Je woont nog thuis?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:58 schreef tombolafan het volgende:
Ik moet opruimen en afwassen want mn vader en zn vriendin komen vanavond maar ik heb geen zin
Valt mee typisch canarisch gerechtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ziet er extreem ongezond uit
Uhuhquote:
Whehe neequote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt
Mijn schoonmoeder vraagt of je ook een kanariepietje ben
Nee?quote:
O, ik dacht al voor iemand van 53 werd het toch tijd om zelf wat te vinden!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee?Ze komen langs en dan is het wel handig als het een klein beetje netjes is
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Whehe nee. Ik heb het ooit in een restaurant gegeten. Smaakte echt lekker
.
Ah, jammerquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]ik waag me er niet aan. Vond het er echt vies uit zien
Ik heb gebakken aardappelen met een hamburgertje op
Yoquote:
Wat houdt je tegen?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:08 schreef Myraela het volgende:
Ik zit er serieus over te denken om in de bus te stappen en bij mijn moeders vriend te gaan internetten. Ik word hek van dit internet.
Levert jouw provider geen service ofzo?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:08 schreef Myraela het volgende:
Ik zit er serieus over te denken om in de bus te stappen en bij mijn moeders vriend te gaan internetten. Ik word hek van dit internet.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:11 schreef iBenny het volgende:
Ik weet ff niet meer wie het zei, maar wokken is op zich best een goed idee tijdens de meet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |