Van het daten, of van het meeposten alhier?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:16 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Hoort allemaal bij de "Experience"!
Je moet daten EN postenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:21 schreef Oneens het volgende:
[..]
Van het daten, of van het meeposten alhier?
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:55 schreef Ruudt het volgende:
Ik heb als tiener wel veel dates gehad maar als twintiger ben ik nog onervaren.
dat hoor ik graagquote:
Dan is het misschien niet zo erg dat jullie wegen daar scheiddenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:21 schreef Godshand het volgende:
Gister kapte er een vrouw een speeddate af met de woorden:
"Sorry, filosofisch verschillen wij nogal van elkaar!"... en weg was ze
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:21 schreef Godshand het volgende:
Kort, krachtig en wellicht eerlijk..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:21 schreef Godshand het volgende:
Ik keek vanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:28 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Hahahaha... Ben benieuwd hoe je toen keek... zo van
Prima hoor, vrouwen die tijdens de speeddate al het woord "filosofisch" in de mond nemen ben ik liever kwijt dan rijk..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:35 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Kort, krachtig en wellicht eerlijk..
prachtigquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik keek vanwant het gesprek ging niet over filosofie
en vervolgens![]()
Nee, dat is maar goed ook. Kwam hij toevallig uit zo'n inteeltdorp als Urk of Volendam ofzo?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:46 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Ooit zij iemand tegen mij na een date dat "we niet uit hetzelfde nest kwamen".
Hoe komen mensen er toch op om zoiets uit te kramen...
Liever kwijt dan rijk zeggen we altijd maar.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:21 schreef Godshand het volgende:
Nee niet eensquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, dat is maar goed ook. Kwam hij toevallig uit zo'n inteeltdorp als Urk of Volendam ofzo?
Want?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:54 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Heb net mijn RP account weer eens afgestoft maar geloof dat ik er nu al spijt van heb... brrr...
Prinses zoekt prins op het witte paard?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:54 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Nee niet eensDan was ik bij voorbaat al afgehaakt denk ik.
Heb net mijn RP account weer eens afgestoft maar geloof dat ik er nu al spijt van heb... brrr...
Ik zou dat "zonder ambities" vervangen voor "avontuurlijk ingesteld"...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:03 schreef 3rdRock het volgende:
na het lezen van dit (en wat eerdere) topic moet ik me misschien ook maar eens gaan wagen in de wondere wereld van het internetdaten. Al wacht ik nog even tot september aangezien ik dan weer normaal te kunnen lopen (fietsongelukje).
heb alleen nog geen idee wat ik in mijn profiel zou moeten zetten.
iets in de trant van:
28jarige niet-rokende jongeman zonder ambities zoekt leuke meid van ongeveer dezelfde leeftijd. Zelf mag ik graag een filmpje kijken, zowel thuis als in de bioscoop. ik heb een hoogslaper. no-no's zijn roken en een paard.
Als je je als leuke meid daardoor niet laat afschrikken moet je wel mijn droomvrouw zijn toch?
ja, ik wil wel eerlijk blijven. avontuurlijk als een nieuwe smaak chips proberen wordt het niet bij mij. maar laat ik dan dat "zonder ambities" maar weglatenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:06 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik zou dat "zonder ambities" vervangen voor "avontuurlijk ingesteld"...
Dat staat wat beter
hahahahaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:03 schreef 3rdRock het volgende:
na het lezen van dit (en wat eerdere) topic moet ik me misschien ook maar eens gaan wagen in de wondere wereld van het internetdaten. Al wacht ik nog even tot september aangezien ik dan weer normaal te kunnen lopen (fietsongelukje).
heb alleen nog geen idee wat ik in mijn profiel zou moeten zetten.
iets in de trant van:
28jarige niet-rokende jongeman zonder ambities zoekt leuke meid van ongeveer dezelfde leeftijd. Zelf mag ik graag een filmpje kijken, zowel thuis als in de bioscoop. ik heb een hoogslaper. no-no's zijn roken en een paard.
Als je je als leuke meid daardoor niet laat afschrikken moet je wel mijn droomvrouw zijn toch?
Want... Ik krijg toch alleen berichten van mannen over de 30 die al kids hebben. Of echt heeeele kansloze figuren.quote:
Volgens mij heb ik in de kroeg meer succesquote:Ik heb je bericht gelezen en wil je toch even laten weten dat ik momenteel helaas niet geïnteresseerd ben om met jou in contact te komen.
Ik dacht eigenlijk meer aan Tarzan ofzo... Ben niet zo gek op paarden namelijkquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:03 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Prinses zoekt prins op het witte paard?
Dat gaat m idd niet worden
Ach je valt zo wel op in de massa...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, ik wil wel eerlijk blijven. avontuurlijk als een nieuwe smaak chips proberen wordt het niet bij mij. maar laat ik dan dat "zonder ambities" maar weglaten
nja, die standaardonzin als "boswandelingen in een geurig herfstbos" en "een goed glas wijn bij de open haard" zijn aan mij niet besteed. al was het alleen maar omdat ik geen wijn drink en geen open haard hebt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:14 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ach je valt zo wel op in de massa...
Je moet schrijven dat je heel spontaan bent. En van reizen houdt...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, die standaardonzin als "boswandelingen in een geurig herfstbos" en "een goed glas wijn bij de open haard" zijn aan mij niet besteed. al was het alleen maar omdat ik geen wijn drink en geen open haard hebt.
nja, ik zoek dus eignelijk do's en don'ts en tip enzo...
en dat je "gezellig bent"quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:22 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Je moet schrijven dat je heel spontaan bent. En van reizen houdt...![]()
(da's dus wat mij betreft een don't, echt te slaapverwekkend)
Toch niet zo'n glow-in-the-dark geval?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:13 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Ik dacht eigenlijk meer aan Tarzan ofzo...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Toch niet zo'n glow-in-the-dark geval?Dat bedoelde ik niet, maar het is wellicht een goede suggestie....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
RP nummer?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:13 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Want... Ik krijg toch alleen berichten van mannen over de 30 die al kids hebben. Of echt heeeele kansloze figuren.
Net ook al twee keer dit overbekende bericht terug gekregen:
[..]
Volgens mij heb ik in de kroeg meer succes![]()
![]()
[..]
Ik dacht eigenlijk meer aan Tarzan ofzo... Ben niet zo gek op paarden namelijk
Hmm vooruit... in pmquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
RP nummer?
Kan ie even door de beoordeelmachine van Godshand
NEEEEEEE, wij willen mee oordelen.quote:
Ok, ik kijk ff..quote:
quote:Hoi,
Ik heb je helaas niet bij de meloenen gespot in de supermarkt.
Ook heb je geen bier over mij gemorst in het café! En bij de bushalte stapte je veelstesnel in, net nu ik je wilde aanspreken
Gelukkig hebben we deze relatieplaneet en kan je me eindelijk bereiken. Ik heb geen wit paard, wel witte lakens
Groetjes,
MvM
Ja precies, maak gewoon een fobo aan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:38 schreef Prinsesje4you het volgende:
NEEEEEEE, wij willen mee oordelen.
O ja die had ik ooit verwijderd.... Ik weet ff niet meer waaromquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja precies, maak gewoon een fobo aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |