Gast, ik zeg dat je tenminste geen naaktfoto's op internet hebt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, iets of iemand was beter dan pluiskonijn of die KPD figuur (whoeverthatmaybe). Wie is die iets of iemand? Ik vol het niet helemaal meer
Dat ging gewoon over jou en je zwembadfoto's (en je reactie daarop) hoorquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, iets of iemand was beter dan pluiskonijn of die KPD figuur (whoeverthatmaybe). Wie is die iets of iemand? Ik vol het niet helemaal meer
me too, rood iddquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heb ff gecontroleerd op z'n hyve... is rood
Ik denk zoquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:07 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wil zien hoe Vaduz er in het echt uitziet. Heb totaal geen beeld bij hem. Komt ie eigenlijk?
quote:
Wil je in september nog wat Japanse bordjes? Had je Disney station in Tokio al van me gehad? Daar kom ik sowieso langs.quote:
DIe zit in Frankrijk, dus zal dit niet lezenquote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
DIe zit in Frankrijk, dus zal dit niet lezen
Nee laat maar.quote:
Ik vind het een leuke verzameling, dus als je wil.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar moet ik een serieus verhaal over stationsnaambordjes gaan vertellen? Of is het alleen maar om te lachen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |