Ik weet nog niet wat ik ervan vind haha.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Meer in de saamhorigheid en het snachts op staan, dan het vasten zelf
Jij?
Zou ik maar snel doen danquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:41 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik ervan vind haha.
Al de kalender gecheckt voor volgende maand?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:41 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik ervan vind haha.
Rond half tien toch?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:37 schreef o.us het volgende:
[..]
Niemand hoor als je kijkt om hoelaat de maghreb is
Qua gezelligheid wel!
Een (half) uur later denk ik eerder. Ik ga em dan vrijdag ophalen bij mijn oom.quote:
mijn god, wat klink jij sarcastisch zegquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:44 schreef o.us het volgende:
[..]
Toch van MSN naar hier toe overgesprongen, wat lief.
quote:
Normaal niet dan?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:44 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
mijn god, wat klink jij sarcastisch zeg
quote:
Zulks een vijandigheid. Uiteindelijk zijn we broeders, hoor.quote:
So uncool..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:44 schreef o.us het volgende:
[..]
Een (half) uur later denk ik eerder. Ik ga em dan vrijdag ophalen bij mijn oom.
quote:
quote:Your musical compatibility with wafaee is Unknown
Once wafaee listens to more music, your compatibility score will be shown here.
GS.quote:
Klopt, broeder.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:45 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
[..]
Zulks een vijandigheid. Uiteindelijk zijn we broeders, hoor.
Het valt mij wel op dat ik steeds meer Marokkanen en Turken overdag buiten zie eten dan normaal tijdens de Ramadan.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:46 schreef zarGon het volgende:
Ramadan op FOK! is tof. Zie je plotsklaps Turken en Marokkanen op het forum verschijnen in de nacht rond 4/5 uur.
Ik heb geen zakaat gekregen van jouquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:45 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
[..]
Zulks een vijandigheid. Uiteindelijk zijn we broeders, hoor.
Emel en CCquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:46 schreef zarGon het volgende:
Ramadan op FOK! is tof. Zie je plotsklaps Turken en Marokkanen op het forum verschijnen in de nacht rond 4/5 uur.
Beter nu, voor het te laat is.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:47 schreef o.us het volgende:
[..]
Het valt mij wel op dat ik steeds meer Marokkanen en Turken overdag buiten zie eten dan normaal tijdens de Ramadan.
Tijdens de Ramadan heb ik 't over.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Beter nu, voor het te laat is.
Ren je dan al "Haram! Harami!"-gillend op op ze af om ze vervolgens te klappen? Deze boys zijn wel rebels.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:49 schreef o.us het volgende:
[..]
Tijdens de Ramadan heb ik 't over.
Tig Zara's in je stad, en toch nog online willen winkelen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:50 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Binnenkort kunnen we online shoppen bij de Zara
Oh, I'm in then.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:46 schreef zarGon het volgende:
Tig? Je bedoelt 2?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tig Zara's in je stad, en toch nog online willen winkelen.
Jij komt alleen naar het centrum van Roffa zeker.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:52 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Tig? Je bedoelt 2?
En shoppen via t net is toch relaxter dan tussen die hysterische wijven staan
Mijn vader betaalt zakaat namens mij aan de moskee. Ik ben zelf ook maar een arme student, trouwens.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb geen zakaat gekregen van jou
Ja, daar kan je het beste winkelen. Wat heb ik daarbuiten te zoeken haha?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:52 schreef o.us het volgende:
[..]
Jij komt alleen naar het centrum van Roffa zeker.
Is dat niet genoegquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:52 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Tig? Je bedoelt 2?
En shoppen via t net is toch relaxter dan tussen die hysterische wijven staan
Dat is geen zakaat man, dat geef je aan de armen, zoals aan mensen als ik.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:53 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Mijn vader betaalt zakaat namens mij aan de moskee. Ik ben zelf ook maar een arme student, trouwens.
Verkapt-kijk-mij-een-arme-bustuurskundige-zijn. Had je maar IBA moeten doen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat is geen zakaat man, dat geef je aan de armen, zoals aan mensen als ik.
Dan heb je niet alleen maar 2 Zara's.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:53 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja, daar kan je het beste winkelen. Wat heb ik daarbuiten te zoeken haha?
Nou uh nee, dat doe ik dus niet. En ik heb liever niet dat je ''quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is dat niet genoeg? Daar zal vast wel 99% van het assortiment inzitten, hoor. En jij doet waarschijnlijk net zo hysterisch mee, want dat hoort toch wel een beetje bij het echte shopgevoel voor vrouwen
, dusse....
En anders ga je 's ochtends, is er geen hond te bekennen.
Jij bent armquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dalijk knalt er een bus tegen je aan.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Verkapt-kijk-mij-een-arme-bustuurskundige-zijn. Had je maar IBA moeten doen.
Man, in Roffa is alles behalve het centrum een no-go gebied.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:55 schreef o.us het volgende:
[..]
Dan heb je niet alleen maar 2 Zara's.Verbreed je wereldbeeld en ga naar 't Zuidplein of Oosterhof (Alexandrium) daar lekker winkelen!
Op Zuidplein heb je geen Zara hoor en bij Alexandrium zit er één?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:55 schreef o.us het volgende:
[..]
Dan heb je niet alleen maar 2 Zara's.Verbreed je wereldbeeld en ga naar 't Zuidplein of Oosterhof (Alexandrium) daar lekker winkelen!
IBAquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Verkapt-kijk-mij-een-arme-bustuurskundige-zijn. Had je maar IBA moeten doen.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:55 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nou uh nee, dat doe ik dus niet. En ik heb liever niet dat je '''' naar mij doet hahaha it pisses me off.
IK WIL "S MIDDAGSSSSSSSSSSSS
Ik zeg ook niet dat je op het Zuidplein dat wel hebt? Ik zeg alleen dat je ook eens daar moet gaan winkelen omdat tof.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:56 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Op Zuidplein heb je geen Zara hoor en bij Alexandrium zit er één?
Driehoog?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dalijk knalt er een bus tegen je aan.
De Azeri-Sjiitische moskee in Den Haag zamelt zakaat in en dat geld gaat vervolgens naar Oost-Turkije en Nachitsjevan.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
OMG..you didn'tquote:
Shia is kafir.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:58 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
De Azeri-Sjiitische moskee in Den Haag zamelt zakaat in en dat geld gaat vervolgens naar Oost-Turkije en Nachitsjevan.Seriously.
En bij de As-Soenna moskee?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:58 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
De Azeri-Sjiitische moskee in Den Haag zamelt zakaat in en dat geld gaat vervolgens naar Oost-Turkije en Nachitsjevan.Seriously.
Klopt, sowieso een hele verdieping van de hel gereserveerd, zonder of met zakaat.quote:
Ben je van Shietisch komaf dan?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:00 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Klopt, sowieso een hele verdieping van de hel gereserveerd, zonder of met zakaat.
Soennieten.quote:
Yep, Azeri's zijn grotendeels Sjiitisch, as you probably know.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ben je van Shietisch komaf dan?
True, maar ik weet niets over jouquote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:03 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Yep, Azeri's zijn grotendeels Sjiitisch, as you probably know.
Bij een moskee waar ik weleens kom staan er op de collectebusjes dat het geld dat is opgehaald daar naar de arme Palestijnen gaat en naar een moskee in Gazaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:01 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Soennieten.![]()
![]()
Al het geld daar wordt opgebruikt om extremisten te kweken, dat weet je toch.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:59 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
OMG..you didn't![]()
Ous, ik herinner me ineens weer waarom ik niet meer vaak online ben. Het emoticongebruik van mijn ''vrienden'' irriteert me mateloos..
En toch spreek je mij weer aan op MSN. How can that?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:59 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
OMG..you didn't![]()
Ous, ik herinner me ineens weer waarom ik niet meer vaak online ben. Het emoticongebruik van mijn ''vrienden'' irriteert me mateloos..
Inmiddels kan je me vast wel samenvatten in een paar steekwoorden.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
True, maar ik weet niets over jou
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:04 schreef o.us het volgende:
[..]
Bij een moskee waar ik weleens kom staan er op de collectebusjes dat het geld dat is opgehaald daar naar de arme Palestijnen gaat en naar een moskee in GazaStiekem gaat het gewoon naar Hamas.
Sowieso ga ik je nog bekeren.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:08 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Inmiddels kan je me vast wel samenvatten in een paar steekwoorden.
Jij doet dat namelijk niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:08 schreef o.us het volgende:
[..]
En toch spreek je mij weer aan op MSN. How can that?
Een uitmuntend wangedicht. Welterusten, Fikkie.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:08 schreef wikwakka2 het volgende:
Ok.
Ik
Ga toch
Maar slapen
Aldus
Mijn
Gedicht.
Je bedoelt natuurlijk 'wederkeren'.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sowieso ga ik je nog bekeren.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:08 schreef wikwakka2 het volgende:
Ok.
Ik
Ga toch
Maar slapen
Aldus
Mijn
Gedicht.
Ik stel voor dat ik binnen nu en 15 min tranen in je ogen kan brengen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:11 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Je bedoelt natuurlijk 'wederkeren'.
Herdenking van Muharrem spijt betuigen dat ze niet Husein met leven hebben verdedigd.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:11 schreef o.us het volgende:
GenusButeo, een vraagje aan jou. Ik heb me niet zo verdiept in de Shijisme maar ik zag ooit in een filmpje dat jullie jezelf sloegen met een zweep oid (correct me if I'm wrong). Wat is daarmee?
okeeeequote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Herdenking van Muharrem spijt betuigen dat ze niet Husein met leven hebben verdedigd.
De Turkse Sjiieten gaan niet zover, maar zelfkastijding is wel gebruikelijk onder de Sjiieten om de moord van de kleinzoon van Mohammed, Hoessein, te herdenken. Dat is hun manier van rouwen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:11 schreef o.us het volgende:
GenusButeo, een vraagje aan jou. Ik heb me niet zo verdiept in de Shijisme maar ik zag ooit in een filmpje dat jullie jezelf sloegen met een zweep oid (correct me if I'm wrong). Wat is daarmee?
Nee, vandaar mijn ''okeee''. Weleens vaag iets over gehoord.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je weet wie Hussein is? Door wie hij is vermoord?
Vanaf deze post. De klok tikt door.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik stel voor dat ik binnen nu en 15 min tranen in je ogen kan brengen.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:19 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee, vandaar mijn ''okeee''. Weleens vaag iets over gehoord.
En wil je aub geen '''' gebruiken, bvd.
Volle aandacht dan. Afkijken.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:20 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Vanaf deze post. De klok tikt door.
Kleinzoon van de profeet vermoord door de Soenitische leider tevens een dronkaard en begin van de splitsing van de Islamitische gemeenschap.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:19 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hoessein.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:19 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Bedankt voor je heldere en vooral korte( wat ik uiteraard heel belangrijk vindquote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kleinzoon van de profeet vermoord door de Soenitische leider tevens een dronkaard en begin van de splitsing van de Islamitische gemeenschap.
Overtuigend dat je het belangrijk vindtquote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:23 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Bedankt voor je heldere en vooral korte( wat ik uiteraard heel belangrijk vind) uitleg
Sowieso een mening hebbenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Overtuigend dat je het belangrijk vindt
I really do.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Overtuigend dat je het belangrijk vindt
Had hij een mening dan?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
2004, tot Theo van Gogh bedoel je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |