Zeilmeisje Laura?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee
Die is wel niet zo rellerig als hier, maar ook niet stil
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:47 schreef iBenny het volgende:
Jij bent ook wel iemand die zich achter zijn computer 'verschuilt' voor het 'echte leven', toch?
Mijn leven is niet zo spannend hoor.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar ben jij dan ook echt stil stil of kom je op een gegeven moment ook wel los?
Misschien komt dat lulliger over dan dat ik het bedoel. Ik hoop dat Myr snapt wat ik bedoel/waar ik op doel.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Het zal je gezegd worden
![]()
* Dr_Flash zich stilletjes afvraagt of hij ook zo is
Welnee, gewoon een beetje in jezelf murmelen in Linux command line opdrachtenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn leven is niet zo spannend hoor.
Lulquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Misschien komt dat lulliger over dan dat ik het bedoel. Ik hoop dat Myr snapt wat ik bedoel/waar ik op doel.
Hoeft toch ook niet spannend te zijn. En jij was toch die persoon die uit vliegtuigen sprong, ed.?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn leven is niet zo spannend hoor.
Ik denk het ook wel hoorquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Misschien komt dat lulliger over dan dat ik het bedoel. Ik hoop dat Myr snapt wat ik bedoel/waar ik op doel.
Zelfs die gebruik ik nooit.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee, gewoon een beetje in jezelf murmelen in Linux command line opdrachten
EIgenlijk proberen we allemaal indruk te maken op Shania Twain.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet spannend te zijn. En jij was toch die persoon die uit vliegtuigen sprong, ed.?
het doen is wat anders dan er over vertellen, geen hond die zich daar voor interesseert hoorquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet spannend te zijn. En jij was toch die persoon die uit vliegtuigen sprong, ed.?
ik kan een behoorlijke aandachtshoer zijn hoor. Met naamtopics en de hele tijd roepen dat ik tieten heb ofzoquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een aandachtshoer?
Zo 'ken' ik jou helemaal niet. En ik weet ook vrijwel zeker dat je dat IRL ook niet bent.
[..]
Serieus?![]()
Op zich wel tof dat dat kan.
Jij bent ook wel iemand die zich achter zijn computer 'verschuilt' voor het 'echte leven', toch? Al heb je daar zeker ook je redenen voor.
Documenteren is net als seks. Iedereen heeft het erover, niemand doet het.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
het doen is wat anders dan er over vertellen, geen hond die zich daar voor interesseert hoor
Fopquote:
Mja, maar die is meer onder de indruk van een innerlijk dan van een stel fokkers, als je die kerel van d'r zietquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EIgenlijk proberen we allemaal indruk te maken op Shania Twain.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was straalbezopen na 6 bier en 2 limonadeglazen blauwe shizzle (??) en ik had anderhalf uur in de bakkende zon voor pampus gelegen. Iemand die zelf een medische achtergrond had, vond het een goed idee om mij te koelen (dat was het ook) en voor de uitvoering waren voldoende vrijwilligers te vinden
Blijkbaar wel... ik vind het best tof om zulke verhalen te horen en ik denk vele met mijquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
het doen is wat anders dan er over vertellen, geen hond die zich daar voor interesseert hoor
Oh, ik documenteer best veelquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Documenteren is net als seks. Iedereen heeft het erover, niemand doet het.
Okee, dan zeg ik het welquote:
Het is 6 jaar geleden en ik heb die strontkar al dubbel en dwars over me heen gehad destijds. Het dient geen enkel zinnig doel en het is ook wel behoorlijk retarded om daar nou nog effe lollig over te komen doenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar de foto's staan toch gewoon in de GC?Waarom mogen ze dan niet hier?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik kan een behoorlijke aandachtshoer zijn hoor. Met naamtopics en de hele tijd roepen dat ik tieten heb ofzo
Ik snap precies wat je bedoeltquote:maar ja ik kan mezelf in het internet behoorlijk verstoppen en gewoon even in een andere wereld leven en iemand anders zijn dan normaal. Daarom kan ik er ook niet tegen als mijn internet het niet doet want dan kan ik zegmaar niets
Ik documenteer niet voor het huwelijkquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Documenteren is net als seks. Iedereen heeft het erover, niemand doet het.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Okee, dan zeg ik het wel
Dirkh is een stuk minder stoer irl dan hier
Nou ja, daar staan toch gewoon de foto's van ongeveer alle meets?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is 6 jaar geleden en ik heb die strontkar al dubbel en dwars over me heen gehad destijds. Het dient geen enkel zinnig doel en het is ook wel behoorlijk retarded om daar nou nog effe lollig over te komen doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |