Omdat iedereen die al heeftquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarom tellen die niet volgens jou? Het zijn toch echt piercings hoor.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Omdat iedereen die al heeft. Ik zat al te tellen, zes piercings niet in je oren, waar moeten die in godsnaam allemaal zitten
.
Elk gaatje bij jou is met een naald geprikt?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar wat helixen betreft ben ik met je eens dat veel mensen die hebben, maar industrials en conches zie ik niet zo overdreven vaak hoor. En het is een piercing wanneer het gaatje met een naald geprikt is, dus alles wat ik heb is technisch gezien een piercing.
Elk gaatje wat ik er zelf bij wilde hebben is met een naald geprikt ja.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Elk gaatje bij jou is met een naald geprikt?
Oh, die andere gaatjes dus niet?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Elk gaatje wat ik er zelf bij wilde hebben is met een naald geprikt ja.
Nee sorry ik blijf hetero.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Niet iets van: lekker kontje, dikke tieten, weinig kleding?
Droxz ook...quote:
Daar komen geen naalden in de buurt.quote:
Ben je lesbisch?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar komen geen naalden in de buurt.
Doe je goedquote:
Als je dat een naald noemt, is het wel heel erg klein hoorquote:
Je kan er toch mee prikken en naaien? Nou, dan is het dus een naaldquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als je dat een naald noemt, is het wel heel erg klein hoor
Nou, ik heb ze toch graag iets omvangrijker dan dit hoor:quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:01 schreef Bart het volgende:
[..]
Je kan er toch mee prikken en naaien? Nou, dan is het dus een naald.
Dit?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou, ik heb ze toch graag iets omvangrijker dan dit hoor:
[ afbeelding ]
Maar je hebt naalden in alle maten hoor! Breinaalden zijn bijvoorbeeld al weer een stuk langerquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou, ik heb ze toch graag iets omvangrijker dan dit hoor:
[ afbeelding ]
Maar niet heel erg breed.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar je hebt naalden in alle maten hoor! Breinaalden zijn bijvoorbeeld al weer een stuk langer.
Bind je er een paar bij elkaarquote:
Over moeilijk doen gesproken.quote:
Nou ja, kun je wel zeggen dat je een DP hebt gehadquote:
Jottem.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou ja, kun je wel zeggen dat je een DP hebt gehad.
Oh kon je dat alquote:
Wees dan ook duidelijkquote:
Ik wist niet dat ik er uitzinnig blij van moest worden als ik dat kon zeggen.quote:
Ja maar als je het je voorstelt, word je dan niet enthousiast?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik er uitzinnig blij van moest worden als ik dat kon zeggen.
Niet bepaald, eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja maar als je het je voorstelt, word je dan niet enthousiast?
Oke. Ik ook niet hoorquote:
En dat terwijl het voor mannen best heel interessant kan zijnquote:
Welnee joh, dat betekent dat je de betreffende vrouw moet delen. Het is veel interessanter als je zelf gedeeld moet worden door twee vrouwen!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dat terwijl het voor mannen best heel interessant kan zijn
Mwah, zo heel veel heb ik niet met vrouwen hoor.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Welnee joh, dat betekent dat je de betreffende vrouw moet delen. Het is veel interessanter als je zelf gedeeld moet worden door twee vrouwen!
Ja, ze heeft wel pluspunten...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, zo heel veel heb ik niet met vrouwen hoor.
Maar ik zou zeggen, grijp je kans. Petra had zo te zien wel interesse.
Ugh, nachtmerriesquote:
Hoezo? Voor een nachtje zou ik geen problemen met haar hebben hoor... Mits ik vrijgezel zou zijn natuurlijk.quote:
Oh, 10 minuten heb ik genoeg aan hoorquote:En volgens mij ook zwaar irritant, want die gaat om de 10 minuten d'r haren kammen. (Heeft ze zelf verteld, roddel genoeg voor je?)
Kort hoor, 10 minuten.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoezo? Voor een nachtje zou ik geen problemen met haar hebben hoor... Mits ik vrijgezel zou zijn natuurlijk.
[..]
Oh, 10 minuten heb ik genoeg aan hoor.
Er zitten meer periodes van 10 minuten in een nachtquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kort hoor, 10 minuten.(Als zijnde alles, dus)
Hoezo dan nietquote:En brr. Ik zou het er niet op kunnen. En dat heeft niets te maken met niet op vrouwen vallen.
Vertel mij wat.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Er zitten meer periodes van 10 minuten in een nacht.
[..]
Hoezo dan niet.
Welnee, mooi ff tijd om bij te komenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vertel mij wat.Maar als iemand dan continue wegloopt om d'r haar te kammen, dat lijkt me best wel een moodkiller.
Nou, ik zou d'r toch best eens mee willen spelen, gewoon voor de funquote:En ik heb nou eenmaal niets met tieten die je over je schouders kan slingeren.
Maar iedere tien minuten?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Welnee, mooi ff tijd om bij te komen.
[..]
Nou, ik zou d'r toch best eens mee willen spelen, gewoon voor de fun.
Ik heb dr op de bbq echt niet elke 10 minuten weg zien lopen dus het zal wel meevallenquote:
Nou ik vind grote tieten gewoon geilquote:Zou ze er iemand mee knock out kunnen slaan?
Groot heb ik geen problemen mee, uitgezakt wel.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb dr op de bbq echt niet elke 10 minuten weg zien lopen dus het zal wel meevallen.
[..]
Nou ik vind grote tieten gewoon geil.
Ik heb ze nog niet los zien lopen...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Groot heb ik geen problemen mee, uitgezakt wel.![]()
Ik leid d'r wel af van d'r haarquote:En als je op je haar ligt, zit het sneller door de war dan wanneer je staat he
Ik wel. Helaas.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet los zien lopen...
[..]
Ik leid d'r wel af van d'r haar.
Neuh. Volgens mij niet tenminste.quote:
Helaas? Fucking goed man, ik ben jaloersquote:
Wijf worden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Helaas? Fucking goed man, ik ben jaloers.
Hoe krijg ik dat voor elkaar?
Andere opties?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |