Loensen kan wel wat hebben, maar ècht scheel kijken is het dan weer net niet.quote:
Loensen!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Loensen kan wel wat hebben, maar ècht scheel kijken is het dan weer net niet.
"Kijk je nou naar mij, of naar m'n broekzak?"
Geen enkel probleem mee. Ik laat mij juist expres betrappen. Weet ze gelijk waar ik aan denk...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:31 schreef Silenus het volgende:
Van zo'n vrouw gaat elke kerel loensen hoor. Wie herkent het niet?
"Oh fuck, ik praat nu met een vrouw met fákkin' lekkere tieten. Maar ik wil graag goed overkomen, dus ik blijf tijdens dit gesprek in haar ogen kijken. Blijven kijken. Niet naar beneden gaan, dat heeft ze door. Maar damnn, wat zou ik graag eens een blik werpen in haar decolleté. Verdomme, ze willen me. Ik weet het zeker. Die twee heerlijke borsten. Maar ik blijf haar aankijken. Ik ben niet zoals andere mannen."
-Vrouw kijkt heel even andere kant op terwijl ze doorpraat.
-Je kijkt stiekem toch héél even.![]()
-"Fuck. Dat zag ze."![]()
Thnx maar ben dr echt klaar mee.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:52 schreef Godshand het volgende:
[..]
Te lang
Ik speeddate vaak ja. Aan die matches heb je inderdaad zelden wat aan...
Maar aan een regenachtige zondag speeddaten hou je genoeg over om voorlopig verder mee te kunnen...
Echt een afknapperquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:34 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Geen enkel probleem mee. Ik laat mij juist expres betrappen. Weet ze gelijk waar ik aan denk...
Net als vrouwen die iets aantrekken waar hun jopen bijna uitrollen en dan verontwaardigd zijn over het feit dat alle mannen daarnaar kijken.quote:
Tja das eigen schuldquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Net als vrouwen die iets aantrekken waar hun jopen bijna uitrollen en dan verontwaardigd zijn over het feit dat alle mannen daarnaar kijken.
verontwaardigd hè, maar ondertussen...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Net als vrouwen die iets aantrekken waar hun jopen bijna uitrollen en dan verontwaardigd zijn over het feit dat alle mannen daarnaar kijken.
quote:
Hup met je billen bloot,quote:
Jij mag wel mijn eerste zijn op dit gebiedquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:22 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Hup met je billen bloot,je date verleden
Nice boobies..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:24 schreef mspoez het volgende:
[..]
Loensen!
[ afbeelding ]
Niet scheel kijken!
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:46 schreef Civilian het volgende:
[..]
Nice boobies..
Maar hoe ze op die foto's uit d'r ogen kijkt. Daar knap ik dus spontaan op af
Ze straalt 't IQ uit van een natte sponsquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:48 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik zou haar gewoon volblazen beleefd vragen.
Zak erover en voor het vaderland?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:24 schreef mspoez het volgende:
[..]
Loensen!
[ afbeelding ]
Niet scheel kijken!
Niks zak erover, gewoon niet aanstellen...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zak erover en voor het vaderland?
En niks vaderland ... we betalen al belasting genoegquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:04 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Niks zak erover, gewoon niet aanstellen...
ik heb wel ergeren gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |