nee, eewt, eird, reiv, fjiv, sez, nevez, tcha, negen, neitquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:44 schreef crinoc het volgende:
Raadsel: Hoe tel je tot tien achteruit?
1,2,3,4,5,6,7,9,10quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:44 schreef crinoc het volgende:
Raadsel: Hoe tel je tot tien achteruit?
Een Pannenkoek xD XD XD xdquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:42 schreef Nectar het volgende:
Ok nu nog 1 van mij:
Jan is een hond maar kan niet blaffen, rara wat is JAN?
Ja héquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:43 schreef InGebruik het volgende:
Waar haalt TS die raadsels vandaan. Ze zijn echt geweldig!
Hij is dood vermoord in koele bloedequote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:06 schreef ViezeFreddiey het volgende:
SWJ, waar ben je?
Waar zijn je slotjes?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:06 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Waarom is Jopie een kop erwtensoep ?Kijk! Jij snapt het!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt, DeKubus.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:10 schreef DeKubus het volgende:
TS is goed in raadseltjes bedenken EN oplossen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga terug nu het nog kanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:39 schreef SkatrBoi het volgende:
Jezus christus,
Ik lees op pagina 1 iets over een afrikaan, ik reageer .. Post ik iets op pagina 6 .. Weet ik veel dat het allang over iets anders ging![]()
Triest ... Ja ik ben nieuw
Wie niet?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:08 schreef Nectar het volgende:
Wie wilt er nog een goed raadseltje van mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Gibson88 op 06-08-2010 15:49:44 ]Ook in moeilijke tijden.
quote:Omdat TomTom XD XDXD xD xd
zo lang als dat ie is..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:59 schreef Nectar het volgende:
OK IEDEREEN
ik heb een goeie zoals in de TT. Ik ga hem verklappen om 17:30.
Ok:
Hoe lang is een belchinees?
Nee, dat zou je denken he.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:02 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
zo lang als dat ie is..
Klote topic verders..
[ Bericht 0% gewijzigd door Gibson88 op 06-08-2010 17:54:04 ]Ook in moeilijke tijden.
ok ik g he evrklappen:quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:59 schreef Nectar het volgende:
OK IEDEREEN
ik heb een goeie zoals in de TT. Ik ga hem verklappen om 17:30.
Ok:
Hoe lang is een belchinees?
Nee dit zijn namelijk raadsels.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:45 schreef Dark_Prince het volgende:
volgens mij moeten jullie hier zijn: slechte zelfbedachte grappen, deel 20
Ik moet hier gepost hebben.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:08 schreef Nectar het volgende:
KICK!
Als dit topic vol is, trakteer ik iedereen die in dit topic heeft gepost op Mikly Way Repen!!!!!
mikly way bestaat nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:08 schreef Nectar het volgende:
KICK!
Als dit topic vol is, trakteer ik iedereen die in dit topic heeft gepost op Mikly Way Repen!!!!!
Over kubussen gesproken, ik weet ngo een goeie.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:18 schreef DeKubus het volgende:
[..]
mikly way bestaat nietmilky way wel
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:38 schreef Nectar het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En omdat 76 minder is
Ook in moeilijke tijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do your work. Don't be stupid.
Naamtopic #1: Nacht bagger #7 - Waar DeKubus te aardig is
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wat ben je met 2 tetten op je rug ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote]Op zaterdag 7 augustus 2010 21:39 schreef retorbrapi het volgende:
Windows is het beste besturingssysteem ter wereld.
[/quote]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Locke: "You guys have electricity? How do you manage that?"
Ben: "...We have 2 giant hamsters running on a massive wheel in our secret underground cave..."
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wat is het verschil tussen een kuikentje en een dinosaurus ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:31 schreef Nectar het volgende:
Hoe oud is een Mikly Way reep als je hem castreert?Omdat ie voorgekauwd heul smerig isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook in moeilijke tijden.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:32 schreef ElmoFan het volgende:
waar zijn de mods als je ze nodig hebt?
Idd, waar zijn ze?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:32 schreef ElmoFan het volgende:
waar zijn de mods als je ze nodig hebt?
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:34 schreef Nectar het volgende:
[..]
Idd, waar zijn ze?
Elmofan weg uit dit topic PLZ!
GibsonLesPaul88 Gefelicitreerd je bent zojuist gepromoveerd tot ''Garpige Grappen Maker'' In dit topic!
[ Bericht 5% gewijzigd door Gibson88 op 07-08-2010 16:52:10 ]Ook in moeilijke tijden.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:58 schreef Nectar het volgende:
Waarom Appelsap drinken als je ook sinaasappelsap hebt?Ik dacht omdat uiensap sterker spul isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook in moeilijke tijden.
Edit:quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:06 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik dacht omdat uiensap sterker spul is
Kastesquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:18 schreef Nectar het volgende:
~ GibsonLesPaul88 is gepromoveerd tot 'Rechterhand van Meester Garpen Makker'' ~
Waarom? Omdat hij hier veel post en goeie garpen post! en hij zal van mij persoonlijk wanneer dit topic dicht is 3 Mikly Way repen krijgen!
Gibsonslespaul88 je bent nu de 1 na hoogste rang
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:18 schreef Nectar het volgende:
~ GibsonLesPaul88 is gepromoveerd tot 'Rechterhand van Meester Garpen Makker'' ~
Waarom? Omdat hij hier veel post en goeie garpen post! en hij zal van mij persoonlijk wanneer dit topic dicht is 3 Mikly Way repen krijgen!
Gibsonslespaul88 je bent nu de 1 na hoogste rang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WAASCHUWING: Klikken op eigen risico!
Hoe ziet Patricia Paay eruit zonder make-up ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Gibson88 op 07-08-2010 19:44:15 ]Ook in moeilijke tijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wat ben je als je dit doet ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zegt de haan als hij van het dak valt ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.![]()
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wat ben je als je dit doet ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja die adje grap was zeer zeker goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar die patricia paay grap heeft mij aan het kotsen gemaakt![]()
Daar heb ik wel over nagedacht. Nu heb je weer ruimtequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:05 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja die adje grap was zeer zeker goed!
maar die patricia paay grap heeft mij aan het kotsen gemaakt
om drank te tanken
Edit:
Murp.... HULDE aan U![]()
Omdat: Slotje![]()
Flauwe moppen!
[ Bericht 24% gewijzigd door Gibson88 op 07-08-2010 22:57:04 ]Ook in moeilijke tijden.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: