Biancaquote:
Maar ik meen hetquote:
Ben jij ook een slijmerd?quote:
quote:
Hoe is het trouwens met je piercings?quote:
Maar dan kan je toch best een slijmerd zijnquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:31 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik ben nieuw in het Alkmaar topique.
Prima, na een kneuzenactie van mezelf.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:31 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens met je piercings?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Prima, na een kneuzenactie van mezelf.(Eruit halen en er niet meer inkrijgen is FAAL.)
Die lange staaf in m'n oor. En ik heb er nu twaalf, als ik mijn "normale" oorbellen ook meetel. (En die zijn niet geschoten, dus dat mag.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:34 schreef Bart het volgende:
[..]Welke was dat? Hoeveel heb je er eigenlijk?
Nee, normale oorbellen mag je niet meetellen dus hoeveel heb je er danquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die lange staaf in m'n oor. En ik heb er nu twaalf, als ik mijn "normale" oorbellen ook meetel. (En die zijn niet geschoten, dus dat mag.)
Valt best mee dus.
Ik zeg even hallo, en ik ben meteen een slijmerdquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar dan kan je toch best een slijmerd zijn
[..]
Prima, na een kneuzenactie van mezelf.(Eruit halen en er niet meer inkrijgen is FAAL.)
Nou, de quote van jou suggereerde dat ookquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:37 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik zeg even hallo, en ik ben meteen een slijmerd
Wat denk jij dan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:01 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh, je hebt ze toch wel van tevoren gekeurd he?
Maar slijmerds zijn tofquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:37 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik zeg even hallo, en ik ben meteen een slijmerd
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, normale oorbellen mag je niet meetellen dus hoeveel heb je er dan.
Zoveelquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Zes dan. Hadden er zeven kunnen zijn als nummer zeven niet was gaan uitgroeien.
Welk criteria heb je ze op gekeurd?quote:
Niet iets van: lekker kontje, dikke tieten, weinig kleding?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:40 schreef lynda het volgende:
[..]
- Genoeg drinkvermogen
- Geen zeurvermogen
- Tikkeltje frappant
En uiteraard hard geld nodig..
Drie bovenin m'n linkeroor, lip en dit in m'n rechteroor:quote:
Ja maar die in je oren tellen niet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Drie bovenin m'n linkeroor, lip en dit in m'n rechteroor:
[ afbeelding ]
(Plus dus een derde normale gaatje)
En ik had er een in m'n wenkbrauw, maar die is dus met pensioen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |