Dat was de bedoeling maar ze kon niet de ganse middag. Nu gaan we gewoon weer wat drinken.quote:
Best spannend hoor! Fingers crossed!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:48 schreef Silenus het volgende:
Dat is juist. Tenzij ze zelf morgen heel stom is, dan is het nogal
.
Dat succes mag tussen haakjes, geloof ikquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:02 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Yup! Studs, babes en al hun succesverhalen!
Ah, wat meedenkend van julliequote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:06 schreef Silenus het volgende:
Dat succes zwakken we voor de vorm soms wat af zodat nieuwkomers (lees: sukkels die geen internetdates kunnen regelen![]()
) zich niet direct in het verdomhoekje geplaatst zien.
Van het daten, of van het meeposten alhier?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:16 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Hoort allemaal bij de "Experience"!
Je moet daten EN postenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:21 schreef Oneens het volgende:
[..]
Van het daten, of van het meeposten alhier?
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:55 schreef Ruudt het volgende:
Ik heb als tiener wel veel dates gehad maar als twintiger ben ik nog onervaren.
dat hoor ik graagquote:
Dan is het misschien niet zo erg dat jullie wegen daar scheiddenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:21 schreef Godshand het volgende:
Gister kapte er een vrouw een speeddate af met de woorden:
"Sorry, filosofisch verschillen wij nogal van elkaar!"... en weg was ze
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:21 schreef Godshand het volgende:
Kort, krachtig en wellicht eerlijk..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:21 schreef Godshand het volgende:
Ik keek vanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:28 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Hahahaha... Ben benieuwd hoe je toen keek... zo van
Prima hoor, vrouwen die tijdens de speeddate al het woord "filosofisch" in de mond nemen ben ik liever kwijt dan rijk..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:35 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Kort, krachtig en wellicht eerlijk..
prachtigquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik keek vanwant het gesprek ging niet over filosofie
en vervolgens![]()
Nee, dat is maar goed ook. Kwam hij toevallig uit zo'n inteeltdorp als Urk of Volendam ofzo?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:46 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Ooit zij iemand tegen mij na een date dat "we niet uit hetzelfde nest kwamen".
Hoe komen mensen er toch op om zoiets uit te kramen...
Liever kwijt dan rijk zeggen we altijd maar.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:21 schreef Godshand het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |