Ja m'n huisgenoot zat in het bestuur en ik moest even m'n gezicht laten zien. Dan heb je zo'n receptie met heel veel studentikoze poespas waarbij het altijd een paar uur uitloopt, dus ja, ik kon niet weg.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:46 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
PrachtigJe bent dus gewoon weggegaan terwijl er een leuke meid in je bed lag?
Maar wel lief
Zo lief was ik nooit voor mijn huisgenoten. Ze moeten niet zeiken tochquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:50 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja m'n huisgenoot zat in het bestuur en ik moest even m'n gezicht laten zien. Dan heb je zo'n receptie met heel veel studentikoze poespas waarbij het altijd een paar uur uitloopt, dus ja, ik kon niet weg.
Ik moet er eens een boek over schrijven.
Ik heb er ook een relatie uitgehaald.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:53 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Maar hebben jullie wel een positievere ervaring met sites als RP?
ja, de Kosten Koper is wel heel erg.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:25 schreef Silenus het volgende:
Wat vooral als reden heeft (ik ben nooit zelf in de Blauwe Engel geweest, maar de Utrechtse tegenhanger 'Kosten Koper' is denk ik ook zo) dat iedereen er pas heengaat als ie kneiter- en kneiterlam is en daardoor 'makkelijker aanspreekbaar'. (Lees: 'Ik stop m'n tong in alles met een hartslag)
Kom je dan relatiemateriaal tegen? Nee, want het is 'hoi' --> tongen. Is dat oppervlakkig? Ja. Zijn we allemaal niet ooit zo geweest? Hell yeah, bitch!![]()
Ik krijg toch zo ontzettend de neiging om hier commentaar op te gaan geven, maar ik doe het toch maar nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:42 schreef Silenus het volgende:
Om het ontopic te houden en de connotatie Groningen - geil - internet te bewaren zal ik jullie vertellen hoe mijn eerste date ging met een meisje van paiq waar ik 6 maanden wat mee heb gehad.
Zoals gezegd woonde ze in Grunn. Ze was bijna klaar met haar opleiding rechten en deed verder een model-achtig iets (al waren dat vooral wat fotoshoot-dingen, ze was ook weer geen miss Nederland ofzo). Na enkele maanden chatten spraken we af hier in Utrecht, ze moest hier 'toevallig' zijn en ik zou voor haar koken en daarna zou ze weer terug naar Groningen gaan.
Nou dat koken was hartstikke gezellig, we hebben nog even door de stad gewandeld etc, maar toen kwam daar toch het moment dat ik haar weer op de laatste trein terug moest zetten. Ik had om 00u bovendien een receptie op m'n studentenvereniging dus ik zou meteen vanuit het station door kunnen de kroeg in. Wat gebeurde er: juist, ze mistte op een minuut de laatste trein. Goh wat balen! (:'))
Toen heb ik haar, nobel als ik ben, mijn bed aangeboden. Weer terug naar huis gefietst, ik gaf haar wat te drinken (nou, hier kun je nog even chatten, en hier staat m'n bed) en toen zoenden we voor het eerst. (![]()
)
Toen ben ik naar de kroeg gegaan en heb daar tot 3u staan borrelen. ("Jullie raden nooit wat er nu bij mij thuis in m'n bed ligt", die gesprekken) Toen ik thuiskwam werd ze even wakker, maar ik wist natuurlijk niet of ik wel bij haar in bed moest gaan liggen.
We hadden immers alleen een paar minuutjes gezoend. Dus ik heel schijnheilig m'n kleren uittrekken en op m'n bank gaan liggen, zonder deken of wat, waarop zij zei: "Ah schatje kom toch gezellig bij mij liggen!" (thank god, anders had ik die hele godganse nacht op die klotebank van me moeten tukken
)
Toen hebben we alleen heel gay gezoend en geknuffeld, de tweede date ook geen seks gehad (ze was ongesteld) en daarna ontspon zich een relatie die dus een half jaar stand hield.
Lief he?
Q!! Wat doe je nou!!! Er wordt net gezegd dat zelfs de grootste loezert daar een chick weet te regelen, en jij zegt nu keihard, openbaar, op internet, voor iedereen te lezen, dat jij in daar bent geweest, in die kroeg, MEERDERE keren, zonder er OOIT een chick te hebben gescoord!!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:33 schreef Q. het volgende:
[..]
ja, de Kosten Koper is wel heel erg.. Nog nooit gescoord daar trouwens, ik moet er toch maar eens vaker naar toe gaan.
Ik heb nooit de behoefte gehad aan het soort vrouw wat daar rond loopt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Q!! Wat doe je nou!!! Er wordt net gezegd dat zelfs de grootste loezert daar een chick weet te regelen, en jij zegt nu keihard, openbaar, op internet, voor iedereen te lezen, dat jij in daar bent geweest, in die kroeg, MEERDERE keren, zonder er OOIT een chick te hebben gescoord!!!
Daar gaat het kleine beetje reputatie dat je nog over had
Ja hallo, hoe zit het met jouw foute man?quote:
Mwa, die tent heeft echt wel een bepaalde reputatie hoor, wist ik al voor ik er ooit was geweest. Maar ik vind het op zich nog wel meevallen daar.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:50 schreef Charles.Darwin het volgende:
Hij had het gewoon niet door, de keren dat hij daar was.
klopt, RP is heel goed, alleen je moet je wel realiseren dat veel vrouwen daar erg veeleisend zijn en al jaren erop zitten zonder ooit een vriendje te krijgen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:54 schreef Silenus het volgende:
Ja, in de lente van 2009 een maandje een full membership gehad en toen met 5 vrouwen gedate. Als je serieus iets wil moet je wel daar zijn...denk ik.
Niet alleen daar hoor, dat is overal zo.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
klopt, RP is heel goed, alleen je moet je wel realiseren dat veel vrouwen daar erg veeleisend zijn en al jaren erop zitten zonder ooit een vriendje te krijgen.
Vrouwen zijn altijd veeleisend... Dan is RP hun laatste strohalmquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
klopt, RP is heel goed, alleen je moet je wel realiseren dat veel vrouwen daar erg veeleisend zijn en al jaren erop zitten zonder ooit een vriendje te krijgen.
Baasquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:42 schreef Silenus het volgende:
Om het ontopic te houden en de connotatie Groningen - geil - internet te bewaren zal ik jullie vertellen hoe mijn eerste date ging met een meisje van paiq waar ik 6 maanden wat mee heb gehad.
Zoals gezegd woonde ze in Grunn. Ze was bijna klaar met haar opleiding rechten en deed verder een model-achtig iets (al waren dat vooral wat fotoshoot-dingen, ze was ook weer geen miss Nederland ofzo). Na enkele maanden chatten spraken we af hier in Utrecht, ze moest hier 'toevallig' zijn en ik zou voor haar koken en daarna zou ze weer terug naar Groningen gaan.
Nou dat koken was hartstikke gezellig, we hebben nog even door de stad gewandeld etc, maar toen kwam daar toch het moment dat ik haar weer op de laatste trein terug moest zetten. Ik had om 00u bovendien een receptie op m'n studentenvereniging dus ik zou meteen vanuit het station door kunnen de kroeg in. Wat gebeurde er: juist, ze mistte op een minuut de laatste trein. Goh wat balen! (:'))
Toen heb ik haar, nobel als ik ben, mijn bed aangeboden. Weer terug naar huis gefietst, ik gaf haar wat te drinken (nou, hier kun je nog even chatten, en hier staat m'n bed) en toen zoenden we voor het eerst. (![]()
)
Toen ben ik naar de kroeg gegaan en heb daar tot 3u staan borrelen. ("Jullie raden nooit wat er nu bij mij thuis in m'n bed ligt", die gesprekken) Toen ik thuiskwam werd ze even wakker, maar ik wist natuurlijk niet of ik wel bij haar in bed moest gaan liggen.
We hadden immers alleen een paar minuutjes gezoend. Dus ik heel schijnheilig m'n kleren uittrekken en op m'n bank gaan liggen, zonder deken of wat, waarop zij zei: "Ah schatje kom toch gezellig bij mij liggen!" (thank god, anders had ik die hele godganse nacht op die klotebank van me moeten tukken
)
Toen hebben we alleen heel gay gezoend en geknuffeld, de tweede date ook geen seks gehad (ze was ongesteld) en daarna ontspon zich een relatie die dus een half jaar stand hield.
Lief he?
Ja, het valt me altijd op dat er zoveel mannen over vrouwen zeuren en de eisen die ze stellen en moeilijk moeilijk moeilijk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:16 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Hahaha zoals jullie het omschrijven zijn vrouwen eigenlijk maar een zielig volkje... tsss
Nou, genoeg vrouwen die dates of dateverzoeken afbranden hoor..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, het valt me altijd op dat er zoveel mannen over vrouwen zeuren en de eisen die ze stellen en moeilijk moeilijk moeilijk.
Maar ik vind dat er door vrouwen verbazend weinig over mannen gezeurd wordt!! Ik bedoel, er valt over mannen ook genoeg te zeuren! Maar toch doen we dat eigenlijk nooit... Als een date niet goed loopt of een man wordt via een datingwebsite afgewezen dan is de vrouw meteen een bitch of psychoot of whatever. Maar als ik door een man word afgewezen denk ik: jammerrrrr. Dan ga ik niet zeggen dat het een lelijke sukkel ofzo is...
(en nou maar hopen dat de mensen met het fotografische geheugen niet ineens met posts van mij komen waarin ik dates finaal afbrandt, waarvan ik me niet kan herinneren het ooit gepost te hebben)
Hah ! Nieuw bloed...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:16 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Hahaha zoals jullie het omschrijven zijn vrouwen eigenlijk maar een zielig volkje... tsss
Ben jij ook van de luecke dingens en standaardhobbies ?quote:
Jaaaaaaa ik hou superveel van leuke dingen! Hoe leuker die dingen zijn, hoe leuker ik ze vind!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:05 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Ben jij ook van de luecke dingens en standaardhobbies ?
Je vergeet labiel.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Als een date niet goed loopt of een man wordt via een datingwebsite afgewezen dan is de vrouw meteen een bitch of psychoot of whatever.
En van het pittige kapsel!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:05 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Ben jij ook van de luecke dingens en standaardhobbies ?
Met zelfkennis kom je een heel end..quote:
*lurkt in fotoboekquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:37 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Die komt toch pas ná het huwelijk???
En dat zo vlak voor je weekend.. damn, dat moet een kak weekend worden. Sterkte ermee!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:26 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Eerst al mijn pm nu mijn fobo... hmpf
Nu nog je RP nummerquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:26 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Eerst al mijn pm nu mijn fobo... hmpf
Geldkraan voor ontwikkelingshulp dichtdraaien.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:50 schreef MalleJongen het volgende:
Voor hen die het nog niet wisten:
http://www.telegraaf.nl/b(...)eplukt__.html?p=33,1
Ja daar pak je ze meequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:56 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Geldkraan voor ontwikkelingshulp dichtdraaien.
Dat zal ze leren, die Nigerianen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |