(Overigens is het volgende niet als onzin bedoeld.)
Je bent NET lekker met iets bezig, iets leuks interessants of belangrijks, moet je plotseling ontiegelijk nodig poepen.... Nou, daar zit je dan weer met je goeie goed een half uur lang te bouten!
Dat moet toch beter kunnen mensen? Zelfs bij een maaltijd (als ik zo'n dag heb gehad) denk ik ja lap, dat moet er zo ook weer uit! Misschien beter om de hele lading maar zo meteen het toilet in te lazeren? Dan zit ik zo niet met die tijdsverspilling!
Zijn er overigens ook Fok!kers die wel met plezier poepen? De zogeheten 'kunstpoepers' die er echt een kunstwerkje van maken en met plezier op het toilet zitten?
Ben zeer benieuwd naar jullie toiletavonturen....
Grtz,
Meerhoerman.
Als mijn toiletpot verhalen kon vertellen dan was het niet mis!
Kortom: Poepen is voor mij m'n dagelijkse rustpunt van de dag. Kunstwerken maak ik er niet van, maar de kunst van het tijdrekken versta ik uitstekend !
quote:
op 03-24-2000 om 11:27 AM schreef MiRRoRMaN het volgende:Zijn er overigens ook Fok!kers die wel met plezier poepen? De zogeheten 'kunstpoepers' (*) die er echt een kunstwerkje van maken en met plezier op het toilet zitten?
Ja hoor. Ik ben vooral bedreven in de discipline van het figuurpoepen. Bovendien vind ik het heerlijk om tijdens de ontlasting op mijn gitaar te spelen, vanwege de geweldige akoestiek van ons kleinste kamertje (galm galm galm...). Lekker kopje koffie erbij om de darmen op gang te helpen... nee, ik maak er altijd een klein feestje van.
(*) Is dit een verwijzing naar die hilarische sketch van Koot en Bie?
[Dit bericht is gewijzigd door Zanderrr (Datum 24 Maart 2000).]
quote:
op 03-24-2000 om 11:27 AM schreef MiRRoRMaN het volgende:
Nou, daar zit je dan weer met je goeie goed een half uur lang te bouten!
Een half uur? Wat eet jij in godsnaam?
Ik wil er altijd zo snel mogelijk weer weg...
quote:
op 03-24-2000 om 12:40 PM schreef Zanderrr het volgende:
Ja hoor. Ik ben vooral bedreven in de discipline van het figuurpoepen. Bovendien vind ik het heerlijk om tijdens de ontlasting op mijn gitaar te spelen, vanwege de geweldige akoestiek van ons kleinste kamertje (galm galm galm...). Lekker kopje koffie erbij om de darmen op gang te helpen... nee, ik maak er altijd een klein feestje van.
(*) Is dit een verwijzing naar die hilarische sketch van Koot en Bie?
Yups! Koot & Bie rulen nog steeds....
Grtz,
Meerhoerman.
P.S. Wim de Bie is momenteel trouwens ook weer helemaal in zn element met zn nieuwe programma.... hij was het even kwijt maar niet meer!
V
quote:
op 03-24-2000 om 03:18 PM schreef Verbal het volgende:
* MiRRoRMaN is vooral bedreven in het snelpoepen.
Ik zie er het nut niet van in langer op de plee te blijven dan nodig is.
Maar heeeel af en toe, als ik inspiratie heb, klei ik een mooi Smurfendorp.
V
Een smurfendorp.... hoe romantisch! (Lach helemaal dubbel hier trouwens maar dit terzijde.)
Soms leg ik wel eens hele mooie, een 6 of een mooie chinese letter en dan heb ik bijna de drang om mensen erbij te roepen of er een foto van te maken, je weet wel, voor de visite en om vrolijk over je W.C. Avonturen te kunnen vertellen.
*zucht* tijd voor een camera op de W.C.? SBS 6 a.u.b. dit idee niet rippen. (C) Meerhoerman.... pile's away from nowhere....
Grtz,
Meerhoerman & Puckzzz.
Maar aangezien onze W.C. nu bruut verstopt is momenteel, ben ik gedwongen om op het werk te poepen! En dat bedoel ik ook figuurlijk!
Grtz,
Puckzzz.
Grtz,
Meerhoerman & Puckzzz.
Jaaaaaaaaahhhhhhh!!!!!, eindelijk een lotgenoot. Ik heb dat ook altijd, maar dan vooral als het zo'n hele mooie grote is, die van begin tot eind even dik en stevig is. Dan denk: Zonde toch hé, hebben die darmen daar een beetje uren zitten ploeteren om van al dat ranzige bavaria-bier (daar worden ze het mooist van) zo'n prachtig boetseerwerkje gemaakt en geef ik, dat zonder dat anderen er van hebben kunnen genieten, het kunststuk een enkele reis naar de ratten.
Heb één keer de moed gehad een huisgenoot er naar laten kijken, maar deze keek zo raar (cultuurbarbaar) dat ik het nooit meer aan iemand heb durven te laten zien.
Ik ben trouwens wel een echte snelpoeper, een half uur zal je me nooit op de w.c. zien doorbrengen (nee natuurlijk niet, alleen Aziz poept met de deur open). Ik heb gemerkt dat je dan toch de mooiste drollen krijgt.
Trainspotter pleit voor een liberaler poepbeleid. Weg met het poeptaboe. deel je drol met een ander. Vamos!
quote:
op 03-25-2000 om 01:23 AM schreef Moor het volgende:
Zo te zien is er een nijpend probleem in huize MirrorMan....
al eens gedacht aan de loodgieter bellen, ipv. erover filosoferen ?
En de spanning eruit halen? Het is elke keer weer een spannend moment als je doorspoelt...Doet 'ie 't, of doet 'ie 't niet? Het is net de Zeeuwse Leeuw 'ik worstel en kom boven'
Maar dat weegt niet op tegen de spanning van de faktuur van de loodgieter, vooralsnog proberen we het zelf te regelen met gif en een minimum aan toiletpapier gebruiken.
Grtz.
Puckzzz
Gegroet,
Djeez
Ik vind 't heerlijk op ff op de plee te zitten, lekker schijten.
Ho, ik moet alweer....
quote:edit, zie nu pas dat het een beetje oud topic is, was even iets aan het zoeken en kwam dit tegen
Op vrijdag 24 maart 2000 11:27 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Zijn er overigens ook Fok!kers die wel met plezier poepen? De zogeheten 'kunstpoepers' die er echt een kunstwerkje van maken en met plezier op het toilet zitten?<P>Ben zeer benieuwd naar jullie toiletavonturen....<P>Grtz,<P>Meerhoerman.<BR>Als mijn toiletpot verhalen kon vertellen dan was het niet mis!
letter poepen, mij grote hobby, alleen jammer dat alles zo door de wc gaat na het creëren van een meester werk. Zijn er eigenlijk musea waar ze deze kunst werken willen presenteren.
En nu serieus, als je niet van op de wc zitten houd, waar zit je r dan een half uur op, zit alleen als ik perse een suske en wiske wil uitlezen.
quote:leuk, alleen een beetje onsmakelijk, wil alleen mooie letters op een witte achtergrond graag
Op woensdag 19 februari 2003 22:51 schreef J-Will het volgende:
Voor topickickers als jij: www.ratemypoo.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |