Okkervil River heb ik nooit wat gevonden en ik heb echt al 150 plays ofzo in me last.fmquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:36 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Okkervil River lijkt me echt typisch een band voor jou. Of luister je ze al?
150 plays voor een band die je niet echt raakt vind ik nog best veel.quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:17 schreef Norrage het volgende:
[..]
Okkervil River heb ik nooit wat gevonden en ik heb echt al 150 plays ofzo in me last.fm(Shearwater daarentegen weer wel). Tsja, soms raken bepaalde bands je gewoon niet. Maar wellicht is Okkervil er een waarvan ik over 5 jaar zeg dat het een tijdje heeft geduurd.
Well, at least he tried....quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
150 plays voor een band die je niet echt raakt vind ik nog best veel.
Oh ik vind het een leuke band. Typisch zo'n band die ik gezellig even opzet en dat dus ook vrij vaak doe. Maar absoluut geen band die (voorlopig) ooit in mijn top 100 lijstjes gaat komen en die ik echt speciaal opzet. The Decemberists (vooral dat nieuwe album) heeft dat bijvoorbeeld ook. Chille muziek die ik makkelijk elk moment van de dag kan opzetten, maar waarvan ik niet zeg "oh, het beste album allertijden".quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
150 plays voor een band die je niet echt raakt vind ik nog best veel.
Dat vind ik toch wat anders dan een band die je nooit wat hebt gevonden en die je niet raakt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:36 schreef Norrage het volgende:
[..]
Oh ik vind het een leuke band. Typisch zo'n band die ik gezellig even opzet en dat dus ook vrij vaak doe. Maar absoluut geen band die (voorlopig) ooit in mijn top 100 lijstjes gaat komen en die ik echt speciaal opzet. The Decemberists (vooral dat nieuwe album) heeft dat bijvoorbeeld ook. Chille muziek die ik makkelijk elk moment van de dag kan opzetten, maar waarvan ik niet zeg "oh, het beste album allertijden".
Ik heb twee groepen van muziek die ik luisterquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat vind ik toch wat anders dan een band die je nooit wat hebt gevonden en die je niet raakt.
Zal hem zeker wel beluisteren, maar "uitkijken" is een groot woord. Daarnaast blijft Julian Casablancas me best irriterenquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:27 schreef Merge het volgende:
Niemand die uitkijkt naar het in Maart uitkomende album van The Strokes? Ik had toch verwacht dat die al n heel stuk eerder genoemd zou zijn geweest
Die is inderdaad ook zeer zeker interessantquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:14 schreef tim. het volgende:
Nog een album dat bijdraagt aan de verwachting dat 2011 een uitstekend popjaar gaat worden: een nieuwe van Bill Callahan, komt uit in april.
Het is wel grappig. Soms moet iemand gewoon eens tegen me zeggen dat iets goed is. Dan ga ik er toch op een andere manier naar luisteren ofzo. Heb nu even The Stage Names opstaan (en hoewel ik die dus altijd al wel redelijk vond) waardeer ik het nu ineens meer ofzo. Dat doet dit forum wel vaker met me, ofzo...ik snap het niet helemaal. Beetje artiesten pushen en dan op een gegeven moment ga ik het wel waarderenquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:36 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Okkervil River lijkt me echt typisch een band voor jou. Of luister je ze al?
Ik hoorde gisteren jouw naamgenoot nog langskomen op de radioquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:01 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik heb lekker Bonnie 'Prince' Billy gezien op het IFFR
Hahahha awesome. Stage Names is zeker goed, maar ga nu maar Black Sheep Boy of Down The River Of Golden Dreams luisterenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het is wel grappig. Soms moet iemand gewoon eens tegen me zeggen dat iets goed is. Dan ga ik er toch op een andere manier naar luisteren ofzo. Heb nu even The Stage Names opstaan (en hoewel ik die dus altijd al wel redelijk vond) waardeer ik het nu ineens meer ofzo. Dat doet dit forum wel vaker met me, ofzo...ik snap het niet helemaal. Beetje artiesten pushen en dan op een gegeven moment ga ik het wel waarderen
Heb inderdaad dus ook nog nooit, omdat ik het dus niet denderend goed vond, die andere albums geluisterd. Toch maar eens doen hequote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:39 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Hahahha awesome. Stage Names is zeker goed, maar ga nu maar Black Sheep Boy of Down The River Of Golden Dreams luisteren
Dit nummer.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
Heb inderdaad dus ook nog nooit, omdat ik het dus niet denderend goed vond, die andere albums geluisterd. Toch maar eens doen he
Deze jongen weet waarover hij praat. Top!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit nummer.![]()
en deze.
en de rest is natuurlijk ook goed.
Mijn naamsgenoot?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:09 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren jouw naamgenoot nog langskomen op de radio
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |