Nee, wacht, nog niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:51 schreef Nectar het volgende:
Zal ik het verklappen, dames en heren en Oneens.
JAAA DIT IS ECT SPANNEND JOHquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:51 schreef Nectar het volgende:
Zal ik het verklappen, dames en heren en Oneens.
1 jaar oudquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:47 schreef Nectar het volgende:
Ok jongens ik heb een grappig raadseltje voor jullie:
Hoe oud is een afrikaan?
Ik weet dat Hoe Oud de naam van een Afrikaan is.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:47 schreef Nectar het volgende:
Ok jongens ik heb een grappig raadseltje voor jullie:
Hoe oud is een afrikaan?
Dan gooi ik het topic dicht om 20:39.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:26 schreef Nectar het volgende:
Oké ik ga het verklappen om 20:40!
Dus iedereen pak je popcorn als je die nog niet bij de hand hebt!
Nee, want ik de O-Ja! reacties horen!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:26 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dan gooi ik het topic dicht om 20:39.
Ik heb godverdomme geen popcorn.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:26 schreef Nectar het volgende:
Oké ik ga het verklappen om 20:40!
Dus iedereen pak je popcorn als je die nog niet bij de hand hebt!
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:26 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dan gooi ik het topic dicht om 20:39.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:29 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik heb godverdomme geen popcorn.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:43 schreef SuperwormJim het volgende:
Nou vooruit dan, nog één minuutje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oranje natuurlijkquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:00 schreef Aestivate het volgende:
Welke kleur haar hadden de oude Egyptenaren?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:01 schreef Nectar het volgende:
Iedereen denkt nu______! in zijn hoofd, haha echt zo grappig vind ik dat altijd
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:01 schreef ElmoFan het volgende:
Godver, nu heb ik mijn bier chicks plaatjes verzameling ingeruild voor zo'n kutantwoord?
De kosten van de tickets naar afrika bedragen zon 10 euro tot 900 euro, welk land in Afrika vraag ik me dan af?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:01 schreef Onverlaatje het volgende:
Mits geen toekenning van milkyways gaarne een ban naar afrika voor TS.
Egyptenaren waren bekend met de kleurendriehoek:quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:00 schreef Aestivate het volgende:
Welke kleur haar hadden de oude Egyptenaren?
Goh zijn er ook comedians zonder publiek? Zoiets als Tong80 zegmaar.. of?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:05 schreef Nectar het volgende:
Toen ik nog comedian was voor publiek
Nee.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:04 schreef Onverlaatje het volgende:
[..]
Egyptenaren waren bekend met de kleurendriehoek:
[ afbeelding ]
En aanbaden Ra, de zonnegod.
Dus Ra Ra de kleur was geel.
Ja zoals Tong80quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:10 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Goh zijn er ook comedians zonder publiek? Zoiets als Tong80 zegmaar.. of?
Aestivate, eet jij wel eens varkensvlees?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:12 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Nee.
Oude Egyptenaren.
Grijs dus!![]()
!!111 EINZEINZPASTAMETHEINZROFLWTFOMGBBQLOLLERS
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!1 1 !111! 1 !1
![]()
1
![]()
! 1 !
![]()
![]()
![]()
![]()
1
1 1
![]()
!
1
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jawel.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:13 schreef Nectar het volgende:
[..]
Aestivate, eet jij wel eens varkensvlees?
10 9 7 6 5 4 3 2 1quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:44 schreef crinoc het volgende:
Raadsel: Hoe tel je tot tien achteruit?
Dat zei de hoer die ene keer ook toen ik aan haar vroeg of ze van sinaasappels houdtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:48 schreef Snaavel het volgende:
Ik heb bier gemorst door dit kuttopic, en dat is grand prestige bier.. wat dus speciaal bier is...
Ga jij het betalen TS?
Bump hem dan ook niet omhoog met je reacties!quote:
nee, eewt, eird, reiv, fjiv, sez, nevez, tcha, negen, neitquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:44 schreef crinoc het volgende:
1,2,3,4,5,6,7,9,10quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:44 schreef crinoc het volgende:
Een Pannenkoek xD XD XD xdquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:42 schreef Nectar het volgende:
Ok nu nog 1 van mij:
Jan is een hond maar kan niet blaffen, rara wat is JAN?
Ja héquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:43 schreef InGebruik het volgende:
Waar haalt TS die raadsels vandaan. Ze zijn echt geweldig!
Hij is dood vermoord in koele bloedequote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:06 schreef ViezeFreddiey het volgende:
SWJ, waar ben je?
Waar zijn je slotjes?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:06 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Waarom is Jopie een kop erwtensoep ?Kijk! Jij snapt het!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt, DeKubus.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:10 schreef DeKubus het volgende:
TS is goed in raadseltjes bedenken EN oplossen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga terug nu het nog kanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:39 schreef SkatrBoi het volgende:
Jezus christus,
Ik lees op pagina 1 iets over een afrikaan, ik reageer .. Post ik iets op pagina 6 .. Weet ik veel dat het allang over iets anders ging![]()
Triest ... Ja ik ben nieuw
Wie niet?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:08 schreef Nectar het volgende:
Wie wilt er nog een goed raadseltje van mij
[ Bericht 0% gewijzigd door Gibson88 op 06-08-2010 15:49:44 ]Ook in moeilijke tijden.
quote:Omdat TomTom XD XDXD xD xd
zo lang als dat ie is..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:59 schreef Nectar het volgende:
OK IEDEREEN
ik heb een goeie zoals in de TT. Ik ga hem verklappen om 17:30.
Ok:
Hoe lang is een belchinees?
Nee, dat zou je denken he.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:02 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
zo lang als dat ie is..
Klote topic verders..
[ Bericht 0% gewijzigd door Gibson88 op 06-08-2010 17:54:04 ]Ook in moeilijke tijden.
ok ik g he evrklappen:quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:59 schreef Nectar het volgende:
OK IEDEREEN
ik heb een goeie zoals in de TT. Ik ga hem verklappen om 17:30.
Ok:
Hoe lang is een belchinees?
Nee dit zijn namelijk raadsels.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:45 schreef Dark_Prince het volgende:
volgens mij moeten jullie hier zijn: slechte zelfbedachte grappen, deel 20
Ik moet hier gepost hebben.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:08 schreef Nectar het volgende:
KICK!
Als dit topic vol is, trakteer ik iedereen die in dit topic heeft gepost op Mikly Way Repen!!!!!
mikly way bestaat nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:08 schreef Nectar het volgende:
KICK!
Als dit topic vol is, trakteer ik iedereen die in dit topic heeft gepost op Mikly Way Repen!!!!!
Over kubussen gesproken, ik weet ngo een goeie.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:18 schreef DeKubus het volgende:
[..]
mikly way bestaat nietmilky way wel
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:38 schreef Nectar het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En omdat 76 minder is
Ook in moeilijke tijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do your work. Don't be stupid.
Naamtopic #1: Nacht bagger #7 - Waar DeKubus te aardig is
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wat ben je met 2 tetten op je rug ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote]Op zaterdag 7 augustus 2010 21:39 schreef retorbrapi het volgende:
Windows is het beste besturingssysteem ter wereld.
[/quote]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Locke: "You guys have electricity? How do you manage that?"
Ben: "...We have 2 giant hamsters running on a massive wheel in our secret underground cave..."
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wat is het verschil tussen een kuikentje en een dinosaurus ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:31 schreef Nectar het volgende:
Hoe oud is een Mikly Way reep als je hem castreert?Omdat ie voorgekauwd heul smerig isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook in moeilijke tijden.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:32 schreef ElmoFan het volgende:
waar zijn de mods als je ze nodig hebt?
Idd, waar zijn ze?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:32 schreef ElmoFan het volgende:
waar zijn de mods als je ze nodig hebt?
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:34 schreef Nectar het volgende:
[..]
Idd, waar zijn ze?
Elmofan weg uit dit topic PLZ!
GibsonLesPaul88 Gefelicitreerd je bent zojuist gepromoveerd tot ''Garpige Grappen Maker'' In dit topic!
[ Bericht 5% gewijzigd door Gibson88 op 07-08-2010 16:52:10 ]Ook in moeilijke tijden.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:58 schreef Nectar het volgende:
Waarom Appelsap drinken als je ook sinaasappelsap hebt?Ik dacht omdat uiensap sterker spul isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook in moeilijke tijden.
Edit:quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:06 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik dacht omdat uiensap sterker spul is
Kastesquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:18 schreef Nectar het volgende:
~ GibsonLesPaul88 is gepromoveerd tot 'Rechterhand van Meester Garpen Makker'' ~
Waarom? Omdat hij hier veel post en goeie garpen post! en hij zal van mij persoonlijk wanneer dit topic dicht is 3 Mikly Way repen krijgen!
Gibsonslespaul88 je bent nu de 1 na hoogste rang
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:18 schreef Nectar het volgende:
~ GibsonLesPaul88 is gepromoveerd tot 'Rechterhand van Meester Garpen Makker'' ~
Waarom? Omdat hij hier veel post en goeie garpen post! en hij zal van mij persoonlijk wanneer dit topic dicht is 3 Mikly Way repen krijgen!
Gibsonslespaul88 je bent nu de 1 na hoogste rang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WAASCHUWING: Klikken op eigen risico!
Hoe ziet Patricia Paay eruit zonder make-up ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Gibson88 op 07-08-2010 19:44:15 ]Ook in moeilijke tijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wat ben je als je dit doet ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zegt de haan als hij van het dak valt ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.![]()
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wat ben je als je dit doet ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja die adje grap was zeer zeker goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar die patricia paay grap heeft mij aan het kotsen gemaakt![]()
Daar heb ik wel over nagedacht. Nu heb je weer ruimtequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:05 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja die adje grap was zeer zeker goed!
maar die patricia paay grap heeft mij aan het kotsen gemaakt
om drank te tanken
Edit:
Murp.... HULDE aan U![]()
Omdat: Slotje![]()
Flauwe moppen!
[ Bericht 24% gewijzigd door Gibson88 op 07-08-2010 22:57:04 ]Ook in moeilijke tijden.![]()
Ja waarom een ban
We gaan niet off-topic en houden ons gewoon aan
het topic onderwerp. Daarbij is dit topic gigantisch
in waarde gestegen.
Ontopic.
Waarom is iets niet niets ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.![]()
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ja waarom een ban
We gaan niet off-topic en houden ons gewoon aan
het topic onderwerp. Daarbij is dit topic gigantisch
in waarde gestegen.
Ontopic.
Waarom is iets niet niets ?Uiteraard goed gezegd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SwJ zegt dat het niet lang meer duurt voordat jij mee gaat met de ban-trein.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:02 schreef Nectar het volgende:
[..]
Waarom zou ik een ban moeten hebben?
![]()
Dat zou niet eerlijk zijnquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:09 schreef Graseter het volgende:
[..]
SwJ zegt dat het niet lang meer duurt voordat jij mee gaat met de ban-trein.
Ontopic is ontopic en onzin is onzin
dit is onzin in onzin dus geen enkele reden om te bannen
Edit: Ontopic:
Wat is een afstandsbediening met een draadje eraan ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.![]()
Hoezo? waar slaat dat nou weer op?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:09 schreef Graseter het volgende:
[..]
SwJ zegt dat het niet lang meer duurt voordat jij mee gaat met de ban-trein.![]()
Waarom slaat dat nergens op ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.![]()
Nectarquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:21 schreef Nectar het volgende:
[..]
Hoezo? waar slaat dat nou weer op?
![]()
Waarom is onzin geen onzin meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.![]()
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:44 schreef Nectar het volgende:
[..]
Wut!?!! Waarom open jij uberhaupt zon topic!
![]()
![]()
Ik vind dit heul moal niet aardig
Waarom niet ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.![]()
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:48 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik vind dit heul moal niet aardig
Waarom niet ?Post dan ook een grappig raadseltje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Chuck is mastertrolled _O_.![]()
Hoi ik bne rudolf van kamperen en ik hou van augruken.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Hoi Rudolf, welkom.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:30 schreef Lange_Lans het volgende:
Hoi ik bne rudolf van kamperen en ik hou van augruken.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Leuk maan raadsels! Kheb ook nog zo een. Het is rood het doet teeeeeetuuuuuuuuteeeeetuuuuu rijd heel hard voorbij en er komt water uit maar is geen brandweerwagen? Ja wat is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom is MosKOU zo tegenstrijdig ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.![]()
Goeden UIquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:30 schreef Lange_Lans het volgende:
Hoi ik bne rudolf van kamperen en ik hou van augruken.
![]()
![]()
Waarom geen Ipad ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.![]()
Wat is krom en niet recht ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.![]()
quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wat is krom en niet recht ?Een mangoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:39 schreef Viper23rd het volgende:
Wat een gruwelijk slecht topic. Mijn ogen gaan ervan zakken.
Ook in moeilijke tijden.![]()
Dank je. Ik ben er ook erg blij mee.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Ahw, down syndroom.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Dezen topic verdient gewon een #2. Kom o p metdie goeien raadsels.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Nope dat is geen down syndroom.quote:
Dat zijn luie ogen.
Specifiek gezocht op: lui oog --> googleOok in moeilijke tijden.![]()
Specifiek gezocht op : Lui oog ---> googlequote:Op maandag 9 augustus 2010 19:14 schreef Nectar het volgende:
[..]
Weer 1 erbij zeker, dat mag niet in dit topic
Edit:
Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Gibson88 op 09-08-2010 21:48:28 ]Ook in moeilijke tijden.![]()
Een Mol is de oprichter van Talpaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:29 schreef Borizzz het volgende:
Het verschil tussen een mol en een metro?
, een Metro is een krant. Verschil is dus "nieuwere" media tegenover oue media. Daarnaast is Talpa
er niet meer en de Metro wel nog. Dus da's ook een verschil.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Eg niequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Een Mol is de oprichter van Talpa, een Metro is een krant. Verschil is dus "nieuwere" media tegenover oue media. Daarnaast is Talpa
er niet meer en de Metro wel nog. Dus da's ook een verschil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kloep kloep![]()
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:37 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Eg nieZat ik er toch niet ver vanaf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Goed topic. Vooral dat SWJ kei hard faalde door dit topic open te laten
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ach dit topic heeft hoe dan ook meer waarde gekregen
doordat het open is gebleven^O^ heeft mij de kans gegeven
rechterhand te worden van garpenkeauningOok in moeilijke tijden.![]()
Nog een dom raadseltje dan. Misschien komt er nu wel een slotje:
Het verschil tussen een sneeuwman en een sneeuwvrouw?kloep kloep
Forum Opties Forumhop: Hop naar: