Je woont nog thuis?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:58 schreef tombolafan het volgende:
Ik moet opruimen en afwassen want mn vader en zn vriendin komen vanavond maar ik heb geen zin
Valt mee typisch canarisch gerechtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ziet er extreem ongezond uit
Uhuhquote:
Whehe neequote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt
Mijn schoonmoeder vraagt of je ook een kanariepietje ben
Nee?quote:
O, ik dacht al voor iemand van 53 werd het toch tijd om zelf wat te vinden!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee?Ze komen langs en dan is het wel handig als het een klein beetje netjes is
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Whehe nee. Ik heb het ooit in een restaurant gegeten. Smaakte echt lekker
.
Ah, jammerquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]ik waag me er niet aan. Vond het er echt vies uit zien
Ik heb gebakken aardappelen met een hamburgertje op
Yoquote:
Wat houdt je tegen?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:08 schreef Myraela het volgende:
Ik zit er serieus over te denken om in de bus te stappen en bij mijn moeders vriend te gaan internetten. Ik word hek van dit internet.
Levert jouw provider geen service ofzo?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:08 schreef Myraela het volgende:
Ik zit er serieus over te denken om in de bus te stappen en bij mijn moeders vriend te gaan internetten. Ik word hek van dit internet.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:11 schreef iBenny het volgende:
Ik weet ff niet meer wie het zei, maar wokken is op zich best een goed idee tijdens de meet
Wat deed je in mn fobo?quote:
Ik zou je nog gelijk geven ookquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:08 schreef Myraela het volgende:
FoBo fuckenquote:
Wat heb je gedaan dan?!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:11 schreef Pheno het volgende:
Zo, dat was weer een FOK!PR waardig dagje.
Ik zou allang de HD gebeld hebben, maargoed zelf heb ik een eigen aansluiting omdat ik op mijzelf woonquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Levert jouw provider geen service ofzo?
Is toch zot dat het zo lang duurt
Weer met Nintendo?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:11 schreef Pheno het volgende:
ah... Nou ja, fobo fucken is dus net zoiets als soloseks?quote:
Wokken? In zo wokcentrum, waar je zelf je eten moet halen? Zo ja dan weet ik wat je bedoelquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:11 schreef iBenny het volgende:
Ik weet ff niet meer wie het zei, maar wokken is op zich best een goed idee tijdens de meet
Je was naar Brabant toch?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:11 schreef Pheno het volgende:
Nee, bij Konami. En met o.a. Square Enix aan de telefoon.quote:
Yup.quote:
Jouw schuld jaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:13 schreef iBenny het volgende:
Ik had geen commentaar moeten hebben over het tempo hier de laatste tijd... het wordt nu steeds stiller
Zeg dan of je ff naar de vissen mag kijken, of wat ie dan ook heeft.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
voelt zo gemeen om ergens heen te gaan puur omdat ze internet hebben.
soloseks?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ah... Nou ja, fobo fucken is dus net zoiets als soloseks?IK heb er namelijk geen lol aan gehad
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:11 schreef iBenny het volgende:
Konami heb ik goede herinneringen aanquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, bij Konami. En met o.a. Square Enix aan de telefoon.
Zoiets...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wokken? In zo wokcentrum, waar je zelf je eten moet halen? Zo ja dan weet ik wat je bedoel
Die Ierse pub zie ik ook wel zittenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zoiets...
Qua financien is dat miss ook wel het handigst
Niksquote:
Wat wil je weten?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:16 schreef Bellatrix het volgende:
Heeft iemand ooit hier via FOK iets gekocht? Ik vind het eng.Iemand tips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |