abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84889963
Ik vind de schilderijen van Co zo mooi O+ als we het ooit zelf kunnen betalen i.p.v. alles van schoonpaps te krijgen (waar ik ook niks op tegen heb trouwens :7 ) wil ik er één!

En nu ga ik mijn karma oppoetsen en in één ruk ál het strijkwerk wegwerken onder het genot van wat afleveringen Flahs Forward zodat we rustig kunnen gaan inpakken voor een lang weekend Limburg morgen!

Laat ik afsluiten met een ontopic lijstje voor vandaag:

O: Yoghurt met nectarines en muesli, thee.
L: Drie knackebrot met filet americain en komkommer, karnemelk.
T: Appel
D: Pannekoeken met fruit :9. Veel. Want ik kan niks met twee pannekoeken.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 12:30:14 #202
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84889987
@ Co: hahaha, dat was de fout idd! Ik heb serieus altijd gedacht dat de i en de j zo hoorden :').
Niet meer actief op Fok!
pi_84890052
Ik ben inderdaad wel gister weer tante geworden van het derde dochtertje van m'n zus. O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 12:32:17 #204
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84890062
Flash Forward wordt niet verlengd toch? Dat is de reden dat ik het maar laat zitten. Als het echt een goede serie zou zijn, zou 'ie wel verlengd worden.

Ik vind Cougar Town echt leuk trouwens! O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_84890078
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 12:29 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik vind de schilderijen van Co zo mooi O+ als we het ooit zelf kunnen betalen i.p.v. alles van schoonpaps te krijgen (waar ik ook niks op tegen heb trouwens :7 ) wil ik er één!

En nu ga ik mijn karma oppoetsen en in één ruk ál het strijkwerk wegwerken onder het genot van wat afleveringen Flahs Forward zodat we rustig kunnen gaan inpakken voor een lang weekend Limburg morgen!

Laat ik afsluiten met een ontopic lijstje voor vandaag:

O: Yoghurt met nectarines en muesli, thee.
L: Drie knackebrot met filet americain en komkommer, karnemelk.
T: Appel
D: Pannekoeken met fruit :9. Veel. Want ik kan niks met twee pannekoeken.
O+ Wat leuk om te horen! Ik vind dat zwart/witte van je schoonpapa ook mooi trouwens en het past wel heel goed bij je interieur. En ik ben natuurlijk goedkoper voor slankies! Al is het alleen maar omdat er geen galerie tussen zit.

Oh, ik moet me gaan aankleden, op naar de sportschool. :W
pi_84890080
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 12:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben inderdaad wel gister weer tante geworden van het derde dochtertje van m'n zus. O+.
Dat is dan wel weer fijn O+ gefeliciteerd :*
  donderdag 5 augustus 2010 @ 12:32:45 #207
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84890088
Als er trouwens nog meer liefhebbers zijn van Pachelbel's muziek van Peter Koelewijn, dan moeten die personen mij even pm'en ;).
Niet meer actief op Fok!
pi_84890111
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 12:32 schreef Viking84 het volgende:
Flash Forward wordt niet verlengd toch? Dat is de reden dat ik het maar laat zitten. Als het echt een goede serie zou zijn, zou 'ie wel verlengd worden.

Ik vind Cougar Town echt leuk trouwens! O+.
Wat :o nooo, zit ik nou alles voor niets te kijken?
pi_84890166
Ik kan het schilderij van het biggetje niet meer vinden ;( (Die was niet van jou? maar wel schattig O+)
  donderdag 5 augustus 2010 @ 12:36:30 #210
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84890242
Gefeli met je kersverse nichtje, DaD! *O*.
Niet meer actief op Fok!
pi_84890337
Zei ik gister? Ik bedoel eergister. :@. Ik ben alle besef van tijd en de dagen kwijt. Bedankt voor de felicitaties. :).
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_84890368
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 11:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik wil wel een kookboekenkast, maar van een leesboekenkast zie ik het nut niet zo in :o
nou ja, kijk, ik kan me dus neit voorstellen dat ik ooit zou kunnen samenwonen met iemand die niks om boeken geeft, net zo min als met iemand die niks met muziek heeft...

is allemaal heel persoonlijk dat soort dingen. een boekenkast heeft niet persé nut. je houdt van boeken of niet... ik hou wel van boeken, ik word blij als ik ze zie, ik wil ze dicht bij me hebben en allemaal bewaren O+
Kwak
  donderdag 5 augustus 2010 @ 12:41:41 #213
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84890410
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 11:42 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik weet niet waar je van houdt, maar Dan Simmons' Hyperion Canto's vind ik zelf erg fijn :)
Nee, dat lijkt me niks voor mij :').

Ik ben meer van de liefdesgeschiedenissen :@. Zoals Norwegian Wood of Kaplan of Zout op mijn huid of Bal Masqué etc.
Niet meer actief op Fok!
pi_84890453
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 11:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik kijk een film misschien 10 jaar later nog een keer, maar liever niet... 99% van de films zijn al te voorspellen voordat ik ze heb gezien (ik raad altijddd wat er gaat gebeuren tijdens een film, mag ik nu niet meer doen :')) Dus om hem even later nog eens te gaan kijken... Liever niet!
ik lees een boek niet alleen voor een spannend verhaal en de verrassing van hoe het afloopt. een boek kan ook gewoon mooi geschreven zijn, een mooi verhaal hebben, mooie taal waar ik wamr van word als ik het lees... ik kan als ik op weg ben ergens naar toe het uitzicht nog steeds mooi vinden,ook al weet ik allang waar ik naartoe ga en ben ik er al eerder geweest, en soms neem ik weleens een andere route...
Kwak
  donderdag 5 augustus 2010 @ 12:43:24 #215
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84890461
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 11:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Uhm... Ja dat kan.... Maar dan weet je toch al wat er gaat gebeuren....

Ik snap mensen ook niet die 8x naar de Titanic gaan of zo.. Of 20x Breakfast at Tiffany's kijken, maar dat komt misschien omdat ik die laatste film nog nooit heb gezien..
Het is toch niet erg als je al weet wat er gaat gebeuren? Als je een boek pas veel later weer leest, valt dat nog wel mee trouwens. Ik lees een boek de tweede keer ook intenser. De eerste keer wil ik er snel doorheen om te weten hoe het afloopt (en in het geval van hele mooie boeken toch ook weer niet :')).

Echt goede films kijk ik ook vaker dan één keer.
Niet meer actief op Fok!
pi_84890536
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 12:33 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Wat :o nooo, zit ik nou alles voor niets te kijken?
Ik dacht dat er een soort afrondende aflevering komt.
Ik heb ook de afgelopen twee weken alle afleveringen gekeken :')
pi_84890608
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 12:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bijgelezen tot halverwege deel 1115. London was geweldig. Ik ben weer single.

Sorry voor de enorme egopost.
DaD-ke toch! :o wat naar... :*

ik zou bij deze graagt je ex even een enorme schop onder zn onbehoorlijke hol willen geven. z'n "jeuk" krabt ie voortaan maar ergens anders, ipv jou twee keer te kwetsen... /pardon my language.

mannen zijn apen! :(
Kwak
pi_84890631
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 12:39 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

nou ja, kijk, ik kan me dus neit voorstellen dat ik ooit zou kunnen samenwonen met iemand die niks om boeken geeft, net zo min als met iemand die niks met muziek heeft...

is allemaal heel persoonlijk dat soort dingen. een boekenkast heeft niet persé nut. je houdt van boeken of niet... ik hou wel van boeken, ik word blij als ik ze zie, ik wil ze dicht bij me hebben en allemaal bewaren O+

Ik hou wel van boeken
, ik hoef er alleen niet een boekenkast vol te hebben. Of kun je alleen van boeken houden als je je liefhebberij etaleert naar de buitenwereld?
pi_84890641
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 12:43 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik lees een boek niet alleen voor een spannend verhaal en de verrassing van hoe het afloopt. een boek kan ook gewoon mooi geschreven zijn, een mooi verhaal hebben, mooie taal waar ik wamr van word als ik het lees... ik kan als ik op weg ben ergens naar toe het uitzicht nog steeds mooi vinden,ook al weet ik allang waar ik naartoe ga en ben ik er al eerder geweest, en soms neem ik weleens een andere route...
Ik lees nu 'Blinde wilg, slapende vrouw' van Murakami en daar vind ik bovenstaande zó bij passen! Het zijn losse verhalen en meestal als ik een verhaal uit heb, denk ik :? afgelopen? Maar wat is nou de bedoeling?? Maar dat geeft helemaal niet, want het is zo ontzettend mooi geschreven O+ .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_84890684
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 12:43 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Er zijn zoveel mooie uitzichten, dan geniet ik liever van een nieuwe oO<
  donderdag 5 augustus 2010 @ 12:51:08 #221
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84890685
Ik zou niet te snel gaan oordelen over de ex van DaD, eigenlijk :@. Wie weet voelt hij zich er zelf ook rot genoeg onder en dacht hij zelf ook echt dat hij verder wilde met haar. Maar dit moet hij niet nog een keer doen. En verder is het gewoon een zaak tussen die twee, natuurlijk.
Niet meer actief op Fok!
pi_84890691
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 12:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik hou wel van boeken
, ik hoef er alleen niet een boekenkast vol te hebben. Of kun je alleen van boeken houden als je je liefhebberij etaleert naar de buitenwereld?
weet je dat je nu weer heel onaardig klinkt?

ik hou van boeken als fysiek object. je kunt best van lezen houden en t leuk vinden om een boek te kopen of te krijgen en vervolgens die niet in een kast willen hebben omdat je dat niet nuttig vind, of ze niet twee keer willen lezen, of ze weer willen verkopen omdat je t zonden van je geld vindt,

maar dan noem ik dat niet "houden van boeken".

het gaat niet om het "etaleren" naar de buitenwereld. wat mij betreft mag er best een deur voor die kast. maar wel om het houden van het object "boek". als je dat doet dan verkoop je ze niet, en zet je ze doorgaans met plezier in een kast die je niet nutteloos vindt. ja.
Kwak
pi_84890708
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 12:43 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Het is toch niet erg als je al weet wat er gaat gebeuren? Als je een boek pas veel later weer leest, valt dat nog wel mee trouwens. Ik lees een boek de tweede keer ook intenser. De eerste keer wil ik er snel doorheen om te weten hoe het afloopt (en in het geval van hele mooie boeken toch ook weer niet :')).

Echt goede films kijk ik ook vaker dan één keer.
Ik kan er dan niet echt mijn aandacht meer bijhouden... Sorry!
  donderdag 5 augustus 2010 @ 12:52:28 #224
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84890729
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 12:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik hou wel van boeken
Nou nou nou, dat klinkt alsof je ons ervan beschuldigt dat we alleen boekenkasten vol boeken hebben om interessant te doen.

Laten we dit onderwerp maar staken, want het wordt een beetje een grimmige bedoening zo.
Niet meer actief op Fok!
pi_84890734
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 12:51 schreef Viking84 het volgende:
Ik zou niet te snel gaan oordelen over de ex van DaD, eigenlijk :@. Wie weet voelt hij zich er zelf ook rot genoeg onder en dacht hij zelf ook echt dat hij verder wilde met haar. Maar dit moet hij niet nog een keer doen. En verder is het gewoon een zaak tussen die twee, natuurlijk.
dat kan me eerlijk gezegd geen drol schelen. ik voel mee met degene die ik ken. hij heeft vast wel zn eigen vangnet, maar mijn medeleven richt zich niet op hem :{w

hij voelt zich vast wel rot, maar dat is mijn zaak niet. het is sowieso mijn zaak niet, maar als empathisch vermogend persoon voel ik mee met DaD en zou ik graag haar ex een schop onder zn hol geven ja.
Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')