Omdat iedereen die al heeftquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarom tellen die niet volgens jou? Het zijn toch echt piercings hoor.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Omdat iedereen die al heeft. Ik zat al te tellen, zes piercings niet in je oren, waar moeten die in godsnaam allemaal zitten
.
Elk gaatje bij jou is met een naald geprikt?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar wat helixen betreft ben ik met je eens dat veel mensen die hebben, maar industrials en conches zie ik niet zo overdreven vaak hoor. En het is een piercing wanneer het gaatje met een naald geprikt is, dus alles wat ik heb is technisch gezien een piercing.
Elk gaatje wat ik er zelf bij wilde hebben is met een naald geprikt ja.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Elk gaatje bij jou is met een naald geprikt?
Oh, die andere gaatjes dus niet?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Elk gaatje wat ik er zelf bij wilde hebben is met een naald geprikt ja.
Nee sorry ik blijf hetero.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Niet iets van: lekker kontje, dikke tieten, weinig kleding?
Droxz ook...quote:
Daar komen geen naalden in de buurt.quote:
Ben je lesbisch?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar komen geen naalden in de buurt.
Doe je goedquote:
Als je dat een naald noemt, is het wel heel erg klein hoorquote:
Je kan er toch mee prikken en naaien? Nou, dan is het dus een naaldquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als je dat een naald noemt, is het wel heel erg klein hoor
Nou, ik heb ze toch graag iets omvangrijker dan dit hoor:quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:01 schreef Bart het volgende:
[..]
Je kan er toch mee prikken en naaien? Nou, dan is het dus een naald.
Dit?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou, ik heb ze toch graag iets omvangrijker dan dit hoor:
[ afbeelding ]
Maar je hebt naalden in alle maten hoor! Breinaalden zijn bijvoorbeeld al weer een stuk langerquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou, ik heb ze toch graag iets omvangrijker dan dit hoor:
[ afbeelding ]
Maar niet heel erg breed.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar je hebt naalden in alle maten hoor! Breinaalden zijn bijvoorbeeld al weer een stuk langer.
Bind je er een paar bij elkaarquote:
Over moeilijk doen gesproken.quote:
Nou ja, kun je wel zeggen dat je een DP hebt gehadquote:
Jottem.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou ja, kun je wel zeggen dat je een DP hebt gehad.
Oh kon je dat alquote:
Wees dan ook duidelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |