Serieus? Het was altijd 15 of 12.50 volgens mij. Moet je voor de grap 1 worteltje op je bord leggen en dan laten wokken. En dan het gezicht van de kok bekijkenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:33 schreef Bart het volgende:
[..]
Goedkoop is het ook weer niet, 2 tientjes pp tegenwoordig...
Ik ga ook zelden uit in Alkmaarquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waar ga je normaal gesproken heen?
Was vroeger ook goedkoper, en op ma-wo was het nog goedkoper. Maar tegenwoordig is het gewoon elke dag vaste prijs 19,95 pp...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:36 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Serieus? Het was altijd 15 of 12.50 volgens mij. Moet je voor de grap 1 worteltje op je bord leggen en dan laten wokken. En dan het gezicht van de kok bekijken
Lekker hoorquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:34 schreef lynda het volgende:
Met grote groep is dat wokken zeer gezellig![]()
21e mogen wij weer
Het Kooltuintjequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:37 schreef Bart het volgende:
Ik ga ook zelden uit in Alkmaar. Als ik er ben ga ik meestal wel ff naar het Kooltuintje in verband met lekker bier, of naar De Boom, in verband met lekker bier. De Waag was ik vorig weekend nog, paar tenten in en uit, maar dat is eigenlijk allemaal niets. Ofwel pokkemuziek, ofwel te harde muziek, ofwel een combinatie daarvan.
Familie omdat mijn nicht (6 jaar geleden geëmigreerd naar Australië) 2 maanden terug in NL. is.quote:
Corridor was ik vorige week ook nog. Dat ging nog wel op zich, maar de rest van het gezelschap vond het wat minder.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het Kooltuintje![]()
![]()
Ik kwam wel eens in de corridoren verder weet ik geen namen meer
Ja lekker met z'n tweeënquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:40 schreef lynda het volgende:
[..]
Familie omdat mijn nicht (6 jaar geleden geëmigreerd naar Australië) 2 maanden terug in NL. is.
nou dan alweer bijna was, ze vertrekt 1 september weer.
Jij was alleen met vrouwlief?
Hoelang geleden is de laatste keer dat je daar echt bewust bent geweest en de kroegen hebt gezien?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het Kooltuintje![]()
![]()
Ik kwam wel eens in de corridoren verder weet ik geen namen meer
Gezelligquote:
Je hebt wel mensen uitgenodigd?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:44 schreef lynda het volgende:
[..]
Gezellig![]()
woei morgen verjaardag van Droxz maar 's avonds kan gewoon niemand![]()
Nouwja dan moet het bier maar door ons 2 opgedronken worden
Heeeeeeel lang geleden, toen ik nog geen kinderen had, jong en onbezonnen was.....quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:41 schreef lynda het volgende:
[..]
Hoelang geleden is de laatste keer dat je daar echt bewust bent geweest en de kroegen hebt gezien?
Driekwart wisselt om de 2 jaar van naam.. Zelf ik weet het af en toe niet meer
Wat had je dan verwacht?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:51 schreef FreezePop het volgende:
Is dit serieus iedereen uit Alkmaar? Ik had er eigenlijk wel iets meer verwacht toen ik dit topique ontdekte.![]()
Oh, je hebt ze toch wel van tevoren gekeurd he?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:53 schreef lynda het volgende:
[..]
Nee de mensen die 's middags komen worden betaald.
Het paste? Of staat 'ie nu op de tafel?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:15 schreef ErwinDikkie het volgende:
weer gevonden dus?
computer verplaatst naar de huiskamer...
Die gaat er ook niet meer uitquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah, ik was jullie al kwijt!
En m'n schaap staat er nog steeds in
Ik heb er nog wel een voor je, misschien dat die past?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:18 schreef ErwinDikkie het volgende:
staat op tafel.
alleen heb ik een nieuwe muis nodig. draadje is te kort
quote:
Biancaquote:
Maar ik meen hetquote:
Ben jij ook een slijmerd?quote:
quote:
Hoe is het trouwens met je piercings?quote:
Maar dan kan je toch best een slijmerd zijnquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:31 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik ben nieuw in het Alkmaar topique.
Prima, na een kneuzenactie van mezelf.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:31 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens met je piercings?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Prima, na een kneuzenactie van mezelf.(Eruit halen en er niet meer inkrijgen is FAAL.)
Die lange staaf in m'n oor. En ik heb er nu twaalf, als ik mijn "normale" oorbellen ook meetel. (En die zijn niet geschoten, dus dat mag.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:34 schreef Bart het volgende:
[..]Welke was dat? Hoeveel heb je er eigenlijk?
Nee, normale oorbellen mag je niet meetellen dus hoeveel heb je er danquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die lange staaf in m'n oor. En ik heb er nu twaalf, als ik mijn "normale" oorbellen ook meetel. (En die zijn niet geschoten, dus dat mag.)
Valt best mee dus.
Ik zeg even hallo, en ik ben meteen een slijmerdquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar dan kan je toch best een slijmerd zijn
[..]
Prima, na een kneuzenactie van mezelf.(Eruit halen en er niet meer inkrijgen is FAAL.)
Nou, de quote van jou suggereerde dat ookquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:37 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik zeg even hallo, en ik ben meteen een slijmerd
Wat denk jij dan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:01 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh, je hebt ze toch wel van tevoren gekeurd he?
Maar slijmerds zijn tofquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:37 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik zeg even hallo, en ik ben meteen een slijmerd
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, normale oorbellen mag je niet meetellen dus hoeveel heb je er dan.
Zoveelquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Zes dan. Hadden er zeven kunnen zijn als nummer zeven niet was gaan uitgroeien.
Welk criteria heb je ze op gekeurd?quote:
Niet iets van: lekker kontje, dikke tieten, weinig kleding?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:40 schreef lynda het volgende:
[..]
- Genoeg drinkvermogen
- Geen zeurvermogen
- Tikkeltje frappant
En uiteraard hard geld nodig..
Drie bovenin m'n linkeroor, lip en dit in m'n rechteroor:quote:
Ja maar die in je oren tellen niet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Drie bovenin m'n linkeroor, lip en dit in m'n rechteroor:
[ afbeelding ]
(Plus dus een derde normale gaatje)
En ik had er een in m'n wenkbrauw, maar die is dus met pensioen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |