar ik zag ooit in een filmpje dat jullie jezelf sloegen met een zweep oid (correct me if I'm wrong). Wat is daarmee?
Nee, vandaar mijn ''okeee''. Weleens vaag iets over gehoord.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je weet wie Hussein is? Door wie hij is vermoord?
Vanaf deze post. De klok tikt door.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik stel voor dat ik binnen nu en 15 min tranen in je ogen kan brengen.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:19 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee, vandaar mijn ''okeee''. Weleens vaag iets over gehoord.
En wil je aub geen '''' gebruiken, bvd.
Volle aandacht dan. Afkijken.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:20 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Vanaf deze post. De klok tikt door.
Kleinzoon van de profeet vermoord door de Soenitische leider tevens een dronkaard en begin van de splitsing van de Islamitische gemeenschap.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:19 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hoessein.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:19 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Bedankt voor je heldere en vooral korte( wat ik uiteraard heel belangrijk vindquote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kleinzoon van de profeet vermoord door de Soenitische leider tevens een dronkaard en begin van de splitsing van de Islamitische gemeenschap.
Overtuigend dat je het belangrijk vindtquote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:23 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Bedankt voor je heldere en vooral korte( wat ik uiteraard heel belangrijk vind) uitleg
Sowieso een mening hebbenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Overtuigend dat je het belangrijk vindt
I really do.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Overtuigend dat je het belangrijk vindt
Had hij een mening dan?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
2004, tot Theo van Gogh bedoel je.
Sowieso mensen die apart en onafhankelijk proberen te doen met "hun mening".quote:
Allah maakquote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:31 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Broeders fe dien ik ga jullie verlaten
Feministen en Liberalen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:32 schreef o.us het volgende:
[..]
Sowieso mensen die apart en onafhankelijk proberen te doen met "hun mening".
Tisbah alakhir.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:31 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Hij is gestopt met roken.quote:
Tss watje.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:42 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ga denk ik slapen. Iedereen is dood.
Ik val hierbuiten, maar alsnog welterusten.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:31 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Daarom juist.quote:
quote:
Ojo, die meisje vraagggtquote:
Hitler?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:41 schreef o.us het volgende:
Lui. Ik wil gaan sporten maar iets in me houdt me tegen.
Pro evolution soccer?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:43 schreef o.us het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik ben nu opeens wel PES verslaafd. Net als toen.
want, hoe, wat?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:46 schreef o.us het volgende:
[..]
Maar hoe ik het nu speel is het best wel onrealistisch
Met NEC de Champions League winnen en tweede worden in de Eredivisie is niet bepaald realistischquote:
Had dan fc schubbekutteveen gedaanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:54 schreef o.us het volgende:
[..]
Met NEC de Champions League winnen en tweede worden in de Eredivisie is niet bepaald realistisch
O, ik zie het nu pas.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:30 schreef Rookert het volgende:
Nu je het zegt, jaHoe bevalt je Leidsche stekkie?
We voeren door Amsterdam vandaag met onze boot en begin van Gay Pride was er geloof ik, any chance...?
Zei je dat 1 maand geleden ook niet? Of iets met IKEA ofzoquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:43 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
O, ik zie het nu pas.
Ja, ehm... Ik ga dit weekend pas laminaat leggen.
Ssst.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:32 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zei je dat 1 maand geleden ook niet? Of iets met IKEA ofzo
M'n ouders zijn in het buitenland en willen overigens niet dat ik uit huis ga.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:43 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wijzen je ouders er al fijntjes op?
I have faithquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:48 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
M'n ouders zijn in het buitenland en willen overigens niet dat ik uit huis ga.Dus nee. Maar ik ga het dit weekend echt leggen.
Your Father in heaven concurs.quote:
You and me babyquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:42 schreef G.R.S. het volgende:
Wat is Gamer toch een rukfilm zegAlleen Gerald Butler is dan woww
Bijna al z'n films zijn flut.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:42 schreef G.R.S. het volgende:
Tjeerd, doe 's niet zo onzinnig.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
You and me baby
ain't nothing but mammals
so let's do it like they do it on Discovery Channel
Het is ook niet in film die je kijkt vanwege z'n verhaal, maar gewoon voor de keiharde actie.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:42 schreef G.R.S. het volgende:
Haha, ik zong ook mee toen dat liedje opeens kwamquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
You and me baby
ain't nothing but mammals
so let's do it like they do it on Discovery Channel
Daarom Inceptionquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is ook niet in film die je kijkt vanwege z'n verhaal, maar gewoon voor de keiharde actie.
Law Abiding Citizen lijkt me anders wel een goede filmquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:07 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Bijna al z'n films zijn flut.Maar hij ziet er wel goed uit, ja.
Het ís een goede filmquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:27 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Law Abiding Citizen lijkt me anders wel een goede film
Gelukkig ben ik dan even uit de stad, de rotterdammers zullen wel flink chaggie zijn.quote:
1 ding is zeker. Dönertenten zijn de hele nacht open a.k.a. 's nachts kapsalon en McDonald's afwisselend gaan halenquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:44 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Morgen en dinsdag maar eens flink wat ijs gaan eten
Ik heb er juist keilang geen een gegeten.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:47 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb het echt helemaal gehad met die doner en kapsalonzooi. Het enige wat ik nog wel eens haal is een dürüm, of anders gewoon de Mac.
De Mac is om 6 uur 's ochtends open? Je bent toch gek als je daar gaat ontbijten.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:49 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb er juist keilang geen een gegeten.
Wel grappig dat tijdens de Ramadan de McDonald's in Zuid en West dezelfde tijden gaan hanteren als de Mac op de CoolsingelDat ze van 06h - 04h open zijn
Aangezien we in Nederland wonen hanteert de Mac op de Coolsingel een 22/7-regeling omdat er in dit land geen 24/7 winkels mogenquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De Mac is om 6 uur 's ochtends open? Je bent toch gek als je daar gaat ontbijten.
Ik heb nog nooit Kapsalon gehadquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:46 schreef o.us het volgende:
[..]
1 ding is zeker. Dönertenten zijn de hele nacht open a.k.a. 's nachts kapsalon en McDonald's afwisselend gaan halen
Is ook helemaal nergens voor nodig. Niks speciaals.quote:
Misschien gaat de nieuwe lading hoge heren in den haag daar binnenkort wel verandering in brengen!quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:52 schreef o.us het volgende:
[..]
Aangezien we in Nederland wonen hanteert de Mac op de Coolsingel een 22/7-regeling omdat er in dit land geen 24/7 winkels mogen
Vind het ook niet echt lekker uitzien. Gewoon alles wat je normaal in een broodje doet, pleuren ze in een bakjequote:Op zondag 8 augustus 2010 21:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is ook helemaal nergens voor nodig. Niks speciaals.
Patat in een broodje? Ya right!quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:55 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Vind het ook niet echt lekker uitzien. Gewoon alles wat je normaal in een broodje doet, pleuren ze in een bakje
Kaas, afvalvlees, sla, friet, knoflooksausquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:55 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Vind het ook niet echt lekker uitzien. Gewoon alles wat je normaal in een broodje doet, pleuren ze in een bakje
Gigitygigityquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:26 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Haha, ik zong ook mee toen dat liedje opeens kwam
Je adem is al nauwelijks te harden in de ramadan gaat meneertje ook nog eens dat voedsel eten hahahquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:46 schreef o.us het volgende:
[..]
1 ding is zeker. Dönertenten zijn de hele nacht open a.k.a. 's nachts kapsalon en McDonald's afwisselend gaan halen
Ligt er aan. Ik zie een stijging van Turken (al dan niet Marokkanen) hier die niet gaan vasten onder de mom dat het moeilijk is in de zomer.quote:
We hebben een huisje in Restinga Smirquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:21 schreef Mutant01 het volgende:
Toch wel het mooiste gedeelte van Marokko imo!
Martil heeft een complete revamp gehad. Je gaat nu een doorlopende lijn van M'diq, Fnideq, Martil krijgen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:36 schreef o.us het volgende:
[..]
We hebben een huisje in Restinga SmirDe kuststrook tussen M'diq en Fnideq is ook een van de mooiste plekken in Marokko.
Maar groepszelfkastijding jwz.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:49 schreef Ayca het volgende:
[..]
Doe je mee? Dacht dat je geen moslim meer was?
Dat was een troll. Een goede ookquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:49 schreef Ayca het volgende:
[..]
Doe je mee? Dacht dat je geen moslim meer was?
Dan doen er volgens mij heel weinig jongeren mee. Haast alle Turken en Marokkanen die ik uit mijn omgeving doen niet mee dit jaarquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:08 schreef Ayca het volgende:
Daarom.![]()
Maarja volgend jaar wordt lastig.. midden in de vakantie
Heeft ook met de zomer te maken en dat de jongeren tegenwoordig lui zijn. Geloof me, als de Ramadan over een aantal jaar tussen november en maart is doet iedereen weer schijnheilig meequote:Op maandag 9 augustus 2010 21:12 schreef Ayca het volgende:
Lijkt wel alsof het elk jaar minder wordt idd..
Hmm kan wel ja.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:17 schreef o.us het volgende:
[..]
Heeft ook met de zomer te maken en dat de jongeren tegenwoordig lui zijn. Geloof me, als de Ramadan over een aantal jaar tussen november en maart is doet iedereen weer schijnheilig mee!
Als de zon onder is wel.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:33 schreef Rookert het volgende:
Mogen Marokkaanse meisjes pics van zichzelf op internet zetten tijdens de Ramadan?
Ja, leuk. Wilt ze wat drinken kan het niet. Wilt ze wat eten met mij kan het niet. En ze wilt het ook niet voor mijn neus doen. Lekker gezellig dan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:38 schreef Rookert het volgende:
[..]
Pak van mijn hart![]()
Het wordt gezellig met jou en je vriendin komende weken?
My thought's exactlyquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:39 schreef o.us het volgende:
[..]
Ja, leuk. Wilt ze wat drinken kan het niet. Wilt ze wat eten met mij kan het niet. En ze wilt het ook niet voor mijn neus doen. Lekker gezellig dan.
Ja hallo ze komt een paar keer bij ons eten hoor, daar niet vanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:41 schreef Rookert het volgende:
[..]
My thought's exactly
Jullie hebben gewoon wat afstand nodig
Ontbijten?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:42 schreef o.us het volgende:
[..]
Ja hallo ze komt een paar keer bij ons eten hoor, daar niet van
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:44 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nu al chagrijnig en straks mag je ook niet meer eten, dat wordt wat
Ga je vasten?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:46 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Deze reclame is zooooo vervelend
Check die heup, helemaal geen vet en dan wel zogenaamd dat boterspul eten
Your thought is exactly? Jeetje, Tjeerd.quote:
Naja, jij schrok van de tijden van wanneer de Maghreb is.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:10 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Wat is dat voor vraag? Kom ik zo ''los van God'' over ofzo?![]()
Logisch toch! Maar ook al was t 12 uur pas..wat moet dat moetquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:14 schreef o.us het volgende:
[..]
Naja, jij schrok van de tijden van wanneer de Maghreb is.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:18 schreef o.us het volgende:
Geen hele pakken koek meer eten als jij je verveelt.
Jezusquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:10 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Your thought is exactly? Jeetje, Tjeerd.
Verder: sterkte, o.us.
Ja die Marokkaanse18 is zo vrij opgevoedquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:10 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Wat is dat voor vraag? Kom ik zo ''los van God'' over ofzo?![]()
Ik hoop echt dat ze het niet gaan nasynchroniseren !quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:49 schreef o.us het volgende:
Trouwens, die nieuwe iftarserie op 2M schijnt over een gezin te gaan in Casablanca (where else) die nieuwe buren krijgen die Nederlandse Marokkanen zijn volgens het reclame
Ohja, zondagavond komen Shouf Shouf Habibi en Dunya en Desie in Marokko ook op 2M
Die ze gaan maken in Mekka?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:10 schreef Mutant01 het volgende:
Tering, die Saoedische klok is gr0000000t!
En super lelijk en past totaal niet bij Mekka en de omgeving. Ik heb het zelf mogen zien en het is een schande. Het Saoedische volk wil het ook niet, maar men wil niet den eigen hoofd kwijtraken (dit is een fact die ik zelf heb gevraagd aan saudi's ter plekke). Net zoals het paleis van de koning en de kfc, burger king en het hilton hotel wat daar niet zo dichtbij zouden mogen zijn.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:10 schreef Mutant01 het volgende:
Tering, die Saoedische klok is gr0000000t!
Denk je dat die omgeving nog zo blijft.quote:Op zondag 15 augustus 2010 03:41 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
En super lelijk en past totaal niet bij Mekka en de omgeving. Ik heb het zelf mogen zien en het is een schande. Het Saoedische volk wil het ook niet, maar men wil niet den eigen hoofd kwijtraken (dit is een fact die ik zelf heb gevraagd aan saudi's ter plekke). Net zoals het paleis van de koning en de kfc, burger king en het hilton hotel wat daar niet zo dichtbij zouden mogen zijn.
(alhoewel de Burger King goed eten was).
Die plannen ken ik ook, maar die big ben toren blijft er wel voorlopig. Ongelooflijk lelijk en het ziet er keihard Westers uit. Om op te pissen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 09:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Denk je dat die omgeving nog zo blijft.Ik heb plannen gezien, en 90% van wat nu in Mekka staat gaat eraan. De expansie van de moskee zal trouwens ook enorm worden. Feit is dat dit nodig is om de capaciteit te verhogen. Gebouwen weer te ver van de moskee plaatsen zal alleen maar leiden tot onnodige mensenstromen (met wellicht wel weer doden tot gevolg).
Niet in Casablanca, Rabat, Tanger, Marrakech en het centrum van Fés, want daar wordt het een en ander gedoogd omdat toerisme.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:53 schreef IHVK het volgende:
Ik las vandaag in de NRC dat het officieel verboden is om te eten in het openbaar tijdens de Ramadan in Marokko en dat alcohol drinken ook officieel verboden is, maar dat het verbod alleen in de Ramadan echt wordt gehandhaafd enzo.
Klopt dat?
De restjes zitten op FOK!?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:55 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal aan het afwassen
quote:
Zelfs het turkentopic staat niet meer centraal.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:47 schreef IHVK het volgende:
Zet m centraal dan, dat deed ik ook met het mocrotopic vroegah
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:47 schreef GenusButeo het volgende:
Een vriendin van me doet mee aan de Miss Maghreb Benelux-verkiezingen en spamt me ermee dood op FB. Ik kom hier voor haar lobbyen, jeweetz. NABILA ISMAILI M'HAMDI FOR PRESIDENT.
Die Zainab (rechtsonderin) is anders ook erg mooi.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:12 schreef GenusButeo het volgende:
Nabila is gewoon de mooiste. Geef maar toe, Tjeerd.
Gast, serieus?quote:
Ze zijn allemaal erg mooi, vind ik.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Die Zainab (rechtsonderin) is anders ook erg mooi.
En of ze kan lachen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:22 schreef Rookert het volgende:
[..]
Gast, serieus?
Ik heb daar straks aan M18 op MSN lopen vertellen dat ik haar het leukst vondZe doet ziek veel, weet alleen niet of ze kan lachen.
... die mee willen doen aan zo'n verkiezingquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
Wtf, is dit het voorbeeld van mooie Marokkaanse dames? Ken veel mooiere Marokkaanse.
Grootste gedeelte vind ik ook niet bijzonder hoorquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
Wat is er? Ik vind de meeste er niet uitzien. En nee, niet omdat ik altijd klaag over Marokkanen. Ik ken veel mooiere Marokkaanse dames, wat zijn dit voor kandidaten. Die Nabila is wel mooi, maar de meeste hebben echt n rotkop. Maarja maar 50 kandidaten,
Ja vind ik ook, maar ookal melden er zich zo weinig mensen aan..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:50 schreef Rookert het volgende:
Oh en die Nabila is echt wel knap hoor
Ik ook hoorquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, maar ookal melden er zich zo weinig mensen aan..Kan zo n paar Marokkaanse van straat plukken die mooier zijn.
Oké, ik overdreef.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik zei het dan ook vanwege GB. Die vindt ze allemaal erg mooi, maarja ieder zo zo'n smaak
Ja, ik zou niet kotsen van ze, maar bijzonder zijn ze niet.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:58 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Oké, ik overdreef.
Wat ik bedoelde te zeggen is dat geen van die meisjes naar mijn mening lelijk of iets is, maar er zitten er inderdaad een paar tussen die inderdaad niet bepaald je van het zijn. Gewoon normaal, dus.
Maak niet uit, ik ga toch weer falen dit jaarquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:58 schreef Rookert het volgende:
Blijft chill nummer![]()
Waarom was je ook alweer gebanned dan?En FOK! weer op bij begin collegejaar etc, gevaarlijk
Van Turken was ik dit al langer gewend. Maar Marokkanen ook?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:47 schreef o.us het volgende:
[..]
Het valt mij wel op dat ik steeds meer Marokkanen en Turken overdag buiten zie eten dan normaal tijdens de Ramadan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |