Ik weet nog niet wat ik ervan vind haha.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Meer in de saamhorigheid en het snachts op staan, dan het vasten zelf
Jij?
Zou ik maar snel doen danquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:41 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik ervan vind haha.
Al de kalender gecheckt voor volgende maand?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:41 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik ervan vind haha.
Rond half tien toch?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:37 schreef o.us het volgende:
[..]
Niemand hoor als je kijkt om hoelaat de maghreb is
Qua gezelligheid wel!
Een (half) uur later denk ik eerder. Ik ga em dan vrijdag ophalen bij mijn oom.quote:
mijn god, wat klink jij sarcastisch zegquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:44 schreef o.us het volgende:
[..]
Toch van MSN naar hier toe overgesprongen, wat lief.
quote:
Normaal niet dan?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:44 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
mijn god, wat klink jij sarcastisch zeg
quote:
Zulks een vijandigheid. Uiteindelijk zijn we broeders, hoor.quote:
So uncool..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:44 schreef o.us het volgende:
[..]
Een (half) uur later denk ik eerder. Ik ga em dan vrijdag ophalen bij mijn oom.
quote:
quote:Your musical compatibility with wafaee is Unknown
Once wafaee listens to more music, your compatibility score will be shown here.
GS.quote:
Klopt, broeder.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:45 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
[..]
Zulks een vijandigheid. Uiteindelijk zijn we broeders, hoor.
Het valt mij wel op dat ik steeds meer Marokkanen en Turken overdag buiten zie eten dan normaal tijdens de Ramadan.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:46 schreef zarGon het volgende:
Ramadan op FOK! is tof. Zie je plotsklaps Turken en Marokkanen op het forum verschijnen in de nacht rond 4/5 uur.
Ik heb geen zakaat gekregen van jouquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:45 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
[..]
Zulks een vijandigheid. Uiteindelijk zijn we broeders, hoor.
Emel en CCquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:46 schreef zarGon het volgende:
Ramadan op FOK! is tof. Zie je plotsklaps Turken en Marokkanen op het forum verschijnen in de nacht rond 4/5 uur.
Beter nu, voor het te laat is.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:47 schreef o.us het volgende:
[..]
Het valt mij wel op dat ik steeds meer Marokkanen en Turken overdag buiten zie eten dan normaal tijdens de Ramadan.
Tijdens de Ramadan heb ik 't over.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Beter nu, voor het te laat is.
Ren je dan al "Haram! Harami!"-gillend op op ze af om ze vervolgens te klappen? Deze boys zijn wel rebels.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:49 schreef o.us het volgende:
[..]
Tijdens de Ramadan heb ik 't over.
Tig Zara's in je stad, en toch nog online willen winkelen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:50 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Binnenkort kunnen we online shoppen bij de Zara
Oh, I'm in then.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:46 schreef zarGon het volgende:
Tig? Je bedoelt 2?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tig Zara's in je stad, en toch nog online willen winkelen.
Jij komt alleen naar het centrum van Roffa zeker.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:52 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Tig? Je bedoelt 2?
En shoppen via t net is toch relaxter dan tussen die hysterische wijven staan
Mijn vader betaalt zakaat namens mij aan de moskee. Ik ben zelf ook maar een arme student, trouwens.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb geen zakaat gekregen van jou
Ja, daar kan je het beste winkelen. Wat heb ik daarbuiten te zoeken haha?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:52 schreef o.us het volgende:
[..]
Jij komt alleen naar het centrum van Roffa zeker.
Is dat niet genoegquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:52 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Tig? Je bedoelt 2?
En shoppen via t net is toch relaxter dan tussen die hysterische wijven staan
Dat is geen zakaat man, dat geef je aan de armen, zoals aan mensen als ik.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:53 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Mijn vader betaalt zakaat namens mij aan de moskee. Ik ben zelf ook maar een arme student, trouwens.
Verkapt-kijk-mij-een-arme-bustuurskundige-zijn. Had je maar IBA moeten doen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat is geen zakaat man, dat geef je aan de armen, zoals aan mensen als ik.
Dan heb je niet alleen maar 2 Zara's.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:53 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja, daar kan je het beste winkelen. Wat heb ik daarbuiten te zoeken haha?
Nou uh nee, dat doe ik dus niet. En ik heb liever niet dat je ''quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is dat niet genoeg? Daar zal vast wel 99% van het assortiment inzitten, hoor. En jij doet waarschijnlijk net zo hysterisch mee, want dat hoort toch wel een beetje bij het echte shopgevoel voor vrouwen
, dusse....
En anders ga je 's ochtends, is er geen hond te bekennen.
Jij bent armquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat is geen zakaat man, dat geef je aan de armen, zoals aan mensen als ik.
Dalijk knalt er een bus tegen je aan.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Verkapt-kijk-mij-een-arme-bustuurskundige-zijn. Had je maar IBA moeten doen.
Man, in Roffa is alles behalve het centrum een no-go gebied.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:55 schreef o.us het volgende:
[..]
Dan heb je niet alleen maar 2 Zara's.Verbreed je wereldbeeld en ga naar 't Zuidplein of Oosterhof (Alexandrium) daar lekker winkelen!
Op Zuidplein heb je geen Zara hoor en bij Alexandrium zit er één?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:55 schreef o.us het volgende:
[..]
Dan heb je niet alleen maar 2 Zara's.Verbreed je wereldbeeld en ga naar 't Zuidplein of Oosterhof (Alexandrium) daar lekker winkelen!
IBAquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Verkapt-kijk-mij-een-arme-bustuurskundige-zijn. Had je maar IBA moeten doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |