quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:29 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik vind de schilderijen van Co zo mooials we het ooit zelf kunnen betalen i.p.v. alles van schoonpaps te krijgen (waar ik ook niks op tegen heb trouwens
) wil ik er één!
En nu ga ik mijn karma oppoetsen en in één ruk ál het strijkwerk wegwerken onder het genot van wat afleveringen Flahs Forward zodat we rustig kunnen gaan inpakken voor een lang weekend Limburg morgen!
Laat ik afsluiten met een ontopic lijstje voor vandaag:
O: Yoghurt met nectarines en muesli, thee.
L: Drie knackebrot met filet americain en komkommer, karnemelk.
T: Appel
D: Pannekoeken met fruit. Veel. Want ik kan niks met twee pannekoeken.
Dat is dan wel weer fijnquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben inderdaad wel gister weer tante geworden van het derde dochtertje van m'n zus..
Watquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:32 schreef Viking84 het volgende:
Flash Forward wordt niet verlengd toch? Dat is de reden dat ik het maar laat zitten. Als het echt een goede serie zou zijn, zou 'ie wel verlengd worden.
Ik vind Cougar Town echt leuk trouwens!.
nou ja, kijk, ik kan me dus neit voorstellen dat ik ooit zou kunnen samenwonen met iemand die niks om boeken geeft, net zo min als met iemand die niks met muziek heeft...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik wil wel een kookboekenkast, maar van een leesboekenkast zie ik het nut niet zo in
Nee, dat lijkt me niks voor mijquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je van houdt, maar Dan Simmons' Hyperion Canto's vind ik zelf erg fijn
ik lees een boek niet alleen voor een spannend verhaal en de verrassing van hoe het afloopt. een boek kan ook gewoon mooi geschreven zijn, een mooi verhaal hebben, mooie taal waar ik wamr van word als ik het lees... ik kan als ik op weg ben ergens naar toe het uitzicht nog steeds mooi vinden,ook al weet ik allang waar ik naartoe ga en ben ik er al eerder geweest, en soms neem ik weleens een andere route...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik kijk een film misschien 10 jaar later nog een keer, maar liever niet... 99% van de films zijn al te voorspellen voordat ik ze heb gezien (ik raad altijddd wat er gaat gebeuren tijdens een film, mag ik nu niet meer doen) Dus om hem even later nog eens te gaan kijken... Liever niet!
Het is toch niet erg als je al weet wat er gaat gebeuren? Als je een boek pas veel later weer leest, valt dat nog wel mee trouwens. Ik lees een boek de tweede keer ook intenser. De eerste keer wil ik er snel doorheen om te weten hoe het afloopt (en in het geval van hele mooie boeken toch ook weer nietquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Uhm... Ja dat kan.... Maar dan weet je toch al wat er gaat gebeuren....
Ik snap mensen ook niet die 8x naar de Titanic gaan of zo.. Of 20x Breakfast at Tiffany's kijken, maar dat komt misschien omdat ik die laatste film nog nooit heb gezien..
Ik dacht dat er een soort afrondende aflevering komt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:33 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Watnooo, zit ik nou alles voor niets te kijken?
DaD-ke toch!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bijgelezen tot halverwege deel 1115. London was geweldig. Ik ben weer single.
Sorry voor de enorme egopost.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:39 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nou ja, kijk, ik kan me dus neit voorstellen dat ik ooit zou kunnen samenwonen met iemand die niks om boeken geeft, net zo min als met iemand die niks met muziek heeft...
is allemaal heel persoonlijk dat soort dingen. een boekenkast heeft niet persé nut. je houdt van boeken of niet... ik hou wel van boeken, ik word blij als ik ze zie, ik wil ze dicht bij me hebben en allemaal bewaren
Ik lees nu 'Blinde wilg, slapende vrouw' van Murakami en daar vind ik bovenstaande zó bij passen! Het zijn losse verhalen en meestal als ik een verhaal uit heb, denk ikquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:43 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik lees een boek niet alleen voor een spannend verhaal en de verrassing van hoe het afloopt. een boek kan ook gewoon mooi geschreven zijn, een mooi verhaal hebben, mooie taal waar ik wamr van word als ik het lees... ik kan als ik op weg ben ergens naar toe het uitzicht nog steeds mooi vinden,ook al weet ik allang waar ik naartoe ga en ben ik er al eerder geweest, en soms neem ik weleens een andere route...
Er zijn zoveel mooie uitzichten, dan geniet ik liever van een nieuwequote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:43 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik lees een boek niet alleen voor een spannend verhaal en de verrassing van hoe het afloopt. een boek kan ook gewoon mooi geschreven zijn, een mooi verhaal hebben, mooie taal waar ik wamr van word als ik het lees... ik kan als ik op weg ben ergens naar toe het uitzicht nog steeds mooi vinden,ook al weet ik allang waar ik naartoe ga en ben ik er al eerder geweest, en soms neem ik weleens een andere route...
weet je dat je nu weer heel onaardig klinkt?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik hou wel van boeken, ik hoef er alleen niet een boekenkast vol te hebben. Of kun je alleen van boeken houden als je je liefhebberij etaleert naar de buitenwereld?
Ik kan er dan niet echt mijn aandacht meer bijhouden... Sorry!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het is toch niet erg als je al weet wat er gaat gebeuren? Als je een boek pas veel later weer leest, valt dat nog wel mee trouwens. Ik lees een boek de tweede keer ook intenser. De eerste keer wil ik er snel doorheen om te weten hoe het afloopt (en in het geval van hele mooie boeken toch ook weer niet).
Echt goede films kijk ik ook vaker dan één keer.
Nou nou nou, dat klinkt alsof je ons ervan beschuldigt dat we alleen boekenkasten vol boeken hebben om interessant te doen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik hou wel van boeken, ik hoef er alleen niet een boekenkast vol te hebben. Of kun je alleen van boeken houden als je je liefhebberij etaleert naar de buitenwereld?
dat kan me eerlijk gezegd geen drol schelen. ik voel mee met degene die ik ken. hij heeft vast wel zn eigen vangnet, maar mijn medeleven richt zich niet op hemquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:51 schreef Viking84 het volgende:
Ik zou niet te snel gaan oordelen over de ex van DaD, eigenlijk. Wie weet voelt hij zich er zelf ook rot genoeg onder en dacht hij zelf ook echt dat hij verder wilde met haar. Maar dit moet hij niet nog een keer doen. En verder is het gewoon een zaak tussen die twee, natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |